Peníze.CZ představily web nové generace

Praha, 14. září 2005 - Vedení finančního serveru Peníze.CZ dnes představilo veřejnosti nový elegantní design serveru s kompletně přebudovanou strukturou sekcí a optimalizovanou navigací. Zásadní změny doznal též systém on-line nákupu finančních produktů.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

16. 9. 2005 11:15, finbob1

Škoda, žeo toto je jediné místo, kde se k tomu dá vyjádřit. V "Napište nám" to hází chybu, nikomu nic nenapíši.
Další zajímavost: - Mapy trhů:
Otevírají se ve zvláštním okně bez možnosti rolování či možnosti změnit velikost okna. Pokud doublekliknu (nebo jdu přes pravé tlačítko) na některý fond (akcii atd) v barevném zobrazení trhu, pak se mi v okně správně zobrazí požadovaná informace - bohužel jen její nadpis. Obsah celého okna zujímají titulní reklamy. A protože nemohu rolovat ani změnit velikost okna - je to jen dobrý vtip.

Prosím, existuje nějaká adresa, kam lze posílat nalezené chyby - nebo jste chybami tak zahlceni, že momentálně nemáte o jejich hlášení zájem?

Dík za případnou odpověď, pokud tohle vůbec někdo čte.

+27
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 9. 2005 15:10, Katerinka

Hm, dík za "radu".
Bohužel mi Firefox po odhlášení a novém přihlášení (třeba přechod z domova do práce) na NB vždy stránku načte v oranžovce. V každém případě nyní je problémek již vyřešen přes oblíbené :-). Pro příště, když někomu říkáte, že je hloupý, tak mu zároveň dejte radu jak svou hloupost napravit, pak mu můžete pomoci ;-).

Zobrazit celé vlákno

-10
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 54 komentářů)

15. 9. 2005 2:35 | true_blue

Dobry den,
mne se ta oranzova teda docela libi, kdyz bych taky dal prednost modre (akorat by to musela bejt jina modra - ja bych navrhoval nejakou vic rozsvicenou modrou, treba International Klein Blue).
Mam spis nejake pripominky k informacim a jejich pouzivani tady na serveru:
1) Uvital bych, kdyby nekde v tom nemennem zahlavi byl po nalogovani odkaz na "osobni stranku" a na portfolio. Takze, at bych brousil v kterekoli sekci, vzdycky bych se mohl jednim klikem vratit do Portfolia nebo na Osstranku. Zatim jsem zadny takovy pevny odkaz nenasel...
2} Kdyz si kliknu treba na podilove fondy a chci si nejake porovnat, tak filtr mi nabizi pouze tri mozne charakteristiky (kategorii, rocni vynos a scoring), ktere mi, uprimne, neprijdou uplne nejpraktictejsi. Jednak ten rocni vynos je rozkouskovanej do ponekud nelogickych a silene sirokych zavorek (do 5%; do 20% atd.), druhak ty zavorky nejsou vzajemne vylucne (cili, kdyz chci fondy, ktere maji vykonnost do 20%, tak se mi zobrazi i fondy s vykonnosti treba 4%), tretak scoring mi jako filtrovaci charakteristika pripada vubec k nicemu. Kolik investoru se rozhoduje podle poctu hvezdicek, zvlast v situaci, kdy kazdy druhy fond je "nehodnocen"? Nebylo by mozne, abych si nejdriv vybral, jake chci pouzit filtrovaci charakteristiky a potom nastavil odpovidajici filtrovaci hodnoty? To byste mi vytrhli trn z paty!
3) Jsem ale rad, ze to filtrovani a nasledny srovnani jde alespon u tech domacich fondu, protoze u zahranicnich tohle vubec chybi. Srovnavani zahranicnich fondu je mozne jen skrz 'Nastroje -> Porovnani', kde se cloveku objevi itemizovany seznam vsech nabizenych zahr. fondu a ze jich je - pokud jsem se koukal dobre - pres 90 plnych stranek! Nedej boze, abych nekdy chtel srovnat nejakej fond vod B s nejakym treba vod K. To bych u toho stravil dopoledne... Neslo by tohle nejak spravit?
4) U mnoha fondu chybej zakladni informace. Me by treba desne zajimalo slozeni portfolia ING Ceskeho dluhopisoveho, ale kdyz vono to se to v 'osobni karte' toho fondu nevyskytuje! Prej "Společnost neposkytuje informace o složení portfolia!" Ale to neni tak uplne pravda. Na www.ingfondy.cz aspon neco z techhle informaci visi... Ja vim, ze to neni ve vasich silach, brousit po strankach jednotlivejch IS a dohledavat nejaky procenticka, ale porad chovam nadeji, ze existuje zpusob, jak z nich ty slozeni portfolia vytlouct, zvlast kdyz penize.cz neni jen infoserver, ale i vendor tech fondu.
Co rici zaverem? Prestoze z tech predchozich ctyr bodu vychazim jako zpovykanej lenoch, kterymu je zatezko dvakrat kliknout, a vecne nespokojenej kverulant, co akorat kritizuje, musim rict, ze penize.cz jsou nejlepsim financim serverem v CR a to vo par konskejch dylek. 'Portfolio' a 'Osobni stranka' jsou skvely featury, ktery pouzivam denne, a vase zpravodajstvi a publicistiku ctu rad a se zajmem.
Cili mne se to tady libi a chodim sem rad, akorat bych sem chtel chodit jeste radeji...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 22:03 | Honzajs

