Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Alexandr Vondra
politik
Petr Koblic
ředitel Burzy cenných papírů Praha
100,00 %
z 1 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Kvalitní bankovní služby? Zatím jen zbožné přání
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
22. 3. 2012 12:44, jezevec
já bych to ještě doplnil - umožňuje-li bankovní systém kdekoliv na světě ověřit kreditku za pár vteřin, což umožňuje - měl by umět ve stejném čase i provést běžný příkaz k úhradě. a souhlasím s názorem že v době on-line spojených počítačůby to měla být ta nejzákladnější služby bez nějakých extra poplatků a příplatků. prostě nějaká krůta to natypuje a odešle, a ono to nebude civět hodiny a dny v nějakém zaúčtovacím centru, ale zobrazí se to bance příjemce v podstatě v reálném čase.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
22. 3. 2012 13:44
taky bych si pral, abych dostal jeste teplej rohlik v jakoukoliv denni ci nocni dobu. ale ti pekari na me pekne kaslou, a teplej rohlik si kupuju jen kdyz zrovna trefim cerstvou varku. kvalitni pekar by mel dodavat teplej rohlik ihned!
zeptejte se nejakeho zamestnance banky, ktery zpracovava platby, aby vam vysvetlil jak to v tech bankach chodi. a ja slibuju, ze zajdu za mym pekarem, a zeptam se ho, proc mi nemuze zajistit neustale jeste teply pecivo...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)
3. 10. 2012 8:47 | Lenka
25. 3. 2012 22:52 | mailo
24. 3. 2012 17:41 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 3. 2012 12:23 | dudínek
Pro bližší info kontaktujte na emailu.
22. 3. 2012 22:28 | MoB
Ale fakt by mě zajímalo, s jakými lhůtami tyto operace probíhají v jiných zemích: EU, USA, jiné vyspělé země.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2012 19:29
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2012 18:40 | eďa
22. 3. 2012 15:16 | Nox
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2012 13:44
zeptejte se nejakeho zamestnance banky, ktery zpracovava platby, aby vam vysvetlil jak to v tech bankach chodi. a ja slibuju, ze zajdu za mym pekarem, a zeptam se ho, proc mi nemuze zajistit neustale jeste teply pecivo...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2012 12:44 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2012 9:37 | MoB
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2012 8:22 | Michal Kára
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2012 8:17 | lada
22. 3. 2012 8:04 | MoB
K té kvalitě (když už ji autor tak trošku opominul) - chybí mi rychlé mezibankovní převody. A za rychlé považuju do hodiny, v nejhorším případě ten samý den. Clearing ČNB by to měl umožnit, ale jestli se nepletu, pracuje taky v denních cyklech - a poplatky ke konci jednoho cyklu (mám pocit ve tři odpoledne!) jsou vskutku nechutné. Banky teď musí ze zákona provádět příkaz (připsat částku na cílový účet) do druhého dne, to je samozřejmě lepší než do dvou dnů. což platilo ještě poměrně nedávno, ale je to pořád slabé, v době online zúčtovacích systémů... hodně slabé.
Taky by banky měly opravdu zapracovat na komunikaci: CRM asi většinou mají, ale zásadně nepoužívají (proč?) a - jak píše autor - spíš tlačí bez smyslu další produkty (vivat Česká spořitelna, tam jsem si opravdu užil, a to jsem tam neměl účet). V tomto mě hodně zklamala Raiffeisenbank, komunikace v posledním roce a něco naprosto vyhasla a omezila se na posílání nového znění VOP, dokonce jenom plného znění (asi jsem si měl vytisknout obě verze a porovnávat slovo za slovem...?). Takto komunikace vypadat co? Takto komunikace vypadat nemá. O nějaké speciální nabídce pro stávající klienty, když tito něco potřebují, bych ani nemluvil... neexistuje (resp. když jsem něco potřeboval já, neexistovala).
Poslední poznatek, starší banky zapomínají občas inovovat tam, kde je to žádoucí. Speciálně Raiffeisenbank, po převzetí eBanky, se na internetové bankovnictví dnes eKonta vyflákla zcela. (OK, byly tam jedna nebo dvě "podstatné" inovace jako automatické doplnění účtů a symbolů pro platby daně a to tedy vážně není mnoho.)
Takže ano, prostoru ke zlepšování je opravdu hodně.