Oblíbený trik prodejců: Koupili jste si „módní obuv“? Na reklamaci zapomeňte!

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 26. 3. 2012 | 44 komentářů
Velká změna ve slovníku! Dřív byla obuv totéž co boty. Když dnes koupíte „módní obuv“, nedostanete botu, kupujete značkový suvenýr do vitríny! Nevěříte? Zkuste „módní obuv“ reklamovat, až se vám po pár týdnech rozpadne. Budou s vámi hotovi raz dva – snad jste si nemysleli, že módní obuv můžete normálně nosit?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 4. 2013 15:36, Max

"dokonce i u Větnamců koupím kvalitnější botu" tak to asi těžko! Mám zkušenost (nedávnou) že u bot od ťamanů do zimy mi vydržely přesně DVA měsíce! A to stály 500 Kč. Tak jsem si zašel koupit normální boty do sportu (jako vždy), kde mi boty vydrží několik let. U ťamanů již nikdy více, leda sandály za 250 na jednu/max dě sezóny....

Zobrazit celé vlákno

+19
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 44 komentářů)

11. 12. 2018 20:10 | Sabina

Mám úplně stejnou zkušenost s office shoes, po necelém měsíci nošení se mi látka na boku boty roztrhla, samozrejme jsem si počkala 30 dní a reklamaci zamítli.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2018 15:41 | Jarmila

Koupila jsem si hned 2 boty ty jedny jsem ještě neměla a ty druhe mi vydržely asi hodinu.přijela jsem autem na svou oslavu a v restauraci jsem ušla 100 metrů (perfektní )
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 6. 2016 20:41 | Jan K.

Zakoupeny boty Lacoste taktéž v office shoes. V popisku streetové tenisky a po rozbalení krabice a přečtení typu boty bylo uvedeno obuv módní. Nejsem jediny kdo s tímto odporným přístupem rychle přicvaknout k účtence lživý popis u office shoes má.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 1. 2016 15:01 | Alex

Lubosik: A jak to dopadlo? Mam taky Air Maxy a taky mi praskl svršek kůže u švu...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 11. 2015 15:03

Koupil jsem si boty značky Nike Air max za 3500,- u prodejce eobuv.cz, po 10ti měsívích nošení mi praskl svršek kůže u švu na pravé botě. Tyto boty jsem reklamoval, ale reklamaci mi zamítli se slovy, že byla zvolena špatná velikost boty, proto se roztáhla a mechanicky poškodila. Přitom bota levá je v naprostém pořádku. A všechny kožené boty se roztáhnou do šířky - to vám řekne každý prodejce. Nyní se budu proti tomuto zamítnutí odvolávat. Jsem zvědav jak dopadnu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 2. 2015 13:28 | Bota

Dobrý den, mám zkušenosti jako se píší v článku. Už jsem toho měla dost, tak jsem začla kupovat jen osvědčené značky, kde vím, že boty vydrží. Mám ráda Vans - mají velký výběr, boty jsou pro nohy zdravé a také vím, že za tu cenu se to rozhodně vyplatí. Doporučuju mrknout sem http://www.vansboty.cz najdete tam informace o materiálech a technologií...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 4. 2014 18:51 | xxx

na tento článek jsem narazila, když jsem se snažila zjistit, kde se dá koupit NEmódní obuv do města. Je to opravdu velice těžké. Pak se někteří jedinci (módní police) diví, proč většina národa chotí v outdoorových botách.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 9. 2013 21:50 | Petra

S timto obchodem jako je v článku mám zkušenosti takové,boty kozačka mě stáli 2000 korun,koupila jsem je v lednu a v dubnu jsem je dala reklamovat. Podrážka strašně zeslábla,pak mi na jedné noze uplně praskla a u jedné nohy se mi udělala na špičce díra,nejdříve jsem si myslela,že je to špinavé,ale nebylo. Moc mě to mrzelo,protože mám problém se sháněním kozaček. Dala jsem je reklamovat a bylo mi řečeno jestli jsem tam nebyla v čera,když jsem řekla,že ne,tak slečna řekla,že tam předchozí den byla paní se stejnými botami. Reklamace dopadla dobře a dostala jsem zpět peníze nebo jsem si mohla vybrat jiné,ale nevybrala jsem si. A to jsem ty boty za ty 3 měsíce nenosila furt,střídala jsem je i s jinými. Dnes je všude psáno,že jde o modní obuv,to aby člověk chodil bos.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 9. 2013 1:48 | ludinos

OK. Jenže, co když si koupím boty v obchodě za 1300Kč a po 3měsících se mi udělá díra na podrážce a podrážka mi praskne...Myslím, že to už je pak lepší si opravdu koupit boty u vietnamců. Tam aspoň člověk ví, do čeho jde...do nekvality.Ale v normálním obchodě bych čekal víc.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 6. 2013 16:48 | LuciRoo

Mně naopak vydržely boty z normálního kamenného obchodu ještě méně než dva měsíce. Od Vietnamců, naproti tomu, mi vydržely přes 1,5 roku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2013 9:35 | Barbara

Soul - Chodov,obchod bez úrovně, NIKDY TAM NENAKUPUJTE!!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 4. 2013 15:43 | Max

To snad nemyslíte vážně, takový blábol, co jste zplodil. Kupuji výhradně obuv, která je sportovní. 1. vypadá designově nejlépe, 2. měla by vydržet několik let, 3. je pohodlná, atd.... Takže pokud si koupím sportovní obuv za cca 2700, očekávám, že vydrží minimálně 5.5 roku (což se rovná cca 500kč ročně). Nebo si můžu koupit boty u ťamanů a doufat, že mi za těch 500 vydrží alespoň ten rok...
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 4. 2013 15:36 | Max

