České dráhy: Stop zpožděným a zaplivaným vlakům. Rok rekordních modernizací! Co si o tom myslíte?

Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid, já tam, já tam dávno už mělo být. Připomíná vám tahle písnička cestování vlakem? Nenechte se mýlit. České dráhy šly do sebe. Jezdí prý stále víc načas a z miliardových ztrát se loni vyškrábaly do zisku. Nálepku molochu a darmožrouta ale setřást nedokázaly. Co s nimi dál?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 11. 2016 12:43, Jiří Klement

Zážitek z Roudnice nad Labem . Jedna paní za přepážkou krátké červené vlasy . Myslí si ,že sedí na židly parlamentu nebo co je to arogantní ..... Jednou jsem si u ní kupoval lístek bydlím v malé vesnici kousek od Roudnice a ona se slovy řekla to potichu , ale ne tak abych to neslyšel "ta vesnice vůbec existuje " aspoň se u ní projevila inteligence . A ta samá paní chytrá mi dnes prodávala jízdenku chtěl jsem do z Roudnice do Prahy in-25 stojí mě to 75 Kč dal jsem jí 1000Kč a ona s namyšlený slovy " já vám to nemusím vzít máte mít přiměřenou částku k jízdence " tak mi začala povídat jak mi to nemusí vzít atd... tak bych se chtěl zeptat jak to s tímhle vůbec funguje ? Ok kdyby to řekla normálně tak to chápu ,ale kdyby jste slyšeli ten její tón arogantní jezdím vlakem přes 4 roky a ještě jsem se nesetkal u čd s takovýmhle člověkem . Díky za pozornost a pozor v Roudnici na paní s krátkými červenými vlasy :)

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 1. 2016 8:48, HATE !

Nesnáším české dráhy a jejich zpoždění!!!!

-27
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)

5. 7. 2018 17:10 | Aleš

A to nevíte, že slovo "vlak" je rodu mužského neživotného? A proto se v případě shody přísudku s podmětem musí napsat "y"??? Tedy "vlaky nejely", "vlaky měly zpoždění" atd. Debilita českého národa mě nepřestává udivovat obzvláště u lidí, kteří jsou schopni ve svém příspěvku napsat, že má někdo minimální vzdělání a přitom v tom samém příspěvku sám napsat "vlaky měli". A jaké je Vaše vzdělání???Neovládáte ani učivo 5.třídy základní školy a budete tady o někom psát, že má minimální vzdělání??? Co si takhle nejprve zamést před vlastním prahem,hm??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2017 10:36 | Mirek2017

České dráhy zřejmě nevědí, co s penězi, když si mohou dovolit platit tvůrce nových předpisů. Je mi 73 a mám průkaz na zvláštní jízdné pro důchodce. To od července 2017 nestačí. Musím mít jakousi in kartu. Že mám vzhledem k věku nárok na nepatrnou slevu všichni v CD vědí. Asi zde jde o úbytek mentálních schopností přůvodčích? Neřekl bych. Spíše půjde o mentální schopnosti ředitele ČD! Na tom, že si po 6 letech budu kupovat novou kartu(pokud nevymyslí něco nového) CD nic nevydelají. Kvůli němu ale budu časteji kupovat kalhoty, protože kvůli němu, když nechápe, na co je občanka, kterou umí všichni kromě něj přečíst, a ostatním, jemu podobným, mám plnou kapsu idiotských legitimací.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2016 22:15 | Anonym

Čekala jsem 2 hodiny v dešti na vlaky,který měli během tý doby projet asi 4!!! A nikde nic hlášený, ani na netu ani nikde!! Zkurvený český dráhy!Kdo to tam nahoře vede? Když už ty silnice máme tak debilní, tak alespoň vlaky by mohli být v pořádku!Ale nejsou! Vy všichni neschopný zaměstnanci drah, co máte stejně minimální vzdělání(většina z vás) jděte s tímto vykonáváním práce do píči!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 11. 2016 12:46

A teď jsem se zas dozvěděl , že na přepážce ČD mají povinnost vzít jakoukoliv částku . Takže asi ta ženská není v pořádku :D
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 11. 2016 12:43 | Jiří Klement

