Diskuze - Finanční plánování podle Broker Consulting

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 31 komentářů)

6. 4. 2021 17:27 | Tereza

Dobrý den, Danieli, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že máte špatnou zkušenost. Z Vašeho stručného sdělení bohužel nedokážeme vyčíst, k čemu konkrétně došlo, proto Vás poprosíme o zaslání podrobností na e-mail oddělení péče o zákazníky info@bcas.cz. Děkuji. Za Broker Consulting, Tereza
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2021 0:16 | Petra Paulu

Mam za to, ze se ptaji na Vasi financni situaci. Takze jste ji asi zatajil ci podhodnotil. Dostat Vas do tohoto stavu muzete pouze vy sam sebe. Dnes jdou jiz vsechna pojisteni i hypoteky vypovedet. Sama jsem podruhe refinancovala hypoteku a poplatek 1000 kc. Neznam Vasi konkretni situaci, ale nedokazu si predstavit, jak Vas nekdo kdo dava jen doporuceni muze privest do exekuce.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2021 0:13 | Petra Paulu

Mam super zkusenost se sjednanim bezkonkurecni hypoteky a prodejem bytu. Reality a hypoteky to umi tedy perfektne. O ostatni produkty jsme nemeli s manzelem nemeli zajem.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 10. 2020 18:17 | Daniel

nás dostali do existenční nouze dík ne
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2017 18:55 | Leoš

Moje zkušenost z brokerem : drahá pojistka od české spořitelny zrušena a vytvořena jiná z mnohonásobně lepšími podmínkami za stejnej peníz. Konsolidace úvěrů mě ušetřila desetitisíce a nabídla úrok 4,9% z RPSN 5,1% . Moje finanční situace je teď úplně někde jinde. Hlavně díky nim . Takže jste asi narazili na špatné lidi nebo nevím .. ( velké Meziříčí)
+58
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 12. 2014 12:02 | Broker

http://diskuze-zkusenosti.com/broker-consulting-as.015877PM.html
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 18:05 | Jan Novak

Poradce Broker Consulting neměl v době testu registraci u ČNB Více zde : http://brokerconsulting.webnode.cz
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 8. 2012 23:18 | pavel

Dobrý den, v případě pojišťoven s Vámi do jisté míry souhlasím. Podnikají, to znamená, že se snaží dosáhnout zisku. U každého produktu také hodnotí míru rizika a cenu pro klienta aby byl produkt konkurence schopný, jinak řečeno prodejný. Finanční poradenství je o lidech, já osobně věřím, že odvést kvalitní práci a být pro klienta přínosem je pro oba výhodnější, i když vydělám o něco méně, než když ho "jednorázově sestřelím". Jednak je to otázka charakteru, ochoty odvádět dobrou práci a také věřím tomu, že pokud klientovu finanční situaci a plány budu řešit v jeho prospěch, bude chtít mnou poskytovanou službu i v případě, že bude řešit nějaký další finanční cíl nebo potřebu. V tom případě se tenhle přístup vyplatí nám oběma. Co se investování týká, osobně si myslím že pojišťovny by měli klienty jistit proti rizikům a investovat je lepší u investičních společností. U pojištění rizik je výhodné se jistit i za cenu přiměřených výdajů, pokud nemám vytvořenou tak velikou (a dostatečně likvidní) finanční rezervu, abych i v případě nepříjemných událostí pokryl potřebné výdaje. Pokud klient nemá přehled, měl by své finanční potřeby konzultovat s poradcem a výběru poradce by měl věnovat dostatek času a pozornosti. S pozdravem
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 1. 2012 21:35 | petra

Obávám se, že ani samotným pojišťovnám, nejde o to, aby s nimi člověk opravdu vydělal, či zhodnotil své peníze. Jim jde především o to, aby tam co nejvíce lidí, každý rok, naposílalo, co nejvíc peněz, se kterými, mohou hospodařit. A za pár procent, Vám je za 20, i více let, vrátí... možná.. pokud nezkrachují. A finančním poradcům, nejde o klienta.. ale o sebe a svojí provizi, z uzavřených smluv.. Proč první dva roky,v případě výpovědi pojistky, Vám veškeré investované peníze do pojistky zabaví???? No, aby se napákla pojišťovna na poplatcích a poradce na provizi!!! O nic jiného, jim nejde!!! A také mají velmi dobře spočítáno, že nebudou muset vyplácet tolik peněz, protože pravděpodobnost invalidity, či smrti, je mizivá...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2007 9:15 | Novotny2

Zde je spíše na místě otázka: Proč by na pětileté dítě neměla být uzavřena úrazová pojistka ? Prosím, odpovíte mi ?
-15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 21:32 | cenda.w

