Fixluju, fixluješ, fixlujeme: národní rekord v pojistných podvodech padl!

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 2. 2. 2012 | 25 komentářů
Takřka všechny pojišťovny působící v České republice hlásí výrazný nárůst pojistných podvodů. Nahrané dopravní nehody, fingované krádeže vozidel, záměrně založené požáry nemovitostí, vymyšlené úrazy – to jsou nejčastější triky z repertoáru pojistných podvodníků.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 3. 2013 16:51, Marcela

Dobrý den já osobně souhlasím se všemi příspěvky , které jsou zde uvěřejněny. Ale milá paní vy víte moc dobře, že co tady píšete je z větší části jen obrana společnosti a vaší osoby. Víte vše vyplave na povrch velice brzy a pan Weiss,pan Robert a hlavně jednatelé společnosti nesou plnou odpovědnost. Za uzavírání smluv o IŽP. Váš takzvaný aktivační systém je jen jeden velký podvod. Konečně jsem pochopila jak to funguje jestli chci mít smlouvu zdarma musím přivést nebo doporučit 3 klienty, ale to je jen na jeden rok . Takže jestli tito tři chtějí totéž tak potřebují 9 doporučení a jestli to budou chtít i tito tak už je to 27 rádoby klientů . Takže Vážená toto je princip letadla nebo pyramidy,protože těch 27 bude chtít smlouvu též rok zadarmo tak musí přívézt dalších 81 rádoby klientů super. A abych mohla pracovat ve vaší rádoby společnosti musela jsem si uzavřít tento produkt. Jistě víte, že pracovních příležitostí je málo a já jsem samozřejmě souhlasila ,ale když jsem chtěla odejít tak mě firma žádala, hlavně pan Robert i pan Weiss, abych smlouvu nerušila, že smlouvu takzvaně podloží . A to se samozřejmě nestalo nikdo nic neplatil a já teď musím uhradit dluh společnosti AXA a tento dluh mi nikdo neodpárá . Toto je jednání poradců společnosti Lektor Profit. Tito lidé nemohou klidně spát, protože vědí, že vše zde je pravda včetně všech příspěvků shora uvedených já jsem v této společnosti pracovala. S pozdravem. Bývalá kolegyně.

+119
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 3. 2013 13:08, ....

Dobrý den, chápu Vaše rozčílení , já sama jsem také naštvaná, byla jsem v té firmě a to co tu píšete jsem teda vůbec nezažila. Naopak poradci mi vše vysvětlili a smlouvu se mnou sepsal licencovaný obchodník, který se mi prokázal licencí od ČNB a ten mě také seznámil s podrobnostmi ohledně produktu je to od vás všech pěkný hnus taky mám dluh vůči pojišťovně, jsem však oproti vám asi jediná dospělá a nesu zodpovědnost za své chování. Do smlouvy jsem mohla kdykoli nahlédnout v průběhu těch tří dnů před podpisem, což jsem považovala za fér . Moc dobře víte, že smlouvu vždy a zásadně sepisoval a vysvětloval licencovaný manažer. Pokud jste měli možnost přečíst si SM a jsem přesvědčená o tom, že vám tuto možnost neodepřelí ,tak kdo je tady hloupej ???Firmu Lektor znám velice dobře a vím, že tento postup byl stejný u všech zájemců o spolupráci. Nechci se jich zastávat , jen vím, že si to od Vás nezaslouží…. Každý zájemce o spolupráci měl možnost se svobodně rozhodnout ,tři dny mohl být v kancelářích společnosti a sledovat co se tam děje a jak to vše funguje. Měla jsem i vlastní tým a proces se stále opakoval i u mích doporučení !!! Navíc pokud vás někdo nutil k podpisu a nevěřím ,že tomu tak bylo, pak jste určitě věděli stejně jako já, o dvouměsíční výpovědní lhůtě nebo né ?! Nebudu se tady dohadovat o tom co bylo a nebylo správné od vedení spol. jen se nad sebou zamyslete já to udělala a už nechci mít nic společného s podobným obchodem!!!

