Jak nás telefonní operátoři dohánějí k šílenství

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 23. 5. 2011 | 44 komentářů
Neúnavné týmy náhončích telefonních operátorů nás pronásledují na každém kroku. Kdyby byli jen otravní... Jenže oni se nás (a zejména slabé, staré nebo nezkušené) často snaží podvést. Vymýšlejí si, kamuflují, hrají na city…

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 5. 2011 20:25, Zdeněk

Zrovna dneska u mě byli jacísi dotěrní energetici z České energie. Tak jsem je pěkně vypakoval ven. Byli dotěrní až hrůza.

+13
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 44 komentářů)

23. 11. 2016 13:26 | Radek Ulík

Zrovna cca před 5 minutami mi již po čtvrté , v rozmezí jednoho měsíce, volal operátor od T-mobile, přičemž během prvního hovoru jsem odmítnul nabídku tarifu s neomezeným voláním, a to z důvodu spokojenosti z mým stávajícím poskytovatelem. Od té chvíle mě neustále obtěžují telefonáty, které mě budí např. po nočních směnách. Vždy mi zavolají, sdělí mi, že je hovor nahráván a hovor ukončí. Taková jednání bych spíš čekal od nějakého krachujícího živnostníka, než-li od společnosti T-mobile.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 3. 2016 12:56 | sony

Mám s Live Telecom stejně špatnou zkušenost. Kdysi jsem ještě jako podnikatel s nimi uzavřel "výhodnou" smlouvu na údajně levnější volání než přes svého operátora.Smlouva byla uzavřena telefonicky, ale písemně jsem ji od nich neobdržel. Nyní jsem už tři roky v důchodu a nejenže stále posílají složenky za číslo, ze kterého už dlouho nikdo nevolá a které bylo u O2 odhlášeno, ale ještě si vymysleli další nedoplatek bez udání důvodu a přes svoji spřátelenou vymahačskou firmu ze Šumperka se ho dožadují. Budu se muset patrně obrátit na soud.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 12. 2015 13:57 | michaela myskova

prosim,jak zrusit live telefonika
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 3. 2015 22:38 | Aleš Knížek

Bohužel i já musím přidat svojí trochou do mlýna. Otec mé přítelkyně (65+) zvedl hovor z čísla 411135313 firmě LIVE TELECOM no a po chvíli přemlouvání se nechal ukecat, ihned mu došlo co provedl a volal zpátky, že chce vše zrušit. Ale pří telefonickém rozhovoru řekl svoje IČ a tedy se na něj nevztahuje občanský zákoník a 14 dní ochrana spotřebitele. Tedy byl zákazníkem asi 30 minut a stálo ho to cca 3000,-. Konzultoval jsem vše s právníkem a vše je naprosto v souladu se zákonem. Tedy lze je utáhnout pouze na nevyžádaný telefonický marketing. Což je nic. Rád podpořím jakoukoli stížnost na tuto „Firmu“ operující na hraně zákona!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 2. 2015 13:16 | Konečná

Jsem velice pohoršená tím,že jsem rušila službu LIVE telecom a přišela mi fatura se složenkou a ještě k úhradě deaktivační polatek 500,-Kč.Při zřizování o ničem takovém nebyla řeč.Dealer mi do telefonu řekl,že je to o pouhých 99,-kč vyšší poplatek.Nic z toho nebylo pravda a proto jsem tuto nesmyslůnou službu zrušila.Není možné se ani dovolat a uvedené tel.číslo. Dávejte si opravdu pozor a tyto služby odmítejte
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 6. 2013 11:50 | Matouš Blažek, právní poradce, Spotřebitel net

Dobrý den Josefe,
zprvu jsem nevěděl, zda mám věřit vlastním očím. Vyjádření zaměstnance Telefónicy, že klamou zákazníky, to už je opravdu síla!
Doporučuji Vám, abyste se obrátil s podnětem na Český telekomunikační úřad (ČTÚ), viz http://www.ctu.cz/ctu-online/epodatelna.html ČTÚ má pravomoc sankcionovat operátora za klamání spotřebitele.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2013 23:50 | josef

Dobrý den, byl mi nabídnut takzvaně zvýhodněný tarif operátora O2. Protože se nechci uvázat závazkem na dva roky chtěl jsem tarif bez závazku a vysvětlit co znamená takzvaná speciální nabídka. Dostal jsem tuto odpověď o které se domnívám, že se jedná o klamání spotřebitele. Cituji z došlého mailu: na základě našeho telefonického rozhovoru Vám zasílám ,,speciální“ nabídku našich free tarifů: tarif Mesíční platba Hovorné Volné Cena se závazkem Cena bez závazku SMS MMS Volání Hlasová schránka minuty FREE O2 O2 ? 249 399 1,5 5,6 Free 2,42 /3.50 FREE O2 Plus O2 ? + 120 ostatní 499 649 1,5 5,6 Free 2,42 /3,50 FREE CZ ČR ? 749 899 free 5,6 Free 2,42 FREE EU ČR+EU ? 999 1149 free 5,6 Free 2,42 FREE EU Plus ČR+EU ? 1499 1599 free 5,6 Free 2,42 Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Pojem speciální nabídka je jen reklamní tahák na zákazníka. Speciální nabídka je to z důvodu, že na ni může přejít jakýkoliv zákazník. Pokud máte zájem o tarify bez závazku, jediný rozdíl je v tom, že budete měsíčně platit o 150 Kč více. Jiný rozdíl v tom není. Všeobecné podmínky pro tyto tarify jsou úplně stejné. S pozdravem Lukáš Vlček | Telefónica Czech Republic, a.s. Konzultant pro prodej CC Outbound SMB Masarykova 273/20, 400 01 Ústí nad Labem lukas.vlcek@o2.com
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2013 7:32

Dobrý den,
úplně nejlepší, co lze udělat, je od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů, pokud byla sjednána buď pomocí prostředků na dálku (po telefonu) nebo mimo prostory obvyklé k podnikání. Pak lze odstoupit bez udání důvodu a bez sankce.
Vzorový dopis odstoupení od smlouvy je ke stažení na konci této stránky: http://www.spotrebitel.net/spotrebitelske-zkusenosti/1448-live-telecom . Je ale nutné upravit ho podle daných okolností.
A co se týká trestního oznámení, je možné jej podat, domníváte-li se, že došlo ke spáchání trestného činu podvodu, škoda pak musí být větší než 5000,- Kč. Vzor pro podání trestního oznámení naleznete zde: http://www.trestni-rizeni.com/dokumenty/trestni-oznameni-pro-podvod-vzor
S pozdravem
Kristýna Opletalová
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 5. 2013 16:08 | Vlasta

Dobrý den , sepsali jste již někdo nějakou žalobu ? Ráda se přidám , moje Maminka udělala totéž , dnes ji přišla smouva s nejasným ceníkem . Chtěla bych ji zrušit , poradí mi někdo ? Děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2013 12:05 | skalovaPor

Dobrý den, Petře,
abych se mohla k Vaší záležitosti vyjádřit podrobněji, potřebovala bych vidět smlouvu. V případě, že jste smlouvu uzavřeli prostřednictvím prostředků na dálku, máte možnost odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu a bez sankce.
S pozdravem
Kristýna Opletalová
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2013 12:04 | skalovaPor

Dobrý den, Petře,
abych se mohla k Vaší záležitosti vyjádřit podrobněji, potřebovala bych vidět smlouvu. V případě, že jste smlouvu uzavřeli prostřednictvím prostředků na dálku, máte možnost odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu a bez sankce.
S pozdravem
Kristýna Opletalová
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 6. 2012 22:35 | mirek

Dobrý den, cena kterou dostane prodejce pri uzavreni smlouvy se dost ruzni O2 nabizi az 2000 podle vyse mesicniho pausalu u T-mobile je to mezi 280 az 700 a vodafone nabizi 300. upozornuji ze tyhle castky me sdelili ruzni prodejci takze to nemusi byt uplne presne, take zalezi pro jakou kolik jim spolecnost ktera ma smluvu s operatorem da.... Dost by me zajimalo treba kolik primo dostane spolecnost a jake je to procento co dostane prodejce ale to se asi nam obycejnym smrtelnikum nedostane:-D
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 3. 2013 20:21 | Petr

