Nehraje s vámi finanční poradce „Kliente, nezlob se!“?

Radek Petráš | rubrika: Co se děje | 30. 3. 2011 | 41 komentářů
Když se zeptáte sta lidí na ulici, jestli chtějí finančního poradce, devětadevadesát jich odpoví, že ne, a jeden neodpoví vůbec. Důvody těch devětadevadesáti: „Už finančního poradce mám,“ případně: „Už mám všechno ideálně nastavené, nepotřebuju ho.“ Nebo je to jinak?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 3. 2011 7:49, Fany

Pan Radek Petráš patrně píše o PLACENÉM finančním poradenství, nikoliv provizním. Pak by to mohlo být tak, jak píše. Pokud jde Partners tímto směrem, tak tleskám. Pokud ale pracují, jako většina konkurentů, na bázi provizního odměňování a většinou v mlm síti, tak je to jen pustá směsice keců, kterých tady bylo už velmi mnoho.
Je to jednoduché, poradce, který je živ z provizí za smlouvy, nemůže být nikdy objektivní. Nevydělal by si ani na slanou vodu.
Jen tak pro zajímavost, pozítří končí lhůta pro podání přiznání k dani z příjmů. Letos mi přibylo hodně zájemců o daňové přiznání, kterým slovutní bouchači zrušili staré životní pojistky, aby jim vnutili nové, lepší, modernější a výhodnější. Fajn, tak jsem jim vysvětlil, že si když 10 let uplatňovali odpočet od základu daně u té původní a tu zrušili, tak že nyní těch 120.000 Kč zahrnou do příjmů dle §10, neboť porušili ustanovení zákona o dani z příjmů a tudíž zaplatí za tuto srandu státu 18.000 Kč. U většiny z nich jsem viděl v jejich očích "zločin". Odcházeli s tím, že si to s tím (tou) bouchačem dojdou vyřídit osobně.
Nechci strašit, ale není třeba toto trestným činem podvodu? Nemohl by takto podvedený klient podat na bouchače trestní oznámení?

+7
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 11. 2013 3:36, pat

Má zkušenost je tragická, kamarád pojistil všechny naše kamarády na život, ale jakože s investiční složkou,která má zvýšit ziskovot sofistikovanými operacemi na akciové burze, jsou vsichni v prdrli a mínus 60% z celkových investovaných oeněz. Spodly akciová indexy a je po phyyyyči! tot ma nemila skusenost s ojebanym kolektivek, ktery nebyl kvalitne poucen!!!! s tim kamosem uz nikdi nenikdo kamosem opravdu neni ")) Jde o peníze a investice! pat http://servis-24prihlaseni.cz/

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 41 komentářů)

30. 3. 2011 12:54 | Karel

Vím, také pamatuji změny u ČP, a jak byl potom klient znovu potrestán, že u této společnosti zůstal. Myslím, že bych mohl vyprávět...
Já se nezastávám všech poradců, ať finančních, pojišťovacích, atd. Jen chci upozornit na to, že už dnes jsou kvalitní poradci a nevydělávají na klientech, ale s nimi.

Citace - Fany / 30.03.2011 12:14

Ano pane Karle, ale u stejné pojišťovny. Jenže většina bouchačů vždy ruší pojistky konkurentů a velmi vyškoleně dokáží mluvit o tom, jak byly ta pojistky špatné. Pokud si pamatuji, tak změny pojistek tu razila ČP a to ne z důvodu, že by ty staré byly nevýhodné pro klienty, ale pro společnost. Proto za to také dávala provize. Kromě toho, rušit ŽP po 10 letech je skoro nesmysl a vždy je na tom klient potrestán a pojišťovna, včetně bouchače, je vysmátá. Již má své doma.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 12:14 | Fany

