Test: Jak stavební spořitelny a hypoteční banky odpovídají na emaily?

Většina bank se chlubí tím, že svým klientům zjednodušují komunikaci, kromě jiného pomocí elektronické pošty. Tentokrát jsme otestovali, jací jsou s emailem kamarádi poskytovatelé úvěrů na bydlení. Některé banky však na dotaz našeho smyšleného pana Sedláka nereagovaly vůbec, jiné si poskytnutými informacemi protiřečí s tiskovým oddělením, případně pana Sedláka zavalily nevyžádanými informacemi nebo neodpověděly na to, na co se ptal…

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 9. 2006 14:39, Eric

Zvolte si, prosím, jiný nick a neurážejte takto primitivním způsobem spoludiskutující, jakkoliv jsem propagátorem myšlenky, kterou jste takto vulgárně interpretoval. Váš Eric

Zobrazit celé vlákno

+58
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 9 komentářů)

13. 9. 2006 12:59 | Honza

Předpokládej anuitní splácení, tedy fixní platbu s klesajícícm podílem úroku a rostoucím podílem úmoru.
Pokud chceš výpočet, otevři si excel, je tam na to funkce. Spočítej si zůstatek a porovnej s údaji z infolinky (a nezapomeň na možné poplatky)
+57
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 9. 2006 12:16 | Martina

Já mám velmi špatnou zkušenost s Citibank. Mám u nich osobní půjčku a po několika měsících jsem si uvědomila, že k této půjčce nedostávám žádné výpisy. Dotazovala jsem se tedy mailem zda je to v pořádku a dostalo se mi odpovědi, že výpisy opravdu neposílají a že aktuální zůstatek úvěru mohu zjisit telefonicky na jejich infolince. Do tohoto místa je vše OK (tedy spíš akceptovatelné než OK), i reakce byly rychlé. Já ale nerada komunikuji s infolinkami, protože s úrpvní znalostí jejich pracovníků nemám dobrou zkušenost a tak jsem požádala o informaci jakým způsobem se splátky počítají (zda rozložení splátky jistiny a úroku v měsíční splátce je pevné nebo se mění), abych si kdykoliv sama mohla aktuální stav svého úvěru zjistit. A nastal neuvěřitelný kolotoč mailů kdy mě pokaždé odkazovali na infolinku, že tam na požádání aktuální stav zjistím, ale žádného vzorečku jsem se nikdy nedobrala i když jsme si vyměnili asi 5 mailů a v každém jsem svůj dotaz znovu a znovu opakovala. Když se mi ani napopáté nepodařilo z příslušné pracovnice vzoreček dostat, požádala jsem ji, aby mi příště odpověděl její nadřízený a vysvětlil mi proč mi způsob výpočtu nechtějí poslat. Je to už víc než měsíc a dodnes se nikdo neozval. Kromě toho posledního dotazu jsem odpověď dostala vždy velmi rychle, ale nepříjemné je, že já jsem psala vždy prostřednictvím formuláře na webových stránkách Citibank a oni mi odpověděli vždy prostřednictvím adresy, která se nedá použít pro zpětnou odpověď, ani neuvedli v závěru dopisu přímý mail na konkrétního pracovníka, ani jeho telefon, jen jméno, takže jsem vždy musela s novým dotazem opět na web a tím bohužel nebyla nikde vidět návaznost na předchozí maily, což by bylo zajímavé, vidět 5x pod sebou stejnou prosbu, která nikdy nebyla vyslyšena.
+43
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2006 20:19 | Amokk

Momentalne se snazim dostat pres email konkretni informace od nekolik pojistovenm ohledne urazoveho pojisteni. Zatim nic moc :) ale jeste je brzy na zaver. Napr. Amcico pouze odkazalo jen na internetove stranky prestoze jsem mel i zajem o kalkualci ze zadanych parametru.
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2006 17:06

PseudoEricu jsi primitiv a mozna si myslis, jak si to vsem natrel a jak si nas vsechny nasr.l. Ver ale, ze se pletes a ze vetsina "normalnich" lidi ma naopak radost, kdyz zjisti, ze po svete pobihaji jeste vice mentalne nesmelejsi lidi nez jsou oni sami.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2006 14:41 | Jarmila

Vlastní zkušenost: Modrá pyramida: odpověď za dva dny, ale neodpověděli na dotaz, to se jim musel dotaz znovu zopakovat, pak z nich teprve vypadla odpověď.
Liška: sice jen na dotaz telefonem, ale odpověď správná a kontakt bez problémů.
Komerční banka: odpověděli 2x, vždy až za dva dny, taky na něco úplně jiného. Škoda, že to brala operátorka, ale proklikat se k ní na lince 800 xxx xxx tou spoustou nabízených nesmyslů trvalo řádově asi 20 minut. Jsem kliďas a linka je bezplatná, ale stejně jsem měla chuť říznout telefonem do kouta. Posléze si dáma zapsala dotaz, že tam na to není specialista. Za dva dny přišla mailem odpověď na něco jiného, co sice s dotazem souviselo, ale okrajově. Po opakovaném dotazu přišla jakási odpověď, ale na dotaz neodpověděla, byla jen návodem, co dělat když (asi opsaná z příručky. Zlaté CTRL+C a CTRL+V). To, co napsali, jsem věděla, to byl popis, jak se to dělá, když to funguje. Mně to ale nefungovalo, takže odpověď problém opět neřešila (šlo o to, že nešlo vygenerovat prodloužení klíče k certifikátu internet. bankovnictví, i když byl ještě funkční). Takže jsem tam zavolala znovu. Odpověď neznali, že se na to někdo ze specialistů podívá. Pak už jsem to vzdala, protože platnost certifikátu marným čekáním na odpověď mezitím vypršela. Musela bych jít znovu na pobočku a všechno si nechat generovat znovu, podepisovat novou smlouvu o net-bankovnictví atd. atd. Výsledkt: musím uspíšit přechod k FIO
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2006 14:39 | Eric

Zvolte si, prosím, jiný nick a neurážejte takto primitivním způsobem spoludiskutující, jakkoliv jsem propagátorem myšlenky, kterou jste takto vulgárně interpretoval. Váš Eric
+58
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2006 14:23 | XXL

Tak si do něj příště necpi slámu ani seno, když se to dá v nouzi sežrat.
+35
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2006 14:11 | Pavel

Když já nemám ani ten slamník...
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2006 13:41 | Eric

Všichni kdo nemáte peníze ve slamníku jste volové!!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Šárka Grossová

podnikatelka

Pavel Turek

manažer a podnikatel

Šárka Grossová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Pavel Turek
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services