eBanka prodána, co se bude dít dál?

Kolik stojí koupit si zavedenou banku? Proč k akvizici došlo a co spojení Raiffeisenbank s eBankou přinese stávajícím klientům těchto bank? Zmizí eBanka z trhu? Jak bude probíhat transformace dvou bank v jednu? Jaké cíle má budoucí banka?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 10. 2006 7:02

Ja jsem s eBankou velice spokojen, a doufam ze to tak zustane !!! Kreditku mam od GE (bez uctu u GE), hypoteku nechci a na poplatcich oproti kolegum se sparkasy a nebo od banky s nestrasnejsim inet bankovnictvim usetrim nekolik set rocne !!! Navic maji otevreno furt a do banky uz jsem nepachl ani nevim jak dlouho... takze nemenil bych, protoze NENI ZA CO, ostatni je v mych ocich daleko hosri cesta nutici mne vyuzivat Wokenice a IE ( ted mam Linux nebo MAC OS a nic jineho nechci). Az soudruzi v jinych bankach pochopi, ze jsou i jine OS nez Wokenice a zrusi poplatek za vedeni uctu a za prichozi platby (ze sparkasso a dalsi), muzeme o tom uvazovat.... do te doby eBANKA ruleZ !!!

+56
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

26. 10. 2006 10:17

Škoda, eBanka docela slušně fungovala i když neposkytovala, žádné podnikatelské ani osobní půjčky, přestože k tomu neustále vyzývala na internetu. Nová situace může být jen horší, takže už přemýšlím kam se uchýlit, ale ono to bude stejně špatné všude.

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)

1. 11. 2006 14:30 | oddTom

No, pro většinu lidí asi bude jednodušší mít účet v ČR, a ne ve Švédsku. :)
A jinak nevím, v čem by měla být nenažraná? Vedení účtu a příchozí platby zadarmo, odchozí za 6 - 8, výběr ze všech bankomatů za 7 (nemusím řešit, jestli jsem u toho správného nebo jestli zaplatím 30 Kč navíc)... Já jsem s eB spokojen.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 10. 2006 17:28 | kasjar@post

Raifaisenu to ide zrejme lahsie v zahranici ako v drahom rakusku, no to ze si musi vecsi podiel na trhu takto kupovat nesvedci o najvecsej dovere v tuto banku.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 10. 2006 17:28 | kasjar@post

Raifaisenu to ide zrejme lahsie v zahranici ako v drahom rakusku, no to ze si musi vecsi podiel na trhu takto kupovat nesvedci o najvecsej dovere v tuto banku.
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 10. 2006 12:09 | MaS

Prave marketing je ta odpoved ... copak nekdo nekdy videl reklamu na hypoteku od EB? A staci porovnat s masivnim masirovanim ze strany napr. CMHB, CS ci GE. A taky vime, ze prvni cesta klineta je do jeho domovske banky a EB je bankou malou oproti treba CS ci KB. Souhlasim, hypoteka EB nema takove "vymozenosti" jako prideleni bez dolozeni prijmu, ale jak sam uvadis, je to okrajova zalezitost. Vhodna treba pro zamestnance restauraci s nadstandartnim prijmem, ale ofic. minimalni mzdou. Nebo podnikatele "bez zisku". Ale pokud clovek vydelava normalne, da preci prednost nizsimu uroku (bez dolozeni prijmu ma ubycejne urok vyssi). Ve standartnich parametrech RB neposkytuje lepsi ani nahodou. Jen jsem chtel upozornit na to, ze chapat EB jako banku, ktera nema hypoteky (nebo je ma spatne) a ktera bude o tuto sluzbu obohacena spojenim s RB je naprosty nesmysl. P.S. znam lidi s hypotekou s EB a sam o nich uvazuji, takze urcite neplati, ze si je nikdo nebere.
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2006 14:46 | Karel

OK, omlouvám se, BYLA ztrátová. I když ten její loňskej a letošní pidizisk asi ty 200milionový zářezy ročně nenapraví. Myslím, že daňovej štít tam bude ve slušný výši a minimálně zaplatí všechny náklady na integraci...
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2006 12:48

Karle, eBanka už je druhý rok zisková!
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2006 9:59 | Franta

Stačí jednou kliknout na odkaz "úrokové sazby" na homepage...pojištění ano (Uniqa), zdarma splacení jednou za rok ano (ne oficiálně, ale stačí se zeptat)...jinak máš pravdu, oficiálně jen při otočce úrokové sazby... ...jen tak mimochodem, když jsou ty hypotéky eB tak super, tak proč si je nikdo nebere? Asi něco jinýho je marketingovej propočet/kalkulačka a něco jinýho realita, jinak si to neumím vysvětlit... Nevidím nikde např. hypotéku bez doložení příjmu, kombinovanou s investičním životním pojištěním, bez vybrané nemovitosti, na nemovitosti v zahraničí apod. To samozřejmě nejsou produkty pro každého, ale kdo má potřebu, tak myslím, že tady najde slušnej výběr.... No, necháme se překvapit, co z toho vznikne...
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2006 7:02

Ja jsem s eBankou velice spokojen, a doufam ze to tak zustane !!! Kreditku mam od GE (bez uctu u GE), hypoteku nechci a na poplatcich oproti kolegum se sparkasy a nebo od banky s nestrasnejsim inet bankovnictvim usetrim nekolik set rocne !!! Navic maji otevreno furt a do banky uz jsem nepachl ani nevim jak dlouho... takze nemenil bych, protoze NENI ZA CO, ostatni je v mych ocich daleko hosri cesta nutici mne vyuzivat Wokenice a IE ( ted mam Linux nebo MAC OS a nic jineho nechci). Az soudruzi v jinych bankach pochopi, ze jsou i jine OS nez Wokenice a zrusi poplatek za vedeni uctu a za prichozi platby (ze sparkasso a dalsi), muzeme o tom uvazovat.... do te doby eBANKA ruleZ !!!
+56
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2006 17:14 | MaS

