Partners koupili Peníze.CZ – a na čtenáře čeká spousta novinek

Tomáš Prouza | rubrika: Co se děje | 21. 12. 2010 | 64 komentářů
Vedle bohatšího obsahu na čtenáře čekají především praktické rady, zajímavé analýzy a užitečné aplikace.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 12. 2010 17:16, cmrdle

Vážení,zamyslete se konečně nad otázkou komu tahle pomlouvačná kampaň proti firmě IFP poslouží?neustále se dočítám,jak je firma nepoctivá vůči svým klientům,televize vesele odvysílá reportáže rádoby okradených klientů,ale jak je tedy možné,že se firma tak rozvíjí,že má stále více spokojených klientů?ptal se někdo na názory těch spokojených?já to v televizních novinách neviděl.i pomlouvačná kampaň musí mít jasná pravidla a především musí být jasná i v argumentech.zajistit se na stáří musí být priorita každého z nás,pokud někoho není,uloží mu to už brzy naši zákonodárci a já se ptám co je špatného na spoření na svém vlastním účtu?mám radši svoje peníze vložit do správy státu?finanční gramotnost je u nás opravdu hodně nízká,když musí padnout tato otázka.za sebe mohu říct,že chápu o jaký koláč pěněz jde a proto také chápu nečisté praktiky lidí a zainteresovaných firem.jsem přesvědčen,že konkurenčním firmám IFP vadí,ale jsem stejně tak přesvědčen,že IFP je správná cesta.lidé nejsou hloupí a dříve či později se budou muset nějakou cestou důchodové reformy vydat a já chci věřit,že jich bude opravdu hodně,kteří pochopí,co je nejlepší pro ně samé.

+205
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

27. 12. 2010 17:48, Václav Valášek

Vážený noname,
nechte si ty naučené bláboly o finanční gramotnosti, důchodovém koláči a státním pilíři. To je jediné co všude od vás čtu a slyším (od pana pilota, krycí jméno Ponzi, až po vás, údržby letového provozu). Radši mi napište co je normálního na tom dealovat investička za dvojku, přihazovat k tomu směnku na 48000,- Kč, smlouvu o spolupráci na dealování dál a nějakou lyoness kartu či jaký další aeroplán? Kdyby jste byl finančně gramotný, tak tak to tady neobhajujete a kdyby byl gramotný kdokoli z vašich klientů, tak vás vezmou pohrabáčem přes záda.
Pokládejte za můj poslední příspěvek na toto téma a lidem jako jste vy. Nemám na to čas ani náladu. S pozdravem třikrát hanba!
Václav Valášek
http://www.finmag.cz/cs/finmag/financni-poradenstvi/independence-a-freedom-armageddon-po-cesku/

-183
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 64 komentářů)

5. 1. 2011 16:40 | Jindra Hlavac

Zdravím Tomáši, přeji vše dobré v rozvoji serveru. Byl jsem u toho v roce 2000 také a bylo to fajn.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 1. 2011 9:19 | Jirka

ČNB chystá změny, doufám, že velké.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 1. 2011 1:24 | Milan

Souhlasím s Jirkem. Investovat přes IŽP je blbost. A je prakticky jedno od které pojišťovny IŽP je. Během prvních dvou až tří let klient nenašetří na IŽP ani korunu protože musí zaplatit provizi. (Nejdražší spoření) Kdo si myslí něco jiného doporučuji stáhněte si nějakou kalkulačku. Další z rizik o kterém klienti mnohdy neví je, že když přestanou platit může je v nějakých případech navštívit i exekutor. O zdanění na konci se ani nebudu zmiňovat. Co se týče poplatků klient platí zdvojené poplatky. Pojišťovně a investičnímu správci. V případě, že chcece pomocí investic spořit doporučuji přímo jít přes investiční společnost. Důvodů je více. Většina společností má na výběrr z mnoha fondů. Klient platí pouze jedny poplatky. Když se stane, že klient nemá jeden měsíc na investici nestane se, že se dostane do dluhu. (na rozdíl od pojišťovny) Po šesti měsících je zisk osvobozen od daně. Provize je ve výši cca 13ti měsíčních platbách. (záleží na investiční strategii) Což znamená, že klient po dvouch letech má již naspořenou částku na rozdíl od IŽP. A ve finále pochybuji, že fondy do kterých se investuje přes IŽP nabízejí klientům tzv životní cykly (postupné zkonverzativnění portfolia), zamykání výnosů a stop loss (při určitém propadu okamžité zkonzervativnění. To bylo jenom ve zkratce. Poplatková struktura viz www.t-a-n-k.eu to mluví za své.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2011 21:49 | Jirka

