Jak funguje státní kasa

Petr Vykoukal | | 28. 12. 2005 | 32 komentářů
Státní rozpočet. Dvě slova prakticky každodenně skloňovaná nejen politiky. Pro některé z nich je to dojná kráva, pro některé z nás zase naopak černá díra na peníze. Pojďme se podívat, kde se v ní berou a kam se ztrácejí.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 12. 2005 13:07, Franta

Rejpal popsal červeným písmem život tzv. ztracené generace. Tato generace měla spíše varovat před opětovným nástupem socialismu s komunistickou tváří a kapitalistickou portmonkou. Místo varování slyším spíše povzdechy.

Tak tedy budeme čekat na vystřízlivění ještě dalších 16 let? Povede se to? A nebo pak budou všechny generace ztracené?

Zobrazit celé vlákno

+34
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

30. 12. 2005 12:18, Rejpal na druhou

Šanci bych měl - jsem totiž Certifikovaný účetní pro UK :). Díky za to svému prvnímu zaměstnavateli, který mo to umožnil.

Inzeráty s nabídkou práce sleduji, roční plat 35-50 tis GBP. Ale za tu spodní hranici by se mi to nevyplatilp, to mám tady taky :)

Ale kdyby měli komunisti vyhrát volby, šli bychom pryč.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 32 komentářů)

5. 1. 2006 8:37 | Jarmila

"Zákonodárci by měli usilovat o to, aby se lidé naučili více spoléhat "na sebe", např spořit v produktivním věku na důchod". To by jim ale stát nejdřív nesměl sebrat "povinné spoření na důchod" ve formě sociálního pojištění a když už jim ho sebere, pak ho nerozfofrovat,ale kapitalizovat. To za prvé. A za druhé: "stát tyto osoby zvýhodňuje státním příspěvkem zase z daní". Jenže co jim uleví, si zas na konci vezme, protože jak výnos penzijního připojištění, tak životního pojištění podléhá dani, a abyste z toho neutekl, tak srážkové. Pokud si to spočítáte, tak u zhodnocení za 40 let to je tak, že zhodnocení = celá srážková daň. Nebojte se, že Vám stát dá něco zadarmo!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 1. 2006 10:32 | Jirka

Nějaká výjimka potvrzující pravidlo se musí vždycky najít. Ovšem měl jsem na mysli spíše soukromou firmu, ne státní moloch před privatizací. Taky by se dalo debatovat o úspěšnosti zmíněné firmy a jejích příčinách.
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 1. 2006 10:22 | Jirka

Nechci Vám kazit Váš optimismus, ale zrovna včera jsem četl článek v němž dokonce i ministr financí Sobotka předpokládá budoucí deficit 3,8% HDP. Takže by byl zázrak, kdyby to bylo pod 3%. Že se možná v budoucnu naučíme čerpat unijní peníze je také hezké, ale zapomínáte na to, že od začátku do kasičky EU přispíváme a nikoli tak opatrně, jako z ní dostáváme. Navíc nás EU pokutuje za donedávna nemyslitelné věci, jako třeba za to, že si našinec těsně před vstupem nakoupil zásoby rýže, cukru a jiných základních potravin. Pokud ČSSD vyhraje příští volby, nebude mi lehko. Ale něco mi říká, že by to tak bylo nejlepší, protože od ODS zázrak nečekám a nevěřím, že by volby vyhrála nějaká nová strana. Protože pokud ČSSD vystřídá jiná strana, budou na ni socdemáci svádět kde co. Tak ať nám ten svůj zázrak ukážou až do konce. Alespoň se u voličů dokonale odepíšou a bude od nich nadlouho pokoj.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2006 10:59

Přesně tak. To že všichni mají u voleb stejný jeden hlas bez ohledu na to, jak moc stát živí svými daněmi je naprosto nedemokratické. Domnívám se, že jedině volební systém, kde by ke slovu přišly hlasy především úspěšných a poctivých občanů (daňových poplatníků) by byl demokratický. Takto rozhoduje masa chudých (neúspěšných, neschopných, líných) voličů.
A k tomu zadlužování státu: pokud při úspěšné ekonomice roste státní dluh a stát není schopen vystačit s vyrovnaným rozpočtem, co budeme dělat až současné dobré ekonomické podmínky skončí (třeba přijde nějaká krize)? Kolik si bude stát půjčovat pak? A z čeho to bude splácet, když už tak jsou dluhy vysoké?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2006 0:16 | Tomáš Marný