A co se tyce uroku ... urok 100% hypoteky a u 5-lete fixace u RB je o cca 0,5% vyssi nez u EB ... pokud informace neni naprosto presna, omlouvam, je cerpana z webu finance.cz, protoze RB ani neni natolik transparentni, aby mela viditelne vystavene urokove sazby u hypotek ci u sve hypotecni kalkulacky. Hledat je zdlouhave v dokumentech nehodlam. Jednu kalkulacku tam sice maji, ale nelze u ni ani volit % uveru vzhledem k cene porizovane nemovitosti a ani roky fixace ... dobra finta. Jakou asi fixaci a % uver tam maji defaultne navolenou? I tak je ta castka tam nizsi, nez u eckove 100% hypoteky s 5-letou fixackou. A poplatek za prideleni uvery je u RB max. 29.000 u EB max. 19.000. Vazne je to vsude stejne?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2006 16:56 | MaS

Hahahaha. Samozrejmost? Ktera banka umoznuje kazdych 12 mesicu mimoradnou splatku bez sankci? Umoznuji to pouze u koncici fixace. U ecka muzete podepsat dlouhou splatnost hypoteky (napr. 30 let), aby "povinne" splatky byly nizke, ale pritom diky tomuto platit rychleji (napr. jako pri splatnosti na 15 let). V pripade finacni nouze, nebo napriklad pri zalozeni rodiny budete treba 3 roky platiti jet castku nuntou a pak zas mimoradnymi splatkami zrychlite. Takovou flexibilitu vam jinde nedaji. A pojistka? Nektere banky vas do pojistky nuti, nektere ji doporucuji, tahle ji za vas diky napojeni na CP platila sama. To neni samozrejmost. Jo, kam to ted po spojeni s RB pujde to nevim, to opravdu nevim. To je otazka smlouvy.
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2006 14:38 | Tonda

Samozřejmě vím, že eBanka hypotéky má. Ale kde berete tu jistotu, že lepší, co o hypotékách RB víte? To, co jste tady vyjmenoval, beru jako absolutní samozřejmost. Ale pokud máte hypo od eB, tak se teď asi budete divit (nemluvím o úrokových sazbách, ty jsou srovnatelné všude), ale o nabídce produktů...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2006 13:16 | MaS

Drobna poznamka - eBanka hypoteky jiz davno poskytuje a lepsi nez RB ;-) (nizke ci max. srovnatelne uroky, moznost mimoradne platby kazdych 12 mesicu bez poplatku a bez ohledu na fixaci, placeni pojistky dluznika)
+35
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2006 11:45 | Tonda

Můžete, prosím, uvést alespoň jeden racionální důvod, proč by nová situace měla být jen horší?Namátkou klienti eB konečně budou moci dostat kreditku nebo normální hypotéku, o spotřebitelských půjčkách mluvíte sám...zatím nevidím důvod pro paniku - jestli se bude banka jmenovat tak nebo onak je mi úplně ukradený...
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2006 11:44 | Karel

Co třeba daňový štít? eBanka je dost dlouho ve ztrátě, a tohle bude určitě slušná pálka. Žádnej jinej důvod mě taky nenapadá...
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2006 10:17

Škoda, eBanka docela slušně fungovala i když neposkytovala, žádné podnikatelské ani osobní půjčky, přestože k tomu neustále vyzývala na internetu. Nová situace může být jen horší, takže už přemýšlím kam se uchýlit, ale ono to bude stejně špatné všude.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2006 8:26 | Jahoda František

Proč PPF banku prodala, je celkem jasné - stačí se podívat na výsledky E-banky od jejího založení. Z její strany to byl nepochybně dobrý obchod. Ale proč jí Raiffeisenbank za takovou cenu koupila? Sleduji akvizice rakouských finančních společností už dlouhou dobu. Tahle transkace je dle mého názoru jedna z nejšílenějších a cenově pravděpodobně nejpřeplácanější.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2006 7:37 | Lenin

Jiří vy jste opravdu tak naivní nebo to jen děláte? To jste si téhle skutečnosti všiml až nyní, vždyť to tak funguje už několik let.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2006 7:27 | Jiří

Dříve jsme platili v České pojišťovně povinné ručení bez poplatku,ale teď je větší v E-bance než na pošťě.Když ptáčka lapají ,pěkně mu zpívají.Nalákali klienty na lacinou reklamu v televizi a pak zdražili poplatky!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2006 6:52

Rovněž já zmizel z eBanky,a to pro neskutečnou nenažranost banky.Mám to s čím srovnávat neb mám učet ve švédské bance.Když jsem srovnal poplatky a služby ve Svédsku a v eBance šly na mě mrákoty.Přičemž švédici nepatří k nejlevnějším.eBanku nemohu doporučit nikomu.Co s tím udělá nový majitel,tot otázka.Nedělám si však žádné iluze. Jiří.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2006 6:52

Rovněž já zmizel z eBanky,a to pro neskutečnou nenažranost banky.Mám to s čím srovnávat neb mám učet ve švédské bance.Když jsem srovnal poplatky a služby ve Svédsku a v eBance šly na mě mrákoty.Přičemž švédici nepatří k nejlevnějším.eBanku nemohu doporučit nikomu.Co s tím udělá nový majitel,tot otázka.Nedělám si však žádné iluze. Jiří.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2024

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Radim Passer

podnikatel, Passerinvest Group

Vít Bárta

politik a podnikatel, ABL

Radim Passer
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Vít Bárta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services