Ano pane Karle, ale u stejné pojišťovny. Jenže většina bouchačů vždy ruší pojistky konkurentů a velmi vyškoleně dokáží mluvit o tom, jak byly ta pojistky špatné. Pokud si pamatuji, tak změny pojistek tu razila ČP a to ne z důvodu, že by ty staré byly nevýhodné pro klienty, ale pro společnost. Proto za to také dávala provize. Kromě toho, rušit ŽP po 10 letech je skoro nesmysl a vždy je na tom klient potrestán a pojišťovna, včetně bouchače, je vysmátá. Již má své doma.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2011 12:14 | Michal Mitrofan

jinak rozdil mezi vycerpanim fondu a zkrachovanim banky nebo podobne instituce pekne vysvetluje Pavel Kohout ve videu RUN NA BANKY
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2011 12:09 | Michal Mitrofan

proto existuje nejake honoceni Raiting ruznych spolecnosti a je treba vybirat Investicni spolecnosti ktere maji velmi dobre nebo nejlepsi ohodnoceni ..je to jak stou restauraci kde vari dobre a kde ne ..tak prece radsi pujdu tam kde mi chutna stejne tak si i vyberu IS..pujdu kte ktera ma nejlepsi ohodnoceni nebo je aspon na spici..
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2011 11:39 | benzin

Na zapade spousta fondu zkrachovala, a hodne lidi prislo o svoje uspory. Ostatne stejne jako se to stava u nas a jinde po svete. Neni nejmensi duvod se domnivat ze na "zapade" to maji lepsi nez tady. Navic temer vsechny financni instituce jsou vlastneny ze zapadu a taky rizeny ze zapadu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 11:03 | Michal Mitrofan

Tak proč se nepodíváte jak to funguje na západě jak si oni zhodnocují majetek-peníze...Znáte pojem inflace?? kolik je průměr v čř??? tak to chce asi zhodnocení ktere je nadinflační ne??? a co nám takto muže zhodnotit peníze?? co třeba prevest peníze na majetek aby hrála inflace s námii a ne proti nám co?? co treba Fondy? jak už uzavřené tak i otevřené podílové fondy..co si treba najit svetove uznávanou Investiční společnost??? Já mám slouvu přímo s Franklin templeton a nikym jinym..tak jako občané na západě :)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2011 10:29 | Vít Suchý

Pane Karle, Partners jako takoví mi v žaludku neleží, ani to že si koupili nějaký web, o tom to není.
Můj názor na transparentní chování v této situaci je stále stejný - uvést v záhlaví že XY je majitel webu a proč jej koupil a jak chce pomáhat veřejnosti.
Dnešní klientela je velmi citlivá na to, že se někdo za něčím skrývá, to jsem tu popisoval dostatečně. A tady je zrovna příležitost "převálcovat" konkurenci a dostát své proklamaci "Finanční poradenství jinak.."
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 9:58 | Karel

Ano, a takto můžete posoudit poradce a poradce. Může být, že ty smlouvy byly nevýhodně nastaveny, a proto byly zrušeny. Ale byl-li tam schopný poradce, tak o §10 ví, a tu částku, kterou klient získá z předchozí smlouvy, převedou na novou smlouvu. V tomto případě, klient nemusí vracet ani korunu.

Citace - Fany / 30.03.2011 07:49

Pan Radek Petráš patrně píše o PLACENÉM finančním poradenství, nikoliv provizním. Pak by to mohlo být tak, jak píše. Pokud jde Partners tímto směrem, tak tleskám. Pokud ale pracují, jako většina konkurentů, na bázi provizního odměňování a většinou v mlm síti, tak je to jen pustá směsice keců, kterých tady bylo už velmi mnoho. Je to jednoduché, poradce, který je živ z provizí za smlouvy, nemůže být nikdy objektivní. Nevydělal by si ani na slanou vodu. Jen tak pro zajímavost, pozítří končí lhůta pro podání přiznání k dani z příjmů. Letos mi přibylo hodně zájemců o daňové přiznání, kterým slovutní bouchači zrušili staré životní pojistky, aby jim vnutili nové, lepší, modernější a výhodnější. Fajn, tak jsem jim vysvětlil, že si když 10 let uplatňovali odpočet od základu daně u té původní a tu zrušili, tak že nyní těch 120.000 Kč zahrnou do příjmů dle §10, neboť porušili ustanovení zákona o dani z příjmů a tudíž zaplatí za tuto srandu státu 18.000 Kč. U většiny z nich jsem viděl v jejich očích "zločin". Odcházeli s tím, že si to s tím (tou) bouchačem dojdou vyřídit osobně. Nechci strašit, ale není třeba toto trestným činem podvodu? Nemohl by takto podvedený klient podat na bouchače trestní oznámení?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 9:51 | Karel

Vážený pane Suchý,
souhlasím s tvrzením, že jsou zde společnosti, které se chovají jak popisujete. Ale na druhou stranu, je zde jistě i společnost, která to dělá jinak. A to nejen ve finančnictví, nejednoduší příklad je pohostinství. Máte hospodu kde se dobře vaří, a máte hospodu, která se tváří že dobře vaří. Do které půjdete? Zeptáte se známých a půjdete na doporučení. A nebo to zkusíte a uděláte si svůj vlastní obrázek.
Jinak Partners se netají, že web jim patří. Ale na druhou stranu nechtějí z webu mít reklamní prostor. Web slouží k získávání informací, názorů, z finančního trhu. I takto se dá zvyšovat finanční gramotnost.

Citace - Vít Suchý / 30.03.2011 08:28

Nelze než souhlasit, ale obávám se, že tleskat se jen tak někomu nebude...Vážený pane Petráši, Mirek Dušín to také myslel dobře, ale jak to dopadlo... Můj osobní názor je, že nastartování onoho dlouhodobého procesu "obrody", které autor zmiňuje, musí vždy začít na vlastním dvorečku každého z branže, protože netransparentnost finančně - pojistného trhu je obrovský balvan. A dle mého názoru s transparentností souvisí i následující : kde končí obecně deklarovaná nezávislost a objektivita finančně - poradenských firem, co se na trhu pohybují ? Jak jste zmínila a já souhlasím - končí většinou u nich samých, pokud klient zjistí, že výsledkem "bezplatného finančního poradenství" oné společnosti je podepsání smlouvy na pojistný či investiční produkt, za čež onen poradce a jeho společnost obdrží provizi od pojišťovny apod....To je cesta k "obrodě"? A propos - kdykoli otevřu tento web peníze.cz,stále nevím co si myslet o tom, proč se v jeho záhlaví nechtějí Partners přihlásit k tomu, že jej vlastní a jestli je jejich záměrem vylepšit klima na trhu a pomáhat lidem zvyšovat finanční gramotnost ?... Upřímně - tak bych si také představoval cestu k transparentnímu chování vůči potenciálním klientům...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 9:46 | Marek Polacek

Problém je, že tady naprosto selhává Česká národní banka - má přece dozorovat nekalé praktiky na finančním trhu a tohle přesně je věc, kterou by měla postihovat. Proč to tedy nedělá???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 9:42 | Karel

Ano, je možnost hypotéky s úsporou. A v žádném případě se nejedná o hybrid se životním pojištěním. Ale životní pojištění doporučuji, ale nezávisle na společnosti od které máte hypotéku, jde o "zajištění" svých blízkých.
Doporučuji se obrátit na fin. poradce, který Vám přesně vysvětlí jak je v dnešní době možné financovat hypotéku, možná budete velice příjemně překvapen. Vždyť kolik hypoték si bere člověk za život? Jednu, dvě. V tom případě nemůže být odborníkem v tomto oboru, a je třeba nechat si poradit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 9:40 | senior

Máte pravdu všichni.Živím se tím 18let a budu muset pro malé výkony skončit.Nyní je situace nejhorší.Spoustu pojistek,investic je dobré zrušit,ale již nedělat nové.Neupravovat staré životky/Dynamik/.Jedna kolegyně mi řekla,že oni dělají cílovky u stavebla na 30let,proto 1,5mil.Poplatek 15 000,-a to se za 5let nestyděly to jít vypovědět.Nebo cílová částka 40 000,naspořeno 20 000,-tak to zvýšit aspoň na 1mil.Samozřejmě to klient nepotřebuje a ani to nechtěl.Je toho moc.... Hezký den. S
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2011 9:31 | Karel Janů

Ne, jen i v mé vlastní bance mi dokázal vyjednat lepší podmínky (snížení sazby o 0,3 %, odpuštění poplatku za vyřízení) než co mi nabídli napřímo, v ruce jsem měl přitom od něj i podobně zajímavou alternativu jiné banky, jen se mi nechtělo měnit účet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 9:22 | Fany

Citace - Karel Janů / 30.03.2011 08:41

Dobrý den, není to přehnaná paušalizace? Osobně mám velmi dobrého poradce, který nic nerušil, upravil, co bylo potřeba a postaral se mi o hypotéku se zajímavou úsporou. A o to víc mě překvapuje, jak agresivní názory tady jsou, anonymně schované a bez příkladů. Proč?

