Diskuze: Žaloba SOS klientům Finpomoci peníze nejspíš nevrátí

Tři měsíce po trestním oznámení podalo Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) na úvěrovou společnost Finpomoc.cz ještě žalobu na zdržení se protiprávního jednání. Klienti, kteří museli zaplatit vysoké pokuty za prodlení se splácením, se však svých peněz pravděpodobně nedočkají.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 8. 2007 11:04, Kamil

Asi dlužíte všem těm společnostem, dobře vám tak, dluhy se mají platit.Chcete žít na vysoké noze tak víc makejte a nepučutejte si.Je to jednoduché.Když si chci něco koupit tak si na to vydělám!!!!!!!!!!!.Do bře vám tak zavřít by vás měli.Oni vám půjčili vy nevracíte a je to stojí další peníze a budou to z vás tahat nejmíň 5 let.To je teda pro ně kšeft jako Brno.Co kdyby vám všem takovým darebákům ty FIRMY VYPLÁCELY TY PENÍZE STEJNÝM ZPŮSOBEM JAKO VY SPLÁCÍTE tj 5 let, tak je zase budete tahat po televizích s tím Šulcem kerý by si měl jít zkusit normálně pracovat tak jako mi všichni.Dělat problémy lidem okolo umí každý a ještě za to má koruny z EU to je slušná práce ne????Umět si pěkně porozdělovat dotace,vybavit za ně luxusní kanceláře, namalovat si nadprůměrnou výplatu,auto za dotace atd-to je větší lumpárna než ty firmy co půjčují peníze

Zobrazit celé vlákno

+60
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 20 komentářů)

21. 4. 2012 11:03 | KetyKuk

Manželovi vydal Krajský soud v Ostravě Směnečný platební rozkaz, kde žalobce je Renegade North LLC se sídlem v USA, zastoupena Mgr. Danielem Hrbáčem. Daná společnost údajně odkoupila směnku od společnosti FINPOMOC.CZ s.r.o. Manžel úvěr splatil a bianco směnku od úvěrové společnosti zpět nedostal, byla doplněna částka a datum a 10 dní před vypršením promlčecí lhůty (splatnost směnky 30.9.2009) vydán daný platební rozkaz. Nastudovala jsem si na netu jaké má manžel jako žalovaný možnosti a došla jsem k závěru, že zřejmě moc šancí domoci se spravedlnosti nemá. Soud údajně nezkoumá dokumenty doložené žalobcem, jednoduše vydá na základě návrhu žaloby směnečný platební rozkaz a žalovaný má jen 3 dny na podání námitky (počítají se i víkendy). Dohledala jsem, že daná společnost je šetřena orgány činných v trestním řízení. Ptám se stejně jako p. Lener Václav PROC jdou soudy tedy stát takovým pofiderním subjektům na ruku ? Je spoustu takových lidí podvedeno a to nemluvím, že jsou to mnohdy lidé, kteří se neumějí dovolat svých práv a nemají finance na drahé právníky. Koneckonců v úvodu toho všeho si peníze potřebovali půjčit na základní životní potřeby. Dané úvěry jsou mnohdy podepisovány např. v hospodě, kdy obchodní zástupci (lichváři) zneužívají tyto klienty svou nevědomostí a vidinou lehce nabyté půjčky. Tito lidé si neuvědomují důsledky. Po prostudování právních rad jaké jsou možností dovolat se spravedlnosti jsem pochopila, že zřejmě není jiná možnosti než uhradit směnku, pokud se nechce žalobce dočkat doma dalších "hadů" v naší společnosti a to exekutorů. Kladu si v závěru otázku..na směnku někdo doplní jen tak částku? Konkrétně manželovi vyčíslili směnku na 13 920,- Kč a zřejmě může být rád, že se soudními výlohami uhradí "jen" cca 30 tis. Co kdyby tam napsali milion...Nejhorší je ta bezmoc, když náš stát je tak zkorumpovaný a je jim lhostejný prostý lid...nemluvě o zákonech, které v této zemi jsou nastaveny...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 11. 2007 23:17 | Karel

