Dobře prodaná Škodovka

Luboš Palata | rubrika: Publicistika | 19. 4. 2011 | 6 komentářů
Mladoboleslavská Škoda Auto je nejúspěšnější automobilkou celé postkomunistické Evropy. Otázkou však je, zda jí to do budoucna vydrží.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 4. 2011 14:08, Roman

Nechápu... jsem stejný člověk z masa a kostí jako němec(mimo turky) a dostanu 1/4 platu co Němec, přitom auto stojí všude po světě přibližně stejně. Lidi otevřete oči ! Škoda je navíc NĚMECKÉ AUTO, NIKOLIV ČESKÉ... alespoň takhle natvrdo je to všude bráno. Většina zisku jde VW, nikoli českým lidem. Škoda není číslo jedna a ani nebude, protože vedení VW si to nepřeje. Škoda je jen výhodný jew byznys pro němce.

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)

23. 4. 2011 0:43 | Honza

"Díky tomu nepotkal Škodu osud její plzeňské jmenovkyně, ČKD a dalších firem, které vytunelovány a rozprodány zmizely (nebo téměř zmizely) ve víru kuponového uragánu."
Tak s touto částí nemůžu plně souhlasit. Plzeňská jmenovkyně sice byla privatizována (a vytunelována), ale rozhodně se nedá říct, že by upadala, ba naopak z ní roste poměrně silná firma s vlastním know-how a technologiemi, která pomalu ale jistě proniká i do zahraničí a proto má pro mě jako Čecha větší význam než německá Škoda Auto...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 4. 2011 22:30 | chk

zase dalsi expert, kterej netusi co to znamena treba takova produktivita prace, a kterej nikdy neridil nic vetsiho nez horsky kolo
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 4. 2011 14:08 | Roman

Nechápu... jsem stejný člověk z masa a kostí jako němec(mimo turky) a dostanu 1/4 platu co Němec, přitom auto stojí všude po světě přibližně stejně. Lidi otevřete oči ! Škoda je navíc NĚMECKÉ AUTO, NIKOLIV ČESKÉ... alespoň takhle natvrdo je to všude bráno. Většina zisku jde VW, nikoli českým lidem. Škoda není číslo jedna a ani nebude, protože vedení VW si to nepřeje. Škoda je jen výhodný jew byznys pro němce.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2011 15:22 | totedyne

Ještě bych se vyjádřil k tvrzení : 1)jsi hloupoučký a beztak bys své prostředky utratil neuváženě Nikoliv. V době propadu poptávky a politiky centrální banky "proti znehodnocení měny" se nikomu nevyplatí peníze investovat do výroby neprodejných zásob. Neorganizovaný človíček si organizovaně uloží peníze pod polštář ( do šuplíku, trezoru ...). Tak aby peníze zůstaly nádherně v nečinnosti a nic neděláním se splácel státní dluh ...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2011 13:25 | totedyne

Pokud Pierre píše o žvástech, tak by si měl přečíst hlavně svůj příspěvek. Peníze na daních neušetří nepodpora investic. Důkazem jsou třeba Kalouskovi rekordní deficity. Nevím co má dokazovat to tvrzení o několikadňových odstávkách v době šrotovného. Šlo hlavně o dobu krize a dobu do zavedení šrotovného. Díky zavedení šrotovného v Německu a Slovensku přečkala Škodovka nejtěžší dobu. Nepotvrdily se kecy, že po zrušení dojde k propadu odbytu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2011 3:41 | Pierre

Očekával bych více pokory. Do kontextu nechť si to dá každý sám: bezcelní dovozy technologií, daňové prázdniny, tlak na zavedení šrotovného a nahněvaná centrála VW, populistické žvásty homo electus politiků o prospěchu šrotovného, tento rok podle kolektivního vyjednávání další nárůst mezd, v dobách šrotovného fabrika měla i několikadenní odstávky a obcházel ji strach o práci, kritika dovozů ojetin s poukazem na průměrné stáří vozového parku, ceny Škodovek na českém trhu, až jednou přijde nějaká krize oborová nebo firemní, další žvásty všech homo electus, že je příliš velká na to, aby padla, přináší práci do regionu, zmínění multiplikačního efektu státní pomoci a poukaz na návaznost mnoha dodavatelů....milý individuální a nikde neorganizovaný človíčku, sešrotuje tě to? Ne, jen tě zase někde sloupnou na daních, protože: 1)jsi hloupoučký a beztak bys své prostředky utratil neuváženě, 2)nikde neexistuje ústav pro odvykání "drogově" závislých států, 3)aby byla léčba v odvykání úspěšná, musí být dobrovolná.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2024

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zbyněk Frolik

podnikatel, Linet

Ondřej Raška

podnikatel, Miton

Zbyněk Frolik
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ondřej Raška
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services