Nový prodejní manuál České spořitelny, oddíl Jak udržet klienta za každou cenu

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Krásně zpívají i bankéři – všichni ten příběh znají, všichni ho zažili. Ne každý má naštěstí zkušenost s jeho volným pokračováním, příběhem o tom, co se ptáčkům dělá, když chtějí frnknout k jiné bance.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 3. 2011 9:50, Kateřina

A hele, že by někdo z PR oddělení České spořitelny? Místo reakce na kritiku snaha převést diskusi na něco jiného? To už je obehraný tah, zkuste něco lepšího - ideálně kvalitnější služby a slušnější zacházení s klienty :-)

Zobrazit celé vlákno

+7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 32 komentářů)

22. 3. 2011 22:39

Citace / 19.03.2011 15:06

Kdyby Vám to finanční poradce udělal tak jak měl tak se nemuselo stát, že dnes Vás honí exekučka. Totiž ten Váš poradce měl tu první flexinu upravit a né uzavřít novou a na tu starou se vykašlal,hlavně že měl provizi.
Poradce si na provizi moc nepomohl, protože u Flexiny se provizně platí pouze rozdíl mezi starou a novou smlouvou, pakliže jakákoli v minulosti existovala. Maximálně se stalo to, že poradce tuto informaci neměl, ale to si nemyslím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 3. 2011 16:45

Zajímavé, buďte prosím konkrétnější. Jaké sankce na vás uplatňují?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 3. 2011 16:41

Pane Prouzo,dovolte abych vstoupil do Vaši diskuze s výšepřispěvatelem. V tomto oboru pracuji nejspíš déle než Vy, rozhodně pamatuji doby ještě dávno před vznikem Vaší společnosti. Partners bych nepovažoval ani za ostrůvek pozitvní ani negativní deviace. Máte masivní reklamu, umíte se dostat do médií i jiným způsobem, v krátké době jste se zviditelnili více, než jiní za mnohem delší dobu, pracujete cílevědomě na své image. Nabalují se na vás prodejci, kteří jsou si této konkurenční výhody vědomi. I přes jakýsi systém vnitřního dozoru máte pramalý vliv i přehled o tom, jak vaši prodejci pracují. Samozřejmě, že navenek musíte vypadat seriózně, ale stejně jako prodejce i celou firmu živí to, že prodáte a dostanete provizi. V tom je velké pokrytectví této branže. Neseme všechny náklady a rizika a musíme si na ně vydělat, ale měli bychom se chovat objektivně a téměř nezištně. Jenže vaši poradci si musí vydělat na své podnikání a ještě uživit rodinu. A vy samozřejmě potřebujete, aby vydělávala firma. Kšeftů je málo a konkurence je ostrá. Přiznejme si, že jde spíše o to, vyhnout se extrémům. Pokud budu dělat charitu, umřu hlady. Pokud to budu na druhou stranu přehánět a chovat se nenasytně, nejspíš mě nakonec jako exemplární příklad zloducha zlikvidujete sami, budu na sebe a tím i na vás negativně upozorňovat. Zlatá střední cesta, viďte?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 3. 2011 7:19 | B. Petráková

Pane Janduro, s problémy po zrušní pojistění Flexi a prodání promlčených pohledávek jednomu člověku má zkušenost tolika lidí, že kvůli tomu v posledním půlroce vzniklo i občanské sdružení Nedejte se (omlouvám se za reklamu) a to pomáhá lidem bezplatně zařídit, aby nemuseli dotyčnému vymahači nic platit. Já sama sleduji jednu diskuzi, kde se přihlásilo minimálně 100 lidí se stejným problémem.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 3. 2011 15:06

Kdyby Vám to finanční poradce udělal tak jak měl tak se nemuselo stát, že dnes Vás honí exekučka. Totiž ten Váš poradce měl tu první flexinu upravit a né uzavřít novou a na tu starou se vykašlal,hlavně že měl provizi.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 3. 2011 12:32 | eva

Taky mi paní u přepážky ČS poradila a přišla jsem o 10tis.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 3. 2011 10:37 | Kája

Do spořky nechodím - maximálně řešit problémy svých klientů s produkty vnucenými jim vždy omylem a nepochopením požadavku klienta ze strany banky :) , ale jinak konstatuji, že je to problém i jiných bank, jenom tam se to zatím drží pod pokličkou. Poslední příklad mám z Komerčky. Klient zpracovaný plán podle zadání, nastavený komplexně pro celou rodinu (mj. s Flexinou pro 2 dospělé a 3 děti). Podle přepážkové pracovnice nic z toho nepotřebuje a poradce ho jenom okradl na provizích. Takže nám zrušil všechny smlouvy protože si nové uzavřel na přepážce KB. Navíc po návštěvě KB s námi odmítá komunikovat, protože mu to paní doporučila. Co k tomu dodat?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 22:31 | stracka

