Únor – měsíc pojištění: Češi si s pojištěním netykají

Česká asociace pojišťoven si nechala zpracovat exkluzivní průzkum o tom, čeho se bojíme, proti čemu a jak se pojišťujeme – a jestli vůbec pojištění rozumíme. V rámci měsíce pojištění přinášíme první část jeho výsledků.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)

4. 2. 2018 18:38 | Jaroslav Nosek Nová Ves nad Popelkou 282

Dobrý den. Oznamuji Vám, že na zelené kartě uvádíte špatně číslo domu 260. Správné číslo je 282, které je uvedeno na pojistné smlouvě č.18426986-13.Prosím uvádějte na zelenou kartu toto číslo domu. Děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2013 14:19 | HonzaV

Ještě jak si ten jejich mail tak pročítám znovu, nemohu než obdivovat elegantní piruetku, s jakou je obtížný tazatel přesměrován na robotický frontdes (aniž by byla jediná otázka zodpovězena konkrétně):
"Pro případný další dotaz využijte prosím jeden z níže uvedených kontaktních formulářů:
- dotazy/přiložení dokladů ke škodním událostem: www.ceskapojistovna.cz/klient - dotazy/přiložení dokladů k pojistným smlouvám: www.ceskapojistovna.cz/smlouva - zájem o pojištění/obecné dotazy: https://www.on-linepojisteni.cz/ks/Obecny_dotaz.aspx
------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ --- Sjednejte si pojištění po telefonu nebo internetu a získejte zajímavou akční slevu! Neváhejte nás kontaktovat na lince 841 114 114 nebo na adrese www.ceskapojistovna.cz. ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ---
S přáním hezkého dne

(Jméno, příjmení. Přímý telefon a e-mail chybí.) Česká pojišťovna a.s. Klientský servis, P.O.Box 305, 601 00 Brno Telefon: 841 114 114, www.ceskapojistovna.cz
------------------------------ ------------------------------ ------- Další informace o České pojišťovně, jejích produktech a aktivitách získáte rovněž na internetových stránkách www.ceskapojistovna.cz nebo na telefonní lince Klientského servisu ČP 841 114 114."
A to je prosím fáze, kdy potenciální zákazník vyjádřil zájem o služby. Jak by to dopadalo při plnění, těžko hádat. Fakt boží.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2013 14:08 | HonzaV

Já se ani obecnému odporu k pojišťovnám moc nedivím. Příkladem neprůhledného chování budiž reakce ČP:
Dotaz přes webový formulář:
dobrý den, 1) je u pojištění domácnosti podmínkou pro plnění z důvodu požáru od el. instalace, aby objekt měl platnou revizní zprávu? 2) Pokud ano a zpráva není předložena, rozlišuje se, zda požár vznikl na zařízení, které revizi nepodléhá (např. přenosný spotřebič), nebo je plnění automaticky odmítnuto? 3) Jaký je postup v případě, že se rozlišuje podle bodu 2 a příčinu požáru se přesně zjistit nepodařilo? 4) Co se stane v případě, že zpráva je vyžadována, klient tvrdí, že revizi měl, shořela mu při požáru a kopii není schopen zajistit (např. nepamatuje si, kdo mu zprávu vyhotovil)?
Prosím snažte se odpovědět strukturovaně a především na otázku 1.
Odpověď: ------- Vážený pane ...,
děkujeme za zaslání Vašeho emailu týkajícího se pojištění domácnosti.
1) je u pojištění domácnosti podmínkou pro plnění z důvodu požáru od el. instalace, aby objekt měl platnou revizní zprávu?
U pojištění domácnosti je zapotřebí provést revizi elektrické instalace při kolaudaci nebo rekolaudaci.
2+3)Pokud ano a zpráva není předložena, rozlišuje se, zda požár vznikl na zařízení, které revizi nepodléhá (např. přenosný spotřebič), nebo je plnění automaticky odmítnuto? Jaký je postup v případě, že se rozlišuje podle bodu 2 a příčinu požáru se přesně zjistit nepodařilo?
Každá pojistná událost je individuálně posuzována pracovníkem likvidace na základě hlášení pojistné události a doložení dokladů potřebných k likvidaci. Vzniklá škoda je posuzována při prohlídce mobilním technikem, pracovník likvidace si může vyžádat odborné vyjádření hasičského záchranného sboru ke vzniku požáru.
4) Co se stane v případě, že zpráva je vyžadována, klient tvrdí, že revizi měl, shořela mu při požáru a kopii není schopen zajistit (např. nepamatuje si, kdo mu zprávu vyhotovil)?
Každá pojistná událost je individuálně posuzována pracovníkem likvidace, aby bylo pojistné plnění kráceno nebo zcela odmítnuto, musí dojít ze strany pojištěného k porušení pojistných podmínek.
Děkujeme za pochopení.
Pro případný další dotaz využijte prosím jeden z níže uvedených kontaktních formulářů:
- dotazy/přiložení dokladů ke škodním událostem: www.ceskapojistovna.cz/klient - dotazy/přiložení dokladů k pojistným smlouvám: www.ceskapojistovna.cz/smlouva - zájem o pojištění/obecné dotazy: https://www.on-linepojisteni.cz/ks/Obecny_dotaz.aspx
pozdrav, jméno, podpis atd. -----
Takže s takovouhle mlhou "uděláme si to jak budeme chtít"... ať se nediví,že se s nima nikdo nekamarádí. U konkurence nepředpokládám že by to bylo jiné.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 2. 2013 10:28 | dufek

No krásná propaganda- a ještě drzost,že článek psaný asociací pojišťoven může být nezávislý.......
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 137 466 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2020

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Články na Heroine.cz

Žádný právník by neměl dostudovat, aniž by věděl, co je restorativní justice

Žádný právník by neměl dostudovat, aniž by věděl, co je restorativní justice

Restorativní justice je pojem, který veřejnost - a ani naše trestní právo - zatím příliš...více

Uzel zahradníkem 1. Když sexuolog škodí

Uzel zahradníkem 1. Když sexuolog škodí

Filmový kritik Kamil Fila píše o sexuologovi Radimu Uzlovi. A ve svém mnohadílném seriálu,...více

Návrhářka značky Pura Vida: Když se cítím pod psa, obleču se do barev

Návrhářka značky Pura Vida: Když se cítím pod psa, obleču se do barev

Při pohledu na křehkou blondýnku s jemným hlasem by vás hned nenapadlo, že závodila v...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Kamil Vacek

podnikatel a investor

Jana Bobošíková

politička

Kamil Vacek
ÚSPĚŠNOST
48,05 %

z 154 duelů
×
Jana Bobošíková
ÚSPĚŠNOST
42,94 %

z 177 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.