Dobry den, mam problem s operatorem T-mobile.Manzelka prodluzovala na prodejne smlouvu,vybrala si tarif a mobilni tel.S cenou a tarifem jsme souhlasili.Smlouva na 24 mesicu.Vse znelo jasne.Dale nam nabidla USB modem se SIM kartou,ktery by jsme mohli vyuzit treba k notebooku.Vlozil jsem se do hovoru,s tim,ze toto zarizeni nepotrebujeme a nevyuzijeme.Prodavacka dale argumentovala,ze nas to k nasi smlouve bude stat jen 1kc..Tak kdyz jen 1Kc,dejte nam to..rekl jsem.Velka chyba.Zena elektronickym podpisem podepsala smlouvu,ukazanou pouze na monitoru pocitace..Ve vyuctovani sluzeb jsem u manzelky objevil polozku internet na cesty v cene cca 188,-Kc.Volal jsem operatorovi,co to znamena,ze internet ma v cene pausalu.Jak se zminil o USB modemu,mel jsem jasno.Jen jsem se zeptal,na jak dlouho..Odpoved 2roky.Pres operatora jsem hned podal stiznost,protoze se citim podveden a oklaman.Jasne jsem rekl prodavacce,ze sluzbu nevyuziji a nechci.Ona nam rikala,ze nas to nebude stat nic,pouze 1KC.O placeni 188,- mesicne nepadla zminka.Operator mi rika,ze u domlouvani smlouvy nebyl,no to je jasne.A nechce vyhovet zadosti o zruseni.Zarizeni ani SIM jsme nikdy nepouzili.Je nejake reseni,jak v teto situaci postupovat? Dekuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 2. 2013 9:54 | Matouš Blažek, právní poradce, Spotřebitel net

Dobrý den paní Jelínková,
reklamace u operátora byl správný krok. Pokud operátor nevyřídí reklamaci k Vaší spokojenosti, musíte proti vyřízení reklamace brojit u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) do 30 dnů od zámítnutí reklamace. Správní poplatek je (pouhých) 200,- Kč. Reklamace ani námitka nemají vliv na splatnost faktury, kterou Vám vystavil operátor. ČTÚ však může splatnost pozastavit, pokud to po něm budete požadovat v námitce proti vyřízení reklamace. K tomu, abych mohl Váš případ právně posoudit potřebuji vyjádření společnosti Vodafone, zejména ustanovení obchodních podmínek, dle kterého postupovali. Až budete mít vyjádření k reklamaci, neváhejte se na nás prosím obrátit na blazek@spotrebitel.net.
S pozdravem
Matouš Blažek právní poradce Spotřebitel net
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 2. 2013 16:40 | Iva Jelínková

Dobrý den, dnes mi přišla od společnosti VODAFON faktura na cca 15 000, hned jsem tam volala...prý nesplnění smluvních závazku... Před Vánoci jsem si brala za 577 nový telefon se smlouvou na dva roky a měsíčním plněním 477...plnění čerpám skoro 600 a faktury platím vždy včas...Dali mi doplatit cenu telefonu 3400 a 24 měsíců krát 477,-- Kč...a to z důvodu, že prý nedorazila písemná smlouva...smlouvu jsem před vánoci podepsala a poslala zpět...bylo to v odpovědní obálce vodafonu a nikde nebylo řečeno, že to mám tedy poslat doporučeně....! Nikdo mě nekontaktoval, že smlouva nedorazila, není problém ji poslat znovu faxem či mailem...ale hned mi dají pokutu cca 15000,-- Kč....to si fakt dělají pr...! Prý se na to podívá jejich reklamační oddělení a cca do 5 pracovních dnů mi dají vědět...Když jsem chtěla po operátorovi od nich, ať mi přesně najde ve smluvních podmínkách větu o sankcích při ztrátě písemné smlouvy apd. tak prý neví... Ale prý jsem porušila smluvní podmínky...jaké tedy, když smlouva údajně nedorazila...Takže mě čeká cca 5 bezesných nocí a pak akce při hledání dobrého právníka...to si s námi ty velké firmy opravdu mohou dělat, co se jim zlíbí? Iva Jelínková
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 1. 2013 6:58 | monika

