Ekonomie pozornosti aneb strčte si „Dobrý den, máte rád přírodu?“ do špic
Rozdáváte svou pozornost na potkání kdejaké konině a čekáte to samé od ostatních lidí? Chyba. Vždyť jde o jeden z nejvzácnějších zdrojů. Nepřemýšlejte nad pozorností jako nad nekonečnou rolí toaletního papíru, ale jako nad penězi.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
6. 11. 2011 12:49 | AA
www.facebook.com/EkonPost
16. 7. 2011 14:24 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 7. 2011 11:44 | ivostanislav
15. 7. 2011 8:36 | Mila
15. 7. 2011 7:52 | Jan