"Myslíte, že dnes stačí prohlásit se šéfem a mohu bez znalostí a námahy vést úspěšnou firmu?" Máte pravdu, nestačí, dnes stačí být totální hovado a nevychovaný buran, a můžete šéfovat jedné z největších firem ve státě. Podotýkám, že jakákoli souvislost výše uvedené myšlenky s bývalým šéfem Českého Telecomu je čistě náhodná.
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2006 0:08 | Tomáš Marný

Tato vláda dokázala přivrzdit růst výdajů... Hm, vloni jsem měl tu smůlu, že jsem byl 2 měsíce evidován na úřadu práce. Žádné zaměstnání mně na úřadě samozřejmě nenašli, ba ani nenabídli. Ale všichni úředníci, do jednoho, měli na stolech LCD monitory. Teď pracuji v soukromě firmé, kde jsou u 44 stolních PC LCD monitory 3... Za co tahle výtečně hospodařící vláda svým ouředníkům ty LCD monitory pořídila? Za daně trochu slušně vydělávajících lidí? A větší část na dluh, který budou splácet ještě naši pravnuci (pokud bude lidstvo v té době ještě existovat)?
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 1. 2006 22:13 | JirkaNepřihlášený

Vážený přispěvateli(ko), váš názor mě trochu nadzvedl ze židle. Demagog křičí "On je demagog!". Jak jinak nazvat vyjádření "Jak vznikly tyto deficity není potřeba rozebírat, tehdejší situace je známá." No to je podle mě typická demagogie v nejčistší podobě. Vlády KSSČSD vzešlé z posledních voleb hospodaří nejhůře ze všech předchozích. V době hospodářského růstu rozjely mejdan nebývalých rozměrů, zatínaj sekeru za sekerou. Aby zaplácly největší díry v rozpočtu likvidují svou daňovou politikou střední podnikatelský stav, kterému je co vzít a jen těžko se může bránit. Za peníze schopných a úspěšných podplácejí socky všeho druhu. Státní byrokracie bují a bují navzdory předvolebním slibům. To bude kocovina až začne ekonomická krize. Svůj přístup k budoucnu jsem napsal v jednom z předcházejících názorů. Pravice není pravice, taky slibuje téměř nemožné. Jen aby se dostala ke korytu. Uvítal bych někoho, kdo řekne na rovinu "Když mě zvolíte, tak ten mejdan zarazím. Jsme dost bohatí, aby u nás nikdo nemusel trpět hlady a spát pod mostem. Ale rozmazlovat flákače a nicnedělače žijící z daní ostatních nebudu." Jo, toho bych volil. Jenže těch co se přiživujou je víc.
A mám návrh do placu. Co volit podle částky na daňovém přiznání. Základem je jeden hlas. Vždyť se politikům přece nejedná o nic jiného než o naše peníze. Zbytek sou kecy.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 1. 2006 22:22 | POI

Bohužel, v tomto článku je hodně demagogie. Je to tendenční článek, který si neklade za úkol skutečně podrobně poučit čtenáře o struktuře státního rozpočtu. Pravda je dost krutá. Tato vláda, která nehospodaří dobře zároveň hospodaří nejlépe ze všech dosavadních vlád. V článku je uvedeno, že máme deficitní rozpočty od roku 1996. Podle statistik OECD jsme ale po revoluci neměli ani jeden vyrovnaný rozpočet. V roce 1993 dosáhl deficit dokonce 23,3% HDP a v roce 1995 12,4% HDP. Jak vznikly tyto deficity není potřeba rozebírat, tehdejší situace je známá. Současná vláda nehospodaří dobře. Podíl mandatorních výdajů na příjmech rozpočtu roste. Přesto alespoň dokázala přibrzdit růst výdajů a při solidním růstu tak mohl být loňský deficit 3%HDP, letošní bude ještě nižší. Zároveň se poprvé v historii podařilo snížit podíl celkového dluhu na HDP z 38% na 37% HDP. Podíl investic do školství, vědy a infrastruktury za této vlády je také nejvyšší v historii, je například rozestavěno 6 dálnic v délce 160km což je nejvíce v Evropě. V příštích letech navíc můžeme získat mnoho prostředků na investice z EU. Přesto se mi tato země nezdá příliš zdravá, potřebuje mnoho zásadních reforem ale ještě více se mi zdá že potřebuje výměnu lidí, protože se nám nedostává nových ideí na důležitých místech.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 12. 2005 14:06 | jan

Nesouhlasím , že nebylo rozdílu mezi dělnickou třídou a tzv. vedoucích funkcí kdy např. ředitel podniku z mé zkušenosti dostal roční prémie od 150 000 do 200 000 tis na to musel dělník dělat 4 roky . Co se mi nelíbí , to je pakování vel.firem jako energetika kde jsou obrovské zisky a stále se zdražuje a na to doplatí především lidi , kteří mají malé příjmy nebo důchodci . Moje matka středoškolačka má 6 000,- důchod za byt 1+ 1 + energie zaplatí 3 000,- a to šetří pak jí zůstane 100 ,- na den asi 3 eura . Myslím za 40 let práce dost žebračenka a to se v záp.evropě nenosí za to by politiky napíchali na kůly !!! Sebral bych cikánům a dal bych to důchodcům mají na to za ty roky práce nárok . s pozdravem
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2005 12:18 | Rejpal na druhou

Šanci bych měl - jsem totiž Certifikovaný účetní pro UK :). Díky za to svému prvnímu zaměstnavateli, který mo to umožnil.
Inzeráty s nabídkou práce sleduji, roční plat 35-50 tis GBP. Ale za tu spodní hranici by se mi to nevyplatilp, to mám tady taky :)
Ale kdyby měli komunisti vyhrát volby, šli bychom pryč.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2005 10:58 | Jirka

Možná jste měl velké štěstí, nebo si leccos neuvědomujete. Jak jsem vyčetl z Vašich příspěvků, jsme přibližně stejně staří. Já jsem sice v energetice nepracoval, ale prožil jsem většinu života v blízkosti elektráren Prunéřov a Tušimice. Pamatuji si dobře, jak jsme tu mívali zrzavý sníh, mlhy leptající dýchací cesty a lesy v Krušných horách se dodnes zcela nevzpamatovaly z kyselých dešťů. Teprve v 90. letech se místní elektrárny postupně vybavovaly odsiřovacími jednotkami a účinými odlučovači popílku. Výroba energie je jistě potřebná věc, ale má-li být smysluplná, nelze ji dělat takto. Energie nám má sloužit a ne nás pomalu zabíjet. Za socialismu se takto hospodařilo běžně. Podobně "smysluplně" fungovalo třeba ROH. Pár zaměstnanců dostalo levný zájezd nebo dovolenou a na Vánoce kolekce podle počtu dětí. O ochraně práv zaměstnanců nemohla být řeč. Dnes je činnost odborů mnohem smysluplnější, i když ten socialismus je tam cítit pořád silně. Ještě dlouho bude trvat, než staré zvyky z lidí vyprchají. Spousta věcí, které dnes mnozí kritizují, není vinou nového režimu, ale přežívání toho starého v nás. Jen se ty věci stávají nějak viditelnějšími, protože jsou naředěny těmi lepšími. V zahulené putyce se sotva někdo ozve, když si některý kuřák zapálí. V nekuřácké jídelně nám to bude smrdět nějak víc, i když je to úplně stejný tabák. Je tedy lepší obědvat v zamořené knajpě?
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2005 10:01 | Rejpal

Proboha a kam by utíkali ? myslíš na Seyšely ? Tam není tolik místa a nemysli si, v západní Evropě na české vyčuránky už nikdo nečeká. Jo to bys musel být Pán odborník, aby po Tobě šáhli. Ovšem v tom případě můžeš v dnešním globalizovaném světě pro cizinu pracovat i doma.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 12. 2005 9:54 | Rejpal

