Finpomoc přešla do protiútoku

Trestní oznámení v kauze úvěrové společnosti Finpomoc se množí. Finpomoc, na níž podalo trestní oznámení Sdružení obrany spotřebitelů, sama vyrukovala s trestním oznámením proti tomuto sdružení. Na žalobu ze strany Finpomoci by se měli připravit i někteří klienti.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 7. 2007 9:43, heligon

Vazeny pane,ja mela na uctu penize,finpomoc si je nestrhla a udelala ze me neplatice, jejich poradci lzou a ani vam nic nevysvetli,o ucelu uveru a o jeho dokladani neni nikde ani slovo a presto podavaji na klienty k vuli tomuto trestni oznameni.Preju vam,aby jste se nikdy nedostal do podobne situace,kdy chcete normale splacet a firma vas zamerne poskodi,vy s tim nemuzete nic delat.Zrejme vas jeste v zivote nic zleho nepotkalo,ale nikdy nerikej nikdy.......

Zobrazit celé vlákno

+77
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 6. 2007 22:20, jezevec

Aha takže zas ty zlý mafiáni kontra hodný chudinky co si přečtou co podepsali za smlouvu až v okamžiku kdy jim lomcuje klikou exekutor? Ani nevim proč mi jich neni líto.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)

18. 11. 2007 21:25 | martina

Hlavně si nenechte namluvit, že jste udělala chybu. Jako slušný člověk jste nečekala zradu a spadla jste do pasti. Tu na Vás nachystali zcela záměrně. Možná už je pozdě, ale třeba to pomůže, Vám nebo jiným: AK JUDr. Zuzana Junková, Zborovská 1931, Chomutov, zuzana.junkova@gmail. com, +420 776 638 708. Paní Junková nabídla sama pomoc.
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 9. 2007 6:59 | Robin

nedělej tady ze sebe chudinku ty husičko, to je v každé žádosti o úvěr,ty jsi to prostě zamlčela abys úvěr dostala a ted tady pláčeš, měli by tě zavřít za ten podvod.Nebo jsi slepá a neumíš číst????
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 8. 2007 15:24

Prosím hledám pomoc v kauze Finpomoc,kdo by měl stejnou zkušenost,jako já.Můj obchodní zástupce mi tvrdil,že nemusím uvádět úvěry u jiných společností a teď mám na krku úvěrový podvod.Za jakékoliv informace děkuji.
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2007 9:43 | heligon

Vazeny pane,ja mela na uctu penize,finpomoc si je nestrhla a udelala ze me neplatice, jejich poradci lzou a ani vam nic nevysvetli,o ucelu uveru a o jeho dokladani neni nikde ani slovo a presto podavaji na klienty k vuli tomuto trestni oznameni.Preju vam,aby jste se nikdy nedostal do podobne situace,kdy chcete normale splacet a firma vas zamerne poskodi,vy s tim nemuzete nic delat.Zrejme vas jeste v zivote nic zleho nepotkalo,ale nikdy nerikej nikdy.......
+77
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 6. 2007 13:05 | Karel

Souhlasím s tebou Lojzo.Ta čt 1 Černé ovce neuděla hlupáky z té finpomoci, ale z toho klienta.On tam hlupák tvrdí že si nečetl smlouvu a že mu to notář v rychlosti ověřil prý na chodbě.Takovou hloupost jsem v životě neviděl. Už vidím notáře jak běhá s razítkem a s not.knihou po chodbě.Smlouvu si prý přečetl až když mu přišel dopis že smlouvu porušil.Všechny ty nářky tady jsou jen o tom že ti neplatiči nečetli smlouvy a že je poradci neupozornili-taková blbost nezajímat se o to kdy a jak splácím.
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 6. 2007 23:37

chudák
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 6. 2007 19:47 | Jan

2 jezevec: jenžo ono to tak opravdu je. Pracuji v sociálních službách a většina mých klientů je zároveň klientem těchto společností. Na nejednom školení nás upozorňovali (a nejen z organizací typu SPES, ale třeba z Policie ČR), že jednání těchto společností je na hranici zákona (falšování dokladu o příjmu s "požehnáním" finančního paradce atd.-sám jsem toho byl svědkem u své první půjčky u nejmenované společnosti poskytující úvěry na spotřební zboží). A proč ti jich není líto? Třeba nedostatek empatie? Schopnost vidět a nahlédnout problém z více stran? Negativismus-touha být v stálé opozici? Těžko říct, na to si musíš odpovědět sám. Jan
+43
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 6. 2007 19:41