-102
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)

4. 3. 2013 18:28 | Jana

Jenže mi nejsme tupci - myslím, že všem bylo slíbováno že nám firma ušetří ročně 24 000,- ročně . Když přivede každý min. 3 klienty takže letadlo jako prase fakt dobrý ještě,že jsem se nerozhodla do této pyramidy zlákat. Tak si tu sypte popel navzájem na hlavu já nemám žádný dluh u axy ,ale vy asi ano smůla .
+49
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 3. 2013 11:28

Vážení lidičky chtěla bych Vám připomenout NEZNALOST ZÁKONA NEOMLOUVÁ !!!!!! Tyto dotazy dokazují jak jste hloupí, každý z Vás má smlouvu s kterou byl seznamen s licencovaným poradcem "OTTO WEISS".Stejně jako já a každý z Vás byl upozorněn na to že máte dva měsice na to kdyby jste si to rozmyslely vypovědět smlouvu. předpokládám podle Vašeho fńukání, že část z Vás je asi nesvéprávná když nejste schopni rozhodovat sami za sebe. A ještě k tomu ste každy dostal smlouvu do ruky po podpisu takže ste si to mohly pro číst každá fyzická osoba je povinna si smlouvu přečíst a využit dvou měsíční výpovědní lhůtu. Přijde mi toto strašně směšný.A pokud jste nesvéprávní jak tu dokazujete, nechápu proč se tu pohybujete bez opatrovníka ,ktery Vám by přidělen.. fakt mě tu bavíte!!!!
-89
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 3. 2013 16:51 | Marcela

Dobrý den já osobně souhlasím se všemi příspěvky , které jsou zde uvěřejněny. Ale milá paní vy víte moc dobře, že co tady píšete je z větší části jen obrana společnosti a vaší osoby. Víte vše vyplave na povrch velice brzy a pan Weiss,pan Robert a hlavně jednatelé společnosti nesou plnou odpovědnost. Za uzavírání smluv o IŽP. Váš takzvaný aktivační systém je jen jeden velký podvod. Konečně jsem pochopila jak to funguje jestli chci mít smlouvu zdarma musím přivést nebo doporučit 3 klienty, ale to je jen na jeden rok . Takže jestli tito tři chtějí totéž tak potřebují 9 doporučení a jestli to budou chtít i tito tak už je to 27 rádoby klientů . Takže Vážená toto je princip letadla nebo pyramidy,protože těch 27 bude chtít smlouvu též rok zadarmo tak musí přívézt dalších 81 rádoby klientů super. A abych mohla pracovat ve vaší rádoby společnosti musela jsem si uzavřít tento produkt. Jistě víte, že pracovních příležitostí je málo a já jsem samozřejmě souhlasila ,ale když jsem chtěla odejít tak mě firma žádala, hlavně pan Robert i pan Weiss, abych smlouvu nerušila, že smlouvu takzvaně podloží . A to se samozřejmě nestalo nikdo nic neplatil a já teď musím uhradit dluh společnosti AXA a tento dluh mi nikdo neodpárá . Toto je jednání poradců společnosti Lektor Profit. Tito lidé nemohou klidně spát, protože vědí, že vše zde je pravda včetně všech příspěvků shora uvedených já jsem v této společnosti pracovala. S pozdravem. Bývalá kolegyně.
+119
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 2. 2012 21:13 | Hugo

Protože Čechy? Takže fiklíř bude 5 let poctivě platit bez škody, pojišťovna o desítky procent sníží pojistku, a najednou bum ho, nemovitost zčista jasna vyhoří a škoda 5 mega? BTW co byste řekla tomu, že má někdo 5 let nepojištěné auto, po těch 5 letech ho z čistého Božího vnuknutí pojistí, a za 5 měsíců po vzniku pojištění mu ho čirou náhodou ukradnou? Jaká to náhoda, že?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2012 21:07 | Hugo

Je možné, ža takhle nějaké pojišťovny fungují. Ovšem v žádné slušné pojišťovně nelikviduje škodní událost telefonistka a hranic je více, než 7 a 70 kKč.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2012 20:32 | Jiřina Lacinová

Pokud narůstá počet tzv.fiklířů, proč tedy pojištovny výrazně nezvýhodní ty poctivé, kteří jen platí a škodu uplatnují pouze v případě, kdy ke škodné události dojde? Myslím tím např. každoroční slevu na pojistném při zachování pojistných podmínek, a to slevu tak výraznou, řádově v několika desítek procentech.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 3. 2013 13:08 | ....

Dobrý den, chápu Vaše rozčílení , já sama jsem také naštvaná, byla jsem v té firmě a to co tu píšete jsem teda vůbec nezažila. Naopak poradci mi vše vysvětlili a smlouvu se mnou sepsal licencovaný obchodník, který se mi prokázal licencí od ČNB a ten mě také seznámil s podrobnostmi ohledně produktu je to od vás všech pěkný hnus taky mám dluh vůči pojišťovně, jsem však oproti vám asi jediná dospělá a nesu zodpovědnost za své chování. Do smlouvy jsem mohla kdykoli nahlédnout v průběhu těch tří dnů před podpisem, což jsem považovala za fér . Moc dobře víte, že smlouvu vždy a zásadně sepisoval a vysvětloval licencovaný manažer. Pokud jste měli možnost přečíst si SM a jsem přesvědčená o tom, že vám tuto možnost neodepřelí ,tak kdo je tady hloupej ???Firmu Lektor znám velice dobře a vím, že tento postup byl stejný u všech zájemců o spolupráci. Nechci se jich zastávat , jen vím, že si to od Vás nezaslouží…. Každý zájemce o spolupráci měl možnost se svobodně rozhodnout ,tři dny mohl být v kancelářích společnosti a sledovat co se tam děje a jak to vše funguje. Měla jsem i vlastní tým a proces se stále opakoval i u mích doporučení !!! Navíc pokud vás někdo nutil k podpisu a nevěřím ,že tomu tak bylo, pak jste určitě věděli stejně jako já, o dvouměsíční výpovědní lhůtě nebo né ?! Nebudu se tady dohadovat o tom co bylo a nebylo správné od vedení spol. jen se nad sebou zamyslete já to udělala a už nechci mít nic společného s podobným obchodem!!!
-102
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 2. 2013 20:55 | Jituš

Pavlíno držte se - to co se stalo Vám je zlé, ale nejste v tom sama , utopeno v té to pyramidě je mnoho lidi. Sáma mám ten týž problém.S firmy Lektor se mnou už nikdo nekomunikuje slibovali mi,že můj dluh uhradí abych jim dala čas. Ale nic nic 0 už jich mám dost hlavně pan Robert jen slova a slova,ale skutky utekli. Vše již řeším přes svého kamaráda a přítele . Který má právní vzdělání . Nic neni zadarmo ale já jim nechám dál ubližovat . Připojte se Jit.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 2. 2013 22:27 | pavlina.p

Dobrý den. Je to síla chci jen upozornit tato společnost rádoby poradců je humus všech humusů nechápu jak tito lidé s Lektor profit mohou tvrdit že jsou profesionálové,kd\ž smlouvu sepisuje kdo má ruce a nohy poté smlouvu vždy někdo podepíše ,ale poradce nikdy nevidíte .Tak až dnes jsem poznal jak jsem hloupá jak jsem věřila panu Robertovi a p. Weisovi. Kdy slibovali přiveď 3 x klienta smlouvu máš zdarma ........No chce se mi plakat,prosím zastavte ty to gaunery ať neoblbuji v dalším městě nenechte se napálit . Příští týden začínám vše řešit právní cestou Pavča
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 2. 2013 21:19 | Otto

Lektor-Profit + AXA je nejlepší známka českého finančního byznysu,když už neumí dělat finanční produkty z analýzy potřeb klientů,tak si spolu prostě udělají fiktivní produkty,kdy zlanaří zbytek dobráků a důvěřivých spoluobčanů ,nevěřím tomu ,že Robert T. je tak inteligentní,že by na to přišel sám.Pevně věřím ,že v tom jedou špičky AXA společnosti.Jinak by totiž ,je to u normálních společností zvykem s takovým parazitem jako je Lektor@Profit dávno zatočily.Pevně věřím,že výše provizí je tak vysoká,že se nechají zblbnout i takové pozice jako je celkový kontroling společnosti AXA. Je vidět ,že medializace před 3-mi měsící nebyla tak velká,aby si vedení společnosti AXA vzalo ponaučení.Proto se musí medializovat dale více a nejem v Čechách Nasraný Otík
+87
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 2. 2013 20:45 | Pavel

Dobrý den, paní Jaruš nejste v tom sama, jsou to gauneři,podvodníci a zloději.DIVÍM SE SPOLEČNOSTI AXA že se nechá vtáhnout do takovýchto intrik,asi z toho těží,a nebo je to přes další společnosti,to přeci snad nemůže tento stát podporovat to je i nad jejich síly.To znamená ,že ne soudy,ale medializace Nova ,ČT1 ,CCN, ať to vídí i centrála v Paříži ,je to jedno velké spiknutí
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2013 6:42 | jaruš v

Oslovila mě kamarádka. „Tvrdila, že je životní investični pojistka výhodná, ať jdu do toho s ní. Sice podobným záležitostem nevěřím, nicméně…“
S kamarádkou jsem vyrazila do jedné kanceláře, kde se sešli i další zájemci o pojištění. „Prostě mě nějaký pan Robert tak přesvědčil o výhodnosti smlouvy, spolu s kamarádkou, abych do toho šla. Udělala jsem velikánskou hloupost, které dodnes lituji,“ . Jsem těžce nemocná a každý stres ji mi může vyvolat záchvat .
Upsala se, že každý měsíc po dobu dvou let zašle na adresu pojistitele dva tisíce korun. I když je to nezvykle vysoká částka a výdaj, na nějž neměla, nechala se uchlácholit vidinou bonusů, které jí měly díky smlouvě plynout.
„Pan Robert mě ubezpečoval, že právě těmi bonusy si mohu pojištění hradit. Dodnes jsem nedostala žádný bonus, pouze mi chodí upomínky a dluh se neustále zvyšuje,“
Velká rodina to nebyla
Smlouvu v kanceláři podepisovala narychlo , takže přesně jsem nevěděla, co je v ní napsáno. „Pořádně nám smlouvu lidé z Lektor profit nedali přečíst. Na detaily nebyl čas. Pan Robert sliboval, že budu dostávat různé bonusy, každý měsíc dvanáct tisíc korun, když si seženu další tři lidi na uzavření smlouvy,“ triky „ rádoby finančních poradců“ mě teď stojí mnoho peněz a času . Když jsem vysvětlovala, že na shánění dalších lidí nejsem, pan se nenechal vyvést z rovnováhy.
„Přesvědčoval, že jsem se podpisem na smlouvě stala členkou jedné velké rodiny, a že máme v záloze tolik lidí, že za ty tři, které neseženu mohou nastoupit jiní tři, třeba z Brna, Prahy. A že se vůbec nemusím ničeho bát, protože se o mě postarají,“ nechala jsem se přemluvit k podpisu . Panu Robertovi přitom řekla, že jsem velmi těžce nemocná, proto by bylo pro mě shánět klienty nadmíru těžké.
Nechala se zlákat především slibem, že díky podpisu zanechám vnoučátkům peníze, které díky smlouvě poplynou.
Účastníky učili lhát a potom to začalo vlastní školeni.
Školení spočívalo hlavně v tom, naučit jednotlivé pojištěnce lhát, aby uměli vnutit smlouvy o životním pojištěním dalším potenciálním klientům. Nejprve nakreslil lektor pyramidu, z níž mělo vyplynout, na kolik si každý z pojištěnců díky bonusům někdy v budoucnu přijde. Poté přišlo na rady, jak sladkými slovy kunšofty nalákat. Měli se oslovovat křestními jmény, vždy přitakat, nabízet vymyšlené a nesmyslné šance, možnosti a příležitosti.
Zakázanými slovy byly: ne, proč?, obchod, výplata, práce, nabídka nebo profit. „Na každou otázku odpovím otázkou,“ přednášel vychytralý lektor. Vše byl jen podvod, teď už jen chodí upomínky s dluhem, který se týdně zvyšuje zhruba o pět set korun. „Říkám, že je to podvod na lidi.
Hrají hrozně na city, nechala jsem se holt napálit. Jenom nabádám ostatní: pokud chcete žít v klidu, nikdy žádné podobné smlouvy nepodepisujte,.
Bez zajímavosti není příběh pana Roberta, člena „jedné velké rodiny“. Tento trestaný pán vede a řídí Finanční skupinu a nyní láká v Libereckém a Usteckém regionu klienty k podpisům smluv . Pozor tento člověk nikdy nic nepodepisuje na to má své koně.
Vše budu řešit vlastně již řeším právní cestou.
+43
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 2. 2012 22:59 | jezevec