Ježiškote, jakápak ztracená generace ? Nehrabe Ti, ? Nádherné mládí v jistotách socialismu, zajištěná práce, Milovaný Trabant, spanilé jízdy do NDR a na Jaltu, byt za facku, zajímavá a smysluplná práce. Po převratu ? nervy co bude, 1997 - hospodářství před rozpadem, kol. 2000 krachy bank a kampeliček - část úspor v hajzlu a konečně díky Zemanovi a jeho poskokům, jakáž takáž stabilizace a v posledním roku i díky rostoucí burze finance zase na úrovni 1999. Teď konečně doufám trochu klidu. Tedy pokud to moji spoluobčané ve volbách zase "neposerou" s Topolánkem a Tlustým. Vůbec nejsme ztracená generace, žili jsme skromně, ale v míru, měli jsme smysluplnou práci ze které žije i tento systém. V energetice, kde jsem pracoval ,se za posledních 16 let nic pořádného nepostavilo. ČEZ žije ze socialistické podstataty. O Dukovanech není ani slyšet, v pohodě jedou podle ruské technologie a českého systému řízení. S Američany dostavěný Temelín je jednou nohou pořád v poruše a klasika dožívá, uhlí ubývá. To dnešní mladí budou mít život časem daleko těžší, přírodní zdroje se vyčerpávají a použitelná náhrada zatím není. Růst zločinnosti povede k policejnímu státu a nové totalitě. Ne my nebyli ztracená generace.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2005 14:15 | Rejpal na druhou

další generace už ztracené nebudou. Mají totiž možnost tuto zemi volně opustit.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2005 13:07 | Franta

Rejpal popsal červeným písmem život tzv. ztracené generace. Tato generace měla spíše varovat před opětovným nástupem socialismu s komunistickou tváří a kapitalistickou portmonkou. Místo varování slyším spíše povzdechy.
Tak tedy budeme čekat na vystřízlivění ještě dalších 16 let? Povede se to? A nebo pak budou všechny generace ztracené?
+34
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2005 11:42 | Franta

Žiji v ČR a nežije se mi špatně. Proč? Ono se dá totiž žít tak nějak za každého režimu a za každé vlády. Když byl ještě živ můj děda, který pamatoval obě války a totalitu, tak vždy říkal, že dříve bylo lépe. Což jsem tehdy nechápal. Za 2. světové války do vsi přijel nějaký SS náčelník na kontrolu. Před tím se ke starostovi přineslo nějaké maso, máslo a pod. Náčelník si vzal úplatek a obec měla nějaký čas klid. Přišla totalita a tam to bylo podobné. Co se někde neuplatilo, tak nebylo. Po roce 1989 se zase nic nezměnilo. Obec potřebovala posílit vodovod a tak to zařídila firma s "dobrým" kontaktem na člověka z MF.
Milá Jano, to je ta přízemní politika, která nerozlišuje režimy. Možná, že se to za současné vlády více rozmohlo. A dnes u to není takové riziko, jako na války. Ale je to zase napínavější. Přes vánoce jsem si přečetl knihu Radovan Krejčíř. Je to tak trochu vizitka současné vlády. Kdyby toho byla jen polovina pravdy, tak by se obracel i můj děda v hrobě. A nejen on. Kdysi řekl Švejk, že každá politika je svinstvo.
Mám pro Vás radu. Přečtěte si tu knihu a zkuste uvažovat svým rozumem. Možná budete překvapena, proč mnoho lidí chce změnu. Chce, aby socialisté odešli na pár let do opozice.

+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2005 11:26 | JirkaNepřihlášený

Jo, něco takového sem chtěl také odpovědět. Pak sem ale rezignoval. Budu teď reagovat na myšlení Rejpala, které bohužel není zdaleka ojedinělé. Spíše naopak.
"Státe postarej se o nás. Nechceme se zatěžovat tím, co bude zítra. Chceme bezstarostně žít a vem na to kde chceš. Seber podnikatelům, živnostníkům, všem těm buržoustům nenasytnejm co se na nás přiživujou. A do novin samé optimistické, vytěžili sme, vyrobili sme, sklidili sme."
A nějak se těm lidem nedivím, taky si až teď, 16 let po roce 89 začínám naplno uvědomovat nesmyslnost minulého režimu. Ekonomická devastace a devastace myšlení lidí byla zločinná. Nevidí z toho rychlou cestu ven a vůbec né v polosocialistické EU. Stát mi šmátrá v peněžence stále hloubš. Skutečná pravice nikde. Z Tlustejch nesmyslů se mi dělá mdlo. Takže si nakonec možná řeknu: "ekonomika šlape spolu s celým světem, stát jí ještě pár let může rozmařile přiživovat schodkama, zákazníci objednávaj a platěj jak nikdy předtím, akcie nádhera, skoro to vypadá, že celé vedení ČSSD+nohsledi mají nakoupený ČEZ, tak se ještě chvíli svezu, potom přikoupím latifundie a pak už mi všichni můžou ... "
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2005 11:22 | Jirka

