Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
František Janeček
producent a podnikatel
Jiří Krušina
podnikatel, Energo-Pro
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Stát reklamu nepotřebuje. I když to může vypadat cool
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 5. 2011 22:05, marcela
Ale ani tato města nemají své peníze,pořád to jsou peníze z daní a poplatků jejich občanů a ti by jistě radši chodili po opravených chodnících, jezdili po nových cyklostezkách, platili méně za odpady.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)
3. 4. 2011 10:24 | benzin
Prijem do mistni kasy lze chapat jak shora: ze statnich penez, ktere jsou vybirany od vsech jsou penize vynalozene na reklamu, ktera je do statni kasy spet nevydela.
A nebo je mozne chapat sdola: Do mistni kasy jdou penize od jejich obcanu a lidi, kteri vyuzivaji sluzby poskutovane mistni spravou a ta se snazi ziskat vetsi prijem, aby mohla poskytovat lepsi sluzby (jenom vyber je pres jedno zdaneni a vypoctovy koeficient). A z tohohle pohledu je reklama ucinna a prinosna. A princip je obdobny, jako by se lide dohodli ze si vyberou sve soukrome penize a pokuse se udelat neco co by jim zvysilo prijmy.
P.S.: Proste ne vsechny penize vybrane statem jsou chapany jako statni, prestoze je stat pomaha vybirat (dejme tomu, kvuli efektivite).
3. 4. 2011 9:49 | Pavel
2. 4. 2011 12:17 | jezevec
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 4. 2011 10:27 | MoB
15. 12. 2013 22:03
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 5. 2011 22:05 | marcela
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 4. 2011 14:54 | Vasek
4. 4. 2011 14:02 | Michal Kašpárek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 4. 2011 13:23 | js
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 4. 2011 9:06 | Matěj
3. 4. 2011 11:11 | benzin
Nicmene tento clanek na mne pusobi spis dojmem, ze se snazi kritizovat reklamu na propagaci mista obecne, nehlede na formu. Formu pak kritizuje jenom kvuli podtrzeni absurdnosti samotneho principu reklamy na oblast, mesto atd.
P.S.: Z ruznych rozhlasovych rozhovoru a marketinogvych analyz, jsem vypozoroval ze bilboardova reklama v okoli dalnic je velmi ucina a vzhledem k tomu, ze po D1 (ale i jinych ceskych dalnicich), jezdi velmi mnoho lidi z velmi mnoha ruznych lokalit, neprijde mi jeji pouziti hloupe. (Asi jine by to bylo na vyslovene lokalni komunikaci)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2011 10:41 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno