Michael Hudspeth: Kavárna. Pro Čechy třetí místo mezi prací a domovem

Ondřej Tůma | rubrika: Rozhovor | 21. 7. 2012 | 7 komentářů
Většina rozhovorů vzniká u kávy. A když se máte setkat s prezidentem společnosti Starbucks pro střední a východní Evropu, těžko to může být jinak. Jak se zelenobílému obru daří pronikat na naše trhy? Dělá Čechům ještě problém dát za kávu víc než sto korun? Dochází ke střetu kávových kultur?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 7. 2012 10:05

Krásně :))

Zobrazit celé vlákno

+1
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

25. 7. 2012 8:14, Lídomil

Jakože přepražený? Kafe vůbec není o velikosti, ok, v Americe mají tradici velkýho kafe a konví, mě je ale rozhodně bližší italský štýl, panák pořádnýho kafe je lepší než vana nějaký bryndy z cikorie.

Zobrazit celé vlákno

-5
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)

25. 7. 2012 8:14 | Lídomil

Jakože přepražený? Kafe vůbec není o velikosti, ok, v Americe mají tradici velkýho kafe a konví, mě je ale rozhodně bližší italský štýl, panák pořádnýho kafe je lepší než vana nějaký bryndy z cikorie.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 7. 2012 17:50 | Václav Mareš

Když pan Hudspeth mluví o kvalitě kávy, tak je to trochu k pousmání, jelikož starbucks má neuvěřitelně přepálené kafe, proto má neustále stejnou a přepálenou chuť. Káva není jen o velikosti, rád za dobrou kávu dám více peněz, ale chci kávu, ne mléko s trochu kávy. Proto mě ve starbucksu nikdy neuvidíte, je to prostě fast food v oblasti kaváren.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2012 19:44 | Bouček Antonín

Tak uvidíme, kde bude Cafe Trieste, Cross Kafé a Starbucks dejme tomu za pět let.Kromě image té firmě nemůžete upřít přinejmenším ještě jednu věc - 39 miliard dolarů tržní kapitalizace. Na kavárnu vcelku solidní výkon.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2012 0:53 | jirikus

Jednou jsem to ze zvědavosti zkusil. Kafe = průměr. Prostředí = průměr. Cena = nadprůměr. Servírování v kelímku = hnus. Servis (když jsem si pro něj musel dojít a vystát frontu) = velmi podprůměrný.
Sečíst si to můžete sami.
Abych jim ale nekřivdil, jsou hodně dobří v IMAGE. Přesvědčit tolik lidí, aby tohle absolvovali a přesto měli pocit, jak jsou "IN" = geniální.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2012 13:42 | Pavel

Nu, nevím. Myslím, že každé zboží má především svoji cenu. Odmítám platit za malý šálek nepříliš zajímavého kafe stovku, protože tu cenu to prostě nemá. To ať se na mě nikdo nezlobí. Takže když u nás v Olympii byla jejich promo akce, odmítl jsem se jí zúčastnit a pak jsem si šel sednout na chvíli do Cross Kafé. Tam jsem za stejnou cenu dostal mnohem větší latté a ještě k tomu i dortík.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2012 10:05

Krásně :))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 7. 2012 6:08 | F.

Jojo, to je takové to nedobré kafe ze zeleného kelímku, že? Tak to mi přijde za tak přepálenou cenu, že se to vyloženě s Ostravou rýmuje (chce to trochu méně mozkově vyvinuté zákazníky). Á propos, když už jste to zmínili, zrovna v témže nákupním centru Noví Karolina je naprosto bezkonkurenčně lepší káva od Cafe Trieste a kavárnu provozuje baristka roku, takže neplácám, ale srovnávám. Ale nebrblám, každé zboží má svého kupce.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Móda, káva, tetování. Projděte si nové značky, které zamířily do Česka

Móda, káva, tetování. Projděte si nové značky, které zamířily do Česka

Do Česka letos zamířilo dvacet nových značek obchodů a služeb. U některých se budete divit,...více

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Posledního června si Jiří Rusnok sbalí diplomatku a v červenci už do práce nepřijde. V...více

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více

Doporučujeme

OnlyFans mění pravidla pornoprůmyslu. Miliardový byznys zlákal i Čechy

OnlyFans mění pravidla pornoprůmyslu. Miliardový byznys zlákal i Čechy

Internetová firma Fenix International Limited vznikla teprve v roce 2016. Za dva roky...více

Mám vytoužené dítě, ale šťastná nejsem. S osamělostí bojuje většina českých matek

Mám vytoužené dítě, ale šťastná nejsem. S osamělostí bojuje většina českých matek

Mateřství přináší kromě pocitů naplnění také různé negativní myšlenky, o nichž se stále...více

Klec, lego a lhostejnost aneb velká pardubická za čtyři sta

GLOSA JAKUBA SPLAVCE | „Zavřete lidi do klece a začnou se chovat jako zvířata,“ říká se....více

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Ak dbáte na zdravý životný štýl, informácie o nebezpečných produktoch by nemali uniknúť...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Libich

ekonom

Aleš Hušák

podnikatel

Jan Libich
ÚSPĚŠNOST
64,29 %

z 14 duelů
×
Aleš Hušák
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 12 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.