Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Je nesmysl, aby AFIZ odmítal MLM model, říká Marta Gellová

"Firmy, které odešly, se aktivně podílely na změně stanov i schvalování rozpočtu 2006. Gardavský považoval AFIZ za své ´dítě´ a byl pro jeho rozvoj ochoten obětovat leccos, včetně vlastních peněz. Odmítám tvrzení, že OVB a ZFP dělají na trhu nepořádek. Je chybou, když se zprostředkovatelé finančních produktů stydí za to, že jsou zprostředkovateli, a staví se do role nezávislých poradců." Říká mimo jiné Marta Gellová. Přečtěte si její odpovědi na vaše dotazy.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 1. 2006 23:47, Jiří Kuchta

Máte opravdu zkreslené informace. Já v síti MLM mohu nabídnout stavební spoření u 3 partnerů, životní a úrazové u 4, penzijní fondy 4, majetek u 2. A tohle mohu zkombinovat tak aby to pro klienta bylo co nejlepší. Na rozdíl od sítí jedné firmy, která může nabízet jen to svoje. A přesně tak jak říkáte, starší auto u jedné pojišťovny (má bonus na stáří nad 10 let) a novější u druhé; samozřejmě s ohledem na životní smlouvy, které mohou s výhodností zamíchat.

A ten konec? Jako zaměstnanec skutečně nic nemusím. Ale také nemohu. V MLM taky nemusím, mohu jen chodit a sjednávat až do omrzení. Ale MOHU vyškolit někoho šikovného a předat mu zkušenosti, pak je jen spravedlivé, že za jeho vedení dostanu malý podíl z jeho výdělku.

Opravdu, co vám brání se s tím vším seznámit přímo od pramene?

Reagovat

 

+40
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jarmila 30. 01. 2006 13:47)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

29. 1. 2006 12:51, Sikin

Vážený pane, snad nechcete tvrdit že když uzavřu cca. 8 produktů , že je znám a umím ??? a že když udělám patřičnou zkoušku z pojišťovnictví, že znám a umím pojištění ??? a co Vás naučí sponzor , který došel do firmy měsíc před váma. Proč některé MLM firmy neprodávávají otevřené podílové fondy ale pouze , životky, stavebka, penzijka a hypotéky, nejlépe nazvané nějaký program , aby byla ,,fest,, produkce. A tak dále a tak dále, chápu, někomu MLM vyhovuje a dělá tímto systémem, dobrá, jeho věc, ale jsou lidé kterým to nevyhovuje a ani se jim to nezamluvá, což jsem třeba já.

Reagovat

 

-20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 27. 01. 2006 21:02)

Další příspěvky v diskuzi (31 komentářů)

29. 1. 2006 17:19 | Jiří Kuchta

A proč by neměly být schopné? Zprostředkovávají každý typ produktu od několika obchodních partnerů a tak mohou poradit podle potřeb klienta. Je sice fakt, že na trhu je těch produktů několikanásobně více, ale pak už zase tak velký rozdíl není. Navíc, omezená nabídka je pro klienta v mnohém výhodnější, snáze si vybere ze tří než ze třiceti. A mít několik produktů od jednoho partnera také není k zahození, je pak například výhodnější majetkové pojištění. Spíše bych se bál těch, kteří jsou přímo pod některou spořitelnou nebo pojišťovnou - nemají možnost výběru vhodnějšího produktu a snaží se všechny vmáčknout do jediné škatulky. Někdy přímo klienty klamou - například obcházení klientů ohledně "nevýhodných" starých pojistek s TUM 5% nebo nucení klientů stavební spořitelny zbytečně ukončovat smlouvy s výhodným úročením. Já mohu klientovi vždycky říct - myslíte, že vám radím špatně? dobrá, pojďte na školení, seznamte se s vlastnostmi produktů a poraďte si sám!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Gako 28. 01. 2006 12:45)

30. 1. 2006 8:29 | Jarmila

Nezlobte se, ale u podílových fondů je jednostupňovost nařízena zákonem. proč by to nemělo jít u pojištění? Pokud mám registraci, můžu prodávat desítky fondů, i vzájemně si konkurujících, a to prosím bez ponižujícího desetitisícového poplatku za jakousi pofiderní registraci. Za 50 se omlouvám, to bylo nadsazené, ale ten poslední v MLM stejně neví, kolik stupňů je před ním, těch padesát lidí v řadě to klidně udělat může. :-))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 27. 01. 2006 21:05)

30. 1. 2006 9:39 | Jiří Kuchta

Desetitisícový poplatek je za co? Zkouška a certifikát 38 rozhodně tolik nestojí a normální registrace taky ne. Oboje se krásně vejde do poloviny. Navíc, co je na pár stovkách za seminář s licencí ponižujícího? Já pracuji kromě jiného v informačních technologiích a většinou nemám odvahu šéfovi dát na stůl nabídky školení s desetitisícovými poplatky, uznávám ale, že pracovníci ze soukromého sektoru si to dovolit mohou. S tím počtem stupňů to opět přeháníte. Co mám já zkušenosti, tak i ten nejposlednější zná všechny své nad- minimálně do úrovně ředitele a dost často i ty dva co jsou ještě výše. Přichází s nimi totiž do osobního styku jak při práci, na poradách, školeních, seminářích, vánočních besídkách atd. Je to kolem pěti lidí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jarmila 30. 01. 2006 08:29)