2jezevec: já s tebou souhlasím, svoboda je nutná, ale svobodného rozhodnutí lze dosáhnout pouze tehdy, kdy proti sobě stojí stejně "silní" (schopní, poučení...) partneři a ne na jedné straně "profík" (s týmem právníků a psychologů) a na druhé straně člověk v hmotné nouzi (válcovaný reklamou, co vše musí mít, nebo nedoj bože s nutností zaplatit třeba výdaje za léčbu)
uvedl jsi vlastně 2 extrémy. Jediná Banka X anarchie bankovnictví. Nabízím ještě jinou volbu. Bankovnictví kultivované zvenčí (organizace jako SOS, nebo SPES + kvalitní zákony určující, co ještě je únosné a co je nemorální-tady se samozřejmně můžeme dlouze hádat, kde ta hranice je) a zároveň zevnitř (svoboda je i odpovědnost) Jan
+65
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 6. 2007 17:57 | Tvůj ctitel

Chtěl bych mít naditý kapsy,strožoch a konta jako Ty,chytráku.
+51
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 6. 2007 10:48 | yntovon

No ono existovalo kdysi takové jedno slovo, nyní již ze slovníku mnoha profesí je vyšrtnuto.To slovo bylo morálka. U Finpomoci je taky asi zakázáno- neboť finanční PORADCE by měl umět a chtít klientovi poradit, upozornit na případná úskalí podepsané smlouvy. Jenže to pak by se asi základní jmění nedalo tak rychle zvyšovat, že? Bohužel ti lidé co jsou nuceni si půjčit nečtou ani takovéto stránky a ani pořádně své smlouvy. Sám nevím, zda ona firma tyje více z nouze nebo blbosti svých zákazníků.
+56
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 6. 2007 23:19 | lojza

Nasel jsem si vas prispevek v jinem diskuznim foru o Finpomoci.S Finpomoci nemam ani nechci mit nic spolecneho, ale nevim proc Finpomoc nazyvate podvodniky.Vy si pujcite penize, podepisete smlouvu o uveru, dokonce nechate overit podpis na smenci i smlouve o uveru u notare, kde je jasne napsano, ze vam daji automaticky revolvingovy uver.A potom kdyz vam penize poslou, protoze jste nedal vypoved z uveru.Druhy poskytnuty uver nesplacite, vyberete penize ze sveho uctu, aby Finpomoc nemohla inkasovat penize z vaseho uctu.Ve smlouve je pokuta z nesplacene splatky jasne napsana.Takze jste vlastne podvodnik vy,protoze jste pokutu nezaplatil.Pokud nejste schopen si precist smlouvu, tak pozadejte soud o zbaveni svepravnosti.O tom zda jsou ve Finpomoci podvodnici at rozhodne soud.
+64
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 6. 2007 22:16

Přeji vám všem. aby se vám podařilo dostat podvodníky za mříže jako nám v kauze Avalanche Rhinoceros. Jaromír Mašek
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 6. 2007 21:44 | Lojza

Proc by mela Finpomoc take pomahat?Preci neni zaopatrovaci ustav.?Kdyz se najde plno tupcu, co jim podepisi smlouvy a potom se divi klienti co vlastne podepsali.Kazdy chce vydelat nekdo pomalu a legalne, nekdo rychle za cenu, ze jde pres mrtvoly.Bude opravdu zajimave,jak spor se sdruzenim spotrebitelu dopadne.Jsem presvedceny, ze drtiva lidi, ktery si stezuji na Finpomoc si stezuji neopravnene.na ucte proste penize nemeli, nebo meli maly zustastek, ktery banka odmitla zinkasovat.Dluznici lzou vsichni dojednoho, nekdo mene nekdo vice.Tito notoricti dluznici jsou schopni zaprit i vlastni rodice, aby uver dostali.Vzdy se nejlepe vydelavalo na blbosti lidi.Muj znamy pravnik rika, blby lidi nemaji mit penize, je to svata pravda.Penize jim nepatri vubec do ruky.-)
+63
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 6. 2007 16:18

tak to je dobré, společnost FINPOMOC nepomáhá lidem, záměrně ubližuje a zneužívá těch,kteří se dostanou do finanční tísně, vybírají zcela bez ostychu konta až do mínusu a ještě chtějí co ? Dělají z lidí hlupáky, nic nevysvětlí, s nikým nekomunikují, berou si neomezené částky z bankovních kont a ještě nás budou žalovat ? V jakém státě to žijeme, že je tady všechno dovoleno ? Platí zřejmě to, co se říkalo už dříve : KDO MAˇHODNĚ,POTŘEBUJE JEŠTĚ VˇIC !!! A tady to opravdu platí , kdyby trakače padaly.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 6. 2007 21:42 | Jarmila

