Revoluce v prodeji zájezdů na internetu?

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 4. 4. 2013 | 7 komentářů
Ministerstvo pro místní rozvoj plánuje novinku, podle které by internetové cestovní agentury musely zveřejňovat u každého zájezdu informaci o pořádající cestovní kanceláři na stejné úrovni jako celkovou cenu. Novinka by pro praxi znamenala změnu vpravdě revoluční. Bude platit už pro letošní sezonu?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 4. 2013 15:14, Jean

Takové rádoby agentury nejsou ničím jiným než parazity, kteří si na službu jedné firmy přihodí další peníze a z toho pak profitují. Přitom většinou nenabízí žádnou přidanou hodnotu. S takovou rádoby Agenturou (poměrně známo jokoby cestovkou) jsem cestoval do Itálie. Obálkou mi přišly papíry Německé cestovky. Žádný překlad, žádné upřesnění .. NIC. Zjisti si to sám. Pracovnice agentury prostě jen vzala papíry co ji přišli z Německa, dala je do obálky a poslala. Nezapoměla přidat samozřejmě složenku. Když nastaly problémy při příjezdu, agentuře se nedalo 2 hodiny dovolat a i když jsem se nakonec dovolal, tak paní nevěděla nic. Starat jsem se musel sám. Je naprosto NESTOUDNÉ, že si tito PARAZITÉ ještě vyskakují a nelíbí se jim, že by měli uvádět na kom parazitují. Vždyť by pak zkrachovali, že ? A to je jedině dobře. Co jiného s parazity ?!

+2
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 4. 2013 22:29, Jan

S vašimi názory o parazitech rozhodně nemůžu souhlasit. Z vlastní zkušenosti mám daleko lepší zkušenosti s agenturou než s cestovní kanceláří.
Zatímco agentura se mi ve všem snažila vyjít vstříc, tak ze strany cestovní kanceláře jsem narazil jen na aroganci a nezájem. A nemluvim o žádné neznámé cestovní kanceláři, ale o jedné z největších o Bluestyle...

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)

14. 11. 2013 8:54 | katyna

Bohužel nastane to, že skončí spousta menších cestovek. Nabízejí kvalitní služby, výborné hotely i delegáty na místě, ale bohužel nemají takovou reklamní kampaň, aby jejich jméno vešlo ve všeobecnou známost. Pokud uvidí lidé pořádající CK hned u ceny, u většiny cestovek bude hledat dál, protože znají pouze 5 největších CK, které masírují reklamou na každém rohu. A ty, které dávají raději vydělané peníze do zkvalitnění služeb nebudou mít šanci, protože je obchodník ani nedostane šanci obhájit a podržet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2013 22:29 | Jan

S vašimi názory o parazitech rozhodně nemůžu souhlasit. Z vlastní zkušenosti mám daleko lepší zkušenosti s agenturou než s cestovní kanceláří. Zatímco agentura se mi ve všem snažila vyjít vstříc, tak ze strany cestovní kanceláře jsem narazil jen na aroganci a nezájem. A nemluvim o žádné neznámé cestovní kanceláři, ale o jedné z největších o Bluestyle...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2013 17:52 | Franta ODVEDLE

Že by se jednalo o vše nechvalně známou agenturu Franty Scherbauma, tzv. 1-cestovní ? http://www.1-cestovni.cz/ To by mne teda vůbec nepřekvapilo, protože popis přesně sedí !!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2013 15:33 | gabriel pleska

Z naší strany to vrtěti psem rozhodně není. Viz box vpravo nahoře v článku. A to bychom asi měli prolinkovat i rozhovor s Janem Kalvodou...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2013 15:14 | Jean

Takové rádoby agentury nejsou ničím jiným než parazity, kteří si na službu jedné firmy přihodí další peníze a z toho pak profitují. Přitom většinou nenabízí žádnou přidanou hodnotu. S takovou rádoby Agenturou (poměrně známo jokoby cestovkou) jsem cestoval do Itálie. Obálkou mi přišly papíry Německé cestovky. Žádný překlad, žádné upřesnění .. NIC. Zjisti si to sám. Pracovnice agentury prostě jen vzala papíry co ji přišli z Německa, dala je do obálky a poslala. Nezapoměla přidat samozřejmě složenku. Když nastaly problémy při příjezdu, agentuře se nedalo 2 hodiny dovolat a i když jsem se nakonec dovolal, tak paní nevěděla nic. Starat jsem se musel sám. Je naprosto NESTOUDNÉ, že si tito PARAZITÉ ještě vyskakují a nelíbí se jim, že by měli uvádět na kom parazitují. Vždyť by pak zkrachovali, že ? A to je jedině dobře. Co jiného s parazity ?!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2013 15:02

Článků o pojištění cestovek bylo na Peníze.cz celkem hodně: stačí trochu zapátrat v historii.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2013 8:03 | MoB

Není to takové vrtění psem? Řekl bych, že problém s pojišťováním cestovek je podstatně závažnější. Ale proč neodvést pozornost řešením jiného "problému", že ano...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Tomek

podnikatel a investor, zakladatel NetCentrum

Tomáš Matějček

podnikatel, Miton

Ondřej Tomek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Tomáš Matějček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services