Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Magdalena Souček
manažerka, Ernst & Young
Adam Walach
podnikatel, Walmark

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Stát reklamu nepotřebuje. I když to může vypadat cool
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 5. 2011 22:05, marcela
Ale ani tato města nemají své peníze,pořád to jsou peníze z daní a poplatků jejich občanů a ti by jistě radši chodili po opravených chodnících, jezdili po nových cyklostezkách, platili méně za odpady.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)
15. 12. 2013 22:03
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 5. 2011 22:05 | marcela
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 4. 2011 14:54 | Vasek
4. 4. 2011 14:02 | Michal Kašpárek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 4. 2011 13:23 | js
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 4. 2011 9:06 | Matěj
3. 4. 2011 11:11 | benzin
Nicmene tento clanek na mne pusobi spis dojmem, ze se snazi kritizovat reklamu na propagaci mista obecne, nehlede na formu. Formu pak kritizuje jenom kvuli podtrzeni absurdnosti samotneho principu reklamy na oblast, mesto atd.
P.S.: Z ruznych rozhlasovych rozhovoru a marketinogvych analyz, jsem vypozoroval ze bilboardova reklama v okoli dalnic je velmi ucina a vzhledem k tomu, ze po D1 (ale i jinych ceskych dalnicich), jezdi velmi mnoho lidi z velmi mnoha ruznych lokalit, neprijde mi jeji pouziti hloupe. (Asi jine by to bylo na vyslovene lokalni komunikaci)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2011 10:41 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2011 10:24 | benzin
Prijem do mistni kasy lze chapat jak shora: ze statnich penez, ktere jsou vybirany od vsech jsou penize vynalozene na reklamu, ktera je do statni kasy spet nevydela.
A nebo je mozne chapat sdola: Do mistni kasy jdou penize od jejich obcanu a lidi, kteri vyuzivaji sluzby poskutovane mistni spravou a ta se snazi ziskat vetsi prijem, aby mohla poskytovat lepsi sluzby (jenom vyber je pres jedno zdaneni a vypoctovy koeficient). A z tohohle pohledu je reklama ucinna a prinosna. A princip je obdobny, jako by se lide dohodli ze si vyberou sve soukrome penize a pokuse se udelat neco co by jim zvysilo prijmy.
P.S.: Proste ne vsechny penize vybrane statem jsou chapany jako statni, prestoze je stat pomaha vybirat (dejme tomu, kvuli efektivite).
3. 4. 2011 9:49 | Pavel
2. 4. 2011 12:17 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 4. 2011 10:27 | MoB