Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Vrácení punčoch z eshopu
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, zakoupila jsem na eshopu punčochy. Obal s punčochami je ale přelepen páskou tak, aby nešel otevřít bez jejího porušení. Na pásce je napsáno, že jejím poškozením zaniká právo na vrácení zboží.... více
Vysoké pokuty za nevrácený modem: UPC nemá nárok! Jak vzdorovat?
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
12. 12. 2012 7:36, Johny
Palec nahoru, jen více takovýchto článků. Aspoň se v UPC třeba zamyslí, proč k nim nechtějí ani ostatní zákazníci. Negativní reklama je potřeba!
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
29. 11. 2013 18:11, Lenka
Dobrý den,
Dle článku vidím, že problém s UPC nemám pouze já, bohužel jsem dělala vše co jsem mohla, ale neúspěšně, vysoký účet za internetové připojení a ještě k tomu pokuty no prostě děs... Poté mi kolega doporučil stránku www.profi-tel.cz, vyplnila jsem formulář a ochotný pán z této firmy mi do 24 hodin zavolal a vše vyřešil za mě, jinak teď platím levnější služby a vždycky když mám problém s UPC řeším to právě přes tuto firmu. Velice všem doporučuji
Další příspěvky v diskuzi (celkem 18 komentářů)
21. 11. 2020 19:45 | Drahomíra
7. 3. 2019 11:41 | Messina
11. 1. 2019 17:22 | Rozi
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 9. 2018 16:30 | Vladimír N.
9. 7. 2015 15:48 | petr
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2013 18:11 | Lenka
22. 10. 2013 19:48 | Nick Slaughter
28. 5. 2013 18:36 | Jakub
17. 4. 2013 13:33 | Nicol
14. 12. 2012 21:32 | gp
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 12. 2012 9:04 | Gabriel Pleska
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 12. 2012 7:35 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 12. 2012 14:47 | Lukas
1) Kdo dal do online ankety možnost "internet nepoužívám"? 2) Jak se těm, kteří internet nepoužívají, podařilo tuto volbu odkliknout?
13. 12. 2012 0:27 | Šváb
12. 12. 2012 20:17 | Lenka Polášková
12. 12. 2012 14:46 | Zdena
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 12. 2012 14:01 | t0m
12. 12. 2012 7:36 | Johny