Mluvil jsem se známým co dělá na kriminálce pro Prahu 1 a ten mi říkal, že proti té Finpomoci nikdo nic nenašel a proto ani na ně nevznesli to obvinění. Ty inkasa prý nechali prověřovat u všech bank a hlavně u jejich banky a všude bylo zjištěno, že vše je v souladu a v termínech podle tý jejich smlouvy. Ani jedna stížnost těch neplatičů se nezakládala na pravdě, ba naopak, řada těchto neplatičů je dnes trestně stíhána za úvěrové podvody, nejen u té Finpomoci, ale i u dalších společností. Sám on mi přiznal, že to velké haló a tu medializaci si někdo objednal a využil svých dobrých kontaktů v SOS, ČT a některých dalších médiích. Údajně se jednalo o konkurenční boj, tak aby přišli o klienty.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 10. 2007 13:33 | jirka

hele kamile ty si nejakej moc chytrej znam lidi co maji nekolik praci a radne zplaci sve dluhy ale pokud je to tak nejak jak se to tu pise ze ta firma si ty penize nebere z toho uctu jak ma a pak uz jenom rozesilaj zakaznikum i soudni rozhodnuti treba na exekuci.tak bud mudry a tem lidem porad.a prestan porad mudrovat ze maj lidi delat.z tvejch slov je znacne ze sis penize asi praci nevidelal.a taky bud mudry kdyz nekdo dela 20let u jsdny firmy ta firma padne ten clovek nic jineho ty roky nedelal a ted ho nikde nevezmou bud ze ma roky a nebo ze neumi to co zrovna pozadujou.treba si i nekdo vezme pujcku aby si mohl zaplatit rekvalifikaci aby mohl nekde nastoupit do prace.no a co pak s tim kdyz zjisti ze ta firma od koho si pujci jsou podvodnici.tak uz prestan chytracit a ber to ze si lidi berou ty pujcky i na jine ucely .
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2007 22:02 | martina

Hm, tak to asi blázni jsou, protože je v termínu nezadávají. Kromě toho: soudu, který nařizuje exekuci, doložili: plnou moc svému právníkovi, výpis z obchodního rejstříku, rozhodnutí o registraci k DPH a rozhodčí nález, vydaný proto, že ve smlouvě byla uzavřena rozhodčí doložka. Soud nezkoumá pravdu, automaticky důvěřuje rozhodci. NESPOLÉHEJTE NA SELSKÝ ROZUM A LOGIKU, ZJISTĚTE SI PROSÍM DOSTATEK INFORMACÍ, NEŽ NĚKOHO NAPADNETE.
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 8. 2007 15:30 | Robin

Dušane vy se vzpamatujte.Někde tady psal nějaký právník že právě na základě toho inkasa to oni žalují a tím pádem musí soudu který nařizuje exekuce doložit výpisy z těch inkasních příkazů.To by museli být blázni kdyby je nezadávali v termínu, to by potom určitě platili ještě poplatky za žaloby a dávali návrhy na exekuce k soudům.Kdyby to byla pravda co vy tady tvrdíte tak by ty exekuce na městských a krajských soudech nanařídili.Půjčit peníze a ještě platit žalobní poplatky za neplatící klienty a výdaje právníkům, tomu sám ani nemůžete věřit že by to tak někdo dělal??? když by nabyl v právu.Dobře všem co neplatí.
+53
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2007 18:45 | Dušan

Proboha, pane, vzpamatujte se! Nikdo tady nemluví o neplatičích, kteří by si půjčovali s tím, že se na splácení vykašlou. Tady se jedná o to, že Finpomoc si nestrhne splátku, i když peníze na účtu jsou (!!!!!), mají souhlas s inkasem a při podpisu vás ujišťují, že už se nemusíte o nic starat, JEN mít peníze na účtě. A že si nestrhli , nebo si strhli pozdě,se klient dozví většinou až z výpisu, ale ten přijde většinou až počátkem dalšího měsíce- kdy už je malér dávno na světě. Tak co teď chytrého poradíte?Chroničtí neplatiči- to je jiná situace, to sem vůbec nepatří. Na této diskuzi, ale i v žalobě na tuto mazanou firmu, jejíž smlouvu psal snad sám Luciper, jde právě o to, že firma sama nedělá to, co má ( pravděpodobně schválně) a úmyslně tak poškozuje klienty. Snad její zástupci skončí konečně u soudu a lidé se domohou svých práv!!
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 8. 2007 19:14 | Mirka

Také mi to nedá. Samolibost s Vámi mlátí, kdybyste si přečetl všechny dostupné informace (a že jich ale k dispozici je!), možná byste trošku zkrotnul. Není to tak jednoduché, jak si ve sve zabedněnosti myslíte. Kdyby bylo, takové firmy by už dávno neexistovaly.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 8. 2007 16:10 | Monika Veselá

Vážený pane, jak jste teda pro ně mohl pracovat když je to tak hrozné? Vy jste to dělal kvůli čemu??? Určitě ne kvůli krásným očím všech vašich klientů??Cpal jste ty půjčky do lidí jen proto aby jste vydělal!!!!!!!Vy jste jeden velký BLUD ani nevíte jak se tu zesměšňujete, nejen vy ale všichni co tu jen a jen naříkají.Děláte hlupáky ze sebe a ne z těch firem, UVĚDOMTE SI TO UŽ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 8. 2007 11:04 | Kamil

