Kolik musíte spořit na?
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jan Sokol
filosof a exministr
Jan Švejnar
ekonom
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Reklamní grilovačka penzijních společností. Hlasujte pro nejlepší spot
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
9. 5. 2013 6:41, hoogan
nejtrapnější televizní reklama na spoření na stáří je reklama s klauny, asi víme, komu patří...
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
14. 5. 2013 12:26, DavidK
Nový zákon na reklamu?!?!
Všechny reklamy nám podmazávají svou verzi. Chtějí abychom spořili u nich a slibují nám šťastné a finančně zabezpečené stáří.
Nevím kolik stojí reklama,ale odhaduji, že výroba spotu+ vysílání v hlavním vysílacím čase je určitě drahá záležitost.(5-8mil.)
Kdo to nakonec zaplatí?... Pokud by vláda prosadila nový zákon na reklamu:V případě,že podlehnu lákavé reklamě a ve stáří nebudu finančně zajištěný(propadem trhů,či díky nulovým výnosům způsobených špatnou ekonomikou,apod.) mi banka za tuto klamavou reklamu zaplatí rozdíl k finanční jistotě ve stáří.tak jdu do toho!!!.... jinak je to stále tlachání, jakože Harvardovy fondy jsou nejlepší, nebo tahle bílá je nejbělejší.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)
4. 6. 2013 16:18 | Matěj
Jinak tedy můj názor ke spotů: KB - sice nemám jejich reklamy rád, ale spot je jednoduchý, výstižný ČP a ČSBO - ponižování komiků je opravdu šílené, nedá se na to koukat při jejich pořadech a v reklamách už vůbec ne. ČS - fádní jako všechny jejich reklamy.
14. 5. 2013 12:26 | DavidK
12. 5. 2013 7:33
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 5. 2013 21:06 | Milan
9. 5. 2013 16:34 | Podlesni
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 5. 2013 16:32 | Podlesni
9. 5. 2013 11:29 | ZIKO
9. 5. 2013 11:14 | Josef
9. 5. 2013 7:51
2. pilíř je absolutní obchodní propadák. Přitom to bylo dopředu jasné. Názorně se tu ukazuje, jak jsou lidé z vedení firem a státu odtržení od reality. Nebo ulobbováni.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 5. 2013 7:11 | Boika
9. 5. 2013 6:47 | brbla
9. 5. 2013 6:41 | hoogan