Jinak si palce dávejte nahoru, ale to vám nepomůže:-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2011 21:48 | Jirka

Vzhledem k tomu, že jsem byl na prezentaci, tak vím o čem je Vaše společnost. Na prezentaci jsem zaslechl minimálně 6 tvrzení, které jsou v rozporu ze zákonem, vzhledem k tomu, že byl pan zapsaný jako PPZ. Na prezentaci jsem chtěl panu chytrému vysvětlit to, co vlastně lidem hromadně sjednává. Bohužel, pan si zpíval svojí písničku. Úsměvné mi přišlo především tvrzení, že si lidé za dva roky mohou vybrat všechny vložené vklady. Doporučil za dva roky snížit pojistné. Účet údajně nemá pomalu žádné poplatky a minimální zhodnocení je 7%, což je nesmysl. Když jsem mu ukazoval strategie a jejich průměrnou výnosnost, tak mi řekl, že tomu nerozumím. Poplatky, které má program, si nechtěl připustit. Jaké bonusy máte namysli? Myslíte ty směšné slevy? To jste tak hloupý? Omlouvám se, ale slevy dnes může mít každý a to i bez Vaši společnosti a nutnosti podepisovat nevýhodný program, který živí celou Vaši společnost. Můžete mi sdělit kde mohu najít výroční zprávu Vaší společnosti? Vysvětlete mi co Vaše společnost přináší lidem, já všude totiž čtu stížnosti. Jinak máte pravdu, státu se nedá věřit, ale kdo tvrdí, že klient musí spoléhat na stát? Dnes si klient může vytvářet vlastní majetek, vy asi o investicích moc nevíte, že? Investovat přes pojišťovnu je opravdu hloupé a přes běžné pojistné úplná hovadina. Jinak 12 000,- není žádný bonus, tak tomu možná říká vaše IFP, ve skutečnosti je to záloha od pojišťovny, kterou sám klient musí zaplatit. Myslíte si že 12 000,- je dostatečná odměna? Je to almužna, kterou Vám dnes vyplatí snad každá zprostředkovatelská společnost. Za stejnou smlouvu kterou bych nikdy nesjednal bych měl 33 000,-, běžní zprostředkovatele se dostávají na 24 000,-. Řekněte zde čtenářům, co dělala IFP ještě předtím než začala bouchat IŽP od jedné pojišťovny, určitě se nám svěříte.

Já se Vás ptám, kolik klientů Vám zaplatí ty dva roky pojištění,na které se u IFP upíšete?? Nechápu co je to za otázku! Já rozhodně IŽP nesjednávám na investice, od toho jsou daleko lepší možnosti, bohužel spoustu pochybných společnosti si to nechce připustit.

Prosím Vás v čem lžu? Jinak IFP nemá dobré jméno a jestli vám nestačí ani mediální varování, tak je mi vás líto.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2011 17:09 | cmrdle

Vážený,to,co tady popisujete Vásusvědčuje opětze lži a z toho,jak se celou věc snažíte zkreslit a pošpinit dobré jméno firmy IFP.Připouštím,že máte nějakou znalost pojišťovnictví a produktů pojišťoven,ale zároveň Vás to usvědčuje z naprosté neznalosti firmy IFP.nechci se tady zdlouhavě rozepisovat,přečtěte si výše příspěvek Salamandra.Já se Vás ptám,kolik klientů Vám zaplatí ty dva roky pojištění,na které se u IFP upíšete??Než napíšete další lživý a pomlouvačný příspěvek naprosto matoucí veřejnost a její mínění,zamyslete se,prosím.počítáte tady procenta,ale kde jsou ty bonusy spokojených a poctivě pracujících klientů firmy IFP?Nebo je nezapočítáváte schválně?napíše tady konečně někdo pravdu?jak chcete pomoci zadluženým rodinám?Tím,že si založí IŽP rozhodně ne,i když tato varianta je rozhodně lepší,než svěřit peníze státu,ale získat bonus 12 000 za doporučení klienta a ještě mu pomoci z finanční tísně,to dokáže v této zemi jedině IFP.jen ten,kdo nezná nebo nepochopí,dokáže něco takového napsat.Je mi Vás opravdu líto,ale pokuste se zjistit informace o firmě,než budete chytračit.Na mě jste dojem fakt neudělal.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2011 10:42 | Jirka

