Diskuze: Na životní pojištění je pošta, na bolavé zuby kovář

Michal Höschl | rubrika: Co se děje | 16. 2. 2011 | 20 komentářů
Není něco zvláštního na tom, že ten, kdo radí lidem, kam s penězi, si sám nechává radit od jiného profesionála?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 2. 2011 10:22, RomanH.

Pracovnice Pošty, především ty na přepážkách, jsou svými nadřízenými k prodeji finančních produktů přímo nuceny.Jsou jim stanovovány měsíční a kvartální plány prodeje.Dokonce jsou nuceny ve svém volném čase jezdit do velkých obchodních center a zde opět produkty nabízet.Řídí je rozlehlý aparát pracovníků,kteří jsou za tento nátlak poměrně dobře placeni.Vím o čem píšu,moje manželka na poště pracuje.Dokonce Česká pošta jako zaměstnavatel porušuje zákoník práce ale o tom až jindy.

+16
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 2. 2011 0:07

dobrý den,
prodej finančních produktů na České poště je v plenkách, stále více se pracuje na systému, který se zdokonaluje. Na jednotlivé obvody jsou najímáni specialisté z pojištovnictví a Ti jednají s klientem, kterého pracovnice přepážky pouze osloví. Tento člověk nabídne klientovi vše, co uzná za vhodné, ale až po provedení rodinné analýzy. Tato forma prodeje produktů je srovnatelná s prodejem jakéhokoliv jiného finančního poradce či makléře. Všude jsou pracovníci lajdáci, nebo oddaní práci. To si nevyberete, ale věřte že Distribuční Kanál Česká pošta se snaží poskytnout klientům veškerý servis, který mají na pobočkách jiných pojištoven a bankovních ústavů.

Zobrazit celé vlákno

-14
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 20 komentářů)

26. 5. 2014 8:52 | Bodlák

Ve světě je možné nakoupit na poště akcie dle jejich nadějí na vzestup a večer je se ziskem prodat.Záleží na finanční gramotnosti zákazníka.U nás jsou jen dvě instituce,Burza a RMS přes prostředníky s vysokými poplatky, kteří vydělávají na riziku jiných,ale nejsou schopni rychlé reakce.Zajištěné kvalitně chráněnou technikou bývají většinově banky, běžný spotřebitel riskuje okradení hackery,jenže banky zajímá jen jejich zisk,spolupráce se zákazníky je druhořadá.Pošty by vše mohly vylepšit.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 2. 2014 9:18 | JK

Mě by spíš zajímalo, jestli má pošťačka licenci PPZ na to aby mohla uzavřít pojištění. Nemá. Pak je to porušení zákona státem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2013 17:28 | nn

Co to jako je?! Kdo dělal nebo dělá na poště, tak ví, jakej teror se tam děje. Je to hnus. Šikana, nátlak, psychický vydírání, vyhrožování, srážky ze mzdy, atd.!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 2. 2011 1:17 | rumburath

Po dvacíti letech stále v plenkách? Jsem zvědav, těžko ale takového poradce dostanete na dědinskou jednokoňku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2011 0:07

dobrý den, prodej finančních produktů na České poště je v plenkách, stále více se pracuje na systému, který se zdokonaluje. Na jednotlivé obvody jsou najímáni specialisté z pojištovnictví a Ti jednají s klientem, kterého pracovnice přepážky pouze osloví. Tento člověk nabídne klientovi vše, co uzná za vhodné, ale až po provedení rodinné analýzy. Tato forma prodeje produktů je srovnatelná s prodejem jakéhokoliv jiného finančního poradce či makléře. Všude jsou pracovníci lajdáci, nebo oddaní práci. To si nevyberete, ale věřte že Distribuční Kanál Česká pošta se snaží poskytnout klientům veškerý servis, který mají na pobočkách jiných pojištoven a bankovních ústavů.
-14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2011 14:39 | petrV