Taky jsem svého času zprostředkovávala úvěry od nebankovní společnosti. Na školení nám říkali, co máme a co nemáme klientům říkat. Smlouvy jsou napsané tak, že jim ne každý rozumí, RPSN tam nemusí být, podmínky tvrdší než v bance. Protože jsem se striktně nedržela doporučeného,ale klienta řádně poučila o riziku, do kterého jde (a mnozí ho viděli sami, třeba když si spočítali, kolik přeplatí), tak jsem za půl roku zprostředkovala jedinou smlouvu a pak se mnou firma rozvázala spolupráci pro malý výkon. Vcelku nelituju, podmínky to byly vražedné, a to jde o celkem zavedenou firmu. Ono taky 78 % a podobné RPSN je fakt silní kafe, do toho jde málokdo.
Pokud nemám na živobytí, nepůjčuju si, i kdybych měla jakkoli omezit výdaje. Ošacení nakoupím na tržnici nabo v sekáči, jídlo co nejlevnější, holt musím uvařit a nestravovat se po restauracích, omezím spotřeby energiíí a pokusím se sehnat brigádu, abych se zvýšila příjem. Ale neženu se do záhuby kolotočem půjček, tím spíše nebankovních. Jak tu kdosi říkal: když mi nepůjčí v bance, mělo by to pro mne být signálem, že bych nemusel utáhnout splácení.
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 6. 2007 13:50 | jezevec

Jak to řikal ten exekutor? Pokusím se volně reprodukovat: Nepučujte si. Když už si pučujete - dobře si přečtěte co podepisujete. A pokud to nečtete taxe pak nedivte. Zakázat dobrovolnou smlouvu dvou stran je vždycky krajíček komunismu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 6. 2007 13:48 | jezevec

Ale ne, mně se takové praktiky taky hnusí - ale prostě kdo skočí z mostu taxe rozplácne na kašičku - a kdo podpíše kravinu tak jí zacáluje. Mně to připadá fér. Opakem je Jedna Univerzální Banka provozovaná státem a v ní Jedna Univerzální Dlužní Smlouva posvěcená socialistickými právníky. Svoboda nepodepsat by měla být stejně důležitá jako povinnost zaplatit za (dobrovolně) podepsané.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 6. 2007 13:10

Jezevče,jezevče přál bych Ti něco takového,za ty Tvé názory.Je vidět ,že jsi úplně mimo.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 6. 2007 23:40 | hink

Asi proto, že se ti ty praktiky nepříčí a chceš žít raději ve světě s těmito praktikami, než bez nich.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 6. 2007 22:20 | jezevec

Aha takže zas ty zlý mafiáni kontra hodný chudinky co si přečtou co podepsali za smlouvu až v okamžiku kdy jim lomcuje klikou exekutor? Ani nevim proč mi jich neni líto.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 701 346 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení ve 14denní lhůtě
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, přišlo mi rozbalené zboží sluchátka dokonce špatně fungují. Je možné vrátit zboží ve 14denní lhůtě? Nekupovala jsem rozbalené zboží. Mám strach že se prodejce bude vymlouvat na to že rozbalené... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Generace Z: Na porno koukají už od jedenácti, o sexu vědí ale pořád málo

Generace Z: Na porno koukají už od jedenácti, o sexu vědí ale pořád málo

Měla jsem možnost mluvit o sexu se spoustou teenagerů. Mnohokrát jsem proto slyšela, jak...více

Suchý únor, šťavnatý život. Kéž by to bylo tak snadné

Suchý únor, šťavnatý život. Kéž by to bylo tak snadné

Po prosinci plném oslav, podnikových večírků, vaječňáků u babičky a svařáku z trhu jsem...více

Upravování pohádek není cenzura, ale oživení. Věděla to už Němcová

Upravování pohádek není cenzura, ale oživení. Věděla to už Němcová

Pohádky jsou věc, na kterou se v Česku nesahá. Rodiče je vyprávějí méně a méně a na to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Blažek

politik

František Janeček

producent a podnikatel

Pavel Blažek
ÚSPĚŠNOST
36,17 %

z 94 duelů
×
František Janeček
ÚSPĚŠNOST
58,59 %

z 99 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.