Pro bouchače IFP

Zákon č. 38/2004 Sb., o pojišťovacích zprostředkovatelích a … §21, Povinnosti pojišťovacích zprostředkovatelů a samostatných likvidátorů pojistných událostí: (1) Osoba provozující zprostředkovatelskou činnost v pojišťovnictví … je povinna tuto svoji činnost vykonávat s odbornou péčí, chránit zájmy spotřebitele, zejména nesmí uvádět nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné nebo dvojsmyslné údaje a informace, anebo zamlčet údaje o charakteru a vlastnostech poskytovaných služeb.

Bylo spoustu stížnosti, které zaznamenala ČNB, to dokazuj, že se daný zákon moc nedodržuje.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 1. 2011 22:43 | Jirka

Už je to v pořádku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 1. 2011 22:41 | Jirka

Proč mi byl smazán příspěvek?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 1. 2011 22:24 | Jiří

IFP pořád ještě podniká? IŽP – Evropská jistota, je vhodný nástroj pro investici? Tak se podívejme pod pokličku.
Muž 30let vkládá 2000,- po dobu 30let do Evropské jistoty. Průměrné roční čisté zhodnocení dejme tomu 5%, více u tohoto programu asi čekat ani nemůžeme. Průměrná inflace 3%.
Celkově vloženo 720 000,- Celkový kapitál 1 339 735 Reálná hodnota peněz 677 503 Kč.
Ale co to? Peníze se nám znehodnotily. A to jsem neodečetl zdanění výnosu 15%. Takže rozhodně už jenom na základě výpočtu bych nemohl klientovi tento nástroj doporučit. Jinak těm, kteří dělají pro IFP doporučuji si prostudovat 38/2004 Sb. Nedostávejte se do problému, kterého budete litovat.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2010 19:15 | Milan

No koukám, že mínusů jsem vyfasoval víc jak odpovědí..
-15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2010 15:15 | Milan

Pojďme se podívat trošku dál... :-) Investovat přes IŽP je skoro v každém případě nesmysl. Už jenom kvůli polatkové struktuře. Ale na něčem musí IFP vydělávat. Předpokládám, že ani produkt IŽP, který nabízí IFP nebude jeden z nejlevnějších.. Rozhodně IFP finanční gramotnosti nijak nepomůže. Právě naopak. Myslím si, že spíše zneužívá lidské hlouposti..
-16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2010 13:03 | Salamandr

Nezbývá než ještě jednou reagovat.
Milý pane Valášku, člověče Vy se opravdu nepoučíte.Docházejí Vám argumenty, či co? Zcela zřejmě nejste seznámen s obchodním systémem, který firma IFP provozuje.Není to MLM(tedy více,nebo chcete-li mnoho úrovňový obchod), nýbrž dvoustupňový marketing(TLM) a s těmi Vámi deklarovanými pyramidovými systémy a "letadly" to nemá vůbec nic společného. Jinak si myslím, že pokud se MLM provozuje poctivě, tak je to systém efektivní a čistý, o čemž nakonec svědčí i to, že většina obchodování po celém vyspělém světě má něco společného se systémem odměňování v MLM, ale to Vy jistě velmi dobře víte, že? Přesto firma IFP a.s. tento obchodní systém nekopíruje, ale funguje v systému dvouúrovňového marketingu, tedy TLM, který je velmi průhledný, sledovatelný a opravdu velice efektivní. A co se týká směnek, tak ty se vypisují vyjímečně pokud si to klient přeje, jakožto naprosto legální zajišťovací nástroj pro případ, že firma za svého klienta v případě neplacení z jeho strany za něj IŽP uhradí. Klient IFP nemá v žádném případě povinnost tuto směnku vypisovat ani podepisovat. Navíc klienti(partneři) firmy IFP můžou, ale nemusí aktivně spolupracovat a přesto všichni (i ti pasivní) mohou čerpat všechny výhody IFP Clubu. Z toho všeho vyplývá, že Vaše informace pane Valášku jsou velmi povrchní a kusé. Je mi opravdu upřímně líto, že se k celé věci takto stavíte, protože věřím, že portál Peníze.cz jinak bude nadále poskytovat dostatečně relevantní informace o trhu, až na drobné excesy jako jsou něktré neověřené informace bohužel uváděné ve Vašich komentářích. Věřím však, že to není apriory Vaším úmyslem, nýbrž, že výše popsané plyne jen a jen z Vaší malé znalosti věci.
S upřímným pozdravem všeho nejlepšího Salamandr
+100
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2010 10:38 | Václav Valášek

