Jak se nenechat napálit výrobci kosmetiky

BIO výrobky začínají být v módě, přestože jsou dražší. Proto si na své produkty dává označení BIO čím dál víc firem. Pro spotřebitele ale není snadné zjistit, kdy je výrobek opravdu přírodní a kdy jde jen o marketingovou fintu. Pomoci mu mohou certifikáty kvality.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)

25. 11. 2007 12:34

Zdravím, jsem stoprocentním zastáncem všeho co je bio, ale zjistila jsem, že je to neuvěřitelně vysilující a časově náročné posbírat všechny informace, abych si ověřila, že je ten či onen přípravek opravdu kvalitní. Podle mě někdy až úplně nemožné. Pro mě je rozhodující to, když daná firma poskytuje ochotně co nejvíce informací o způsobu výroby svých produktů, má certifikáty kvality, poskytuje stoprocentní záruku spokojenosti, splňuje morální a etický kodex, má stoprocentní kontrolu nad surovinami, ze kterých vyrábí své produkty, netestuje na zvířatech, je ekologická. Přesvědčí mě svými dosavadními výsledky, čísly a fakty.Rozhodně potěší, když produkty UŽÍVAJÍ i slavní lidé z řad profesionálních sportovců a podobně. S pozdravem Smetanová.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2007 13:31 | http://nr1a.com/AKCIE

Když se klikne na ten malý obrázek se slečnami , měl by se obrázek zvětšit.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2007 0:45 | Majka

No, někdy je to opravdu těžké rozhodování, když vidím v obchodě vedle sebe dva téměř stejné jogurty, kuřata, nápoje atd. a jeden normální a druhý bio o dost dražší... a to ani nemluvím o nějaké té přírodní kosmetice, kde jsou rozdíly v cenách ještě větší... taky kvůli tomu se ke koupi rozhoduji jen jednou za čas, i když se jinak snažím chovat ekologicky...
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd

Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd

Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI

Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI

Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Janis Sidovský

manažer a podnikatel

Petr Čech

fotbalová legenda a investor

Janis Sidovský
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Čech
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services