Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku
Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Václav Klaus
politik
Lenka Bradáčová
vrchní státní zástupkyně
50,00 %
z 38 duelů
50,94 %
z 53 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Jak nás telefonní operátoři dohánějí k šílenství
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
24. 5. 2011 20:25, Zdeněk
Zrovna dneska u mě byli jacísi dotěrní energetici z České energie. Tak jsem je pěkně vypakoval ven. Byli dotěrní až hrůza.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 44 komentářů)
23. 11. 2016 13:26 | Radek Ulík
11. 3. 2016 12:56 | sony
8. 12. 2015 13:57 | michaela myskova
18. 3. 2015 22:38 | Aleš Knížek
12. 2. 2015 13:16 | Konečná
5. 6. 2013 11:50 | Matouš Blažek, právní poradce, Spotřebitel net
zprvu jsem nevěděl, zda mám věřit vlastním očím. Vyjádření zaměstnance Telefónicy, že klamou zákazníky, to už je opravdu síla!
Doporučuji Vám, abyste se obrátil s podnětem na Český telekomunikační úřad (ČTÚ), viz http://www.ctu.cz/ctu-online/epodatelna.html ČTÚ má pravomoc sankcionovat operátora za klamání spotřebitele.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 6. 2013 23:50 | josef
13. 5. 2013 7:32
úplně nejlepší, co lze udělat, je od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů, pokud byla sjednána buď pomocí prostředků na dálku (po telefonu) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání. Pak lze odstoupit bez udání důvodu a bez sankce.
Vzorový dopis odstoupení od smlouvy je ke stažení na konci této stránky: http://www.spotrebitel.net/spotrebitelske-zkusenosti/1448-live-telecom . Je ale nutné upravit ho podle daných okolností.
A co se týká trestního oznámení, je možné jej podat, domníváte-li se, že došlo ke spáchání trestného činu podvodu, škoda pak musí být větší než 5000,- Kč. Vzor pro podání trestního oznámení naleznete zde: http://www.trestni-rizeni.com/dokumenty/trestni-oznameni-pro-podvod-vzor
S pozdravem
Kristýna Opletalová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 5. 2013 16:08 | Vlasta
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2013 12:05 | skalovaPor
abych se mohla k Vaší záležitosti vyjádřit podrobněji, potřebovala bych vidět smlouvu. V případě, že jste smlouvu uzavřeli prostřednictvím prostředků na dálku, máte možnost odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu a bez sankce.
S pozdravem
Kristýna Opletalová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2013 12:04 | skalovaPor
abych se mohla k Vaší záležitosti vyjádřit podrobněji, potřebovala bych vidět smlouvu. V případě, že jste smlouvu uzavřeli prostřednictvím prostředků na dálku, máte možnost odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu a bez sankce.
S pozdravem
Kristýna Opletalová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 6. 2012 22:35 | mirek
21. 3. 2013 20:21 | Petr
6. 2. 2013 9:54 | Matouš Blažek, právní poradce, Spotřebitel net
reklamace u operátora byl správný krok. Pokud operátor nevyřídí reklamaci k Vaší spokojenosti, musíte proti vyřízení reklamace brojit u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) do 30 dnů od zámítnutí reklamace. Správní poplatek je (pouhých) 200,- Kč. Reklamace ani námitka nemají vliv na splatnost faktury, kterou Vám vystavil operátor. ČTÚ však může splatnost pozastavit, pokud to po něm budete požadovat v námitce proti vyřízení reklamace. K tomu, abych mohl Váš případ právně posoudit potřebuji vyjádření společnosti Vodafone, zejména ustanovení obchodních podmínek, dle kterého postupovali. Až budete mít vyjádření k reklamaci, neváhejte se na nás prosím obrátit na blazek@spotrebitel.net.
S pozdravem
Matouš Blažek právní poradce Spotřebitel net
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 2. 2013 16:40 | Iva Jelínková
26. 1. 2013 6:58 | monika
17. 7. 2012 14:58 | ivana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2012 8:41 | skalovaPor
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 3. 2012 18:51 | Jana
1. 2. 2012 17:12 | Vladan Kárník
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/3
Předchozí