:( Tak ještě jeden... Název "referenční marketing" jste asi opravdu vytasili v čechách jako první. Ale jinak pyramidové hry tu bylo už před vámi. Koupím si pomalé a drahé auto na splátky a abych měl na splátky ještě než se ho budu moci do dvou let zbavit, tak ho vnutím dalším třem sousedům. Každý z těch třech sousedů ho musí vnutit dalším třem a jedeme dál... Pod hrozbou směnky na desetitisíce korun a že třeba zítra přijdu o práci a nebudu moci smlouvu platit jí radši začnu nutit dalším lidem. Spoření na důchod, kde ještě po sedmi osmi letech při příznivém vývoji nejsem na svých, protože dva roky platím něčí odměnu. Z oběti se stávám lovcem. Jak oběť upíra, která večer jde spát jako člověk a ráno vstává jako zvíře. Brrr. Úplně mě mrazí z toho, jak jste do toho zažraný. Ale vy musíte, že? Máte směnku pro sebe i celou rodinu. Končím. Definitivně.
-65
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2010 9:56

Pane Salamandre, s vámi opravdu nemá cenu diskutovat, pořád melete ty vaše nesmysly. http://www.investujeme.cz/clanky/pozor-na-multilevely-na-distribuci-izp/
-106
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2010 22:59 | Salamandr

Václave, Václave !
Četl jsem některé Vaše články na webu a připadají mi,že většinou mají hlavu a patu. A proto mě překvapuje, že se snižujete k dehonestaci firmy, kterou do detailu neznáte ( o čemž by mohl svědčit poslední komentář ), anebo znáte? Pak by to bylo opravdu horší, než jsem si myslel. To by Vás ale Václave nebylo hodno. Leda že by se za Vaše jméno schovával někdo jiný, v což doufám. Někdo uplacený konkurencí, anebo někdo hloupý. A pokud vím, tak investičko uzavřené přes IFP je výhodné také a hlavně díky referenčnímu marketingu, který firma, jak známo, u nás v oboru zavedla jako první. Tedy proto, že obyčejnému klientovi jeho IŽP může zaplatit už jen doporučení dvou či tří nových klientů. Víc lidí totiž nepotřebuje. Kdybyste byl moudrý, tak byste se nechal napřed řádně informovat, než začnete všechny házet do jednoho pytle. Salamandr
+179
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 12. 2010 17:48 | Václav Valášek

Vážený noname, nechte si ty naučené bláboly o finanční gramotnosti, důchodovém koláči a státním pilíři. To je jediné co všude od vás čtu a slyším (od pana pilota, krycí jméno Ponzi, až po vás, údržby letového provozu). Radši mi napište co je normálního na tom dealovat investička za dvojku, přihazovat k tomu směnku na 48000,- Kč, smlouvu o spolupráci na dealování dál a nějakou lyoness kartu či jaký další aeroplán? Kdyby jste byl finančně gramotný, tak tak to tady neobhajujete a kdyby byl gramotný kdokoli z vašich klientů, tak vás vezmou pohrabáčem přes záda. Pokládejte za můj poslední příspěvek na toto téma a lidem jako jste vy. Nemám na to čas ani náladu. S pozdravem třikrát hanba! Václav Valášek http://www.finmag.cz/cs/finmag/financni-poradenstvi/independence-a-freedom-armageddon-po-cesku/
-183
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2010 17:16 | cmrdle

Vážení,zamyslete se konečně nad otázkou komu tahle pomlouvačná kampaň proti firmě IFP poslouží?neustále se dočítám,jak je firma nepoctivá vůči svým klientům,televize vesele odvysílá reportáže rádoby okradených klientů,ale jak je tedy možné,že se firma tak rozvíjí,že má stále více spokojených klientů?ptal se někdo na názory těch spokojených?já to v televizních novinách neviděl.i pomlouvačná kampaň musí mít jasná pravidla a především musí být jasná i v argumentech.zajistit se na stáří musí být priorita každého z nás,pokud někoho není,uloží mu to už brzy naši zákonodárci a já se ptám co je špatného na spoření na svém vlastním účtu?mám radši svoje peníze vložit do správy státu?finanční gramotnost je u nás opravdu hodně nízká,když musí padnout tato otázka.za sebe mohu říct,že chápu o jaký koláč pěněz jde a proto také chápu nečisté praktiky lidí a zainteresovaných firem.jsem přesvědčen,že konkurenčním firmám IFP vadí,ale jsem stejně tak přesvědčen,že IFP je správná cesta.lidé nejsou hloupí a dříve či později se budou muset nějakou cestou důchodové reformy vydat a já chci věřit,že jich bude opravdu hodně,kteří pochopí,co je nejlepší pro ně samé.
+205
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2010 15:37 | Václav Valášek