Zážitek z Roudnice nad Labem . Jedna paní za přepážkou krátké červené vlasy . Myslí si ,že sedí na židly parlamentu nebo co je to arogantní ..... Jednou jsem si u ní kupoval lístek bydlím v malé vesnici kousek od Roudnice a ona se slovy řekla to potichu , ale ne tak abych to neslyšel "ta vesnice vůbec existuje " aspoň se u ní projevila inteligence . A ta samá paní chytrá mi dnes prodávala jízdenku chtěl jsem do z Roudnice do Prahy in-25 stojí mě to 75 Kč dal jsem jí 1000Kč a ona s namyšlený slovy " já vám to nemusím vzít máte mít přiměřenou částku k jízdence " tak mi začala povídat jak mi to nemusí vzít atd... tak bych se chtěl zeptat jak to s tímhle vůbec funguje ? Ok kdyby to řekla normálně tak to chápu ,ale kdyby jste slyšeli ten její tón arogantní jezdím vlakem přes 4 roky a ještě jsem se nesetkal u čd s takovýmhle člověkem . Díky za pozornost a pozor v Roudnici na paní s krátkými červenými vlasy :)
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 7. 2016 11:58 | Framac

Největší hrůzu mám vždy s klimatizovaných vagonů, ve většině případů je to děs v tom sedět, buď nefunguje, je tam k zalknutí, okna samozřejmě nejdou otevřít, když funguje tak určitě budu mít to štěstí že sedím v blízkosti výdechu a fučí mi na hlavu či na záda. Jezdíval jsem vlakem rád a často ale nyní pokud to jde, jedu radši autem, od té modernizace začínám dráhy nesnášet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 1. 2016 8:48 | HATE !

Nesnáším české dráhy a jejich zpoždění!!!!
-27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 6. 2014 10:55 | jolapakka

Pekný deň prajem :)) Rád by som Vás odkázal na tento web, je to dôležité -> http://albafos.blog.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 7. 2012 11:54 | Michal Kára

Jojo, "Dráhy by byly super, jen kdyby jim to ti oškliví cestující nekazili" - typický pohled železničáře. A proto jsou dráhy tam, kde jsou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 7. 2012 18:01 | Michal

Toto je věc, kterou si češi málokdy uvědomují - že chtějí vše kolem sebe super a sami se chovají jako zvířata ve výběhu. Když si dáma sedne do kupéčka ke dveřím a dá v létě zapocené nohy na sedačku, nedivím se, že jsou naše soupravy jak z doby středověku. Nemluvě o borcích, co chodí na WC kouřit, jsem kuřák, ale takováhle hovadina by mne opravdu nenapadla. Regiojet je samozřejmě o třídu výše a dobře tak, díky němu se to v ČD dosti zlepšilo, zatím mi s vyčkáním koncového večerního osobáku vždy dispečeři vyhověli, kvalita se pomaličku zlepšuje, což je pro zákazníky dobře. Asi bychom byli idealisti, když bychom chtěli vše najednou, že? E-shop se o dost v posledních dnech zlepšil, jen bych vylepšil možnosti navazování přestupů, komunikaci se zákazníky a také možnosti zrušení již zakoupených jízdních dokladů např v dostatečném předstihu trochu jednodušeji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 7. 2012 13:24 | Vlada

Hrdlořezy u Suchdola n.Lužnicí: tady se ještě stahují závory klikou :-)))
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 21:01

No... na těch kratších tratích by vydělali jedině tak, že by je zrušili a koleje prodali do sběru. Ale fakt.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 7. 2012 20:56 | Slávka

Přesto přicházejí dráhy o nemalé peníze na kratších a okrajových tratích.Jezdíme poměrně často ve větším počtu a stává se,že díky zrušeným pokladnám na mnoha zastávkách nás musí zinkasovat ve vlaku průvodčí.Není v jeho silách vybrat jízdné do blízké cílové stanice od všech.Společná jizdenka nepřipadá v úvahu,protože každý uplatňuje jinou slevu a jezdí podle jiného tarifu(viz příspěvek 18:57) a nejede z a do stejné zastávky nebo stanice.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 18:57

Měl by konečně přijít sekáč, který zpřehlední jejich systém tarifů a slev. Je to strašná jungle.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 17:50 | Vítězslav Jakubec

