Nový prodejní manuál České spořitelny, oddíl Jak udržet klienta za každou cenu

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Krásně zpívají i bankéři – všichni ten příběh znají, všichni ho zažili. Ne každý má naštěstí zkušenost s jeho volným pokračováním, příběhem o tom, co se ptáčkům dělá, když chtějí frnknout k jiné bance.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 3. 2011 9:50, Kateřina

A hele, že by někdo z PR oddělení České spořitelny? Místo reakce na kritiku snaha převést diskusi na něco jiného? To už je obehraný tah, zkuste něco lepšího - ideálně kvalitnější služby a slušnější zacházení s klienty :-)

Zobrazit celé vlákno

+7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 32 komentářů)

17. 3. 2011 16:11 | chk

nemam s CS nic spolecneho, sam mam s nimi velmi spatne zkusenosti. ale prijde mi zvlastni, ze se tu pomlouva banka na zaklade nejake klientky, ktera se sverila svemu poradci, ten se zase sveril nekomu dalsimu, pricemz CS zrejme nebyla ani oslovena. pripadne zverejnovani internich dokumentu mi prijde take trochu zvlastni. kazda spolecnost se snazi udrzet klienty. oni to delaji trochu nestastne. nic vic. navic pokud chci zrusit v bance ucet, ani do ni chodit nemusim. takze pro priste mam radu. zruste ucet ve sporce u jine banky. take to jde...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 16:05 | benzin

No ani tento cely clanek neni konkretni. Treba minimalne jmeno poradce by se sem hodilo, aby to mohla CS proverit. Protoze tohle bude jiste i proti jejich kodexu. Vlastne sem cetl nekolik profesnich kodexu a kazdy vyslovne zakazuje spotrebitele klamat. Takze ja mam za to ze se to nikdy nikde nestalo. Teda a kdyz tak to bylo jenom pochybeni jedince a byl rychle dopadnut a smlouva s nim rozvazana. Takze i tento clanek, ktery pise o praktikach CS je jenom psani o pochybeni jednoho konkretniho jedince. A vykrik na konec "Naši klienti mají s Českou spořitelnou z posledních měsíců právě takovéhle zkušenosti" povazuji za stejne nepravdivy jako vykriky tady na foru o korektnosti spolecnosti Partners.
P.S.: Dokonce umyslne uvadeni v omyl a omylu vyuzivani je trestne. Takze pokud je tato praktike v nejakem internim manualu CS, znamena to ze je toto chovani trestatelne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 15:40 | Jan Dvořák

Myslím, že se snažíte zbytečně, pan "chk" je jen píárista České spořitelny. Zadání má jednoduché - mlžit a obviňovat ostatní, když se něco pravdivého řekne o jeho chlebodárci České spořitelně. Stačí si ho vygooglovat na jiných webech. Možná by aspoň neškodilo měnit nicky, když už vás spořitelna platí...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 14:46 | Tomáš Prouza

Pokud budete mít konkrétní pravdivý příklad, tak proč ne? Ale tyhle anonymní výpady opravdu moc důstojné nejsou. Když se mi ozvete s něčím, co se dá ověřit, budu rád.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 14:29 | chk

uz je to tady. PR zacina pracovat na plny plyn. asi sesmolim podobny clanek nad uvahou o kvalite poradcu z partners. zkusenosti s nimi jsou vice nez spatne. ale zde mi to zrejme "neotisknou":)).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 10:09 | mag

CS se skutečně změnila na poplatkovou instituci, ze spořitelny pro široké vrstvy na cosi pro řadového pindíka, neřku-li důchodce , nestravitelného. Neřekl bych, že přepážkoví pracovníci jednají paušálně, jak uvedeno v článku,ale systémový tlak na to, že musíte na přepážku kvůli každé prkotině - viz výběry ze Šikovného spoření, ověřování platebních příkazů- nebo poplatek za výběr v hotovosti 65 Kč ... zkrátka poplatkový mechanizmus ničí moji představu o slově klient. Erste zdar !
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 9:52 | Jiří Bakkal

Mě u ČS zase vadí že tam mají až příliš poplatků a když se mi náhodou stane že jsem 2 kč v mínusu tak už mi dávají sankce, mbank není o moc lepší ale zase je rychlejší a zadarmo, to samé i FIO a ge money.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 9:50 | Kateřina

A hele, že by někdo z PR oddělení České spořitelny? Místo reakce na kritiku snaha převést diskusi na něco jiného? To už je obehraný tah, zkuste něco lepšího - ideálně kvalitnější služby a slušnější zacházení s klienty :-)
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 9:27 | Tomáš Prouza

Dobrý den, podobný postup je v rozporu s našimi pravidly a rád bych si Vaše obvinění ověřil. Pokud máte konkrétní případy, prosím pošlete je k nám na reklamace@partners.cz, budeme se jimi zabývat. A jen doplněk ke vzdělávání - možná tak postupuje někdo jiný, v Partners funguje program vzdělávání od nováčků až po ředitele, a je to program poměrně náročný (a to nemluvím o programu EFPA - European Financial Planner - který řada poradců Partners jako jediní v reoublice absolvují.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 9:15 | Achi

Mě nejvíc překvapuje, že toto píše někdo z Partners. Tím samozřejmně nechci bránit ČS, ale z terénu mám tu zkušenost, že naopak poradci Partners klientovi povídají : tak to Vás pěkně napálili, všechno je špatně,musíme to zrušit,atd . U klienta vše ruší bez ohledu na to kolik klient ztratí. Z mé zkušenosti jde hlavně o to, že poradce projde rychlokurzem, vidí jednu schůzku od svého nadřízeného a tím jeho vzdělávání končí. Vždy to bude o lidech. Budou dobří a špatní poradci.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 8:43 | Cohen

Jsem dlouholetým klientem ČS a nikdy jsem se s podobným přístupem nesetkal, ač věřím, že někteří poradci se mohou kvůli tlaku na výsledky uchýlit i k takovýmto podpásovkám. Nepaušalizoval bych toto jednání na instituci, ale vždy na konkrétního člověka. Bratr si nedávno nechával vypracovat u poradce Partners finanční plán a ten se ve snaze prodat dopustil také řady faulů ("to stavební spoření byste si měl zrušit. O od roku 2011 budou úroky daněné 50%...stejně po důchodové reformě budou muset mít všichni povinně sjednané IŽP"). Je to vždy o lidech.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 8:32 | Standa

Dobrý den. Mám řekl bych spíš opačný zážitek a jako akcionáře (sice maličkého) mně chování bankovních úředníku nepotěšilo. Připad jedna : Na pobočce České spořitelny jsem chtěl vyměnit koruny na eura a paní mi povída : Zajděte si tady přez ulici do banky , tam to mají levnější. Připad dva : Při vyzvedavání kreditky u stejné banky povídám že mám dva učty a že druhý mám na Fio kvůli rychlosti převodu na broker účet a pán povídá : Je to super banka , mám tam taky svůj učet . Nikdo mi nic nevymloval.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Telička

politik a lobbista

Viktor Kožený

podnikatel a kriminálník

Pavel Telička
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů
×
Viktor Kožený
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services