Naštvaní ptáci útočí na vaše peněženky. Přes vaše děti!

Spolehlivě vás donutí jít právě do supermarketu X či Y. A utratit v něm víc, než potřebujete. Víc, než chcete. Obchodní řetězce mají v boji o zákazníka nebezpečného spojence: vaše dítě. Dobře vědí, že je Achillovou patou „rozumně nakupujícího spotřebitele“. A tak supermarkety svůj byznys razí právě přes ty nejmenší. Co si o tom myslíte?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 4. 2014 10:00, ST

Kdo se nechá ovládat dětmi, tak dobře mu tak. Navíc pokud své dítě nezvládám, tak ho do obchodu neberu. Je občas "zajímavé" pozorovat jak se děti hádají s rodiči.

+50
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 4. 2014 15:26

co to tady melete za pitominy ? nespletli jste si web peníze.cz s webem plky.cz ???

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 27 komentářů)

3. 4. 2014 10:33 | jarmila

dneska si neumíme nic odříct,na nic si počkat,těšit se,všecko musíme mít hned a naše děti to dělají podle nás ,sami je to učíme a tím nahráváme všudypřítomné reklamě aby dál ovládala lidské mozky
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2014 10:24 | eva

ano,souhlasím ,začíná to reklmou u těch nejmenších na kdejakou zbytečnost,reklama dál pokračuje" výukou "na elektroniku,kosmetiku,značkové zboží,luxusní vozy,dovolené....a končí u léků na prostatu a pemprsek pro dospělé ...-kde je zdravý selký rozum a právo si rozhodovat každý sám za sebe co chci a co si nechám vnutit reklamou všeho druhu?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2014 9:22 | Kuzma

Řešení je jednoduché, dětem jsem řekl, že nemáme tolik peněz aby sme mohli sbírat tyhle kraviny. Na nákupy děti většinou neberu a ať už jsem s nima nebo ne, radši se obchodům s sběratelskými akcemi vyhnu. Komu se chce ať utrácí na mě mají tyhle akce opačný efekt, radši do těch obchodů ani nelezu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2014 9:05 | Vohralik

Nejbohatší skupina našeho národa jsou naše děti. Koupí si i to na co my "nemáme". Bohužel to tak je. A plyšáky to nekončí. Technologické firmy se zaměřili na děti. Před 4 lety jsem četl článek, jak technologie přeběhly dobu a že dnešní "čtyřicátnící" je těžké oslovit. Technologické firmy se vrhly na dětského uživatele. Tablety, PSP, X boxi ... dominují v pokojíčku i o přestávkách sportovních turnajů, o přestávce ve škole či při cestě autem, nebo vlakem. A tento obchod nekončí nákupem, ten nákupem začíná.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2014 9:05 | Martin

Citace - jezevec / 03.04.2014 00:46

... ten pětilitr (za dvacet nálepek) stejně dříve-či-později NĚKDE za žrádlo a drogerii utratím, a čtyřicet devět devadesát je snesitelná cifra za plyšáka, z hračkárny už mám doma tři za větší cenu. necítím se (z)klamán.

Napodobne. Jidlo nakupujeme tak jako tak :), a Billa je zrovna nejblizsi obchod. Takze znamky pro deti bereme, ale plysaka si musi zaplatit sami z kasicky. Teda pokud ho budou chtit a nerozhodnou se tech 50,- investovat jinde :).
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2014 8:05 | Roger

Jojo, kdo si děcko nevychová, stane se jeho otrokem, a občas pak čteme, jak dcera zabila matku, protože ji nechtěla dát peníze. Přečtěte si něco na First Class o tom, jak vést děti k úspěchu. To, co vidím u podstatné části rodičů, neřku-li naprosté většiny, je vyšlapávání cestičky svým nejmilejším do záhuby. A marketéři to pochopitelně zneužívají. Taky proč ne, je to jejich práce, a naše chyba, když ty děti nenaučíme na takové lapky říci NE.
Abych to shrnul, miliónkrát více než reklama zaměřená na děti, mi vadí nekompetentní rodiče bez trochy předvídavosti a nějaké vize, jež se za každou cenu snaží uspokojit všechny, tedy hlavně zbytečné a přímo zhoubné potřeby svých dětí, že si někdy říkám, že buď jsou docela hloupí, nebo musí své potomky z nějakého důvodu nenávidět, a snaží se jim škodit. Proč třeba tolik dětí musí požívat samé cukry, fast foody, a proč tolik letí Coca-Cola?
Vás, kterých se to týká, zamyslete se raději nad sebou, a nehledejte chybu někde jinde.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2014 0:46 | jezevec

co mi opravdu vadí, je reklama zaměřená na děti, která jim má něco prodat. nekvalitní hračky, debilní figurky, trapné koníčky, nanicdobré magneťáčky, přeslazené pití a umělohmotné potraviny, trendy softpornočasopisy, a všelijaké rádoby nepostradatelné 3,14-čoviny - to mi FAKT vadí a neváhal bych to zakázat. hlavně v TV reklamě u pořadů pro děti. ale nálepky a plyšáky jako věrnostní program, že dostáváte jakousi odměnu navíc "za to, co stejně nakupujete", a jen vás to motivuje směřovat své kročeje (volant) k tomu kdo zrovna vymyslel nejlepší bejkárnu pro děti - proč ne, mně to neuráží. obchody jsou všechny více-méně stejné, neexistují žádné rozdíly v kvalitě či ceně, všechny vobludy jsou na perfierii a vzdálené od sebe pár otáček volantem, a všechny prodávají zhruba stejné sračky za zhruba stejné peníze - tak proč ne tento quartál billa a angry birds?
děti přímo i nepřímo ovlivňují moje rozhodnutí i v podstatně dražších rozhodnutích, než kde nakoupit potravu na víkend. počínaje rodinným autem, až třeba po dovolenou - tohle prostě přizpůsobíte dětem, ať chcete nebo ne. ten pětilitr (za dvacet nálepek) stejně dříve-či-později NĚKDE za žrádlo a drogerii utratím, a čtyřicet devět devadesát je snesitelná cifra za plyšáka, z hračkárny už mám doma tři za větší cenu. necítím se (z)klamán.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Rostock

podnikatel a investor, Venture Investors

Jaromír Šmejkal

podnikatel, Unimex Group

Michael Rostock
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jaromír Šmejkal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services