Reklamní grilovačka penzijních společností. Hlasujte pro nejlepší spot

Pozor, pozor: videonahrávky obsažené v tomto článku jsou určené (přednostně) osobám starším šestatřiceti let. Na vstup do druhého pilíře máte čas do konce června. Reklamní grilovačka penzijních společností je v plném proudu. A vy jste živý terč. Nalákal vás křepčící Geňa, šaolin v bouráku, melouny, nebo prima rodinka?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 5. 2013 6:41, hoogan

nejtrapnější televizní reklama na spoření na stáří je reklama s klauny, asi víme, komu patří...

+20
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 5. 2013 12:26, DavidK

Nový zákon na reklamu?!?!
Všechny reklamy nám podmazávají svou verzi. Chtějí abychom spořili u nich a slibují nám šťastné a finančně zabezpečené stáří.
Nevím kolik stojí reklama,ale odhaduji, že výroba spotu+ vysílání v hlavním vysílacím čase je určitě drahá záležitost.(5-8mil.)
Kdo to nakonec zaplatí?... Pokud by vláda prosadila nový zákon na reklamu:V případě,že podlehnu lákavé reklamě a ve stáří nebudu finančně zajištěný(propadem trhů,či díky nulovým výnosům způsobených špatnou ekonomikou,apod.) mi banka za tuto klamavou reklamu zaplatí rozdíl k finanční jistotě ve stáří.tak jdu do toho!!!.... jinak je to stále tlachání, jakože Harvardovy fondy jsou nejlepší, nebo tahle bílá je nejbělejší.

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)

4. 6. 2013 16:18 | Matěj

Nad ubohostí komentářů fakt jen rozum zůstává stát... Někdo tu mele o nějakých klaunech, přitom se v tomto článku žádný spot s klauny neobjevuje. Další mele něco o dobrém zboží, které se prodává samo, jak se má prodávat, když lidé jako vy jsou tak negramotní a uměj jen tlachat hlouposti a vlastně vůbec nevědí o čem je řeč. A pak někdo posílá penzijní společnosti někam, kdo se ho tu ptal na tento názor? Zase si jen nějaký ubožák potřebuje zaspamovat... Pak zase někdo neustále tlachá o tom, že ten kdo má peníze, tak se zařídí jinak, ale kdo nám tedy konečně prozradí ten spásný způsob, jak si na ten důchod ušetřit? Myslím, že když opravdu vymyslí něco spásného, tak si to může nechat patentovat a vydělá na tom majlant... Tak kde jsou ty nápady? Lidi... Zamyslete se... Když vám to tak leží v žaludku, II pilíř, reforma, Partners, nebo cokoliv jiného... Tak proč sem lezete? Proč čtete ty články? Jen prostě prudíte a bojíte se, že by to mohla být pravda...
Jinak tedy můj názor ke spotů: KB - sice nemám jejich reklamy rád, ale spot je jednoduchý, výstižný ČP a ČSBO - ponižování komiků je opravdu šílené, nedá se na to koukat při jejich pořadech a v reklamách už vůbec ne. ČS - fádní jako všechny jejich reklamy.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2013 12:26 | DavidK

Nový zákon na reklamu?!?! Všechny reklamy nám podmazávají svou verzi. Chtějí abychom spořili u nich a slibují nám šťastné a finančně zabezpečené stáří. Nevím kolik stojí reklama,ale odhaduji, že výroba spotu+ vysílání v hlavním vysílacím čase je určitě drahá záležitost.(5-8mil.) Kdo to nakonec zaplatí?... Pokud by vláda prosadila nový zákon na reklamu:V případě,že podlehnu lákavé reklamě a ve stáří nebudu finančně zajištěný(propadem trhů,či díky nulovým výnosům způsobených špatnou ekonomikou,apod.) mi banka za tuto klamavou reklamu zaplatí rozdíl k finanční jistotě ve stáří.tak jdu do toho!!!.... jinak je to stále tlachání, jakože Harvardovy fondy jsou nejlepší, nebo tahle bílá je nejbělejší.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 5. 2013 7:33

v jednom spotu tam vyčpělý komik radí tomu mladšímu, aby si dával "dvě stovky" na penzi. Jestli je tohle poselství Partners národu, tak to je mazec.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 5. 2013 21:06 | Milan

Ať mi penzijní společnosti vlezou kamsi. Jsou to jen darmožrouti, kteří vysávají společnost.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 5. 2013 16:34 | Podlesni

Koho myslíte tím schopným? Aha, všeho schopným...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 5. 2013 16:32 | Podlesni

Ta Penzička je vysloveně trapná. Naprostá ubohost. Druhý pilíř je propadák, neboť v dnešní době se lidé bojí, že se ty peníze znárodní, nebo tak něco, dřív než půjdou do důchodu. No a kdo peníze má, tak ten se postará jinak...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 5. 2013 11:29 | ZIKO

Dobré zboží se prodává samo. Všelijaká reklama toliko pro ...dobrá jest.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 5. 2013 11:14 | Josef

Všechny reklamy pro chytré lidi, kteří trochu myslí můžou jít někam.......! Zbytečně vyhozené peníze, je to směšné , dělají si z lidí blázny.Jako všechno co doposud vláda vymyslela.Už by bylo načase s tím něco udělat, když člověk sleduje co všechno se děje ve sněmovně, chrápe položenej na stole-ostuda a výsměch občanům a ještě se tam bude povalovat do příštích voleb, a dokonce být ministrem , to není schopen s tím někdo neco udělat?Vždyť je to hnus!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 5. 2013 7:51

Za prachy cokoliv. S kýmkoliv. Jakkoliv. A je zkrátka potřeba si na to zvyknout. Ostatně Partička sama o sobě je na úrovni někdejšího Tele Tele.

2. pilíř je absolutní obchodní propadák. Přitom to bylo dopředu jasné. Názorně se tu ukazuje, jak jsou lidé z vedení firem a státu odtržení od reality. Nebo ulobbováni.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 5. 2013 7:11 | Boika

Reklamní šot "Partičky" to je bezkonkurenční ubohost, je překvapivé, kam až jsou schopný lidi klesnout.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 5. 2013 6:47 | brbla

jo, reklamní grilovačka Partners to je vono...
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 5. 2013 6:41 | hoogan

nejtrapnější televizní reklama na spoření na stáří je reklama s klauny, asi víme, komu patří...
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 378 219 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Kolik musíte spořit na?

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Ženy vpřed

Ženy vpřed

Za své filmy o sexuálním zneužívání nebo bývalém slovenském premiérovi Mečiarovi posbírala...více

A žila sama šťastně až do smrti. Párování přeceňujeme, říká psycholog

A žila sama šťastně až do smrti. Párování přeceňujeme, říká psycholog

Když Emma Watson nedávno řekla, že je ve svých skoro třicíti spokojená i bez vztahu, vyvolalo...více

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Poslední otvor. Ten nejmenší a nejcitlivější. Otvor zásadní. Cystoskopie, endoskopické...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Mládek

politik

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Jan Mládek
ÚSPĚŠNOST
52,38 %

z 21 duelů
×
Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
42,11 %

z 19 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.