Pojištěna u České pojišťovny: konec přátelství pro Diamant

Přátelství je někdy víc než láska, zpívá se v dávném šlágru. Pokud se vám kamarád či kamarádka nabídne, že vám domluví pojistku, pořádně si to rozmyslete. Snadno byste se kvůli špatně nastavenému pojištění mohli rozejít ve zlém. Ne každá honba za Diamantem je romantická komedie.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 9. 2011 5:46, Kůža

Ukázal jste nám ten špatný příklad pojištění, ale k porovnání by mne zajímalo, jak by podle vás měla pojistka asi vypadat?

+18
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 9. 2011 20:38, Marek Musil

Tímto článkem jsem zhnusen, nechápu že něco takového tady bylo uveřejněno. Je to jen pouhá kritika uspěšné společnosti, která na trhu působí řadu let. S pojištěním Diamant mám zkušenosti, jde o produkt velice podobný konkurenčním. Má sve výhody i nevýhody to přiznávám ale na druhou stranu od toho je poradce aby klientovi vysvětlil co jej čeká. To že v paní uvěřila kamarádce je věc jina. Kritika společnosti není na místě.

-25
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 34 komentářů)

27. 1. 2016 11:58 | Mio

Už aby takoví "poradci" jako autor článku zmizeli... Proč je ta pojistka nevýhodná? Co je na ní špatného? Možná všechno, možná je skvělá, ale jak to může někdo posoudit bez znalosti řady dalších faktů, které autor "skromně" neuvádí (a ani nesmí, pokud si nechce zahrávat s ochranou osobních údajů). Takže jen plác do vody a všechno, co nemůžeme zrušit, je špatně. To je názor autora nebo třeba celé firmy, pro kterou pracoval?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2015 14:00 | Mike

Souhlas! Zrovna to řeším,nespočetně e-mailů a výpočet stále nikde.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 1. 2013 9:36 | Martin

Já teda moc dobře nechápu co autor článkem myslel, ale lituji autorovi klienty. Pokud něco kritizuji a neuvedu srovnání a konkrétní detaily tak nechápu jak můžete pracovat ve fonancích. Já bych ten článek označil jako klasický problém většiny lidí a to jedna paní povídala, že..... Každý produkt má své chyby od toho je tu poradce, aby na něj klienta upozornil. A mimochodem přijít ke klientovi a začít práci tím, kdo Vám tohle udělal, tak to je skoro na odebrání licence!!!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 6. 2012 13:33 | Jarek

Lucko, a pro koho pracujete Vy?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2012 21:49 | Lucka

Jakube, pokud mohu radit opravdu se sejděte s nějakým poradcem. Pokud je to takhle vyberu odkupné rovnou, a smlouvu pak zruším. Hlavně bych chtěla vědět co je to vlastně za smlouvu a jak ji máte dlouho atd...Opravdu česká pojišťovna vyniká v tom jak klienty obrat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 12. 2011 0:31 | jakub

dobrý den, mám otázku ohledně převodu ze staré smlouvu na novou (diamant), jak to skutečně je. Řeším situaci, že chci zrušit starou smlouvu od ČP, ihned mi volali at nedělám, že mi udělají novou za 300,- (z původních 1800,-) že když si vyberu peníze v rámci odkupného tak dostanu 39.000 místo toho kdybych to zrušil tak 28.000. A prý tu smlouvu za 300 budu moci za 3-5 měsíců zrušit a vlastně přijdu jen o ty 3-5 platby, ale dostanu o 11.000víc. Prosím o radu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2011 20:02 | pojišťovák

A které jsou prosím ty transparentní? A kde je najdu (ty poplatky)? Děkuji za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2011 19:57 | pojišťovák

Pane Vystrčko, Švýcarsko se píše s y! Vy pravděpodobně netrpíte jen finanční negramotností. Vyjadřujte se prosím jen k věcem, kterým rozumíte. Lépe řešeno, pouze si čtěte.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 11. 2011 10:28 | Olda

Mám velmi negativní zkušenost se zrušením smlouvy u České pojišťovny, v podstatě mi brání a nasadili my takový polatky, které neumí jasně prokázat. Cítím se podveden agentem, který my hodně věcí zatajil při sjednání smlouvy a okraden pojišťovnou.Nevíte na koho se obrátit s dotazy?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 10. 2011 16:54 | Vít Suchý

Pane Švorbo, pokud jde o odkupné, nezbývá mi než znovu opakovat, abyste si přečetl příslušný paragraf zákona o pojistné smlouvě a pak se možná přestanete divit...Váš termín "náhrada smlouvy" legislativa nezná...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2011 22:22

Software musí být schopen vypočítat skutečnou cenu.Sporná a nastavitelná může být pouze částka pro dožití a je nastavitelná obchodníkem přez úročení,ale i to se dá nastavit na 0 a porovnat výsledek.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2011 0:38 | Michal Vystrčko

Spoléhat se na modelační software není moc moudré. Každá pojišťovna si ho nastaví tak, aby modelace vypadala dobře. Právě naopak, poplatková struktura je dominantním faktorem v nákladovosti smlouvy a měla by být prvním sledovsným faktorem u dlouhodobých a kapitálotvorných smluv.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 9. 2011 23:09

V každém případě pokud provedu modelaci smluv(ve kterých jsou zakomponovány všechny náklady,tedy vč.poplatků)se srovnatelným parametrem,je výsledek v podstatě stejný.Oba dobře víme že pojistá matematika je složitá věc a vytažení pouze poplatků je slabý argument.Ale že jme si tak hezky popovídali,můžeme se sejít a já vám to zjistím :-))
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 9. 2011 15:11 | vladimír Švorba

