Vlastimil Tlustý: Naše čísla berte vážně

Minimální mzdu nahradí státem zaručený příjem, stát nemůže určovat, kolik stojí práce. Souběhem platu a státem zaručeného příjmu se dosáhne žádoucího rozdílu mezi příjmy pracujících a dávky pobírajících občanů. Zůstane nárok na státní důchod, ale ve výši 20–25 % průměrné mzdy, bude záležet na jednotlivci, kolik si odloží na stáří. Jednorázově každému důchodci přidáme 1 000 Kč měsíčně. Říká Vlastimil Tlustý.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

3. 5. 2006 19:53

Sorry pánové ,důchodové bylo vždy ať za soudruha Husáka,tatíčka Klause nebo důveryhodného Grose součástí státního rozpočtu.Přebytky NIKDY nezůstaly v systému a vždy byly do posledního haléře utraceny !!!!!!!!!!!! A je úplně jedno jestli na fabriky,nebo porcovali medvěda.A pak že to není forma daně.Cha.
A jen tak na okraj kdyby s přebytky z důchodového komanči nedotovali fabriky,tak by se jich polovina musela zavřít ,jak byly ztrátové.

Zobrazit celé vlákno

+36
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 6. 2006 21:17

Aloisi, nereaguji na Tvůj příspěvek, ale dělám už rok rodokmen Hlisnikovských. Ozvi se! Jirka Stř. Čechy, jihli@post.cz

Zobrazit celé vlákno

-10
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 31 komentářů)

1. 6. 2006 21:17

Aloisi, nereaguji na Tvůj příspěvek, ale dělám už rok rodokmen Hlisnikovských. Ozvi se! Jirka Stř. Čechy, jihli@post.cz
-10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 5. 2006 14:16 | Jiří Matějka

Jak mohu brát vážně Váš kalkulační vzorec ve kterém slibujete blaho po zavedení Vašich reforem.Přidáte snad každému částku, kterou zaměstnavatel zaplatí na pojistném ?Jinak je nesmyslem uvádět hrubou mzdu jako součet částky , kterou zaměstnanec obdrží za svou práci+odvody na pojistném. Zaměstnance zajímá kolik dostane na ruku a tuto částku lze pak zahrnout do Vaší kalkulace, která jednoznačně i po přidání 6000 Kč nakonec prokáže lživost Vašich výmyslů. Ve skutečnosti dochází k snížení příjmu . Věřím, že zdraví rozum poctivých lidí zvítězí na lží, kterou se je modrá šance snaží obalamutit.
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 5. 2006 9:54 | JirkaNeprihlaseny

Tak sem to všechno přelouskal. Ach jo! Nejtrefněji je předvolební kampaň ODS vyjádřena v nezodpovězeném dotazu paní Novákové "někdy mám dojem, že snad ani volby vyhrát nechcete". Paní Nováková, to je jako z mojí hlavy. A možná je to pravda. Co když má ODS bobky z ukončení ek. růstu? Že to tak zatím nevypadá? Nikdy to tak nevypadalo. Stačí kolaps usd a je vymalováno. To potom bude průšvih, zahraniční obchod a investoři fuč, sníží se příjmy rozpočtu, dluh skoro 100000,-Kč/občan, nebude kde brát atd. No a teď pro pana Tlustého. Bych si představoval kampaň pravicové strany úplně jinak, vždyť vy slibujete rozdávat sockám všeho druhu z peněz schopných a úspěšných víc než KSČSSD. Co takhle vzkázat flákačům a nicnedělačům, že bude konec mejdanu, že je třeba splatit státní dluh, který za přispění KSČSSD prožrali, atd. Pane Tlustý, je ODS vůbec pravicovou stranou? Náhodou sem na "http://volby.kategorie.cz/" narazil na jednoduchý popis rozdílu pravice/levice. Úvod a první dva body sou trefné. A se zbytkem též souhlas.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2006 15:40 | Dušan D.

Volič ODS utratí měsíčně mnohem víc za CD a DVD než za chleba a rohlíky :o)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2006 15:27 | klm

ty můj malý modrý ptáčku :), tak kde vezmeš prostředky pro výplatu důchodů od 1.1.2007? že by z vyšších daní? Nebo modrá šance ODS (tlustá peněženka) nebude fungovat od 1.1.2007, ale až od příští pětiletky ?(s tím má soudruh tlustý své zkušenosti :))))
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2006 15:26 | klm

ty můj malý modrý ptáčku :), tak kde vezmeš prostředky pro výplatu důchodů od 1.1.2007? že by z vyšších daní? Nebo modrá šance ODS (tlustá peněženka) nebude fungovat od 1.1.2007, ale až od příští pětiletky ?(s tím má soudruh tlustý své zkušenosti :))))
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2006 8:51 | klm

Ano, peníze vybrané na důchody byly a dosud (bohužtel jsou a budou i za DOS) součástí SR, nicméně mají svoji vlastní kapitolu a dedikovaný účet a není možné je přesouvat jinam bez vědomí parlamentu. Pokud k přesunům došlo, tak pouze mezi prostředky na starobní důchody (když vznikla přebytek a byly naplněny zákonné předpoklady) a prostředky na podporu zaměstnanosti. Žádná strana nidky neprosazovala oddělení důchodvého účtu od státního rozpočtu, nicméně právě NDC (systém virtuálních účtů) by takové oddělní měl realizovatv praxi. Každý si pak bude mít možnost kdykoliv spočítat výši důchodu v době vzniku nároku a výše důchodu bude kopírovat výši celoživotních příjmů (pochopitelně i zde bude určit´solidární sdílení s těmi, kteří by nedosáhli ani na existenční minimum, tak to ostatně plánuje každá strana). Začít s důsledným oddělením od SR považui za důležité, je zajímavé, že ani ODS to nemá ve svém programu, přitom stávající systém bude v každém případě muset fungovat ještě dlouho. V případě, že ODS sníží pojistné, vznikne deficit na důchdovém účtě, který bude muset být hrazen z výnosu daní! Takže ODS postupuje naprosto nesystémově a faktick proti oddělneí důchdových prostředku od SR....tím se posílí podmínky pro různé manipulace a "přelévání " pojistého a daní navzájem!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 21:25 | Kateřina

Promiňte, ale to jsou hlouposti. Všechny fondy, které kdy zkrachovaly, byly fondy zaměstnanecké, nikoli komerční penzijní fondy. Zaměstnanecké u nás - naštěstí - nejsou.
+32
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 21:20 | xyz

To je od něj hezké. A nevíte náhodou, jestli je pan asistent též autorem odpovědí nebo dokonce autorem volebního programu? Skoro to tak vypadá
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 19:53

Sorry pánové ,důchodové bylo vždy ať za soudruha Husáka,tatíčka Klause nebo důveryhodného Grose součástí státního rozpočtu.Přebytky NIKDY nezůstaly v systému a vždy byly do posledního haléře utraceny !!!!!!!!!!!! A je úplně jedno jestli na fabriky,nebo porcovali medvěda.A pak že to není forma daně.Cha. A jen tak na okraj kdyby s přebytky z důchodového komanči nedotovali fabriky,tak by se jich polovina musela zavřít ,jak byly ztrátové.
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 15:48 | Redakce PCZ

Dnes jsme byli informováni, že pan Tlustý bude na zbývajících odpovědích pracovat, jakmile se mu podaří na ně najít trochu času. Nechce se ovšem vyjadřovat k problematice případné povolební spolupráce se Stranou zelených. Redakce PCZ
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 5. 2006 11:17 | jejda

Joo, haviri se za komousu meli, nebot byli potrebni k plneni zavazku o tezbe uhli a vyroby oceli - coz byl prakticky jediny ukazatel, ktery komunisticka vlada sledovala. Obycejny clovek mohl po roce skrbleni na hory, zatimco haviri tam byli na chate kazdy vikend, syn zlomil lyze, sak nevadi, tata koupi pres tyden novy, vzdyt to jsou teprve druhy tenhle rok, setreni zadne (uznavam - ono to za komousu ani moc neslo, to je pravda, kdo neinvestoval do neceho hned po prevratu, sezrala mu pripadne uspory v kc inflace). Nedivim se, ze dnes to pro takove lidi neni jednoduche, a ze jim da tyden zabrat, nez prectou jeden clanek (jak autor tvrdi)...
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 8:14 | klm

NDC to řeší a pořád jste jakoby "akcionář" státu (máte vlební právo), zatímco akcionářem DF budete asi těžko..nebo si snad myslíte, že DF jde o blaho důchodců? Zatím prostředky jen přijímají a tak se tváří přátelsky..říkáte konkurence? Hmm asi stejná jako je dnes mezi bankami!
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 8:11 | klm

Chile, Velká Británe, USA - nutno podotknout, že v těchto zemích je legislativa i vymáhání práva na dalekko vyšší úrovni než u nás. Navíc nezapomeňte na jednu podstatnou skutečnost: dnes DF investují především do státních dluhopisů, ty jsu velmi bezpečné, až dluhopisy nebudou )budeme přeci snižovat zadlužení rozpočtů, že?) tak budou muset investovat do véce volatilních aktiv a to i zahraničních ( a je možné, že DF budou odkoupeny zahraničními akvizitory). to jsou všechno nezanedbatelná rizika, která může ignorovat snad jen ignorant :) Ovšem poslanci a lidé s extrémně vysokými příjmy si jistě najsou jiné cesty k investování, ty však zůstanou pro 95%obyvatel nedostupnými.....
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2006 6:42 | Petr

Stejne jako se vam ted klidne stava to, ze prijdete pro duchod, a dozvite se"
Jo, tak vy jste platil duchodove pojisteni ve vysi .... takze ted si myslite, ze mate narok na sumu podelenou predpokladanym poctem let v duchodu? Ale vazeny pane, to je preci nesmysl, to by nedostali ti "prumerne platici" ani tolik, aby jim stacilo na chleba a na pivo, takze vam to podelime peti, a tim nam zbyde i pro ty ostatni...
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2006 15:55 | kim

A konkrétně jste chtěl říci co? P.S. Vám prozatím dělá nepřekonatelný problém formulovat myšlenku, o pravopisu se raději nezmiňuji.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2006 15:42 | The Dark

Ze clanku jsem moc moudry nebyl, ale zni to jakoby ten, kdo chce volit ODS, byl dobrovolne ochoten diky rovne dani platit v celkovem dopadu vice, nez nyni. Ze zlevni spotrebni zbozi je fajn, ale dekuji, chroupat CD misto chleba se mi nejak nechce. Volici ODS mi tedy pripadaji trochu jako navstevnici SM salonu - cim vice nas to boli, tim je lepe. Jen pritlacte, priste prijdeme zase.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2006 15:30 | JaM

Ano, za komančů se z přebytků dotovaly fabriky, které pak byly zprivatizovány. Lidem, kterří si celý život prostřednictvím státního rozpočtu spořili na důchody, se řeklo jen: "sorry, není...". Totéž bude v budoucnosti, jen se řekne: "sorry, vy jste si na důchod spořili v Kč(s), nikoli v Euro".
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2006 14:01

Jo jo, za bolšanů, to byl havíř panečku pán. A teď? Teď je jeho práce ohodnocena ne na základě třídního původu, ale na základě toho, kolik je ochoten někdo za jeho práci zaplatit. A to je průser, že?
Pár rad: - nevol ODS, - nedívej se na televizi, - navrhni lepší program a vytáhni do voleb, já tě podpořím.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2006 13:53

Který svět máte konkrétně na mysli? V odborné terminologii se tomu říká manipulace. Neudat konkrétní argumenty, ale schovat se za obecná prohlášení - všichni to říkají, děje se to běžně, ve světě to tak dělají, oni to udělali, když mi ne tak zaostaneme, apod. Takže, když chcete plkat, tak konkrétně. (Neříkám, že jsem z Tlustého a ODS odvázaný, ale na rozdíl od nich a dalších těch, co to s námi myslí upřímně, chci být fér. A k tomu patří skutečné argumenty, ne keci.)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  16 332 833 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2022

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více

Nejlevnější byty v Česku. Podívejte se, co koupíte za půl milionu

Nejlevnější byty v Česku. Podívejte se, co koupíte za půl milionu

Byty dál prudce zdražují. Přesto se dají najít i za půl milionu korun. Jak vypadají a...více

Tyhle řetězce mizí z Česka. Nepřežily covidové peklo

Tyhle řetězce mizí z Česka. Nepřežily covidové peklo

Dva roky s covidovými omezeními a uzavírkami znamenaly pohromu jak pro mnoho menších kamenných...více

Nové tipy, kam na výlet. Radši s plnou peněženkou

Nové tipy, kam na výlet. Radši s plnou peněženkou

Pod Králickým Sněžníkem se otevírá Sky Bridge – nejdelší visutý most pro pěší na světě....více

Doporučujeme

Proč jsme doteď ksakru spali? Tahle malá součástka mění celý svět

Proč jsme doteď ksakru spali? Tahle malá součástka mění celý svět

Ta částka je až absurdní: 289 miliard dolarů, bezmála sedm bilionů Kč, na čipy. Spojené...více

Najít koš na prádlo není superschopnost vyhrazená matkám. Ženy, které se obětují pro rodinu,...

Najít koš na prádlo není superschopnost vyhrazená matkám. Ženy, které se obětují pro rodinu, ubližují svým dětem

Všichni je známe. Buď byla taková naše vlastní matka, tchyně nebo máme podobnou kamarádku....více

Napůl Klopp, napůl Pep. Zlomí Tuchel v Chelsea trenérské prokletí?

Taktický chameleon a skvělý řečník, kterého můžete poslouchat hodiny. Ale také cholerik,...více

Dôchodky sa v roku 2023 radikálne menia: Toto môžete očakávať + kalkulačka

Dôchodky sa v roku 2023 radikálne menia: Toto môžete očakávať + kalkulačka

Systém so zastrešeným dôchodkovým vekom schválený vládou v roku 2019 sa bude opäť meniť....více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michael Rostock

podnikatel a investor, Venture Investors

Milan Richter

politik a podnikatel

Michael Rostock
ÚSPĚŠNOST
57,69 %

z 26 duelů
×
Milan Richter
ÚSPĚŠNOST
58,33 %

z 12 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.