Václav Beneš: Je neuvěřitelné, co si spotřebitelé sami namluví

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 29. 12. 2012 | 22 komentářů
„Volají nám lidé a zastávají se prémiových značek, které jsou podle našich testů stejně kvalitní jako levnější výrobky. Nedokážou se smířit s tím, že si koupili výrobek za pár desítek tisíc a ve skutečnosti si mohli koupit věc, která stojí třeba jenom pět,“ říká v druhé části exkluzivního rozhovoru manažer testování časopisu dTest.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 12. 2012 12:20, mezizi

Tato konzumní společnost je masírována za všech stran, a mnoho hlupáků toto masírování(mnohdy podprahové)prostě nezvládá.Viz různé časopisy pro muže i ženy které nutí hlupáky být trendy - vytváříme jako celebrity a vip které novináři neustále oslovují a ti pod dojmem vůdčích schopností radí a radí a radí-ve všech směrech života.Dobře nám tak.

+45
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)

22. 1. 2014 22:43 | čen

Spousta koček nesežere cokoli, to se hodně pletete. Pokud kočce nechutná to, co jí kupujete, tak prostě nežere a nežere do té doby, než se chytnete za nos a nekoupíte kvalitnější krmivo, takže ne krmmivo, které se prodává v supermarketech. Kromě ovšem kapsiček Whiskas, nevím čím to je, ale moje kočky ignorují veškerá konzervovaná měkká krmiva, kromě kapsiček Whiskas. Jinak, co se týká reklamy, beru to tak, že nač se musí dělat reklama, není prodejné a proto nekupují nic z toho, co je v reklamě či v letácích. Kupuji v supermarketu jen základní suroviny a maso a uzeniny v prodejně, která má dobrou pověst.Coca Colu, balené vody, pytlíkové polévky a instantní potraviny nekupuji vůbec.A myslím si, že nás až tak málo není, moje celá rodina to dělá také tak a často vidím i zákazníky v supermarketu jak se znechuceným výrazem odkládají vyhlédnutý výrobek.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 1. 2013 12:06 | Steph

U elektroniky s Vámi souhlasím. U kočičích konzerv píšete nesmysly, protože jak testovat tuhost exkrementu, když má každá kočka metabolismus v jiném stavu? Jak testovat, zda kočkám konzerva chutná, když kočka neumí mluvit? Spousta koček sežere cokoliv, je to pud, tedy měřítko "sežrala to, tak jí to chutná" je nesmyslné.
Ale shoda podmětu s přísudkem a obecně česká mluvnice Vám asi moc neříká, že?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 1. 2013 19:12 | lucvik

Nechápu vaše nepochopení toho, kdo je autor. Váleče koulivého ani tuří sperma předpokládám nežerete.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 1. 2013 17:45 | Ada

Nechápu autorovo nepochopení běžného konzumenta, který má za to, že všechna "Éčka" jsou škodlivá. Kdo má čas si všechna nastudovat a pamatovat. Konzument omrkne etiketu a vidí 20 různých Éček a tudíž usoudí, že to asi nebude to pravé ořechové, i když je jednotlivě nezná. A mimochodem, neměla by naopak legislativa být víc přátelská směrem k uživateli a např. zavést novelu, aby prokazatelně škodlivá Éčka byla označena jiným písmenem? Třeba "F"? PS. Pan autor mi trochu připomíná učitele - každý má pocit, že právě ten jeho předmět je ten nejdůležitější a nechápe, proč zrovna neovládáme přemet, metabolismus váleče koulivého či neznáme nazpaměť úspěšnost inseminace krav v letech 1950 - 1955.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 12. 2012 18:11 | KarelT

Nebude regulace zapotřebí ? To jste sebral kde ? Právě že ve vyspělých západní zemích není zdaleka taková odporná džungle jako u nás. A ne že by se tam nemusely platit dluhy, samozřejmě musí, jen je tam tenhle byznys mnohem lépe regulován a není možné dluh například navyšovat o šílené poplatky převyšující samotnou zapůjčenou částku a podobně. A chcete nám tvrdit, že třeba v německu, francii, anglii vesele bují šedá lichva ?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2012 17:13 | Lukáš

V tom s vámi naprosto souhlasím.Některé testy by mohli být vedeny tímto způsobem.Protože když se na to podíváme jak se říká pod lupou tak je to stejně samá čína i když to na sobě má napsáno vyrobeno v čechách.Tohle bohužel D test nedělá a je to velká škoda. Dnes převládá tradice kup chvilku užívej a až se to rozbyje tak to zahoď a kup si jinej spotřební šmejd.Opravy a servis nikdo neřeší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2012 13:36 | ppetr1

ale už jste netestovali jak konzervy kočkám chutnají - to je stejny jako by jste testoval jestli nekomu chutna rajska ,rizek,zemlbaba,svickova (tu rozhodne nemusim) .......... co me vsak vice zere je spotrebni elektronika - pripada mi,ze se vse dela jen aby to vydrzelo do zaruky,tyka se i rovnez bile techniky (tam je to ovsem lepsi).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2012 13:33 | ppetr1

uvedte odkaz kde se da zjistit vase tvrzeni !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2012 13:27 | ppetr1

perfektni clanek. koneckoncu jsem si dTest objednal alespon pres inet za 690kc/rok.jsou tam velmi zajimave veci - kompletni hystorie vsech vyrobků - clovek jen zírá nad nekterymi vyrobky a jejich cenami.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 12. 2012 12:53 | Petr

