Hvězdná desetiletka Poštovní spořitelny

Poštovní spořitelna by ráda změnila osnovy ve školách. Povinně by na všech stupních zařadila předmět "Poštovní spořitelna: budeme největší". Děti by se zde neustálým opakování naučily následující spojení: Kdo bude příští vůdce mezi bankami pro drobné klienty? No přece Poštovní spořitelna. Šťouravější žáky, které by nepřesvědčila ani kampaň se Snowborďáky, ani turné Chinaski, by Poštovní spořitelna nechala opakovat ročník.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 10. 2005 20:37, Tomáš Marný

jj, poštovní úřednice nevidí pohyby ani zůstatek. Na plnou hubu se Vás ovšem zeptá (před plnou poštou) "A máte tam vůbec dost peněz? Tak já si to teda ověřím...". Nebo bude požadovat, že šek pro výplatu peněz musíte podepsat před Její Výsostí, nesmíte si ho přinést již podepsaný. Nebo bude chtít, abyste výběr 3.000 Kč (slovy tří tisíc) nahlásil den předem, že je to moc peněz. To jsou 3 z mnoha dalších důvodů, proč jsem účet u Poštovní spořitelny zrušil.

Zobrazit celé vlákno

+47
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 10. 2005 9:16, R2D2

Ten článek -komentář nevyznívá pro PS moc dobře. Chytrý čtenář ale ví, že je to názor autorky, chytrý čtenář umí odfiltrovat subjektivní hodnocení a fakta.

Chytrý čtenář ale jde trochu dál. Ten článek -komentář-glosa nevyznívá vůbec dobře pro www.penize.cz. Nastal čas se ptát:

- Proč je takováto forma na penize.cz otiskována?
- Kam mizí profesionalita? Kam zmizeli jasné články s přidanou hodnotou pro čtenáře?
- Proč lidé přestávají na penize.cz diskutovat? (Srovnej diskuse před změnou layoutu a po ní.)
- Osvědčil se nový layout po několika týdnech provozu?
- Jak se změnila návštěvnost?

Toto nejsou mé otázky. To by měly být otázky akcionáře/majitele penize.cz. On by se měl ptát, k jakým změnám dochází a proč penize.cz přestávají mít to jméno, které ještě nedávno měly.

Já opravdu takovéto povrchní glosy nepotřebuji. Nezajímají mě subjektivní názory paní Chytilové. Zajímají mě konkrétní věci, které mi ušetří peníze! Například 100 Kč nebo 10 000 Kč. Berte to prosím jako zpětnou vazbu na formát, který jste asi zkusili poprvé. Pokud si děláte průzkum, do kolonky "Příště nic takového nepublikovat" si přidejte za mne jednu čárku. Děkuji

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)

21. 10. 2005 12:56 | Benedikt P.

Proč by takováto forma článku nemohla být čas od času vydána?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2005 12:00 | KarelM

Tri čárky :)
Článek je opravdu lehce mimo. Služby má PS srovnatelné s konkurencí, včetně internetbankingu, GSM bank.. S tím soukromím to není tak horké - poštovní úřednice (na rozdíl od jiných bank) nemůže vidět pohyby nebo zůstatek na účtě. Jsem ovšem rovněž zvědavý, jak toho prvenství chce PS dosáhnout, jaké pro to podnikne kroky. Mimo největší pobočkové sítě nemá PS žádnou výhodu oproti konkurenci. Poplatky jsou už dnes také skoro na úrovni konkurence.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2005 10:06 | Andar

Dvě čárky :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2005 9:16 | R2D2

Ten článek -komentář nevyznívá pro PS moc dobře. Chytrý čtenář ale ví, že je to názor autorky, chytrý čtenář umí odfiltrovat subjektivní hodnocení a fakta.
Chytrý čtenář ale jde trochu dál. Ten článek -komentář-glosa nevyznívá vůbec dobře pro www.penize.cz. Nastal čas se ptát:
- Proč je takováto forma na penize.cz otiskována? - Kam mizí profesionalita? Kam zmizeli jasné články s přidanou hodnotou pro čtenáře? - Proč lidé přestávají na penize.cz diskutovat? (Srovnej diskuse před změnou layoutu a po ní.) - Osvědčil se nový layout po několika týdnech provozu? - Jak se změnila návštěvnost?
Toto nejsou mé otázky. To by měly být otázky akcionáře/majitele penize.cz. On by se měl ptát, k jakým změnám dochází a proč penize.cz přestávají mít to jméno, které ještě nedávno měly.
Já opravdu takovéto povrchní glosy nepotřebuji. Nezajímají mě subjektivní názory paní Chytilové. Zajímají mě konkrétní věci, které mi ušetří peníze! Například 100 Kč nebo 10 000 Kč. Berte to prosím jako zpětnou vazbu na formát, který jste asi zkusili poprvé. Pokud si děláte průzkum, do kolonky "Příště nic takového nepublikovat" si přidejte za mne jednu čárku. Děkuji
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 10. 2005 8:47 | Jarmila

Musím se PS zastat. Mám účet u PS snad od jejího vzniku. V té době bylo jen minimum bankomatů a na účet u ČS se v jiné pobočce dalo jen vkládat, nikoli vybírat. Pošta je všude, i na kdejaké vesnici, a my tenkrát docela dost cestovali. Byla jasná volba, protože jsem nemusela mít peníze v hotovosti. Má delší pracovní dobu než ČS a pracuje i v sobotu. Na běžný provoz je to lepší než ČS. Miliónová hypotéka na poště? Kde to žijete? Tam se přece můžete jen domluvit a poradce Vám přijde domů, nemusíte zbytečně ztrácet čas u přepážky. Já se jen divím, že se dosud jen málo produktů dá sjednat přes internet, za pár let by tam klidně mohla být i ta hypotéka. Poradce vidím jako občas dosti nadbytečný mezičlánek, protože stejně platí jen to, co je ve smlouvě. Takže najedu někam na net, tam si přečtu všeobecné obchodní podmínky, vyplním nebo lépe vyplním a vytisknu formulář, podepíšu a odešlu. Pokud je třeba kopie OP, přiložím i s ověřeným podpisem. Zpět mi přijde potvrzená smlouva s aktuálními VOP. Stále používané ruční vypisování výhradně originálních formulářů vidím já osobně v době počítačů jako zbytečnou ztrátu času. Stejně tak by to mohlo jít po telefonu, jenže to už bych asi chtěla moc.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 10. 2005 8:12

Skutečně,působí to mnohdy jako vesnická putyka IV. cenové kategorie
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 10. 2005 7:29 | vn

PS ma mnoho nevyhod a mnozstvi pobocek je, obavam se, neprevysi. Klient vyzaduje mimo jine diskretnost a to mu PS opravdu nezajisti. Zvlaste v obci nebo v mensim meste podnikatel nebo jiny klient nebude manipulovat se svymi penezi s pomoci postovnich urednic, ktere slovo diskretnost a mlcenlivost nikdy neslysely.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 10. 2005 6:58 | nezadán

Má obrovský potenciál, ale musela by změnit výrazně image. Tzn. od loga po název. Musela by se vymanit od spojení s Českou poštou jako takovou, aby lidi neměli pocit, že jdou sjednat nějaký bankovní či investiční produkt na poštu, ale do významné banky. Nedokážu si představit, že si klient sjednává miliónovou hypotéku a vedle u přepážky na něho "čumí" nějaký pobuda, který si přišel koupit cigarety či bulvární deník.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Škromach

politik

Tomio Okamura

senátor a podnikatel

Zdeněk Škromach
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Tomio Okamura
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services