Asi dlužíte všem těm společnostem, dobře vám tak, dluhy se mají platit.Chcete žít na vysoké noze tak víc makejte a nepučutejte si.Je to jednoduché.Když si chci něco koupit tak si na to vydělám!!!!!!!!!!!.Do bře vám tak zavřít by vás měli.Oni vám půjčili vy nevracíte a je to stojí další peníze a budou to z vás tahat nejmíň 5 let.To je teda pro ně kšeft jako Brno.Co kdyby vám všem takovým darebákům ty FIRMY VYPLÁCELY TY PENÍZE STEJNÝM ZPŮSOBEM JAKO VY SPLÁCÍTE tj 5 let, tak je zase budete tahat po televizích s tím Šulcem kerý by si měl jít zkusit normálně pracovat tak jako mi všichni.Dělat problémy lidem okolo umí každý a ještě za to má koruny z EU to je slušná práce ne????Umět si pěkně porozdělovat dotace,vybavit za ně luxusní kanceláře, namalovat si nadprůměrnou výplatu,auto za dotace atd-to je větší lumpárna než ty firmy co půjčují peníze
+60
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 8. 2007 10:53 | Kamil

ha ha ha, tak vy jste nepodepsal žádost, ale smlouvu ano?To je pěkná hloupost když smlouva hovoří o tom že na základě Žádosti vám byl schválený úvěr!!! To jste nevěděl ????Teď jsem si jí četl na netu.Zavřít by vás měli.Kdo jiný než vy může za to že jste nezaplatil???Chudáčku jeden
+32
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 8. 2007 21:43

Já jsem zaměstnaný a mám příjem okolo 20000Kč.Potřeboval jsem půjčit nutně ale u banky jsem nedostal protože jsem ručil neplatiči a je to vedeno v registru.Finpomoc mě podvedla a nejenom mě.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 8. 2007 21:12 | Lojza

Ja si naopak myslim, ze si u techto spolecnosti pujcuji pouze lidi, ktery maji problemy kam podivaji a tudiz neplatici, ktery maji zaznamy, ze neplatili radne sve predchozi zavazky.Tudiz jsou tito zakaznici nezadouci u solidnich spolecnosti.Nikdo tyto zakazniky nenuti si u Finpomoci ci jinych podobnych spolecnosti pujcovat.Jenom pro predstavu, jak vypada platebni moralka techto zakazniku ze sve vlastni zkusenosti ozkousena na stovkach klientu.Pokud je inkasni platba u zakaznika,tak jak je u Finpomoci a spolecnost neproveruje zadne registry a nechce nemovitost do zastavy je delikvence spatne splacenych uveru blizici se 50%.Takze se nedivte, ze Finpomoc, takhle postupuje, jinak by musela zakonite krachnout.Naopak si myslim, ze klienti, ktery nezaplati ani 1 splatku, by mely soudy zavirat na 3-5 roku do kriminalu.Automaticky pujcil jsi si penize s uz je s umyslem nesplatit= uverovy podvod.Hodne lidi by jsi rozmyslelo, zda si bude pujcovat penize, kdyz vi, ze nebude schopen pujcku splacet.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 8. 2007 20:40 | bratrseky

Co jsem tady četl za názory to jsou fakt bludy, kecy jako máš problém z penězi? jdi pracovat! nebo přece to nepodepíšete když nechcete, aj. Pracoval jsem u několika těchto společností a jako vždy jde jim jen o prachy jako každýmu v této zemi, že je to ještě stále zákonné, mne udivuje. Pořád se propíra lichva, všechny tyto společnosti jsou lichvářskými společnostmi. Ano je to kolotoč, protože když si jednou u této firmy půjčíte půjčujete si stále, aby jste měl na zaplacení a do problémů se můžete dostat ani nevíte jak. Pak už si půčíte, protože vám hrozí exekuce atd, JE to stále dokola. Můj názor? Ano doufám, že klienti vyhrají. Společnosti tohoto typu by měli ZAKÁZAT.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 8. 2007 13:35

Nesouhlasím s tvrzením s panem Váchou,že posílají serii upomínek.Pošlou okamžité zesplatnění i s pokutou.Půjčil jsem si 20 000Kč a celkem jsem i s vrácením zaplatil cca 70 000Kč.( to je i s poplatky exekutora).Žádost o půjčku mi zfalšovali a ani jsem ji nepodepisoval.Odvolal jsem se proti exekuci a čekám na soud.Opoždění platby jsem nezpůsobil já.Finpomoc na mě podala i trestní oznámení.Jsem ochoten proti ní i svědčit za padělání .Jak soud proběhne ohledně exekuce,upozorním vás jak jsem dopadl.
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 7. 2007 14:08 | Mgr. Míra