Není třeba se přít o to, že za vlády ODS bylo hodně rozkradeno. Z té doby jsem měl pocit, že se za ty lumpárny politici a další aktéři ani nestydí. ČSSD má také své aféry a majetkové průšvihy. Rozdíl je snad jen v tom, že se je více nebo jiným způsobem snaží ututlat. Jinak je těžké porovnávat výkony obou stran a jejich vlád, protože neprobíhaly za stejných podmínek. Kdo ví, jak by probíhala privatizace za vlády ČSSD v době, kdy bylo ještě co privatizovat? Ale proč reaguji na Váš příspěvek:
Současná vláda se ráda chlubí růstem ekonomiky a životní úrovně. Je to ale její zásluha? O tom mám vážné pochybnosti. Jednak proto, že tzv. legislativa, kterou současná vláda chrlí, ekonomice spíše dělá potíže, než že by ji podporovala. Snahu o vyřešení problémů blízké budoucnosti tady nevidím. Naopak vidím snahu "řešit" problémy odkladem do budoucnosti. A hlavně: každý hlupák si umí zvýšit životní úroveň na dluh. Občané ve formě hypoték, nákupů na splátky a stát ve formě schodkových rozpočtů. Počkejme tedy s tou bilancí životní úrovně a stavu ekonomiky, až bude státní dluh splacen a konečně po letech vyrovnaný rozpočet. Vládu, která to dokáže, rád pochválím sám. Samochvála smrdí.
Paroubek zřejmě skutečně nemá rovnocenného protivníka. Možná je to proto, že vrána k vráně sedá - jak dokazuje nový ministr zdravotnictví. Je přibližně stejně sebevědomý. Pokud mne paměť neklame, ODS moc neprospěl egoismus Václava Klause. Že by byl lékem pro ČSSD nebo dokonce pro naše zdravotnictví?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2005 11:14 | Reajpal na druhou

A zkoušels v té době koupit třeba barevnou televizi či mikrovlnku? Jak jsi to dělal? Nocoval před obchodem nebo využíval kamarádíčků?
Jestli bodou státem vlastněné podniky fungovat opdiobně jako státní úřady, tak půjdou velmi brzo do kytek...
Ukaž mi příklady státních firem ve světě, které fungují LÉPE než jejich konkurenti v soukromém vlastnictvé (monopoly typu ČEZ nepočítám).
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2005 10:23 | Jirka

Možná byste dokázal vysvětlit tu záhadu, proč takový totalitní ředitel, ač byl placen jako lepší zaměstnanec, měl podstatně větší majetek. Kde na to vzal? A proč byl ochoten vykonávat mnohem odpovědnější funkci za malý peníz? Myslíte, že dnes stačí prohlásit se šéfem a mohu bez znalostí a námahy vést úspěšnou firmu?
Podle čeho soudíte, že po přijetí Eura prudce porostou mzdy? Mzdy ve firmách mohou růst jen v případě růstu odbytu (např. díky zvýšení kvality oproti konkurenci), produktivity práce nebo spotřebitelských cen. Jinak na ně firma nevydělá. Myslíte, že na zahraničních trzích budou výrobky našich firem ochotně kupovat za podstatně vyšší ceny, než dnes jen proto, že jsme se stali členy měnové unie? Navíc, pokud porostou mzdy ve firmách, budou muset růst i ve státní správě, což znamená výrobu dalšího státního dluhu vyšším tempem, než dnes. Ledaže by stát začal náhle lépe hospodařit, omezil výdaje a polovinu úřednictva propustil. To bohužel spadá spíše do oblasti pohádek, než do reality.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2024

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Fejk

manažer

Jiří Pospíšil

politik

Petr Fejk
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jiří Pospíšil
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services