30. 1. 2006 10:48 | PSafranek

Máte hodně zkreslené informace, které absolutně neodpovídají skutečnosti! Vámi zmíněný investiční zprostředkovatel platí za registraci u KCP 2.000,- Kč, tedy naprosto stejně, jako podřízený pojišťovací zprostředkovatel za zápis do registru MF. Stejně tak nemáte pravdu, pokud jde o vícestupňové struktury. Investiční zprostředkovatel 2. úrovně musí být navázán přímo na investičního zprosteřdkovatele 1. úrovně, v pojišťovnictví je to stejné - PPZ musí být navázán přímo na agenta či makléře. A tak to opravdu je - víceúrovňové struktury nejsou právně formalizovány - v MLM nemáte žádnou smlouvu se svým "nadřízeným", ale vždy přímo s centrálou příslušné firmy. A je jedno, jestli prodáváte investice nebo pojistné smlouvy. Obojí funguje v sítích MLM, z pohledu smluvních vztahů jde ale vždy jen o dvoustupňovou strukturu - tedy smluvní vztah centrála (firma) a její obchodní zástupce. Mezi jednotlivými obchodními zástupci nejsou žádné smluvní vztahy. Ostatně - v zaměstnání máte nad sebou také zpravidla několik stupňů řízení a smlouvu máte také s firmou, nikoliv se svým šéfem....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jarmila 30. 01. 2006 08:29)

30. 1. 2006 13:47 | Jarmila

Asi mám vážně zkreslené informace. Investiční zprostředkovatel může prodávat i vzájemně si konkurující podílové fondy. Může na přání zákazníka udělat mix zákazníkovi přímo na míru. Pokud někdo prodává stavební spoření, může ho pro rodiče uzavřít s jednou firmou, protože ti si chtějí výhledově vzít úvěr, ale pro děti doporučí jinou, protože pro děti by úvěr nemusel projít a u jiné firmy je to pro mladé do XX let bez poplatku za uzavření smlouvy, což zase ta první firma nemá. Může totéž dělat podřízený pojišťovací zprostředkovatel? Třeba povinné ručení na auto od jedné firmy a na mopeda od druhé, protože tam je to právě na toho mopeda výhodnější. Pokud toto udělat nemůže, pak v čem je problém? A zajímá zákazníka, že může prodávat pojištění pouze od jedné firmy?
Jako zaměstnanec nad sebou máte několik stupňů nadřízenosti. Ale nemusíte hledat a školit další "zaměstnance"´, to je problém vedení firmy. Stejně tak nejste závislý na jejich výkonu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PSafranek 30. 01. 2006 10:48)

30. 1. 2006 23:47 | Jiří Kuchta

Máte opravdu zkreslené informace. Já v síti MLM mohu nabídnout stavební spoření u 3 partnerů, životní a úrazové u 4, penzijní fondy 4, majetek u 2. A tohle mohu zkombinovat tak aby to pro klienta bylo co nejlepší. Na rozdíl od sítí jedné firmy, která může nabízet jen to svoje. A přesně tak jak říkáte, starší auto u jedné pojišťovny (má bonus na stáří nad 10 let) a novější u druhé; samozřejmě s ohledem na životní smlouvy, které mohou s výhodností zamíchat.
A ten konec? Jako zaměstnanec skutečně nic nemusím. Ale také nemohu. V MLM taky nemusím, mohu jen chodit a sjednávat až do omrzení. Ale MOHU vyškolit někoho šikovného a předat mu zkušenosti, pak je jen spravedlivé, že za jeho vedení dostanu malý podíl z jeho výdělku.
Opravdu, co vám brání se s tím vším seznámit přímo od pramene?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+40
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jarmila 30. 01. 2006 13:47)

30. 1. 2006 23:49 | Jiří Kuchta

děkuji za doplnění
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PSafranek 30. 01. 2006 10:48)

31. 1. 2006 0:17 | Jiří Kuchta

Učí mne nejen sponzor, ale i nadsponzor. Učí mne lektoři a specialisté, kteří v oboru pracují mnoho měsíců nebo let. Učí mne třebas i specialisté z pojišťovny nebo banky.
A k těm fondům - můj osobní názor je, že je to produkt pro klienty složitější a jeho nastavení zodpovědnější. Není tedy pro každého. Není tedy pro ty, kteří jen stěží pochopí význam penzijního fondu. A filozofií naší firmy je především učit lidi aby se o své produkty starali sami. Taky se to dá říct jak to říkáte vy - fest produkt. "Fest" pro klienta - minimální riziko při rozumném a jistém zisku. Znám lidi, kteří se nad ziskem který nabízíme jen zasmějou - ale oni UMĚJÍ sami a sami si jsou vědomi rizika.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Sikin 29. 01. 2006 12:51)

1. 2. 2006 9:44 | Speedy

koukám Ti poradci to je sranda partička. Hoši od Vás bych si nekoupil ani tkaničky do bot. Se divím, že na vás vůbec někdo dá. :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

3. 2. 2006 13:52 | PSafranek

Jako PPZ můžete nabízet celou škálu produktů, kterou má nasmlouvanou Váš agent, jehož jménem a na jehož účet jednáte! Má-li nasmlouváno více povinných ručení, můžete i Vy jako jeho PPZ prodávat více povinných ručení. Opravdu hledáte problém tam, kde není!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jarmila 30. 01. 2006 13:47)

3. 2. 2006 23:29 | kuchta

????
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Speedy 01. 02. 2006 09:44)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 854 441 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Josef Novák

podnikatel, Veba

Ondřej Raška

podnikatel, Miton

Josef Novák
ÚSPĚŠNOST
44,44 %

z 9 duelů
×
Ondřej Raška
ÚSPĚŠNOST
69,23 %

z 26 duelů

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK