Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Petr Chmela
podnikatel, Tescoma
Roman Vaněk
kuchař a podnikatel
50,00 %
z 12 duelů
50,00 %
z 24 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: A co chcete od své pošťačky vy?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
13. 3. 2014 21:09, Roman H.
Vše, co je výše v článku popsáno, je pravda. Manželka pracuje na přepážce jedné z poboček pošty. Situace je ještě mnohem horší hlavně v oblasti prodeje finančních produktů aliančních partnerů. Pracovníci pošty jsou skvěle placenými regionálními manažerkami už téměř násilím nuceny plnit plán uzavřených smluv. Pod pohrůžkou ztráty prémií nebo zaměstnání nabízejí produkty hned několika partnerů. V poslední době je to hlavně stavební spořitelna Raiffeisen, která se snaží nahnat do spoření co nejvíce lidí, protože od dubna se výrazně mění podmínky tohoto spoření samozřejmě v neprospěch klientů. Holky na přepážkách už mají v hlavách takový zmatek, že už ani neví co nabízet dříve. To co denně poslouchám od manželky svědčí o jasném porušování zákoníku práce vedením České pošty a také o tom, že tento moloch vedou naprostí diletanti, kteří se starají hlavně o svá tučná korýtka. Vedení vykazuje naprosté chyby v logistice i v tak základní činnosti jako je doručování zásilek. Pro vedení Pošty je totiž už dávno důležitější alianční partner než správně a včas doručený balík. Zatímco ty přepážkové "dělnice" nosí domů i 12 000 skoročistého, vedení si rozdává vysoce nadstandartní odměny.Navíc zaměstnává celou armádu kontrolorů a zbytečných manažerů. Prostě Pošta je navrch huj a vespod fuj a zasloužila by si rychlou privatizaci.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
15. 3. 2014 9:51, všeználek
oznámené doporučené zásilky a balíky si vůbec nemusígte vyzvedávat na ukládací poště, stačí telefonicky požádat (číslo je na každé Výzvě k vyzvednutí zásilky) o opakované doručení. A všěřte tomu, že napodruhé udělá doručovatel vše proto, aby zásilku doručil. A pokud ne, žádejte opakovaně! Určitě není nutné chodit na poštu a vystavovat se zvůli poštovních zaměstnanců (šmejdů) s nabídkou nejrůznějších produktů a zboží.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)
26. 5. 2014 5:03 | Petr
19. 3. 2014 22:06 | Jan Pouchlý
17. 3. 2014 7:28
Citace - Vít Pokorný / 14.03.2014 13:44
Prostě Czech-Point je naprosto nesmyslná služba, která na poštu NEPATŘÍ.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2014 20:46 | Soňa
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 3. 2014 19:18 | Lenka
15. 3. 2014 17:55 | Soňa
Dostávám zaprášený cirkus bez úrovně, ubohé vyšokované zaměstnance, hnusné pobočky, kde pod tunami harampádí najdete tak jednu otevřenou přepážku. Je mi žinantní poslouchat jak někdo vedle na přepážce řeší žádost o půjčku a vykládá tam úřednici své osobní detaily a detaily o členech své rodiny. Celkově bych přála všem zaměstnancům pošty, aby se za svůj podnik nemuseli stydět a byli hrdí na to, že pracují v tak pro společnost důležitém podniku. Spíš než co bych si přála bych raději měla možnost oslovit přímo vedení pošty: "Vážení pánové, dejte tomu svému miliardovému byznysu trochu styl a úroveň, ať si zaměstnanci a zákazníci nemusejí připadat jako dobytčata na pořážce ve stylu zaplať,kup kup kup kup kup, zaplať- nebo vypadni. Ani nevíte, jaké mám osypky, když musím na poštu..Prostě jste mi tím svým stylem "podnikání" vytvořili podmíněný reflex."
15. 3. 2014 13:46 | Nikola
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 3. 2014 9:51 | všeználek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 3. 2014 9:47 | všeználek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 3. 2014 21:32 | terno
14. 3. 2014 21:01 | miro
14. 3. 2014 20:16 | Rob
14. 3. 2014 13:44 | Vít Pokorný
Jaksi přirozenou součástí poštovních služeb je i doručování předplacených novin, časopisů, a případně i jejich prodej na přepážkách. Ostatně na přepážkách by se měly prodávat také dopisní papíry, obálky, známky, balíkové krabice, popřípadě provaz a samolepky nutné k zavázání (zalepení) obálky či balíku.
