Naštvaní ptáci útočí na vaše peněženky. Přes vaše děti!

Spolehlivě vás donutí jít právě do supermarketu X či Y. A utratit v něm víc, než potřebujete. Víc, než chcete. Obchodní řetězce mají v boji o zákazníka nebezpečného spojence: vaše dítě. Dobře vědí, že je Achillovou patou „rozumně nakupujícího spotřebitele“. A tak supermarkety svůj byznys razí právě přes ty nejmenší. Co si o tom myslíte?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 4. 2014 10:00, ST

Kdo se nechá ovládat dětmi, tak dobře mu tak. Navíc pokud své dítě nezvládám, tak ho do obchodu neberu. Je občas "zajímavé" pozorovat jak se děti hádají s rodiči.

+50
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 4. 2014 15:26

co to tady melete za pitominy ? nespletli jste si web peníze.cz s webem plky.cz ???

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 27 komentářů)

3. 4. 2014 10:33 | jarmila

dneska si neumíme nic odříct,na nic si počkat,těšit se,všecko musíme mít hned a naše děti to dělají podle nás ,sami je to učíme a tím nahráváme všudypřítomné reklamě aby dál ovládala lidské mozky
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2014 10:24 | eva

ano,souhlasím ,začíná to reklmou u těch nejmenších na kdejakou zbytečnost,reklama dál pokračuje" výukou "na elektroniku,kosmetiku,značkové zboží,luxusní vozy,dovolené....a končí u léků na prostatu a pemprsek pro dospělé ...-kde je zdravý selký rozum a právo si rozhodovat každý sám za sebe co chci a co si nechám vnutit reklamou všeho druhu?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2014 9:22 | Kuzma

Řešení je jednoduché, dětem jsem řekl, že nemáme tolik peněz aby sme mohli sbírat tyhle kraviny. Na nákupy děti většinou neberu a ať už jsem s nima nebo ne, radši se obchodům s sběratelskými akcemi vyhnu. Komu se chce ať utrácí na mě mají tyhle akce opačný efekt, radši do těch obchodů ani nelezu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2014 9:05 | Vohralik

Nejbohatší skupina našeho národa jsou naše děti. Koupí si i to na co my "nemáme". Bohužel to tak je. A plyšáky to nekončí. Technologické firmy se zaměřili na děti. Před 4 lety jsem četl článek, jak technologie přeběhly dobu a že dnešní "čtyřicátnící" je těžké oslovit. Technologické firmy se vrhly na dětského uživatele. Tablety, PSP, X boxi ... dominují v pokojíčku i o přestávkách sportovních turnajů, o přestávce ve škole či při cestě autem, nebo vlakem. A tento obchod nekončí nákupem, ten nákupem začíná.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2014 9:05 | Martin

Citace - jezevec / 03.04.2014 00:46

... ten pětilitr (za dvacet nálepek) stejně dříve-či-později NĚKDE za žrádlo a drogerii utratím, a čtyřicet devět devadesát je snesitelná cifra za plyšáka, z hračkárny už mám doma tři za větší cenu. necítím se (z)klamán.

Napodobne. Jidlo nakupujeme tak jako tak :), a Billa je zrovna nejblizsi obchod. Takze znamky pro deti bereme, ale plysaka si musi zaplatit sami z kasicky. Teda pokud ho budou chtit a nerozhodnou se tech 50,- investovat jinde :).
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2014 8:05 | Roger

