Nemovitostní bublina ala The Economist: OECD syčení neslyší

Podle studie OECD jsou ceny nemovitostí přemrštěné jen v Británii, Nizozemí a Irsku. Americké, francouzské, švédské a novozélandské domovy se prý prodávají za cenu odpovídající skutečnosti. Mýlí se tedy The Economist, když upozorňuje na globální nemovitostní bublinu a předražené nemovitosti třeba právě v USA, Francii, Švédsku či na Novém Zélandu?

21. 12. 2005 7:12 | PlischkeS

Ja si myslim, ze tu bublinu nafukuje jen The Economist...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+62
Líbí
Nelíbí

26. 12. 2005 0:38 | ddo

Říkat tomu bublina v případě nemovitostí k bydlení je poněkud zavádějící. Žádné prasknutí nemovitostní bubliny ve stylu IT bubliny z roku 2000 nás nečeká. Ceny nemovitostí k bydlení nemůžou žuchnout rychle jako ceny akcií, protože prostě nemají tu likviditu. Takže v nejhorším případě se může stát to, co bylo v Japonsku: pomalý, ale dlouhý a vytrvalý pokles.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

28. 12. 2005 10:39 | jezevec

Řekl bych, že řešení je stejně prosté, jako kdysi komunisti vysvětlovali budoucnost peněz za komunismu: u někoho budou, a u někoho nikoliv. Podobně tak některé nemovitosti splasknou, jiné nikoliv. Poradím vám: kupujte rychle nějakou nemovitost, jejíž cena poroste - a nemovitosti již dnes nadsazené rychle prodejte!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+48
Líbí
Nelíbí

13. 1. 2006 9:23 | Karel

Pokud za pomalý a dlouhý pokles považujete 4 měsíce o 30%. Pak ano.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+55
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (ddo 26. 12. 2005 00:38)

13. 1. 2006 9:24

Jasně. A nezapomeňte, že je lepší být bohatý a zdravý než chudý a nemocný !
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+38
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 28. 12. 2005 10:39)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 803 771 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Splátky hypotéky

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Články na Heroine.cz

Zvládají ženy multitasking lépe než muži? Ne, jen mají více práce

Zvládají ženy multitasking lépe než muži? Ne, jen mají více práce

Multitasking, tedy zvládání více činností najednou, je tradičně vnímán jako doména žen....více

Vít Samek představuje: Hasič na záchrance

Vít Samek představuje: Hasič na záchrance

Možná vám zachránili život. Možná vás uchránili od trvalých následků těžkého zranění....více

Pseudověda na sociálních sítích. V ohrožení jsme všichni

Pseudověda na sociálních sítích. V ohrožení jsme všichni

Konspirační videa mají na sociálních sítích obří dosah navzdory tomu, že jsou někdy až...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Němec

právník a mediátor

David Rath

politik a kriminálník

Petr Němec
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 27 duelů
×
David Rath
ÚSPĚŠNOST
43,24 %

z 37 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.