Když už se mluví o reklamě, tak mnoho firem využívá i výsledky dTestu k podpoře reklamy a k vyšroubování ceny. Ona se samozřejmě pračka, která jejich test vyhrála, mnohem líp prodává. Když se pak podíváte do německých testů, tak zjistíte, že tam stejná pračka skončila ve 2. desítce, a u nás můžete za méně peněz koupit kvalitnější výrobek, který to vyhrál v tom Německu. Takže důvěřuj, ale prověřuj... Tady si každý hřeje svou polívčičku, a k vlastnímu PR použije jakékoliv metody.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 12. 2012 12:20 | mezizi

Tato konzumní společnost je masírována za všech stran, a mnoho hlupáků toto masírování(mnohdy podprahové)prostě nezvládá.Viz různé časopisy pro muže i ženy které nutí hlupáky být trendy - vytváříme jako celebrity a vip které novináři neustále oslovují a ti pod dojmem vůdčích schopností radí a radí a radí-ve všech směrech života.Dobře nám tak.
+45
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 12. 2012 9:05 | Ro

To je dost naivní názor. Tyto společnosti vždycky někoho nachytají. Méně vzdělaní, staří a nemocní nebo ve velké finanční nouzi atd. Tam vždy nějak uspějí – samy od sebe toho nenechají.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2012 22:47 | Krakonoš

Byl jsem v jednom nejmenovaném řetězci se značkovým sportovním oblečením. Že tam bylo zboží tradičně předražené asi není netřeba připomínat, ale zarazila mě nekvalita. Většina oblečení z nějaké umělotiny tenké jak takový ten jemný papír a hlavně ty hadry smrděly víc než u rákosníka. Tak jsem dal zpátečku a koupil mikinu, tričko a kraťasy v sekáči, za 140 Kč dobrý kup, aspoň vím, že z toho nechytnu nějakou alergii.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2012 18:44 | mario

viděl jsem váš pravopis a musím říct, že je k ničemu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2012 16:47 | roman

presne tak byt nas takovych vic tak reklamy by konecne zkrachovali
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2012 14:07 | Martin Venzer

Vyděl jsem nekteré testy a musím říct že byli k ničemu.
KOnkrétně se jednalo o testy konzerv pro kočky kdy v podstatě jediné kritérium bylo zda jsou udaje na obalu v pořádku, ale už jste netestovali jak konzervy kočkám chutnají jestli mají po nich tuhou stolici jak často zvraci, no prostě test o ničem. U elektroniky by bylo dobré zařizení vykuchat a skontrolovat zda pračka nebo televize neobsahují kurvítko, například desku s elektronikou pod bubnem jako moje pračka od LG, otestovat jak funguje záruční a pozáruční servis. Televize zase může obsahovat kurvítko v podobě kondenzátoru vedle něčeho co hodně topí. Případně kolik stojí pozáruční oprava.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2012 13:56 | Jan

Kdyš má něco reklamu, musí ji zákazník zaplatit
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2012 12:40 | MoB

Pokud lidi pochopí, jak si škodí některými úvěry od podvodných úvěrových společností, tak nebude třeba žádná regulace tohoto odvětví. Naopak to neplatí: poskytovatelé těchto podivných úvěrů se stáhnou do šedé a černé ekonomiky a budou dál fungovat. Takže asi tak.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2012 12:32 | KOL

Chybí regulace lichvy , ne finanční gramotnost . Nestavte věci na hlavu.-
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2012 12:01 | Sonny95

Dobrý výrobek reklamu nepotřebuje,ten se prodává sám
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 789 004 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Zahradní sekačka
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, koncem prosince 2020 jsme přes e-shop koupili zahradní sekačku. Začala se užívat s první trávou, tudíž v dubnu 2021. Po zhruba 6 sečeních začala vykazovat problém - přetrhlo se lanko pojezdu... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Občanská demokratická strana bude dominovat budoucí vládě a mnoho lidí se ptá: co čekat...více

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

„Japonsko je odstrašující případ, žije v zombie ekonomice. Teď hrozí podobný scénář zemím...více

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Mentální zátěž označuje nerovnost v rozložení činností v domácnosti, které zpravidla organizuje...více

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Fotky holek, které ať už hrdě nebo nejistě odhalují větší břicho, jizvy nebo třeba to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Bartoš

podnikatel a investor, Credo Ventures

Michal David

hudebník a podnikatel

Ondřej Bartoš
ÚSPĚŠNOST
46,60 %

z 103 duelů
×
Michal David
ÚSPĚŠNOST
63,06 %

z 111 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.