Jojo, kdo si děcko nevychová, stane se jeho otrokem, a občas pak čteme, jak dcera zabila matku, protože ji nechtěla dát peníze. Přečtěte si něco na First Class o tom, jak vést děti k úspěchu. To, co vidím u podstatné části rodičů, neřku-li naprosté většiny, je vyšlapávání cestičky svým nejmilejším do záhuby. A marketéři to pochopitelně zneužívají. Taky proč ne, je to jejich práce, a naše chyba, když ty děti nenaučíme na takové lapky říci NE.
Abych to shrnul, miliónkrát více než reklama zaměřená na děti, mi vadí nekompetentní rodiče bez trochy předvídavosti a nějaké vize, jež se za každou cenu snaží uspokojit všechny, tedy hlavně zbytečné a přímo zhoubné potřeby svých dětí, že si někdy říkám, že buď jsou docela hloupí, nebo musí své potomky z nějakého důvodu nenávidět, a snaží se jim škodit. Proč třeba tolik dětí musí požívat samé cukry, fast foody, a proč tolik letí Coca-Cola?
Vás, kterých se to týká, zamyslete se raději nad sebou, a nehledejte chybu někde jinde.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2014 0:46 | jezevec

co mi opravdu vadí, je reklama zaměřená na děti, která jim má něco prodat. nekvalitní hračky, debilní figurky, trapné koníčky, nanicdobré magneťáčky, přeslazené pití a umělohmotné potraviny, trendy softpornočasopisy, a všelijaké rádoby nepostradatelné 3,14-čoviny - to mi FAKT vadí a neváhal bych to zakázat. hlavně v TV reklamě u pořadů pro děti. ale nálepky a plyšáky jako věrnostní program, že dostáváte jakousi odměnu navíc "za to, co stejně nakupujete", a jen vás to motivuje směřovat své kročeje (volant) k tomu kdo zrovna vymyslel nejlepší bejkárnu pro děti - proč ne, mně to neuráží. obchody jsou všechny více-méně stejné, neexistují žádné rozdíly v kvalitě či ceně, všechny vobludy jsou na perfierii a vzdálené od sebe pár otáček volantem, a všechny prodávají zhruba stejné sračky za zhruba stejné peníze - tak proč ne tento quartál billa a angry birds?
děti přímo i nepřímo ovlivňují moje rozhodnutí i v podstatně dražších rozhodnutích, než kde nakoupit potravu na víkend. počínaje rodinným autem, až třeba po dovolenou - tohle prostě přizpůsobíte dětem, ať chcete nebo ne. ten pětilitr (za dvacet nálepek) stejně dříve-či-později NĚKDE za žrádlo a drogerii utratím, a čtyřicet devět devadesát je snesitelná cifra za plyšáka, z hračkárny už mám doma tři za větší cenu. necítím se (z)klamán.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 040 325 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Kiwi.com zadržuje mé peníze
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, už několik měsíců se dohaduji se zákaznickým servisem Kiwi.com. Automaticky mi poslali refundaci na již neexistující kartu, načež moje bývalá banka tyto peníze poslala zpět jim. Kiwi.com mi... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Kde proboha žili? Fialův plán boje s covidem sází na nemožné

Kde proboha žili? Fialův plán boje s covidem sází na nemožné

Nediskriminovat, ale spojovat. Budoucí vládní koalice Petra Fialy, který bude brzy jmenován...více

Je státní dluh skutečně dluhem? Záleží, jak se na to díváte

Je státní dluh skutečně dluhem? Záleží, jak se na to díváte

Ekonomie není exaktní věda. Existuje v ní mnoho směrů, které si často protiřečí, protože...více

„Ať tě znásilní horda migrantů, ty tlustá krávo.“ Musíme si takové komentáře na internetu nechat...

„Ať tě znásilní horda migrantů, ty tlustá krávo.“ Musíme si takové komentáře na internetu nechat líbit?

„Doteď mi chodí výhružky smrtí nebo doporučení, aby mi někdo uřízl hlavu nebo mě znásilnil....více

Je tohle normální?

Je tohle normální?

Spisovatelka a novinářka Markéta Lukášková patří ke generaci žen, které si mockrát vyslechly...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michal Jirák

podnikatel, Miton

Mirek Topolánek

expremiér a podnikatel

Michal Jirák
ÚSPĚŠNOST
45,61 %

z 57 duelů
×
Mirek Topolánek
ÚSPĚŠNOST
37,66 %

z 77 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
Nadílka

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.