Nevadí mi, když pošťačka bude roznášet i reklamní letáky a tiskoviny. Když už mi musí přistát ve schránce, je pořád lepší, když je tam hodí pošťačka, než soukromý roznosce, který zvoní na zvonky, ať prý ho pustíme ke schránkám, že nese reklamu.
Pro starší lidi a pro ty, kteří to požadují, je pak skvělá služba peněžních operací, tedy příjem a výplata složenek, důchodů, peněz, které nemusí procházet bankovním účtem, a samozřejmě SIPO.
Skvělý nápad měla pošta s provozováním Czech-Pointu. Pro výpisy z katastru nebo pro ověření podpisu sám moc rád běžím na poštu, neboť je to blíž a rychleji, než kdybych běhal jinam. Rovněž je rozumné, že obstarávají přihlášku / odhlášku k povinným poplatkům za televizi či rozhlas.
A dost. Nic víc by pošta nabízet neměla, určitě ne doplňkový prodej losů, cigaret, plyšových panenek, angličáků a autolékárniček (to je zhruba sortiment "obchodu" na poště, kam docházím). Prodej finančních produktů jakýchkoliv spořitelen nebo pojišťoven je třeba jim zarazit nejpozději ještě dnes, pracuji v tomto oboru a ty paskvily, jaké z toho vycházejí, dobře znám.
Zamyslet by se poša měla nad cenami svých služeb. Jel jsem třeba nedávno autem z Brna do Prahy s jedním pánem, který řídil celkem prázdnou a docela velkou dodávku. Ptal jsem se, proč vlastně jede. A jeho odpověď mně šokovala. Pracuje v internetovém obchodě, který má sídlo v Praze, a zasílá zboží zákazníkům i na Slovensko. Poštovné z ČR do SR je prý tak drahé, že se firmě vyplatí 2x týdně, vždy v úterý a v pátek, poslat z Prahy dodávku, naloženou balíky na Slovensko. Ta dodávka dojede do nejbližší slovenské pošty za hranice, tedy do Kútů hned u dálnice, odtud řidič balíky odešle za slovenské ceny, jako vnitrostátní zásilky, a auto se (obvykle) prázdné vrací nazpět, protože firma zatím nedokázala najít jeho pravidelné a smyslupné vytížení. Popsaný systém však firmě šetří několik tisíc korun měsíčně, a to i po započtení cen pohonných hmot, amortizace vozu a mzdy toho řidiče. Tož kuwa, kde to jsme ???
13. 3. 2014 21:41 | cml11
Jako doplňkový prodej považuji za vhodný kompletní trafikantský sortiment počínaje denním tiskem, přes poštovní potřeby až po ony sporné cigarety. Pro tento druh prodeje by pak bylo dobré, aby člověk měl možnost dát nějakým dohodnutým způsobem najevo, že něco koupit chce. Pošťačka by podle toho věděla že má zazvonit. Pro někoho by teoreticky mohla být také zajímavá dodávka potravin do domu. Podobné služby už zkoušejí zavádět některé řetězce, pošta by s nimi mohla spolupracovat.
Naopak prodej finančních produktů na poště nevidím rád. Podivných podomních prodejců pojistek a energií je všude habaděj. Nemám chuť do téhož pytle házet i jinak veskrze užitečné pošťačky. Pokud o tyhle produkty někdo na poště opravdu stojí, dokážu přivřít oko. Ale aby se na jejich prodeje stavěly normy a ty pak vynucovaly? To tedy v žádném případě!
13. 3. 2014 21:09 | Roman H.
13. 3. 2014 15:11 | Lord R.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 3. 2014 14:49
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 3. 2014 14:49
Otevři si obchod a nikdo ho nenavštíví, nikdo ti tam neutratí ani kačku. Zavři ho a lidi tě zjebou, co sis to dovolil.
Pošta je zkrátka v hajzlu. A nedá se s tím nic dělat. Leda by vedení pošty tvořili vizionáři, kteří vymyslí nový koncept komunikace a pošta by ho licencovala.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 3. 2014 12:54 | Lord R.
13. 3. 2014 12:44 | brnacka
Stránka 1/2
Předchozí