Zrovna sedím v restauraci Salamandr, ale ani to mi nepomohlo, abych chytil váš myšlenkový pochod :) Nechcete to celé nepsat třemi větami, ale s obsahem? A nebo já vám pomůžu: hned první reportáž: http://prima.stream.cz/zpravodajstvi-prima/542228-zpravy-tv-prima-21-12-10 a mnohem více ve vašem fanklubu zde: http://www.facebook.com/podvodIFP?v=wall
Přeju hezké svátky a ať si rozbijete pusu dřív na ledu, než to udělá někdo z podvedených. Václav Valášek
-95
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 12. 2010 14:28 | Salamandr

Domnívám se, že odkup serveru Peníze.cz je součástí strategie f.Partners, jakož i kampaň vedená dost nevybíravým způsobem proti konkurentům na trhu, např. vůči firmě IFP a.s. od počátku podzimu.
Pravda, pravda, snažení je to veliké, avšak jejich intenzivní mediální masáž, která má za úkol zdiskreditovat poctivou makléřskou společnost s dlouholetou tradicí, která navíc úspěšně roste, má jednu chybu. POSTRÁDÁ totiž to hlavní. PRAVDIVÉ ARGUMENTY!
V této nízké kampani se opakovaně říká, že chování společnosti je neetické a naznačuje se v ní, že firma podvádí. Uzavírají prý nevýhodné smlouvy atp. A já se tedy ptám. V čem spočívá ten podvod? A v čem jsou tyto smlouvy tak nevýhodné?!? Je snad podvodné a nevýhodné založit si vlastní spoření na důchod? Je snad nevýhodné dobře investovat s vysokým výnosem? Je snad nevýhodné nejbezpečněji, jak je to jen možné, uložit svoje úspory? Je snad nevýhodné být v členském klubu, kde všichni výrazně šetří za své nákupy? Je snad nevýhodné mít významné slevy na pojistkách? Je snad nevýhodné pro podnikatele šetřit náklady? Jsou snad nevýhodné velmi vysoké slevy na rodinné dovolené? Je snad nevýhodné koupit si automobil se slevou, kterou jinde neobdržíte? Je snad nevýhodné dostávat od firmy finanční bonusy za rozšiřování klubu? Je snad nefér umožnit lidem účinně řešit jejich finanční problémy? Je nefér zajistit zájemcům velmi efektivní podnikání a pomáhat jim z bídy?
Firma IFP a.s. je už šestnáctým rokem na trhu. Pracuje poctivě a dobře. Rok od roku se dynamicky rozrůstá a dosahuje větších a větších obratů. Okruh služeb pro členy klubu a klienty se neustále rozšiřuje. A to je právě to hlavní, co vadí konkurenci v době, kdy se mílovými kroky blíží rozdělování tzv. "důchodového koláče".
Firma je stále úspěšnější, a to je pravý důvod útoků na IFP a.s. Avšak vážení přátelé, IFP má jednu obrovskou výhodu oproti jiným společnostem, které problémy svých klientů v podstatě jen popisují a na jejich bídě vlastně parazitují tím, že z nich vysávají za různé "služby" jen další a další poplatky. Naproti tomu členství v IFP Clubu je zdarma a firma problémy svých klientů navíc účinně řeší. Pokud klient investuje nějaké peníze, tak jen do své vlastní budoucnosti, na svůj vlastní účet, popřípadě do svého vlastního vzdělávání. Kdo to pochopí, může si také vydělat nemalé peníze a to nejen na to, aby si z nich hradil svoje IŽP, ale aby z nich i velmi slušně žil.
Taková je totiž pravda o IFP a.s. Už chápete, proč se to konkurenci nelíbí? Salamandr
+106
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Dufek

ekonom

Dalibor Dědek

podnikatel

Petr Dufek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Dalibor Dědek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services