Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 45 komentářů)

13. 12. 2021 10:00 | Andrea

Utíkám od této banky mílovými kroky. U bankomatu jsem nepřevzala peníze, které byly vtaženy zpět, jak mi sdělil za hodinu pracovník technického oddělení. Peníze se mi nevrátily na účet a proto jsem podala reklamaci dne 1.12.2021. Po 10dnech jsem telefonicky urgovala vyřízení. Nic! Za 14 dnů opětovné volání do poštovní spořitelny, kde mi bylo sděleno, že musím vyčkat. Prý se to prošetřuje. Pak mi "velmi ochotná pracovnice sdělila, že to bylo prodlouženo do 23.ledna 2022. Super jednání se starými lidmi před vánoci. Z toho pro mě vyplývá neurgovat, pouze jako ovce čekat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 10. 2021 10:09 | Standa

Děsný!! Na peníze čekám , už přes týden , nepřichází mi platby ! Stále nejake limity , poplatky! Běžte opravdu někam...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 8. 2021 7:31 | Libor

Musím přiznat že jsem se mýlil. V Aliexpres došlo ke změně struktury a strejda Google to jaksi nezvládl (asi je nutná nová verze). Proto nebylo možné realizovat platby přes kreditní kartu. Použil jsem prohlížeč Microsoft EDGE a už to funguje. Tak promiň poštovní spořitelno. :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 8. 2021 12:55 | Libor

20 let bylo vše OK. Několik let mám kreditní kartu poštovní spořitelny a nyní nastaly problémy. V 08-2021 jsem chtěl platit na Aliexpres přes PC (WIN10). (Toto je asi více než 10. transakce. ) Volám na poštovní spořitelnu a údajně mají vše v pořádku. Já si ale myslím, že chyba je na straně PS spojená s přechodem na tzv. identitu klientů. Nezbývá než změnit banku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 8. 2021 19:14 | Eva

Nejhorší nejen banka, ale i instituce, se kterou jsem se kdy v životě setkala. Telefony neberou, nikam se nedovoláte na žádné z vyhledaných čísel. Nesmyslně složité elektronické bankovnictví. Vše, co potřebuji, musím řešit osobně na pobočce. Před lety mě ukecali, abych u nich zůstala. Po čase mně bez upozornění vrátili zrušené poplatky - otřesné jednání - teď už mně zrušení nikdo nevymluví.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2021 8:54 | Simona

Nejdříve nemáte platit žádné poplatky, ale ty vám po čase začnou nevědomky strhávat, služby prý vyřízené do 15 minut, poté do 24h, ale reatila je taková že čekáte týden, nemluvě o tom, že celý den se snažíte dovolat na jejich linku, kde vám ve finále stejně nepomůžou ????
Opravdu horší banku jsem v životě nezažila.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 7. 2021 18:05 | Jiri Mikat

Proc se na PC nemohu prihlasit na postovni sporitelnu? Ukazuje mi to, ze tato stranka neexistuje...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 7. 2021 10:38 | Vratislav Balo

Dostal
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2021 19:01 | Jitka Kutilová

Marně čekám na výpis ze svého poštovního účtu za měsíc červen. Zřejmě nejsem sama, takovýchto klientů je asi více. Píši už třetí mail - dotaz a stále bez jakékoliv odezvy.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 7. 2021 13:52 | Josef Lakatoš

Zdravím tohle je nejhorší banka co sem kdy v životě viděl Prachy si vyberu a nechám si je doma pod polštářem protože tenhle přístup to svět neviděl
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2021 8:48 | Milada Vildová

Může mi někdo vysvětlit proč jsem za měsíc červen neobdržela na email výpis z ůčtu což již fungovalo několik let ? Měla bych si snad pořídit účet u jiné banky?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 7. 2021 14:09

Citace - Jana Švecová / 11.01.2020 19:54

Může mi někdo smysluplně vysvětlit, co se do děje v tomhle roce s přístupy k vlastním účtů??? Už včera jsem se snažila ověřit svůj účet (později večer, marně )! Teď potřebuji evidovat účtenku a zase problém !!! Jak je vidět, tak nejsem jediná postižená klientka !!! Můžete mi situaci vysvětlit tak, abych to pochopila ?! Je mi 77 let, bankovnictví mám už 15 let, ale tohle se nikdy nestalo !!! To si máme my, Vaši klienti myslet, že máte vážné problémy ? Švecová Jana
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 12. 2020 22:18 | Zdeněk