On ma jakykoliv financni poradce osobni zodpovednost za portfolio sveho klienta?? Neni nahodou hlavnim kriteriem vsech teto poradcu a makleru predevsim vyse provize? Neverte tomu, ze jakakoliv spolecnost nechrani hlavne svoje zajmy. Vetsina pojistoven ma dnes skoro stejne produkty a tito 'preprodavaci' zvouci se poradci, nebo makleri je prodavaji podle toho kdo jim da vetsi provizi. Mimochodem, jestli nechcete chodit pro radu k nekomu kdo se radi s jinym profesionalem, tak byste meli primo na pobocky pojistoven a bank a ne fin. poradcu. Jestlize jsou tak dobrymi obchodniky, proc si sami nezridi banku, nebo pojistovnu? Jsou stejni jako zminovana CP!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 2. 2011 10:51 | vasek

to samé platí i obráceně,ne? v bance nemůže pracovat bývalý řidič PPL či prodavačka? Vždy když jdu např. do ČS a vidím tam ty přepážkové pracovníky, tak si o nich nedělám žádné iluze... Mám i já v bance jistotu, že mi radí odborník?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 2. 2011 22:20 | IVA

Co se týká společnosti Partners - vím, že tam působí lidé, kteří o finančních produktech nemají ani páru. Sama jsem byla svědkem, že tam nastoupil např. řidič PPL, prodavačka apod. I tady platí - sežeň a umluv co nejvíce klientů pokud možno na životní pojištění. Já sama mám VŠ a pracuji v bance a žádného finančního poradce, ať už je z Partners, AWD či OVB bych si domů nepustila. Výjimky se najdou, ale jak můžu vědět, že mi radí opravdu odborník a ne třeba řidič.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 2. 2011 10:22 | RomanH.

Pracovnice Pošty, především ty na přepážkách, jsou svými nadřízenými k prodeji finančních produktů přímo nuceny.Jsou jim stanovovány měsíční a kvartální plány prodeje.Dokonce jsou nuceny ve svém volném čase jezdit do velkých obchodních center a zde opět produkty nabízet.Řídí je rozlehlý aparát pracovníků,kteří jsou za tento nátlak poměrně dobře placeni.Vím o čem píšu,moje manželka na poště pracuje.Dokonce Česká pošta jako zaměstnavatel porušuje zákoník práce ale o tom až jindy.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2011 22:46 | Rada

Myslím si, že by pošta měla v první řadě pracovat na zrychlení odbavení, případně alespoň na zabavení čekajících.
Pokud to myslí s prodejem finančních služeb vážně, měli by na to mít hezkou místnost s pracovníkem specializovaným na finanční produkty (chtít od něj finanční plán a osobní odpovědnost by bylo asi příliš, dobrou znalost prodávaných produktů by mít mohl). Uzavírat např. stavebko ve stoje s někým, kdo o něm ví méně než já (a to nejsem finanční poradce), to mě fakt neláká. Opravdu by mě zajímalo kolik toho prodají a proč se někdo (je-li tedy vůbec někdo takový) rozhodne pro tento prodejní kanál. Pro Partners je asi dobře, že to je tak, jak to je. Kdyby pošta prodávala finanční produkty seriózněji, mohlo by to některým méně náročným klientům stačit.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2011 17:47 | Michal Höschl

Dobré odpoledne,
CZECHPOINT na poště považuji osobně za dobrou službu, jen kdyby to nezdržovalo při odbavování standartních klientů, kteří si přejí odeslat dopis či balík :-))).
Hezký večer
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2011 17:43 | Michal Höschl

Dobrý den,
abychom zachovali objektivitu, samozřejmě, že ty pracovnice, které prodávají finanční produkty splňují legislativní podmínky pro jejcih prodej. Na druhou stranu objektivní finanční rady u nich nenajdete, protože je to stejné, jako kdybyste měla v obchodě s obuví na výběr ze dvou párů bot :-))). A o kovanosti ve znalostech jsem se přesvědčil při obědě :-))).
Hezký večer
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2011 15:47

Citace - Petra Dusová / 16.02.2011 11:01

Kdyby byla pracovnice v produktech "kovaná", možná by ty produkty (zejména pojištění) schoval hodně daleko někam do kouta... Se zkouškama na PPZ by mě to také zajímalo. Jinak hodně výstižně a reálně napsaný článek.