Částečně s Vámi souhlasím, toto pojištění na tuto částku za tuto cenu své opodstatnění má. Můj předchozí příspěvek byl namířen především na ty "stoupence" či prodejce pojištění, kteří se ohánějí "zajištěním" pro případ, že se Vám něco vážného přihodí, ale přitom mají nebo nabízejí pojistné částky kolem sta nebo maximálně dvou set tisíc a tvrdí Vám, že je to postačující. Jak dlouho se nechá žít z takovéto částky? To raději pojištění ŽÁDNÉ.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 4. 2007 19:14 | zarecky

Omlouvám se za poslední větu, má znít : Zdá se mi to příměřené.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 4. 2007 19:13 | zarecky

Nevím, jestli Vám odpoví všichni stoupenci úrazového pojištění, ale já ano. Rád by se především zeptal, kde jste přišel k částce invalidního důchodu pro dítě ve výši 10 T Kč. "Pobírání jisté částky" je jisté co do výše toho pobírání, ale ne co do výše oné částky. A spoléhat se na tento stát ? Záleží na důvěře, ta moje je velmi nízká.
Pojištění obecně by mělo sloužit ke krytí takových škod, které nejste schopen zaplatit. Tedy zlomená ruka a pojištění denní dávky to u dítěte není. Ale co vážnější úrazy s trvalými následky ? Pokud máte peníze na úpravu domova (bezbarierový přístup), na úpravu auta pro tělesně postiženou osobu (konečně i na to auto samé), invalidní vozík slušnějšího provedení, na zaplacení asistenta apod, tak pravděpodobně úrazové pojištění opravdu pro své děti nepotřebujete. My méně bohatí a stoupenci ÚP ovšem částku odpovídající necelým 2 kartonům cigaret obětujeme a děti si pojistíme.
PS. Pojistná částka mých dětí v případě nejhoršího možného poškození zdraví zní na 1,6 mil. Kč. Nezdá se mi to příměřené, ale třeba se mýlím.
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 4. 2007 22:56 | Cenda.W

Dobrý den, prosil bych všechny stoupence úrazového pojištění, aby mi napsali, jak vysoká by měla být pojistná částka (pro dítě či dospělého) pro trvalé následky úrazu. Pokud někdo tvrdí, že výše plného invalidního důchodu ( cca 10000Kč) je směšná, na kolik by potom musel být pojištěn, aby z vyplacené pojistné částky, bez inv.důchodu, žil po zbytek svého života? Po přiznání plného invalidního důchodu máte "jistotu" pobírání určité částky peněz, která se pravidelně valorizuje. Za deset let ivalidního života tedy dostanete od státu 1200000Kč - ve skutečnosti je to samozřejmě navýšeno o valorizace. Kdo z vás má pojistku alespoň na těch 1200000Kč???
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2007 10:59 | ja

Boha ste si klidne mohl nechat, o nej zajem taky nemam. Kdyz vidim pravdepodobnost, ze se stanu invalidou, tak zcela klidne spim i bez pojisteni. Bez pojisteni budu mit invalidni duchod. A s pojistenim? Totez plus nejakou almuznu od pojistovny a to jeste budu muset doufat, ze mi pojistovna neco da a neuplatni jednu z tisice vyjimek napsanych mikroskopickym pismem ve vseobecnych podminkach. Takovou verbez opravdu nemam potrebu zivit.
+75
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2007 18:08 | Dominik

Takových frajerů jsem již viděl hodně-jejich sebevědomí obvykle končí po vážném úrazu a zjištění,že již nikdy v životě si nevydělá svojí prací ani korunu a jediné co má je invalidní důchod nevalné úrovně! Pak brečí jak stará žebračka a přehrabává doma šuplíky jestli přece jen nějakou zapomenutou pojistku nemá-(obvykle ne)! Já se musím přiznat,že schůzky u lidí podobných názorů končím zpravidla po 10 min -je to ztráta času a nervů! Pokud má někdo seriozní zájem o zajištění své,nebo svých blízkých-klidně s ním strávím u počítače i několik hodin,abychom pro něj vybrali optimální variantu!-ale jsou lidi,kteří se nechají poučit jen životem-Bůh s něma!
+50
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2007 16:44 | ja

To je vec zivotniho postoje. Me bys asi oznacil za "hazardniho hrace" - nemam pojistku vubec zadnou. Nez bych zivil dealery, pojistovny, media (skrz reklamu) a podobnou pakaz, tak si penizky radeji uziju, neco i nasetrim na pripadne skody a jeste s pocitem, ze na tom v prumeru tratit nebudu.
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2007 9:01 | Novotny2