Nedá mi to a musim se připojit.Pan Šulc tvrdí že je právník ? Tak ať mi vysvětlí jak je možné že rozhodčí doložka je podla něj nezákonná když je uzákoněná a využívají jí všechny úvěrové společnosti, skoro všechny pojišťovny, leasingové společnosti atd.Proč tvrdí že neni napadnutelná, nebo bez odvolání? To vůbec není pravda, každý člověk může podat žalobu k běžnému soudu.Termín nepatrné prodlení CO TO JE za výraz ? pane doktore??? Navíc kdyby klient nesouhlasil s rozhodčí doložkou nepodepíše přeci smlouvu.Nebo mi chcete PANE DOKTORE tvrdit že ty klienty někdo nutí k podpisu s pistojí u hlavy? Nedivil bych se kdyby z Vás něco takového vylezlo.Koukám že titul dostane v tomto státě asi každý a pak to tady podle toho vypadá.
+29
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 7. 2007 11:45 | Martina

To samé jak ten dnešní článek v Blesku. Ta paní tam jen ze sebe udělala chudinku jak je nemocná a že je důchodce.To byla přece i v den kdy si úvěr brala.Pak veřejně řekne že nezaplatila a že si nepřečetla smlouvu.Co to je za bláboly.To je to samé jako když někoho smetu na křižovatce a pak budu tvrdit že jsem si nečetl zákon o silničních pravidlech.Myslíte že to někoho bude zajímat? Nebude zaplatím za SVOU chybu. A SOS ? Podvodníci nic víc.Ta firma udělala dobře že na ně podala trestní oznámení, vždyť jenom ze všech dělají zloděje a podvodníky a snaží se všem jen ubližovat aby přicházeli o klienty.Kdo ví co za tím je? Myslim si že je někdo za to platí, že se jedná o konkurenční boj nic víc, protože jen tak by to SOS nedělalo určitě za to mají pěkně namazáno.
+59
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 7. 2007 11:35 | Míra

Nedivím se že o nich můžete vyprávět.To je asi tím že jste si všude nabral půjčky a nesplácíte je.Já si beru taky půjčky,ale v živótě by mě nenapadlo je nesplácet.Jsem rád že mi někdo půjčí když mám problémy v bance.U Finpomoci mám taky úvěr, platím už 10 měsíc a vše je OK. Zaplatil jsem taky opožděně, ale hned jsem jim napsal omluvný dopis a splátku jsem jim vložil na účet 28 v měsíci a pokus o smír mi byl stornován.SOS jen dělá problémy všem úvěrovým firmám, cestovkám atd. jen je pošpiňuje o nic jiného jim totiž NEJDE a lidi jim to baští.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2007 23:19 | lojza

kdyz mas fiancni problemy, mas jit PRACOVAT, vzit si dalsi uvazek.Neni zadne reseni pujcit si dalsi penize na vysoky rok, to je pouze vytloukani klin, klinem.Jenze pracovat boli, proto je lepsi nadavat na vsechny mozne spolecnosti, ktere pujcuji penize, ze ano.?Je zajimave, ze 99% lidi, ktery se berou pujcku od takovych spoecnosti NIKDY nepremysli, mam dluhy musim vice pracovat, abych vse radne splatil.Ale premysli mam dluhy a proto si musim pujcit dalsi penize.A podminky (uroky) za jakych mi penize pujci, to je preci jedno,hlavne ze mi finance nekdo pujci.Problemy maji pouze neplatici, jsou zvykly, ze u banky platiti nemuseji i nekolik mesicu, ale kdyz pujcene penize nezaplati soukromemu investorovi o den pozde, ak se starsne divi, ze jim uver nekdo sesplatnil, ze chce po nich vysokou pokutu apod.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2007 15:54

DOBRY DEN FANDIM SOS PROTOZE MAM FINANCNI PROBLEMY TAK JSEM SI MUSEL OD LICHPOMOC ( FINPOMOC ) PUJCIT A TAKOVEJCH SPOLECNOCTI JE TADY JESTE NEKOLIK MOHL BYCH VYPRAVET.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 7. 2007 9:53

Jsou to smutné příběhy, ale jak se říká: "Kdyby hloupost kvetla, bude naše republika rajsou kvetoucí zahradou".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Aleš Michl

ekonom

Michal David

hudebník a podnikatel

Aleš Michl
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 28 duelů
×
Michal David
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 22 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services