Zaměstnanci nemusí splňovat kvalifikaci pro agenty. A agenti nejsou jenom ppz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2011 14:11 | vasek

je třeba neplést si dvd za 30 Kč s fin. produktem, do kterého budete dávat třeba 1 tis měsíčně po dobu 30ti let...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2011 13:00 | jezevec

já to taky miluju. pošta, fronta na dvacet minut, vedro a smrad. jeden zoufalec z osmi lidí přede mnou chce cosi z checkpointu - po deseti minutách odcházím a za hodinu se vracím vystát novou frontu. tentokrát čekám jen čtvrt hodiny, zato fronta za mnou se rozrostla na dvanáct kusů. a úřednice se mně při vydávání dopisu ptá, jestli už mám stavební spoření . . . představa že bych řekl že ne at mi ho prodá, a na půl hodiny zablokoval jedno ze dvou okýnek, hraničí s vivisekcí. sen. zlej.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2011 11:33 | Jahoda František

Kromě poštovních služeb a pojištění Vám na poště také prodají los či sportku (mají k hazardu licenci?), noviny, časopisy (jsou to snad trafikanti?) anebo i detektivky (jedná se o knihkupce?). Nemluvě o dálniční známce, obálce anebo dokonce i krabici (chcete-li poslat balík). Také přes ni můžete platit elektřinu, plyn, televizi, rozhlas, předplatné anebo dokonce i daně (platíte-li složenkou). Její zaměstnanci občas fungují i jako psychologové (pokecají si příjemci při výplatě důchodu) a občas i jako závodníci (dopravují na čas zásilky). Navrhuji autorovi, aby se do pošty pořádně obul a prozkoumal, jak dobře jsou její zaměstnanci ke všem těmto činnostem kvalifikovaní. Věřím, že DVD si v trafice (anebo dokonce na poště) také nekupuje a chodí za ním jen do specializovaných kamenných obchodů.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2011 11:12 | senior

Takový problém vzniká u všech fin.institucí a podle mě je za tím v současnosti velmi moderní Cross-selling.Všichni dělají všechno a potom to tak vypadá.Zbytečné,smlouvy,výpově di,finančníztráty,znechucení lidí.Partners na tom nejsou lépe. Recept je jedině ve finančním vzdělání lidí.Potom by 98%lidí v diskusi o článku"Povinné úspory mají po smrti důchodce propadnout pojišťovně" nepsalo bláboly.Doživotní důchod je až do smrti,třeba za 60let.Z čeho by se platil? Samozřejmě,pokud si někdo penzi nechá vyplácet 10let,tak v případě smrti budou děti dědit nevyčerpanou čast.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2011 11:01 | Petra Dusová

Kdyby byla pracovnice v produktech "kovaná", možná by ty produkty (zejména pojištění) schoval hodně daleko někam do kouta... Se zkouškama na PPZ by mě to také zajímalo. Jinak hodně výstižně a reálně napsaný článek.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2011 10:51 | Rada

Mně nikdy na poště nic aktivně nenabídli. Zajímalo by mě kolik finančních produktů prodají. S autorem samozřejmě souhlasím. Jak je vlastně možné, že mohou finanční produkty prodávat lidé, kteří na to nemají příslušné zkoušky? Nebo je mají? To bych se fakt divil...Nezávislý finanční poradce musí složit zkoušky. Nebo se pletu?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2011 6:09 | Olly

Pokud by pracovnice České pošty byla ve smluvních produktech "kovaná", může je nabízet i uzavírat. O jejich "kovanosti" si dovolím pochybovat, neboť jsou množstevně k počtu uzavřených produktů nuceny a není to pro ně přilepšením k platu, aby produkt uzavřely rády, ale doslova bič.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ilona Klímová

podnikatelka, Aspius

Pavel Juříček

podnikatel, Brano Group

Ilona Klímová
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 62 duelů
×
Pavel Juříček
ÚSPĚŠNOST
49,15 %

z 59 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services