Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy
Po roce jsme znovu prošli největší obchodní řetězce. Zajímalo nás, jak vypadají jejich...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Daniel Volopich
podnikatel
Jan Mládek
politik

50,00 %
z 16 duelů

52,38 %
z 21 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Očima expertů: Jsou postupně vyplácené provize budoucnost finančního poradenství?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
31. 12. 2013 13:14
Když pominu ostatní vaše pindy, tak o jakém "křiku" tu mluvíte? Tahle jedna anketa je pro vás křik? Jděte se vycpat.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
21. 12. 2013 14:11, bendl
varmužo, narazil jsi na mizerné MLM, tak negeneralizuj. POkud je systém MLM kvalitní, tak ti za to nabídne zahraniční školení pro tebe i tvůj tým, příspěvky na tvoje kanceláře, soutěže pro tvoje obchodníky a třeba i zabezpečení na stáří od určitého karierního stupně...to nikdy jako věčný čučkař u poolu nedáš...capito ?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 39 komentářů)
28. 6. 2023 13:37 | Hamplik
Taky mě v současném systému nenapadá, z čeho bych měl financovat servis klienta třeba po 6, 8, nebo 10 letech od posledního obchodu, kdy dle článku mám klienta pravidelně servisovat, ale v té době když nepřebouchnu smlouvu (což jako slušný poradce nedělám) tak prostě už jen plýtvám časem bez odměny.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 6. 2023 13:30 | Hamplik
Storno je teď 5 let i na rizikové pojistky, storna jsou na úvěry i hypotéky, takže když se pravidelně klientovi věnuju a plním jeho požadavky, tak stále stornuju a stornuju (své náklady na neprovizovaný servis okolo tím pádem ztrácím a tím spíš se ho zdráhám lidem zdarma k produkci dávat) a když to náhodou klientovi třeba nezrefinancuju, tak to udělá někdo jiný a provizi vrátím tak jako tak.
Někdo tu píše, že to přirovnává k záruce a záruční reklamaci, ale tohle je spíš jako že někomu prodáte auto a za dva roky mu vrátíte prachy, protože se s autem vyboural a to je na maděru.
Placený servis většina klientů odmítá, ale zase když jim ho dávám v rámci provize, tak jsou stejně nevěrní a jak mohou, udělají nějakou provizní botu (někdy prostě jen proto, že provizní systém neznají, jindy proto, že je jim to fuk a poradce jako poradce, myslí si)
Opravdu za mě nejhorší práce na světě, když člověk 5 let neví, jestli si vydělal, nebo jen udělal práci zdarma.
2. 12. 2016 9:34 | Dalibor Míchal
Pro mě i nové kolegy je to jistým způsobem výrazná změna, se kterou je potřeba se poprat, ale doslova "vymýtí" brigádníky, kteří si chtěli během léta vydělat velké peníze bez zodpovědnosti. Zároveň tyto jedince ochrání proti návratu provize, v případě rušení smlouvy nebude návrat provize ani zdaleka tak výrazný, jako tomu bylo doteď.
S pozdravem, Dalibor Míchal OVBone
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 7. 2016 14:16 | Lucy
1. 4. 2014 18:27 | popo
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2014 7:58 | Viktor Keller
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 1. 2014 17:38
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 1. 2014 12:04
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 12. 2013 13:14
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 12. 2013 8:07 | Burda Miloslav
26. 12. 2013 7:59
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 12. 2013 7:56 | JM
U hodinovky dejme tomu 200 Kč. Těch 200 Kč je velice slušná odměna, ve které by byla zahrnuta i příprava, cestovné a samovzdělávání. Ostatní vzdělání by si poradce platil ze svého. Těch variant je více. Například:
1) Na obsloužení jednoho klienta, kde by byla sepsána alespoň jedna smlouva, by mohla být stanovena průměrná normovaná doba. Dejme tomu 4 hodiny i s přípravou a cestou. Pokud by poradce za den stihl 2 klienty, tak by si vydělal 1.600 Kč
2) Odměna dle výhodnosti pro klienta. Poradce prodá klientům různé produkty, za každý obdrží paušální částku (třeba 10% z měsíčního pojistného). Dalších 10% by dostal vždy po dvou letech trvání smlouvy (do deseti let) a zbytek 40% by dostal po řádném ukončení smlouvy.
3) Nejlepší variantou by byla odměna ze zisku klienta. Za podpis smlouvy administrativní poplatek cca 200 Kč. Další odměnu by dostal podílem ze zisku. Třeba ve výši 10%. Příklad: Poradce by sepsal smlouvu na kapitálové životní pojištění na 20 let. Klient by, po skončení smlouvy, obdržel nějakou čásku. Z toho, co by bylo nad zaplacené pojistné, by poradce obdržel 10%.
4) Varianta férové garance. Každý poradce by deponoval, třeba u ČNB, obnos ve výši 5 milionu Kč. Buď formou půjčky, či pomocí zástavy majetku. Toto by sloužilo k pokrytí nesplněných slibů klientům. Protože sliby se mají plnit nejen o Vánocích ......
Přeji všem veselé Vánoce
23. 12. 2013 19:18
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 12. 2013 19:06 | bendl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 12. 2013 18:05 | Radim
22. 12. 2013 18:39
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 12. 2013 14:11 | bendl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 12. 2013 14:07
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 12. 2013 2:22 | Marty
20. 12. 2013 20:29 | Adam Varmuža
Popravdě se mi na tebe nechce ani reagovat, protože to, cos tady napsal, je kupa nesmyslů (když už mi teda tykáš, dovol mi to stejné ..)
Jako byste tím řekl, že pokud je můj klient můj známý, tak je to můj klient jen proto, že je známý a ne proto, že bych třeba mohl dobře poradit .. to mám radit všem ostatním, jen ne známým? Najdu si novou přítelkyni a hned jí nemůžu s něčím pomoct, protože by si nechala poradit jen ze známosti? Opravdu si za tím stojíš?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí