Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Václav Beneš: Je neuvěřitelné, co si spotřebitelé sami namluví

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 29. 12. 2012 | 22 komentářů
„Volají nám lidé a zastávají se prémiových značek, které jsou podle našich testů stejně kvalitní jako levnější výrobky. Nedokážou se smířit s tím, že si koupili výrobek za pár desítek tisíc a ve skutečnosti si mohli koupit věc, která stojí třeba jenom pět,“ říká v druhé části exkluzivního rozhovoru manažer testování časopisu dTest.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 12. 2012 12:20, mezizi

Tato konzumní společnost je masírována za všech stran, a mnoho hlupáků toto masírování(mnohdy podprahové)prostě nezvládá.Viz různé časopisy pro muže i ženy které nutí hlupáky být trendy - vytváříme jako celebrity a vip které novináři neustále oslovují a ti pod dojmem vůdčích schopností radí a radí a radí-ve všech směrech života.Dobře nám tak.

Reagovat

 

+45
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (22 komentářů)

4. 1. 2013 12:06 | Steph

U elektroniky s Vámi souhlasím. U kočičích konzerv píšete nesmysly, protože jak testovat tuhost exkrementu, když má každá kočka metabolismus v jiném stavu? Jak testovat, zda kočkám konzerva chutná, když kočka neumí mluvit? Spousta koček sežere cokoliv, je to pud, tedy měřítko "sežrala to, tak jí to chutná" je nesmyslné.
Ale shoda podmětu s přísudkem a obecně česká mluvnice Vám asi moc neříká, že?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Martin Venzer 29. 12. 2012 14:07)

22. 1. 2014 22:43 | čen

Spousta koček nesežere cokoli, to se hodně pletete. Pokud kočce nechutná to, co jí kupujete, tak prostě nežere a nežere do té doby, než se chytnete za nos a nekoupíte kvalitnější krmivo, takže ne krmmivo, které se prodává v supermarketech. Kromě ovšem kapsiček Whiskas, nevím čím to je, ale moje kočky ignorují veškerá konzervovaná měkká krmiva, kromě kapsiček Whiskas. Jinak, co se týká reklamy, beru to tak, že nač se musí dělat reklama, není prodejné a proto nekupují nic z toho, co je v reklamě či v letácích. Kupuji v supermarketu jen základní suroviny a maso a uzeniny v prodejně, která má dobrou pověst.Coca Colu, balené vody, pytlíkové polévky a instantní potraviny nekupuji vůbec.A myslím si, že nás až tak málo není, moje celá rodina to dělá také tak a často vidím i zákazníky v supermarketu jak se znechuceným výrazem odkládají vyhlédnutý výrobek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Steph 04. 01. 2013 12:06)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 890 344 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Můžeme požadovat slevu?
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, v listopadu 2016 jsme si objednali u truhláře 3 ks interiérových dveřích. Dosud nám však nebyly dodány. Když mu voláme, vymlouvá se, že už je stačí jen natřít a další týden budou. Je to už ale... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Dvořák

manažer a podnikatel

Miroslav Jansta

lobbista a podnikatel

Martin Dvořák
ÚSPĚŠNOST
46,43 %

z 28 duelů
×
Miroslav Jansta
ÚSPĚŠNOST
6,98 %

z 43 duelů

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK