Investoři, pozor! „Zajímavé časy“ jsou tady

Pavel Kohout | | 27. 2. 2012 | 3 komentáře
„Nakupujte, když je krev v ulicích,“ řekl prý kdysi baron Rotschild. V roce 2007 žili západní investoři v nebývale klidné době, tedy v době, která investicím – podle barona – nepřeje. Co se od té doby změnilo? Ekonom Pavel Kohout exkluzivně pro Partners media reviduje a doplňuje svůj pět let starý text.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)

27. 2. 2012 7:20 | Vodník Česílko

Souhlasím. V největším zisku jsou dnes nepochybně ti, kdo investovali větší částku na přelomu let 2008-2009. Kohout je finanční poradce, jehož zájmem je, aby lidi nakupovali jím doporučené finanční produkty, ať se na trzích děje co chce. Ukažte mi poradce, který, když za ním někdo přijde, řekne: "Teď jsou akcie moc drahé. Držte hotovost." Já mám svou strategii. Za "normální" situace (jako teď) držet hotovost, být trpělivý, počkat si na kolaps a začít nakupovat, až začne téct krev (přelom let 2008-2009, jaro 2010, loňský srpen).
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2012 6:34 | chk

Citace: "Od léta 2007 jsem například doporučoval jednoduchý recept na snížení rizika investic do akcií. Neinvestovat jednorázově, ale rozložit částku na nejméně dva roky a pravidelně, každý měsíc, bez ohledu na makroekonomickou situaci, investovat stejný díl. Kdo tak učinil, nakupoval během nejhlubší deprese akciových trhů velmi levně a je nyní ve velmi příjemném zisku."
jak si muzete byt tak jisty? nejaky konkretni vypocet by nebyl? kupoval jste taky za velmi vysoke ceny. tvrdit, ze dnes bychom byli ve velmi prijemnem zisku je trochu zavadejici, takova strelba od boku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2012 0:15 | jezevec

neboli. jak se začne v řecku střílet - nakupujte a nakupujte a nakupuje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  12 419 406 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Nemáte s kým vyrazit do hor? Nebojte se. Vandr o samotě zvládne každá z nás

Nemáte s kým vyrazit do hor? Nebojte se. Vandr o samotě zvládne každá z nás

Zavřené hranice spoustu z nás donutily plánovat prázdniny v Česku. Chcete taky vyrazit...více

Stříhat za dvojí ceny muže a ženy není fér, říká kadeřnice Klára Váňová z Barberette

Stříhat za dvojí ceny muže a ženy není fér, říká kadeřnice Klára Váňová z Barberette

Klára Váňová samu sebe nenazývá kadeřnicí, ale holičkou, přesněji anglickou slovní hříčkou...více

Sdílíte na Facebooku fotky svých dětí? Nejspíš zaděláváte na jejich stud a kyberšikanu

Sdílíte na Facebooku fotky svých dětí? Nejspíš zaděláváte na jejich stud a kyberšikanu

Všichni víme, že děti jsou v online prostoru velmi zranitelné. Zdánlivě nevinná a roztomilá...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Dienstl

podnikatel, Czech Coal

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Jan Dienstl
ÚSPĚŠNOST
16,67 %

z 6 duelů
×
Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.