Interaktivní grafiky
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Takhle vám vyberou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Útoků na internetové bankovnictví přibývá. Falešné webové stránky, e-maily, SMS, zprávy...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Zkušený lékař zakládá kliniku celostní medicíny. Pacient není jen diagnóza, říká
Stál u zrodu tří zdravotnických zařízení, které prodal, když mohla naplno fungovat bez...více
Překročila hranici. Tělo přetrénovala. „Hrdinka mého filmu je odstrašující příklad. Žila ale...
Když se kvalifikovala na olympiádu, netušila, že její jméno bude za pár let spojené především...více
Nechoď na fotbal, zemřeš. Strach a samota Angličana, který se v Brazílii zamiloval
Život, láska a klubová věrnost při emotivním návratu brazilského klubu Santa Cruz ze čtvrté...více
Septembrové zvyšovanie platov na Slovensku: Koho sa týka a kto dostane najviac?
Rok 2023 je pre štátnych zamestnancov a zamestnancov vo verejnom sektore obdobím zvyšovania...více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
David Marek
ekonom
Kateřina Neumannová
podnikatelka

70,00 %
z 10 duelů

66,67 %
z 9 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Sexistické prasátečko konečně vysvětlené i pro křupáky
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
29. 11. 2013 9:26, Pavel
1. Mě takovéto reklamy opravdu nevadí, a pokud jsou opravdu hloupé (a ty příklady ve vašem článku jsou hlavně hloupé až blbé), tak mi jen ukazují, kterým službám a výrobkům se mám vyhnout.
2. Mě osobně mnohem víc vadí reklamy s vlezlou znělkou (v poslední době ta hrůza od Billy) a bohužel už jsou i vyhrávající billboardy.
3. Gay pride je hlavně akce "pozitivní diskriminace". Zkuste někdy uspořádat "hetero pride" a pravdosláskaři vás sežerou za živa. Navíc právě takové akce ukazují, jak jsou sami homosexuálové zamindrákovaní a jak sami sebe považují za méněcenné - člověk sám se sebou srovnaný a spokojený nemá potřebu takto otravovat život ostatním.
4. Není pravda, že to obecně vadí ženám - kdyby jim to opravdu vadilo, tak by takové reklamy asi nemohly vzniknout, protože by se prostě nenašly modelky na nich zobrazené. A že pár zapšklých škarohlídů dokáže otrávit život mnohonásobku normálních lidé je fakt ověřený historií. Tak nevím proč ty zapšklé škarohlídy hájit, dělat jim reklamu nebo dokonce na ochranu jejich zapšklého škarohlídství vytvářet zákony.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
29. 11. 2013 13:48, Jiřina
Víš, jen bych chtěla poznamenat, že je jedno, co si v USA dávají kamkoli třeba na plakáty, ale žiju tady a tady mi to vadí. Samozřejmě důležitější je třeba kde ten billboard je, než co je na něm, ale pokud mám hodnotit vzhled - tak je to i o tomhle. Zachvíli si tam dají nahý zadek a ho.. nebo zvratky a bude to také svoboda slova.... ?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)
7. 12. 2013 13:34 | Vladimirovna
7. 12. 2013 13:34 | Vladimirovna
2. 12. 2013 13:34 | MV
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 11. 2013 17:41 | czhunter
Není to tím, že ti nejlepší se k podobným slaboduchostem nesnižují a kdo se k ní sniží, ten asi není nejlepší?
Nebudu ze sebe dělat odborníka na marketing, ale pan Sergio Zyman, který o tom asi něco ví, píše ve svých knihách že to nefunguje, nefunguje a ještě jednou nefunguje. A zrovna jemu bych věřil.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 11. 2013 15:33 | Frenky
Například nebýt pana Kašpárka, tak jsem nevěděl, že existují stránky (http://www.zaclony-design.cz/ )mimochodem velmi zdařilé a kupodivu i zajímavé výrobky. Manželku si už něco vyhlédla.....