Můžete prozradit tu zázračnou hypotéku se zajímavou úsporou? Doufám, že se nejedná o profláknutý hybrid hypotéky se životní pojistkou, kterou už dnes snad nikdo nenabízí?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 8:41 | Karel Janů

Dobrý den, není to přehnaná paušalizace? Osobně mám velmi dobrého poradce, který nic nerušil, upravil, co bylo potřeba a postaral se mi o hypotéku se zajímavou úsporou. A o to víc mě překvapuje, jak agresivní názory tady jsou, anonymně schované a bez příkladů. Proč?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 8:28 | Vít Suchý

Nelze než souhlasit, ale obávám se, že tleskat se jen tak někomu nebude...Vážený pane Petráši, Mirek Dušín to také myslel dobře, ale jak to dopadlo... Můj osobní názor je, že nastartování onoho dlouhodobého procesu "obrody", které autor zmiňuje, musí vždy začít na vlastním dvorečku každého z branže, protože netransparentnost finančně - pojistného trhu je obrovský balvan. A dle mého názoru s transparentností souvisí i následující : kde končí obecně deklarovaná nezávislost a objektivita finančně - poradenských firem, co se na trhu pohybují ? Jak jste zmínila a já souhlasím - končí většinou u nich samých, pokud klient zjistí, že výsledkem "bezplatného finančního poradenství" oné společnosti je podepsání smlouvy na pojistný či investiční produkt, za čež onen poradce a jeho společnost obdrží provizi od pojišťovny apod....To je cesta k "obrodě"? A propos - kdykoli otevřu tento web peníze.cz,stále nevím co si myslet o tom, proč se v jeho záhlaví nechtějí Partners přihlásit k tomu, že jej vlastní a jestli je jejich záměrem vylepšit klima na trhu a pomáhat lidem zvyšovat finanční gramotnost ?... Upřímně - tak bych si také představoval cestu k transparentnímu chování vůči potenciálním klientům...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2011 8:23 | Henoko

nepatří autor příspěvku také do té skupony společností, kteře dělají podadce přes víkend?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2011 7:49 | Fany

Pan Radek Petráš patrně píše o PLACENÉM finančním poradenství, nikoliv provizním. Pak by to mohlo být tak, jak píše. Pokud jde Partners tímto směrem, tak tleskám. Pokud ale pracují, jako většina konkurentů, na bázi provizního odměňování a většinou v mlm síti, tak je to jen pustá směsice keců, kterých tady bylo už velmi mnoho. Je to jednoduché, poradce, který je živ z provizí za smlouvy, nemůže být nikdy objektivní. Nevydělal by si ani na slanou vodu. Jen tak pro zajímavost, pozítří končí lhůta pro podání přiznání k dani z příjmů. Letos mi přibylo hodně zájemců o daňové přiznání, kterým slovutní bouchači zrušili staré životní pojistky, aby jim vnutili nové, lepší, modernější a výhodnější. Fajn, tak jsem jim vysvětlil, že si když 10 let uplatňovali odpočet od základu daně u té původní a tu zrušili, tak že nyní těch 120.000 Kč zahrnou do příjmů dle §10, neboť porušili ustanovení zákona o dani z příjmů a tudíž zaplatí za tuto srandu státu 18.000 Kč. U většiny z nich jsem viděl v jejich očích "zločin". Odcházeli s tím, že si to s tím (tou) bouchačem dojdou vyřídit osobně. Nechci strašit, ale není třeba toto trestným činem podvodu? Nemohl by takto podvedený klient podat na bouchače trestní oznámení?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2011 7:08 | chk

nekdo to zkousi i s poradenstvim jinak. ale tezko udelat ze zednika a kuchare odbornika:))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2011 0:51 | Kuliiisek

Bohužel..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Linda Vavříková

podnikatelka, Allegria

Petr Zahradník

ekonom

Linda Vavříková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Zahradník
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services