Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
David Rath
politik a kriminálník
Jaromír Drábek
politik
51,72 %
z 29 duelů
51,85 %
z 27 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Na co si dát pozor při nákupu pojištění domácnosti
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
3. 8. 2007 7:49, Patrik
ale já neříkám, že neplatí, ale že "nemusí platit, když by nechtěli". Zatím to vypadá, že se jim daří. Většinu nákladů si stejně vymohou zpět od "poražené strany", předpokládám, že budou mít jak draho placené externí právníky (na komplikovanější případy) tak nějaké kmenové zaměstnance na "rutinu" (částečně třeba i čerstvé absolventy, kteří si potřebují udělat někde praxi a dělají tak za míň než v Praze řidič autobusu :-) ), takže nějaký dopis je moc nestojí, žaloba u nižších částek je za šest stovek, takže taky nula nula nic.
To jak plní v současné době je sice dobré, ale zdaleka ne tak důležité jako to, k čemu jsou zavázáni. Když budu mít smlouvu na dodávku nějaké služby, se kterou nebudu spokojen, prostě změním dodavatele. Bohužel u pojištění tohle neplatí. "Kvalitu" služby poznám až v momentě, kdy jí budu potřebovat využít a to už "přejít" jaksi nemůžu. Proto, dle mého názoru, by (jakákoliv) smlouva s pojišťovnou měla být naprosto "neprůstřelná" a jednoznačně na straně klienta. Pokud není, je jen na dobré vůli pojišťovny, jak se zachová. Ta jí může mít 5, 10, 20 i více let. Může ale nastat situace, kdy (z jakéhokoliv důvodu) bude potřeba omezit výdaje (špatné hospodářské výsledky, fůze nebo prodej firmy - a snaha papírově zvýšit cenu firmy) a pak může mít klient smůlu, že požaduje plnění zrovna v tom "nesprávném" období. Ochránit se proti riziku něčím co opět obsahuje riziko, nepovažuji zrovna za rozumné.
Pojišťovn y těží z toho, že naprostá většina klientů kvalitu jejich služeb nepozná, prostě celý život platí a k pojistnému plnění nedojde, tak jsou spokojení. U většiny nespokojených klientů lze číst stejný scénář - desítky let jsem pocitvě platil a teď když chci něco zaplatit mě pojišťovna (ať právem nebo neprávem) odmítla.
Naopak ty jsi velmi netypický klient. Za poměrně krátkou dobu (10 let) jsi jejich služby využil již mnohokrát. Těžko říct, kolik je to stálo (a kolik z toho dokázali vymoci z protistrany), ale při celkově zaplaceném pojistném 13 000 Kč je pro ně 3 500 Kč celkem dobrá investice jak si klienta zavázat na dalších 10 let.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
6. 8. 2007 16:13
A jeste jedna nevyhoda v podminkach: DAS vas vzdy odmitne zastupovat proti jinemu klientovi DAS. Tj. s jeji penetraci jeji vyhoda klesa - a az budou mit vsichni jeji pojisteni, tak jen budou vsichni platit a DAS nebude muset ani hnout prstem :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 29 komentářů)
26. 4. 2016 23:31 | Petr Sabina
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 4. 2016 14:41 | patapuf
Rada je jednoducha, zeptat se tech co uz udalost meli, jake meli pojisteni a jak tento problem pojistovna resila.
15. 2. 2010 16:01 | Milan
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 10. 2009 20:49 | Kadel
24. 10. 2008 15:55 | Miroslav Novotný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 1. 2008 12:51 | Jen
Je to čtení delší, ale poučné. Možná vám pomůže k tomu, aby váš důvěra v tuto renomovanou společnost nestála pořádný balík peněz. A vězte, že k tomu stačí opravdu málo. Například neoznámit tomuto pojistiteli změnu korespondenční adresy. A rázem se stane to, že místo aby vás D.A.S. zastupoval v právních otázkách spojených s provozem vašeho vozidla, naopak pošle své právníky proti vám. Tak, jak se to stalo, právě mě.
Více naleznete tady: http://www.nedas.websnadno.cz/
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 8. 2007 9:16
6. 8. 2007 17:46
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 8. 2007 16:13
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 8. 2007 12:31 | Patrik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 8. 2007 9:16
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 8. 2007 8:43 | haha
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 8. 2007 8:42 | haha
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 8. 2007 7:49 | Patrik
To jak plní v současné době je sice dobré, ale zdaleka ne tak důležité jako to, k čemu jsou zavázáni. Když budu mít smlouvu na dodávku nějaké služby, se kterou nebudu spokojen, prostě změním dodavatele. Bohužel u pojištění tohle neplatí. "Kvalitu" služby poznám až v momentě, kdy jí budu potřebovat využít a to už "přejít" jaksi nemůžu. Proto, dle mého názoru, by (jakákoliv) smlouva s pojišťovnou měla být naprosto "neprůstřelná" a jednoznačně na straně klienta. Pokud není, je jen na dobré vůli pojišťovny, jak se zachová. Ta jí může mít 5, 10, 20 i více let. Může ale nastat situace, kdy (z jakéhokoliv důvodu) bude potřeba omezit výdaje (špatné hospodářské výsledky, fůze nebo prodej firmy - a snaha papírově zvýšit cenu firmy) a pak může mít klient smůlu, že požaduje plnění zrovna v tom "nesprávném" období. Ochránit se proti riziku něčím co opět obsahuje riziko, nepovažuji zrovna za rozumné.
Pojišťovn y těží z toho, že naprostá většina klientů kvalitu jejich služeb nepozná, prostě celý život platí a k pojistnému plnění nedojde, tak jsou spokojení. U většiny nespokojených klientů lze číst stejný scénář - desítky let jsem pocitvě platil a teď když chci něco zaplatit mě pojišťovna (ať právem nebo neprávem) odmítla.
Naopak ty jsi velmi netypický klient. Za poměrně krátkou dobu (10 let) jsi jejich služby využil již mnohokrát. Těžko říct, kolik je to stálo (a kolik z toho dokázali vymoci z protistrany), ale při celkově zaplaceném pojistném 13 000 Kč je pro ně 3 500 Kč celkem dobrá investice jak si klienta zavázat na dalších 10 let.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 8. 2007 23:45
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 8. 2007 13:03 | šolim
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 8. 2007 12:44 | Patrik
Potvrzuj i, že dopis od advokáta funguje - mám vyzkoušeno na vlastní kůži, přetahuji se s jedním maníkem o škodu cca 14 000 Kč. Stačil jeden dopis a obratem zaplatil 7 500 Kč o zbytku se zatím dohadujeme. A ten advokát není až tak drahý. Standardní tarif je tuším 3000 Kč / úkon, ale není problém přes Internet sehnat levnějšího (prostě jsem jich pár oslovil, ten co nabídl nejnižší cenu, toho jsem vzal). Takže 1200 Kč mi přijde celkem hodně.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 8. 2007 11:51
2. 8. 2007 11:38 | Pepíno
2. 8. 2007 10:05 | kuku
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí