Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Koupený mobil který po pár dnech přestal
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, před pár dny jsem koupil mobil přes inzerát.. Mobil na místě fungoval tak jsem zaplatil dohodnutou částku a mobil si převzal. Ale po pár dnech přestal fungovat displej. Nebyla to zrovna malá... více
Na životní pojištění je pošta, na bolavé zuby kovář
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
17. 2. 2011 10:22, RomanH.
Pracovnice Pošty, především ty na přepážkách, jsou svými nadřízenými k prodeji finančních produktů přímo nuceny.Jsou jim stanovovány měsíční a kvartální plány prodeje.Dokonce jsou nuceny ve svém volném čase jezdit do velkých obchodních center a zde opět produkty nabízet.Řídí je rozlehlý aparát pracovníků,kteří jsou za tento nátlak poměrně dobře placeni.Vím o čem píšu,moje manželka na poště pracuje.Dokonce Česká pošta jako zaměstnavatel porušuje zákoník práce ale o tom až jindy.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
21. 2. 2011 0:07
dobrý den,
prodej finančních produktů na České poště je v plenkách, stále více se pracuje na systému, který se zdokonaluje. Na jednotlivé obvody jsou najímáni specialisté z pojištovnictví a Ti jednají s klientem, kterého pracovnice přepážky pouze osloví. Tento člověk nabídne klientovi vše, co uzná za vhodné, ale až po provedení rodinné analýzy. Tato forma prodeje produktů je srovnatelná s prodejem jakéhokoliv jiného finančního poradce či makléře. Všude jsou pracovníci lajdáci, nebo oddaní práci. To si nevyberete, ale věřte že Distribuční Kanál Česká pošta se snaží poskytnout klientům veškerý servis, který mají na pobočkách jiných pojištoven a bankovních ústavů.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 20 komentářů)
26. 5. 2014 8:52 | Bodlák
28. 2. 2014 9:18 | JK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 10. 2013 17:28 | nn
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 2. 2011 1:17 | rumburath
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 2. 2011 0:07
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2011 14:39 | petrV
18. 2. 2011 10:51 | vasek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 2. 2011 22:20 | IVA
17. 2. 2011 10:22 | RomanH.
16. 2. 2011 22:46 | Rada
Pokud to myslí s prodejem finančních služeb vážně, měli by na to mít hezkou místnost s pracovníkem specializovaným na finanční produkty (chtít od něj finanční plán a osobní odpovědnost by bylo asi příliš, dobrou znalost prodávaných produktů by mít mohl). Uzavírat např. stavebko ve stoje s někým, kdo o něm ví méně než já (a to nejsem finanční poradce), to mě fakt neláká. Opravdu by mě zajímalo kolik toho prodají a proč se někdo (je-li tedy vůbec někdo takový) rozhodne pro tento prodejní kanál. Pro Partners je asi dobře, že to je tak, jak to je. Kdyby pošta prodávala finanční produkty seriózněji, mohlo by to některým méně náročným klientům stačit.
16. 2. 2011 17:47 | Michal Höschl
CZECHPOINT na poště považuji osobně za dobrou službu, jen kdyby to nezdržovalo při odbavování standartních klientů, kteří si přejí odeslat dopis či balík :-))).
Hezký večer
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2011 17:43 | Michal Höschl
abychom zachovali objektivitu, samozřejmě, že ty pracovnice, které prodávají finanční produkty splňují legislativní podmínky pro jejcih prodej. Na druhou stranu objektivní finanční rady u nich nenajdete, protože je to stejné, jako kdybyste měla v obchodě s obuví na výběr ze dvou párů bot :-))). A o kovanosti ve znalostech jsem se přesvědčil při obědě :-))).
Hezký večer
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2011 15:47
Citace - Petra Dusová / 16.02.2011 11:01
Zaměstnanci nemusí splňovat kvalifikaci pro agenty. A agenti nejsou jenom ppz.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2011 14:11 | vasek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2011 13:00 | jezevec
16. 2. 2011 11:33 | Jahoda František
16. 2. 2011 11:12 | senior
16. 2. 2011 11:01 | Petra Dusová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2011 10:51 | Rada
16. 2. 2011 6:09 | Olly