Dobrý den mam přesně ten samí problém ,ale určitě ho začnu řešit. Moje babička pro změnu nedostala ani smlouvu do ruky fakt jsem naštvaná.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2012 14:58 | ivana

Mam stejnou zkušenost s pochybnou firmou LIVE TELEKOM a myslim že je nás víc!Jsem odhodlana podat trestní oznameni, jak píšete asi na policii nepochodim.Jenže má matka nic nepodepsala,jen po jednom telefonatě ve kterem neřekla ANO,s ničim nesouhlasila začaly chodit složenky.Dejme se dohromady a uděláme s podvodníky rázny konec!
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2012 8:41 | skalovaPor

Dobrý den, pokud Vám bylo přislíbeno, že pokuta byla stornována, tak jste si měla s ohledem na právní jistotu tento slib nechat nějak písemně potvrdit. Pokud se tak nestalo, alespoň je třeba prokázat tuto skutečnost pomoci nějakého ze svědků. Každopádně tato kauza je poměrně zásadní a v případě, že se v rozumné době nevyřeší touto cestou, bych Vás požádal o zaslání přesnějšího popisu průběhu na naši adresu spotrebitel@spotrebitel.net. S největší pravděpodobností bychom se do případu vložili a dále postupovali pomoci institutu ADR – mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. V tomto případě by tato cesta měla pomoci. Mgr. Miroslav Huml právník Spotřebitel net
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2012 18:51 | Jana

Dobrý den, mohli byste mi prosím někdo poradit..Před měsícem mi přišla od společnosti T-Mobile smluvní pokuta za prodlení splátky. V papírech které byly doložené u složenky na zaplacení, bylo uvedené datum dne, kdy jsem splátku zaslala. Volala jsem tedy na jejich tzv. ASISTENTA, který mi poradil abych zašla na nejbližší pobočku(u nás ve městě je pouze partnerská pobočka) T-Mobile a podle slov zmiňovaného asistenta mi pomůžou odfaxovat papíry o stornování a okopírovaný ústřižek ze složenky o včasném zaplacení..V partnerské prodejně jsme byli v kontaktu s asistenty T-mobilu a odfaxovali jsme vše jak nám poradili a pokuta byla údajně stornovaná. Po měsíci mi přišla faktura na nezaplacenou SMLUVNÍ POKUTU z minulého měsíce částka stále činila 1150 Kč s dodatkem že v další faktuře bude přičteno 150korun za zaslání upomínky... Od včerejšího dne jsem mluvila se 3 různými operátory a jeden to hází na druhého,slibují že mi do večera zavolají zpět ale záhadně tam nakonec nejsou a mají volno. Je nějaká možnost,že nebudu peníze platit, když jsem byla prvním asistentem napálena? Můžu se nějakým způsobem bránit? Je tento důvod dostatečny na odstoupení od smlouvy? děkuji za odpověď Bocková
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2012 17:12 | Vladan Kárník

Dobrý den, váš příspěvek mi jde přímo z úst, jelikož mám stejný zážitek se společností LIVE TELECOM u své 89ti leté babičky. Pokud máte zkušenost, jak se bránit, dejte ji prosím k dobru. Vladan Kárník
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 198 704 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Vít Samek Na vlastní otvor: Kolonoskopie

Vít Samek Na vlastní otvor: Kolonoskopie

Kolonoskopie čeká opravdu mnoho z vás. Už jenom proto, že od padesáti pěti let nabízí...více

Jak Terminátoři přicházejí o maminky

Jak Terminátoři přicházejí o maminky

Do kin jde šestý Terminátor. A možná zajímavější než to, že Arnold tentokrát řekne: Už...více

Advokátka Hrdá: O domácím násilí na seniorech se nedozvíte

Advokátka Hrdá: O domácím násilí na seniorech se nedozvíte

Když na pokojové dveře narazí další prázdná plechovka od piva, ještě hlouběji se vtiskne...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Kalvoda

advokát a exministr

Pavel Mertlík

exministr a ekonom

Jan Kalvoda
ÚSPĚŠNOST
57,14 %

z 35 duelů
×
Pavel Mertlík
ÚSPĚŠNOST
53,33 %

z 30 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.