Vážený "studente", přečetl jsem si Váš názor - a můj dojem ? Víte o tomto problému možná méně než o češtině (přečtěte si svůj příspěvek). A troufáte si hodnotit jiné ? Vysvětlete mi, proč je úrazové pojištění dětí stupidita. Souhlasím s Vámi, že pojištění denního odškodného, či doby nezbytného léčení není nezbytně nutné (člověk za měsíc léčení si - třeba zlomené ruky - dostane od pojišťovny cca 3 000,- Kč, a z toho nezbohatne). Ale co říkáte další součásti úrazového pojištění a tou je pojištění trvalých následků úrazu ? To se již netýká jen modelek a sportovců. Představte si, že si zlomíte ruku (nebo nohu) a tato zlomenina bude mít za následek, že s končetinou nebudete moci hýbat, ztratíte cit, aj. Neznám skoro obor lidské činnosti, kde by jste k práci nepotřeboval řádně "fungující" ruku. Potom, pokud sám nemáte dostatečnou "zásobu" finančních prostředků budete odkázán na žebrání u zdravotní pojišťovny o kompenzační pomůcky (pokud na ně budete mít nárok), budete muset žebrat na sociálce o příspěvky na bydlení, protože Váš příjem půjde na životní minimum. Teprve až tehdy si možná uvědomíte, že úrazová pojistka není zase až taková stupidita - ani u dětí. A co se týká pojištění zastávám názor, že pro českého člověka je každé pojištění drahé a zbytečné - do té doby než se mu něco stane, ale to již je většinou pozdě. U nás jsme pořád ještě přesvědčeni, že pokud se nám něco stane, tak stát má povinnost se o nás postarat. Tento názor je většinou jeden z největších omylů v našem životě. Nebudu srovnávat výši platby do pojištění, ale jen procenta. V Německu je průměrné procento platby do pojištění občanů kolem 23% z platu. U nás je to v průměru 6% z platu. Možná to něco říká o tom, kdo je k sobě, své rodině, dětem zodpovědnější a nebo, jak říkáte Vy, stupidnější.
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2007 21:29 | ja

Preuceny zednik? Kez by aspon to! Ja se setkal kdysi davno, fakt nekecam, s dealerem jednoho stavebniho sporeni, ktery byl do te doby kolotukem u Ceskych drah. I kdyz jsem to sporeni chtel uzavrit a nechodit na pobocku, tak po vyslechnuti tohoto lhare jsem jej ze dveri vyrazil a radeji na pobocku zasel. Kdyby diky me takovy exot ziskal provizi, to bych si do smrti vycital.
+42
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2007 21:23 | ja

S hodnocenim pockam az na zitrejsi pokracovani. Zatim jsem si z toho odnesl dojem, ze kontaktovani tragicke, "poradce" se umi chovat, vyslechl prani a nevnucoval okamzite kapitalovou zivotni pojistku. Jestli toto staci na nejlepsiho poradce, tak to neco o tomto oboru podnikani svedci.
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 040 325 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2021

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Překlenovací úvěr
Poradna > Karty, účty, úvěryÚvěrySpotřebitelské úvěry

Otázka: Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat ohledně vrácení daní z překlenovacího úvěru. A sice jestli se vrací celá částka která je napsána v potvrzení o zaplacených úrocích například částka 38 000kc nebo zda se... více

Rodinné právo

Daně

Investiční poradna

Hypoteční úvěr

Karty, účty, úvěry

Pojištění a penzijní připojištění

Sociální poradna

Dotace z EU

Právní poradna

Stavební spoření

Realitní poradna

Spotřebitelská poradna

Spoření na stáří

Poradna při finanční tísni

Elektronická evidence tržeb (EET)

Koronavirus a peníze

Doporučujeme

Kde proboha žili? Fialův plán boje s covidem sází na nemožné

Kde proboha žili? Fialův plán boje s covidem sází na nemožné

Nediskriminovat, ale spojovat. Budoucí vládní koalice Petra Fialy, který bude brzy jmenován...více

Povinné očkování je tu. Můžeme se snad z covidu vyhrabat jinak?

Povinné očkování je tu. Můžeme se snad z covidu vyhrabat jinak?

Dosluhující kabinet vyhlásil další nouzový stav, a kromě toho vytasil zbraň těžkého kalibru...více

„Ať tě znásilní horda migrantů, ty tlustá krávo.“ Musíme si takové komentáře na internetu nechat...

„Ať tě znásilní horda migrantů, ty tlustá krávo.“ Musíme si takové komentáře na internetu nechat líbit?

„Doteď mi chodí výhružky smrtí nebo doporučení, aby mi někdo uřízl hlavu nebo mě znásilnil....více

Je tohle normální?

Je tohle normální?

Spisovatelka a novinářka Markéta Lukášková patří ke generaci žen, které si mockrát vyslechly...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Šmejc

podnikatel, Home Credit

Martin Kasa

podnikatel a investor, Ticketon.cz

Jiří Šmejc
ÚSPĚŠNOST
51,06 %

z 47 duelů
×
Martin Kasa
ÚSPĚŠNOST
52,27 %

z 44 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
Nadílka

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.