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 11. 2013 13:31 | czhunter
Například - sexistickou reklamou si ukájí nepodojené ego majitel lokální firmičky, aniž by měla pozitvní dopady na prodej (nedejbože že by věděl, jak se to měří). A protože manažerů a majitelů s nepodojeným egem máme hodně, máme hodně i takové reklamy.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 23:38 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 18:09 | Jan68
29. 11. 2013 13:48 | Jiřina
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 13:41 | Jiřina
29. 11. 2013 16:35 | MV
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 16:31 | Jan57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 15:33 | czhunter
Ne, kolik lidí zaujmou (věřím že hodně, pozitivně i negativně), ale kolik skutečně prodají zboží a služeb. Chápu, že jsou to čísla tajná, ale pevně věřím, že v článku zmíněný billboard neprodal ani jeden kus záclon. Peníze vylité do kanálu.
V zahraničí umí i malé firmy mnohem lépe měřit efektivnost reklamy (u nás to často bývá "máme 30 tisíc rozpočet na marketing, tak za to třeba uděláme nějaký billbaord"). Myslím, že kdyby si výsledky marketingu firmy lépe měřily, debilních reklam by ubylo.
29. 11. 2013 15:27
Možná najdete pár starých volebních, ale všechny komerční firmy si dnes dávají pozor, aby se v jejich reklamách žádná lež (lež beru jako něco, co je prokazatelně za všech okolností vyvratitelné) neobjevila.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 14:15 | Jiřina
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 14:06 | Fredy
Tak že USA jednak proto, že tady jsme si na to ještě nezvykli. Tedy na svobodu slova, na větší toleranci a také na ignoranci. Ona totiž ta ignorance a bojkot reklamovaného je nejlepší odpovědí. Lepší jak různé, rádoby regulačně-mravnostní inkvizitorské projekty, mnohdy slušně financované z našich daní.
A kromě jiného, existují paragrafy trestního zákona, které definují, co se nesmí propagovat. A paradoxně reklama s nahými těly tam není. Na rozdíl od třídní nenávisti, kam by se mohlo pár politických bilboardu klidně zařadit.
Víte, mě toho u nás vadí vcelku dost. Od špíny a odpadků skoro všude, od podvodníků v politice, přes nepřejícnost a závist, až po korupci kam se podíváš, tak proč bych se měl ještě zabývat něčím, co mohu lehce ignorovat. Co ale přehlédnout neumím, je to, že se zase musím (finančně) podílet na něčem, k čemu jasem žádný souhlas nedal.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 12:21 | lajos
ani kozy, ani pruvody homosexualu mi nevadi a take s tim nemam problem. jen chapu jinak boj za toleranci heterosexualni vetsinou a ponekud zvlastni zpusob marketingu nekterych podnikatelu...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 11:33 | Mat
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 11:22 | Fredy
Mám takový pocit, že autoři/inkvizitoři oněch cenzorských projektů (nedivil bych se, kdyby byli placeni z nějakých EU dotací) mají dost práce, než nějaké takové kýče objeví.
Když už jsme u posuzování bilboardů, tak bych byl spíše pohoršen těmi, na kterých nejsou sice krásné dívky s odhaleným poprsím, ale usměvaví, rádoby politici, jejichž jedinou kvalifikací jsou vázací akty u STB, nezanedbatelná praxe v KSČ a styky s podsvětím. Hlavně když slibují (jak jinak že) jednou vládu práva, pak zase tu pro obyčejné lidi, nebo proti korupci ...... Jedno mají společné. Obyčejní lidé jim jsou u zadku, ale hlavně když tomu věří a neřkuli to i platí.
Pokud by naši inkvizitoři morálky vyrazili třeba do USA, tak by asi blili u každého druhého bilboardu a to se jedná o dost puritánský stát.
29. 11. 2013 11:07 | czhunter
Stránka 1/2
Předchozí