Revoluce v prodeji zájezdů na internetu?

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 4. 4. 2013 | 7 komentářů
Ministerstvo pro místní rozvoj plánuje novinku, podle které by internetové cestovní agentury musely zveřejňovat u každého zájezdu informaci o pořádající cestovní kanceláři na stejné úrovni jako celkovou cenu. Novinka by pro praxi znamenala změnu vpravdě revoluční. Bude platit už pro letošní sezonu?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 4. 2013 15:14, Jean

Takové rádoby agentury nejsou ničím jiným než parazity, kteří si na službu jedné firmy přihodí další peníze a z toho pak profitují. Přitom většinou nenabízí žádnou přidanou hodnotu. S takovou rádoby Agenturou (poměrně známo jokoby cestovkou) jsem cestoval do Itálie. Obálkou mi přišly papíry Německé cestovky. Žádný překlad, žádné upřesnění .. NIC. Zjisti si to sám. Pracovnice agentury prostě jen vzala papíry co ji přišli z Německa, dala je do obálky a poslala. Nezapoměla přidat samozřejmě složenku. Když nastaly problémy při příjezdu, agentuře se nedalo 2 hodiny dovolat a i když jsem se nakonec dovolal, tak paní nevěděla nic. Starat jsem se musel sám. Je naprosto NESTOUDNÉ, že si tito PARAZITÉ ještě vyskakují a nelíbí se jim, že by měli uvádět na kom parazitují. Vždyť by pak zkrachovali, že ? A to je jedině dobře. Co jiného s parazity ?!

+2
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 4. 2013 22:29, Jan

S vašimi názory o parazitech rozhodně nemůžu souhlasit. Z vlastní zkušenosti mám daleko lepší zkušenosti s agenturou než s cestovní kanceláří.
Zatímco agentura se mi ve všem snažila vyjít vstříc, tak ze strany cestovní kanceláře jsem narazil jen na aroganci a nezájem. A nemluvim o žádné neznámé cestovní kanceláři, ale o jedné z největších o Bluestyle...

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)

14. 11. 2013 8:54 | katyna

Bohužel nastane to, že skončí spousta menších cestovek. Nabízejí kvalitní služby, výborné hotely i delegáty na místě, ale bohužel nemají takovou reklamní kampaň, aby jejich jméno vešlo ve všeobecnou známost. Pokud uvidí lidé pořádající CK hned u ceny, u většiny cestovek bude hledat dál, protože znají pouze 5 největších CK, které masírují reklamou na každém rohu. A ty, které dávají raději vydělané peníze do zkvalitnění služeb nebudou mít šanci, protože je obchodník ani nedostane šanci obhájit a podržet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2013 22:29 | Jan

S vašimi názory o parazitech rozhodně nemůžu souhlasit. Z vlastní zkušenosti mám daleko lepší zkušenosti s agenturou než s cestovní kanceláří. Zatímco agentura se mi ve všem snažila vyjít vstříc, tak ze strany cestovní kanceláře jsem narazil jen na aroganci a nezájem. A nemluvim o žádné neznámé cestovní kanceláři, ale o jedné z největších o Bluestyle...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2013 17:52 | Franta ODVEDLE

Že by se jednalo o vše nechvalně známou agenturu Franty Scherbauma, tzv. 1-cestovní ? http://www.1-cestovni.cz/ To by mne teda vůbec nepřekvapilo, protože popis přesně sedí !!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2013 15:33 | gabriel pleska

Z naší strany to vrtěti psem rozhodně není. Viz box vpravo nahoře v článku. A to bychom asi měli prolinkovat i rozhovor s Janem Kalvodou...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2013 15:14 | Jean

Takové rádoby agentury nejsou ničím jiným než parazity, kteří si na službu jedné firmy přihodí další peníze a z toho pak profitují. Přitom většinou nenabízí žádnou přidanou hodnotu. S takovou rádoby Agenturou (poměrně známo jokoby cestovkou) jsem cestoval do Itálie. Obálkou mi přišly papíry Německé cestovky. Žádný překlad, žádné upřesnění .. NIC. Zjisti si to sám. Pracovnice agentury prostě jen vzala papíry co ji přišli z Německa, dala je do obálky a poslala. Nezapoměla přidat samozřejmě složenku. Když nastaly problémy při příjezdu, agentuře se nedalo 2 hodiny dovolat a i když jsem se nakonec dovolal, tak paní nevěděla nic. Starat jsem se musel sám. Je naprosto NESTOUDNÉ, že si tito PARAZITÉ ještě vyskakují a nelíbí se jim, že by měli uvádět na kom parazitují. Vždyť by pak zkrachovali, že ? A to je jedině dobře. Co jiného s parazity ?!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2013 15:02

Článků o pojištění cestovek bylo na Peníze.cz celkem hodně: stačí trochu zapátrat v historii.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2013 8:03 | MoB

Není to takové vrtění psem? Řekl bych, že problém s pojišťováním cestovek je podstatně závažnější. Ale proč neodvést pozornost řešením jiného "problému", že ano...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 789 004 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Zahradní sekačka
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, koncem prosince 2020 jsme přes e-shop koupili zahradní sekačku. Začala se užívat s první trávou, tudíž v dubnu 2021. Po zhruba 6 sečeních začala vykazovat problém - přetrhlo se lanko pojezdu... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Občanská demokratická strana bude dominovat budoucí vládě a mnoho lidí se ptá: co čekat...více

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

„Japonsko je odstrašující případ, žije v zombie ekonomice. Teď hrozí podobný scénář zemím...více

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Mentální zátěž označuje nerovnost v rozložení činností v domácnosti, které zpravidla organizuje...více

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Fotky holek, které ať už hrdě nebo nejistě odhalují větší břicho, jizvy nebo třeba to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Šourek

mediátor a podnikatel, Corrupt Tour

Jan Keller

sociolog

Petr Šourek
ÚSPĚŠNOST
54,55 %

z 110 duelů
×
Jan Keller
ÚSPĚŠNOST
62,14 %

z 103 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.