Poplatky jsou u České pojišťovny vysoce netransparentní. A k doptání nejsou nikde, takže se velmi pletete.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 9. 2011 0:06

Máte pravdu,poplatky nejsou moc transparentní,ale k doptání jsou na každé pobočce,ale vzhledem k tomu že poplatky nejsou jediná nákladová položka,tak chlubeni se poplatky,může připomínat banku,která se honosí bezkonkurenčí úrokovou sazbou,ale když spočítáte vedení účtu,výpisy a další nutnosti,které zanesete do splátek,tak zjistíte,že máte nejdražší půjčku na světě.A ktomu snižování podílu,je jasné že u tak velkých společností se bude podíl spíše snižovat,ale psal jsem spíše o tom jak k tomu dochází.Měl jsem možnost nakouknout do argumentačních listů NĚKTERÝCH makléřských společností a musím říc že polovičaté informace o tom co je kde špatně,tak těch dostávají nováčci opravdu hodně a nestydí se je použít(ono to působí tak nějak odborně)ale informace o tom co prodávají nebo ruší se rovnají nule.To by byl teprve článek o hrůzách v pojišťovnictví.Na druhou stranu zjišťování potřeb probíhá na standardní úrovni...abych jen nepomlouval :-)Jirka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 9. 2011 15:15 | Vladimír Švorba

Problémem je, že se na trhu prodávají produkty s netransparentní poplatkovou strukturou a s pojistnými podmínkami, které jsou pastí na klienty.To je problém a ne jestli některé společnosti sníží svůj podíl na trhu. Ale Vám to asi moc nevadí, když i tady vystupujete jako anonym.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2011 23:09

Soudím dle poj.podmínek,kdy není možné sjednat 300 kč za denní plnění v případě nemoci,pokud není zároveň sjednána hospitalizace ve stejné výši.Po pravdě,ale důvod že zde píši není snaha obhájit nastavení poj.částek,jen nemám rád polovičaté informace a zvláště ne pokud se někdo rozhodne udělat to takovým způsobem.Každý měsíc navštívím desítky klientů a věřte,že bych mohl napsat mnohem děsivější příběhy a to na účet snad všech společností,které na trhu máme.Pojistné podmínky jsou si v bodech,o kterých píšete velice podobné a věřte že pokud najdete nějakou výhodu pak bude většinou vykoupena velikou nevýhodou na straně druhé.Daleko větší problém dnes je,že si mnoho společností uvědomilo,že Česká pojišťovna,nebo Kooperativa jsou mamuti ze kterých je možné si ukrojit a jednoduchý způsob jak to udělat je,přesvědčit své ovečky o hrůzných pojistných podmínkách těchto společností a vzhledem k tomu,že smlouvy těchto společnosí najdeme snad v každé domácnosti,zaručuje to celkem slušnou úspěšnost bez velkých znalostí.Kvalita pojištění je dnes opravdu spíše o nastavení produktu,než společnost u které je člověk pojištěn,bohužel se mnohdy stane,že ochota lidí u nás platit za ideální zajištění svého majetku či zdraví není tak ideální jako třeba ve Švícarsku o kterém píše pan Michal.Myslím,že přání každého,kdo dělá tuto práci je mít klieny,kteří si uvědomují důležitost této služby,protože mít méně peněz a klienta špatně pojistit,to nedává velký smysl.A to je přesně ten důvod,proč bych nikdy nenapsal takový článek...prostě jsem u toho nebyl a neznám důvody té dohody,i když nepopírám,že pokud klientka nemá úspory,nebo ještě nějaké jiné zajištění pro tento případ,tak bych navrhoval jiné pojistné částky.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 9. 2011 21:19 | Michal Vystrčko

Jsem moc rád, že konečně někdo malinko poodkryl hrůzy skrývající se v pojistných podmínkách České Pojišťovny. Ve Švícarsku by asi představitele ČP zavřeli na doživotí.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 9. 2011 14:22 | Vladimír Švorba

A těch 300 za den za hospitalizaci se vzalo kde? Vaše otázka je již zodpovězena v článku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 9. 2011 14:06 | Vladimír Švorba

Pane Suchý, nečetl jste ho pozorně. Dočetl by jste se totiž, že smlouva byla sjednána jako náhrada staré smlouvy. Takže veškeré vaše reakce jsou nemístné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 342 316 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2019

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Články na Heroine.cz

A žila sama šťastně až do smrti. Párování přeceňujeme, říká psycholog

A žila sama šťastně až do smrti. Párování přeceňujeme, říká psycholog

Když Emma Watson nedávno řekla, že je ve svých skoro třicíti spokojená i bez vztahu, vyvolalo...více

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Poslední otvor. Ten nejmenší a nejcitlivější. Otvor zásadní. Cystoskopie, endoskopické...více

Šest filmů z kohoutku podle Apoleny Rychlíkové

Šest filmů z kohoutku podle Apoleny Rychlíkové

Někdo chodí do kina, někdo krade. Jiný má telku. A někdo si pustí film z Aerovodu. Zeptali...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michal Jirák

podnikatel, Miton

Jiřina Hajduková

podnikatelka, Komas

Michal Jirák
ÚSPĚŠNOST
52,63 %

z 19 duelů
×
Jiřina Hajduková
ÚSPĚŠNOST
55,56 %

z 27 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.