"dokonce i u Větnamců koupím kvalitnější botu" tak to asi těžko! Mám zkušenost (nedávnou) že u bot od ťamanů do zimy mi vydržely přesně DVA měsíce! A to stály 500 Kč. Tak jsem si zašel koupit normální boty do sportu (jako vždy), kde mi boty vydrží několik let. U ťamanů již nikdy více, leda sandály za 250 na jednu/max dě sezóny....
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2013 22:51 | Václav

Dnes jsem si zakoupil boty značky Keds (typ Low rise) v praze Na Příkopech v obchodě Destroy. Na botě jsem si nevšiml žádného označení, ani na těch, co mi dali v krabici a zkoušel jsem si je. Až u pokladny mi přicvakli k účtu papírek s tím, jak se starat o jednotlivé druhy. Účet jsem začal zkoumat až doma a k mému šoku bylo na účtu napsáno "módní obuv". Nyní jsem zkoušel boty "objednat" přes internet z jejich e-shopu, a v žádném kroku objednávky jsem nenašel informaci o tom, že kupuji módní obuv. Zítra bych chtěl jít boty vrátit, ale nevím, co mám vlastně říct. Také se pokouším najít, zda výrobce vede boty jako módní, protože to by pak prý (ale nejsem si jist) neměl obchod právo kategorii "navyšovat". Nevíte co bych mohl dělat? Děkuji
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 1. 2013 21:36 | geox

Tentýž trik. Soul/Office Shoes v Praze na Chodově. Výslovný dotaz, jestli se v botách může normálně chodit, jestli nejsou jen do kanceláře – prostě jasná výzva, aby v případě, že jsou nějaká omezení, o těch omezeních někdo něco řekl. Na papírku samozřejmě zaškrtnuta módní obuv.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 5. 2012 0:11 | Iva

Naprosto souhlasim a pridavam se.. prave mi u Vagabondu nebyla uznana reklamace na prodreny korkovy klinek po 14 dnech noseni!!! Pry je to evidentne moje chyba!! Takze take s Vagabondem koncim!! Totez bych doporucila i ostatnim...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 4. 2012 9:59 | Romana

Koupila jsem si boty a až po příchodů domů jsem si všimla v krabici štítku módní obuv. Vzhledem k tomu, že obchod je od mého bydliště vzdálený, nebylo možné je jít ihned vrátit. Nosím je a pomalu se smířuji s tím, že v případě reklamace asi jen těžko uspěji. Na skutečnost, že se jedná o modní obuv jsem v obchodě vůbec upozorněna nebyla.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2012 12:58 | Jana Maxová

Přeji pěkný den, je zřejmě na čase aby se i u nás spotřebitel nedal šidit. Obdobnou zkušenost jsem udělala s letními sandály z prodejny CCC. Odpověď, že jsem obuv špatně užívala ( jedna bota se roztáhla do sloních rozměrů) mne neuspokojila a tak jsem prostě pohrozila znaleckým posudkem a případným soudem ,a to ty sandálky nebyly drahé.Spíš šlo o princip co si nechám líbit. Dostala jsem zpět své peníze a již tam nikdy nepůjdu nakoupit. Je to se vším " dovolí si k nám tolik kolik jim sami dovolíme ". Dnes raději kupuji boty v Německu. Úplně stejné mne příjdou řádově o 1.000,- levněji a ani jedny jsem doposud nemusela reklamovat. Jana
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2012 14:19 | Kupec

Dobrý den, děkuji za vaše komentáře. Především bych rád oslovil lidi, kteří mají podobnou zkušenost o neinformování obchodu Office shoes, že si kupujete „módní obuv“? Případně mě kontaktujte přes email (oldak (@) email.cz). Jak plyne z článku, nejde v tomto případě o reklamaci (vady), ale odstoupení od smlouvy dle §616 Občanského zákoníku a rozpor s §9 Zákona o ochraně spotřebitele. Tuto argumentaci potřebuji podpořit pro soud při podání žaloby. Děkuji.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2012 12:48 | Lucie

Ja jsem takhle dopadla dvakrat... reklamace bot, obe zamitnute presne pro tento duvod... tak jsem je poslala ke znalci, ktery na ne vypracoval nekolikastrankovy posudek a svete div se, obe prodejny penize vratily :) Takze doporucuju, nevzdavat se a jit i do teto moznosti. Znalec vam rekne uz na zacatku, jestli ma smysl posudek delat nebo ne. Nicmene je fakt, ze prodejny penize nemusi vratit ani na zaklade znaleckeho posudku. Ale z meno pohledu ty penize vratily jen proto, ze to nikdo nedela. Ale pokud tohle udela kazdy, tak je mozne, ze se pristup zmeni. Jen se nesmi mlcet, nenechat si to libit a zkusit jinou cestu. Hodne stesti.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 234 607 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Vít Samek Na vlastní otvor: Mamografie

Vít Samek Na vlastní otvor: Mamografie

Už zase. Už zase jsem byl povolán já – plešatá, vousatá, bývalá sestra – abych vám, ženám,...více

Pravda & láska & marketing

Pravda & láska & marketing

Když jsem chodila na základní školu, účastnila jsem se recitačních soutěží. Nikdy jsem...více

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Druhá ukázka z prvního tištěného čísla časopisu se týká bolestného a přitom tak častého...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

František Štěpánek

podnikatel, Sokolovská uhelná

Vladimír Bezděk

ekonom

František Štěpánek
ÚSPĚŠNOST
15,38 %

z 39 duelů
×
Vladimír Bezděk
ÚSPĚŠNOST
30,30 %

z 33 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.