škoda, že nemají v manuálu taky retence. To už by bylo možná pro někoho i zajímavé.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 21:47 | MoB

Stejná zkušenost. Chci produkt A, přepážková osoba mi nutí produkt B. Já trvám na svém, a vstřícnost končí. Tak končím já. Hotovo. Žádný problém.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 19:02 | Roman Kasík

Dobrý den a díky za doplnění, ten nefunkční link odkazoval na stránku Firemní ombudsman.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 3. 2011 2:22 | Martin Jandura

Moje zkušenosti se spořkou také nejsou moc dobré. A to co mi udělali teď, to už byla poslední kapka. Před dvěma lety jsem s přítelkyní kupoval byt na úvěr. Jelikož životní pojištění Flexi za 401kč pro mě i přítelkyni nebylo dostatečné, tak jsem přes finančního poradce udělal nové Flexi na asi 1500kč. Od spořky mi přišel dopis, že staré pojištění se ruší k xx datu a že mám uhradit naposledy 401kč. Ale v té době jsme se zrovna stěhovali a bylo plno zmatků, tak jsem na zaplacení zapomněl. Dva roky se nic nedělo a teď mi přišel dopis, že vše předali vymahačské firmě a dluh si mám řešit už jen s ní. Ano, vím, že je to moje blbost, že jsem zapomněl zaplatit, ale to mě nemohli zavčasu upozornit, že jsem nezaplatil? Volají mi a posílají dopisy několikrát do roka a nabízejí blbý kreditky, předem schválený půjčky a další služby, ale že mám u nich dluh mi napsat nebo zavolat nemůžou? Platím jim na nové pojistce 1500 měsíčně, mám u nich osobní účet s nesmyslnýma poplatkama a oni mi nemůžou dát vědět, že jim dlužím 400kč a rovnou mě hodí nějaké vymahačské firmě? Ale všechno zlé je k něčemu dobré... aspoň jsem se odhodlal otevřít účty u fio a mbanky, které mě nestojí ani korunu, takže jejich osobák ruším a pojistku přetáhnu v nejbližší době také jinam. Spořka už odemě neuvidí ani korunu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 3. 2011 0:08 | Pavel

No, ono to možná nebude tak dlouho trvat a moje kroky budou mírně urychleny. K prvnímu dubnu snižuje ČS úrok na svém spořicím plánu ze slušných 2% na zcela podprůměrné 1,5%. Takže asi přehodnotím svoje priority a vypadnu. Mám všechna konta, mBank i FIO. Takže mám na výběr. Ale ČS je stále pro mě tak trochu srdeční záležitost, jsem u nich defacto celý život. A teď mi nic nestojí a služby jsou na velmi slušné úrovni. Ale jak říkám, dobné chybičky také mají. Ale ještě si to nechám projít hlavou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2011 19:51 | Milan

Pavle taky jsem byl rámcově spokojen s jednou nejmenovanou bankou. Dokud jsem se nerozhodl přejít někam jinam na základě drobných pochybení ze strany přepážkového "prodejce". Ani jsem se na něj nezlobil. Byla to moje chyba, ale i tak.. Neměl mi lhát.. a to udělal. A ten přestup do jiné banky mi náležitě okořenili..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2011 13:55 | Pavel

Nu, mám s ČS zatím převážně dobré zkušenosti, při výměně zahraniční měny mě kdysi přepážková úřednice upozornila na nevýhodnost a poslalal mě do směnárny. Na druhé straně jsem tam jednou byl s nějakými papíry na úvěr ze stavebka, kvůli razírkům osobně a zakladádali jsme inkasa a ten kluk se mě ptal, zda-li nechci zrušit ta stará. Řekl jsem klidně, nějak mi hned nedošlo, že to je za těžké peníze - po 30Kč za jedno inkaso. A neřekl ani pumpička. To osobně cítím jako těžký podraz, byť to je samozřejmě pouze moje chyba. Moc na pobočku nechodím, jednou dvakrát do roka a vždycky nakonec dostanu to, proč jsem přišel. Ale obecně tak přemýšlím, proč ČS raději nevydělává třeba na úvěrech než na poplatcích? Jsem docela bonitní a mám naustále v IB nabídku na 370 tisíc korun předschváleného úvěru. Kdyby to bylo řekněme na 6% RPSN, vzal bych si jí i když ji nepotřebuju. Ale když je to tuším na 16% RPSN, tak to mě bere. V době, kdy většina spořáků jede zdaněná kolem 2% prodávat úvěr za 16% mi přijde nemravné. Ale jim asi ne. A tak bych mohl psát dál. Jsem rámcově spokojen, ale...stejně časem asi vypadnu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 3. 2011 12:45 | Milan

Paní na přepážce hájila přece klientovi zájmy. Nebo snad banky?? Otázka: Koho platí tu paní na přepážce?? :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 17:33 | Kristýna Havligerová, Tiskové centrum ČS

Také zdravím Romane, díky, reagovat se snažíme a to oficiálně, tedy jasně dát najevo, že reaguji já nebo kolegové z tiskového centra ČS :o) Články a hlavně komentáře čtenářů jsou pro nás důležité.
Ombudsmanku stále máme, jen se proměnily dámy - nyní je ombudsmankou ČS Naďa Gallová. U nás na webu najdete kontakty - ombudsman@csas.cz, 956717718. Protože za kolegyní stojí celý tým, uvádíme obecný kontakt, na kterém je někdo z nich k zastižení v pracovních dnech od 8:30 do 17h. Obecné informace nebo výroční zprávu ombudsmana ČS najdete zde: http://www.csas.cz/banka/content/inet/internet/cs/00177.xml
Pokud jste ale narazil na nefunkční link, budu ráda za jeho uvedení. Dáme to do pořádku.
Kristýna
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 16:59 | Roman Kasík

Dobrý den, nebývá zvykem, že by tiskoví mluvčí takto reagovali a oceňuji to, vím, jak těžké někdy je hájit firemní barvy. V této souvislosti bych měl jednu otázku - Česká spořitelna mívala ombudsmanku, ale slyšel jsem, že paní ombudsmanka na svou funkci rezignovala - a když jsem se snažil najít na webu ČS informace, tak stránky pod odkazem "Více informací o týmu firemního ombudsmana" bohužel neexistují?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 16:55 | Filip K.

Ano, máte pravdu, dělají to hodně nešťastně. Na to, kolik nacpali peněz do reklam (a tím nemyslím jen ty poslední nešťastně nadabované trapné scénky) a CRM systémů, je to hodně špatný výsledek. Je zvláštní, že většina problémů se týká právě spořitelny, nikoliv Komerční banky nebo ČSOB. Čím to je, že to zvládají lépe?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 3. 2011 16:22 | Josef Holek

Právě jsem ve sporu s Penzijním fondem ČS a.s. Je to přesně tak, když ptáčka lákají, pěkně mu zpívají. Jednoho dne jsem se rozhodl ukončit veškeré kontakty s Českou spořitelnou, tedy i s fondem. V zápětí jsem obdržel doslova výhružný doporučený dopis s výpisem trestů, které mne čekají, jestliže výpověď nestáhnu. Ze zákona 42/1994 Sb. si Penzijní fond nic nedělá, jak je ostatně v této republice zvykem, za trest mně vykrádá již naspořené peníze, a o výnosech zarytě mlčí. Pryč s takovými fondy, zlatí komunisti !!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2011 16:17 | Kristýna Havligerová, Tiskové centrum ČS

Díky za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá. Popsaný postup není naší strategií ani oficiálním manuálem pro pobočkové kolegy. Pokud jste se s takovým přístupem našich zaměstnanců setkali (nebo vaši čtenáři/klienti) dejte nám, prosím, vědět, v které pobočce to bylo, popřípadě ideálně jméno pracovníka. Touhle cestou můžeme něco zlepšit a napravit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 234 607 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

30 let od revoluce. Společnost se odráží i v očích menšin

30 let od revoluce. Společnost se odráží i v očích menšin

Třicet let, které uběhly od revoluce, nezvou jen k ohlédnutí za událostmi Listopadu, ale...více

Alternativy pro všechny s periodou

Alternativy pro všechny s periodou

Trh s menstruačními pomůckami rozrostl. Do středního proudu se dostaly i alternativy,...více

Vít Samek Na vlastní otvor: Kolonoskopie

Vít Samek Na vlastní otvor: Kolonoskopie

Kolonoskopie čeká opravdu mnoho z vás. Už jenom proto, že od padesáti pěti let nabízí...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zbyněk Frolik

podnikatel, Linet

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Zbyněk Frolik
ÚSPĚŠNOST
72,00 %

z 50 duelů
×
Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
46,15 %

z 26 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.