koule by se našly, peníze už těžko. do začátku potřebujete na koncesi milijardu - nemůžete jen-tak začít na zelené louce vybírat pojistné. a utratit tu miliardu, na to vám stačí nějaké lokální povodeň. a jste v háji. možná už předem, protože potenciální klienti BUDOU to vědět že nějaká nijak zdrcující plošná škoda vás pošle ke dnu. pamatujete na pojiš´tovnu morava? geniální nápad, žádná chyba. vzájemná pojištovna. jen holt ty povodně na moravě přišly dva roky po zahájení provozu, když měli spousty pojistek a nula peněz. tak kdo si dneska otevře pojišťovnu bez reinsurance, a flákne do ní vlastní milijardu - a kdo by se u takové pojistil?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2012 19:14 | benzin

Ja sem se jako SWA podilel na priprave softu pro likvidaci nezivotnich skodnych udalosti. BMP jsou tak fakt drsne. Nicmene obecne se z toho da rict. Do 7 000 vyresi problem telefonistka a pojistku vyplati bez podrobnejsiho zkoumani. Do 70 000 vyresi pojistku jeden likvidator. Od teto castky nahoru se nastartuje proces plny posudku a pravnich prezkoumani. A tam uz se domoct vyplaty fakt neni prdel.
Nicmene pri vetsich PR skodach pojistovny casto plni i kdyby casto nemusely. Je to snadne kdyz mate deset vyplavenych domku o kterych se porad mluvi v televizi, je vhodnejsi jim pojistku vyplatit, nez to zaseknout na nejake vyluce a mit negativni reklamu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2012 18:55 | Hugo

Tady se zas sešlo stodukátů... By mne zajímalo, kolik z těch blbů má vůbec sjednanou pojistku a kolik z nich mělo pojistnou událost... Vsadím se, že ani jeden, ovšem urban legend o neplnění pojišťoven budou vykládat do alelujá.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 2. 2012 16:19

Snad jedině... vzájemné pojišťovny, spolkové, zdola. Ale jednak na to nikdo nemá koule, jednak kdoví, jestli by to nebylo zatrženo...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2012 16:08 | jezevec

už jsem to tady jednou před pár lety psal. původně fungovaly pojišťovny jako vzájemné zajišťovny, ba většina z nich měly slovo "vzájemná" přímo ve svém názvu. klasický jackpotový systém, kdy pojištěnci platí do hrnce, a v případě škody se vyplatí pojištěným plnění. jenže jak hodnota pojištěných věcí stoupala, a běžná lokální povodeň už nepoškodila jen tisíc pastoušek, ale taky třeba mrakodrap za miliardu a letiště i s letadlama - přišlo pár krachů pojištoven, a řádně platící pojištěnci nedostali nic, a bez překvapení začli řvát po pojištění pojištoven. a tady se to všechno zesralo.
RE-insurance to už je takový kakáč peněz, že pořeboval investory, prachy navíc, moc a moc prachů. no a investoři potřebovali zisk. proto dnes hlavním smyslem pojištoven není krýt škody pojištěným, ale poskytovat zisk investorům. proto každá pojištovna, smlouvou počínaje a likvidátorem konče, nehledá jak vám pomoci, ale jak nevyplatit. řešení to nemá.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2012 12:53 | eďa

Odpověď je opět jednoduchá - po listopadu 89 jsme zavedli havlovská lidská práva a z Evropy převzali to nesmyslné - živíme stále více parazitů a jejich počet rapidně roste , stále zbytečnější státní aparát a nesmyslné instituce, zavedli jsme systém kde rapidně ubývá lidí, kteří tvoří hodnoty. Spolu s typicky českým rozkradením dnes už v bilionech korun je jasné, že to nemůžeme uživit. Tento systém je prostě nesmysl!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2012 11:36

Citace - Jarmil / 02.02.2012 10:52

Fakt trapný příspěvěk...
Když je to tak, proč se pojišťovny v 99% nejprve brání plnění? Proč mají manažeři - správci pojistných smluv = zaměstnanci platy řádově v milionech měsíčně? Kdepak by na ně vydělali? Na zhodnocení? Hm..... jste dobře naivní.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2012 10:52 | Jarmil

Fakt trapný příspěvěk...
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tamara Kotvalová

podnikatelka, Carollinum

Ivo Valenta

podnikatel, Synot

Tamara Kotvalová
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Ivo Valenta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services