Dobrý den, změnit na Českých drahách se toho musí změnit ještě hodně. Koupit jízdenku na jejich stránkách z ciziny je nemožné a na dotaz který sami nabízejí se neozvou. Při cestování mezi Jindřichovým Hradcem a Hlinskem v loňském roce byly pro přestup tak krátké časy že se i při malém zpoždění nestihl přípoj. Letos jsou naopak tak dlouhé čekací časy cca 50 minut že cesta je neůměrně dlouhá. Ani přes dotazy na stanicích ČD jsem nedostal informaci kam nebo komu mám směrovat svoji kritiku. Přes internet nikdo neodpovídáa Asi utajený provozovatel. Mně by plně stačilo kdybyste věděli nebo veřejnost informovali informovali kdo je za to zodpovědný a jak se bránit.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 14:51 | Jan Kupka

Dobrý den. Jezdím vlakem relativně často a navzdory ČD rád. A mám za to, že to hlavní, co cestující potřebuje a stále nedostává, je promyšlená návaznost spojů a dodržování jízdního řádu. Nevěřím na těch 92% nezpožděných vlaků, rozhodně ne u rychlíků. A vyšší moc při zpoždění nemůže dosahovat řádu jednotek procent. ČD si rozhodně neváží času cestujících.
Jan Kupka.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 10:47 | onli

To je uplna potecha pro oko si cist, jak se nam ta draha modernisuje. Osobni zkusenost nicmene tak dobra neni, ikdyz v mem pripade velkou vypovidaci hodnotu nema. Po peti letech jsem minulou nedeli cekal na vlak z Pardubic do Prahy. Vsechny vlaky na tabuli 30 - 120 minut zpozdeni - jedine Jancura prijel na cas :-) CD, CDC i SZDC zprivatizovat!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 10:29 | František

Nezavání to diskriminací ??!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 10:15 | Arnie

Jsem vlakvedoucím na ČD /neplést se strojvedoucím/ a musím vám bohužel sdělit, že z mého pohledu si za zpoždění v naprosté většině mohou cestující. Dobíhání na vlak, nezavírání dveří, vylučování darebáků za pomoci policie ČR, to vše nás strašně brzdí. Navíc často když už je zpožděn jeden vlak, zpoždění se začne lavinovitě šířit /čekání na přípoj, nebo křižování/. Špínu si dělají cestující ve vlaku taky sami. Není výjimkou, že ctihodná dáma v letech si dá pohodlně na sedačku své nohy ve špinavých botech. O mládeži, sprejerech aj. ani nemluvě. Pan Ondrůj je kapitola sama pro sebe. On neměl žádnou konkurenční doložku? Nakradl nápady ČD a přetáhl to ke konkurenci. Bohužel musím uznat že asi nejhorší je sestava jízdního řádu. Jsou vlaky, se kterými ani jednou prostě nejde vyjet včas, neboť čekají na třeba i 5 přípojů a ty taky na další a další, takže vlastně celý rok zpoždění 10 a více minut. To nemůžou sestavit lidi, kteří tomu rozumí a byli v provozu? To musí dělat hňup v kanceláři za 100 000 měsíčně? Osobně nejvíc oceňuji klimatizované vozy. V těchto vedrech vydržet 10 i více hodin v rozpáleném vlaku bez možnosti přístupu k pitné vodě je fakt o hubu!!!
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2012 10:05

Tak to mám stejnou zkušenost. Jezdil jsem na trase Strakonice - České Budějovice a to každý pracovní den (tři měsíce). Za tu dobu vlak přijel pouze dvakrát včas. Jinak běžné zpoždění bylo 15 min, ale několikrát to bylo i hodinu. Ve vlacích se o velké čistotě mluvit nedalo. Cena jízdného byla tak velká, že po domluvě s pracovníky jsme začali jezdit ve třech autem. Každou jízdu ušetříme peníze a čas i přes 1,5 hod. Byla to dobrá zkušenost a jsem rád, že už vlakem jezdit nemusím.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 234 607 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Vít Samek Na vlastní otvor: Mamografie

Vít Samek Na vlastní otvor: Mamografie

Už zase. Už zase jsem byl povolán já – plešatá, vousatá, bývalá sestra – abych vám, ženám,...více

Pravda & láska & marketing

Pravda & láska & marketing

Když jsem chodila na základní školu, účastnila jsem se recitačních soutěží. Nikdy jsem...více

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Druhá ukázka z prvního tištěného čísla časopisu se týká bolestného a přitom tak častého...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ilona Švihlíková

ekonomka

Petra Procházková

manažerka, Agrofert

Ilona Švihlíková
ÚSPĚŠNOST
88,64 %

z 44 duelů
×
Petra Procházková
ÚSPĚŠNOST
57,14 %

z 49 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.