Diskuze: Náhradní díly: bez loga uspoříte tisíce
Na světle ušetřím tisícovku, na blatníku dvě, na nárazníku tři – a nechtěná rána s vozem hnedle nevypadá finančně tak děsivě. Jak na to? Nechat si místo součástky s logem automobilky namontovat v servisu takzvaný kvalitativně rovnocenný díl.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 1 komentářů)
5. 2. 2013 8:23 | Štěpán Prchal
na váš článek jsem narazil při hledání možnosti jak se bránit diktátu pojišťoven poškozeným jak a z jakých "ronocených" dílů si musí nechat opravit svůj automobil. Auta opravuji celý život a samozřelmě vítám možnost zakoupit levné díly a pokud si tak zákazník přeje, nic proti tomu nemám. Samozřejmě pokud je např. světlomet od německého,nebo českého výrobce,který dodává do prvovýroby,tak je srovnatelný a jistě bude sloužit. Naproti tomu ten nejlevnější,který prosazuje pojišťovna už od začátku svítí jak když rozsvítíte na verandě a po cca dvou letech zežloutne tak,že je v provozu nebezpečný. O karosářských dílech nemluvě,ty nejsou v drtivé většině vyráběny na stejné lince,ale na Taiwanu,nebo v Číně. Nedávno jsem měnil při opravě přední nosník nárazníku přímo ovlivňující bezpečnost a tuhost karosérie na VW CADDY Ten originální je z tak tuhého materiálu,že nešep vyrovnat pod lisem silou 20t. Naproti tomu ten proklamovaný pojišťovnou jsem ohnul v ruce palcem ruky. Myslím,že takové výrobky,které orožují život a zdraví by na trhu neměly co dělat. Na každém samozřejmě je,aby použil na opravu svého vozu co sám uzná za vhodné, ale nesmí mu to být vnucováno jako poškozenému pojišťovnou,a neměl by na trhu narazit na díly nebezpečné jemu a okolí.