Stále stejné problémy jako u jiných, přihlásit se na vlastní účet je téměř nemožné, samé reklamy, navic neustálá platba za vedení účtu měsíční příjem vyšší jak 15 000,-Kč. Měl bych jej mít zdarma. Neustálé okrádání klientů. !!!!!!!!!!!!! Nejlépe odejít jinam.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 12. 2020 13:37 | eliška kracíková

nejsem spokojená se službami, vybírám vždy jen tam kde je obchodní banka, 1. 12 jsem vybrala z bankomatu v tesku a hned naskočilo 40 kč že to bylo z české spořitelny a bylo tam ob. dále se nemohu dostat ke svému učtu , stále se opakuje špatný kod, je dobře napsaný ode mě nevím co s tím díky ....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 12. 2020 12:01 | Marcela

Mám už roky osobní účet a platím za vedení účtu, i když splňuji příjem 10.000,- měsíčně, přitom bych měla mít vedení zdarma. No jo, musela bych si osobní účet změnit na poštovní účet. Nic se nezmění, karta, číslo účtu, hesla, pin, všechno stejné, jen NÁZEV účtu a nebudu platit za vedení. Ale musela jsem si na to dojít sama, neinformují zákazníky....
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 11. 2020 18:40 | Zdenka

Prosím potřebuji poradit , chci synovi dat na ucet peníze co potřebuji abych mohla vložit
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 10. 2020 11:09 |

Poštovní spořitelna je nejhorší společnost, pouze poplatky. Dávejte si na ni pozor!!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 8. 2020 13:34 | Ila

Dobrý den,prosím o návod ke zrušení platby přes internetové bankovnictví z osobního účtu.Dle operátorky jsem měla počkat,zda se platba nevrátí - nevrátila a já marně na vašich stránkách hledám návod,jak onu nechtěnou platbu zrušit.Je nutné,aby to bylo tak složité a zabralo to tolik času?U U jiné banky kliknu na onu částku,odpovím na dotaz zda zrušit,potvrdím kódem z mobilu a je hotovo.Děkuji za radu
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2020 11:30 | adaaa

Již několikrát se mi stalo, že jsem se nemohla přihlásit na svůj bank. účet. Mnohdy byl i problém s heslem, které jsem měla stále stejné a po nějakém čase se pod ním nešlo přihlásit. Musela jsem se obrátit na infolinku, kde mi stejně neporadili. Vyřešila jsem to nakonec sama. Přecházím k jiné bance. Moje máma má stejný problém, několikrát do roka.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 1. 2020 23:24 | Jana Švecová

Jsem už hodně let klientkou Poštovní spořitelny, účet byl založen koncem 90-tých let. Celá léta jsem byla s tímto peněžním ústavem spokojená, ale v posledních několika měsících se něco divného děje. Před chvílí jsem si tento můj dojem ověřila přečtením 25 příspěvků s názory a zkušenostmi z poslední doby. Máme se domnívat po těchto zkušenostech, že naše úspory jsou v ohrožení, když se mi nedaří přihlášení na účet k provedení platby, nebo kontrole položek? Očekávám odpověď na tento dotaz v nejkratší době. V opačném případě se obrátím na nadřízené kontrolní orgány poštovní spořitelny. Švecová.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/3

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 901 997 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

S pokračující válkou na Ukrajině se stále více mluví o možném použití jaderných zbraní....více

„Vyrostlo mi jen jedno prso. Říkají mi amazonka.“ Příběh ženy, která si vztah ke svému tělu...

„Vyrostlo mi jen jedno prso. Říkají mi amazonka.“ Příběh ženy, která si vztah ke svému tělu musela vybojovat

Žádný boky, žádnej zadek. Krátký vlasy, kozí nohy. Štafle. Tyčka. Plochá dráha. Tohle...více

Když nejslavnější gól znamená prokletí. Smutný hrdina Michael Ballack

Přesně před 22 lety, 20. května 2000, dal Michael Ballack gól, který definoval jeho odkaz...více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Kohout

ekonom

Petr Kováčik

podnikatel, Skrz.cz

Pavel Kohout
ÚSPĚŠNOST
59,26 %

z 27 duelů
×
Petr Kováčik
ÚSPĚŠNOST
36,84 %

z 19 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.