MÍNUS:
Barvy jsou mi vysloveně nepříjmné U článků postrádám údaj o posledním diskusním příspěvku

PLUS:
RSS čtečka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 21:47 | trn

Rekl jsem si, ze nez to okomentuji, tak se tim poradne prohrabu. Musim uznat, ze az na takove drobnosti, jako ze produkty pro podnikatele mi prijdou zbytecne zanoreny o uroven niz je usporadani mnohem logictejsi. Chvilku si clovek na tu logiku musi zvykat, ale uz bych se rozhodne nechtel vracet k tomu predchozimu.
Za sebe dik za fajn zmenu a pridejte hlasovani k nazorum, at to muzu namastit tem konzervam nize.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 20:51 | iíček

PPS: Opravdu to nechápu, ale v této diskuzi mám opravdu jen asi 13 příspěvků na stránku a pro další musím jít na další stránku - tj. vejdou se mi na jednu stránku asi 4 obrazovky. Ale na starších diskuzích např.: http://www.penize.cz/info/zpravy/nazory.asp?IDP=1&NewsID=3281 se vejde na jednu stránku 20 obrazovek. Zvlástní?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2005 20:37 | drn

Memu vkusu mnohem vic sedne tenhle novy, velmi zdarile!!!! Osobne sem chodim spise do sekci a mam dojem, ze tady jsou aktualizovany nejcasteji (v porovnani s ostatnimi servery)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2005 20:34 | iicek

Na nový design si zvykneme (jako třeba na ihned.cz) ale osobně se mi starší líbil více. Protože ale tento server čtu i pro diskuze k článkům (někdy si říkám, že hlavně kvůli nim) vadí mi již zmiňovaná absence data a času posledního příspěvku. Dále nechápu, a to jsem nechápal i v předchozí verzi, proč se celá diskuze nemůže zobrazit na jedné stránce - kvůli načítání každých 13 příspěvků (nebylo to dříve více) na nové stránce ztratíte u rozsáhlých přestřelek :-) přehled. Závěrem přeji redakci hodně zdaru a věřím, že si vezme k srdci níže (i výše) zmíněné připomínky. iicek PS: dobrý server stojí na dobrých redaktorech, ale i na dorých čtenářích, kteří se nebojí fundovaně reagovat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 19:50 | Roman

Přiznám se, že mě ta oranžová moc nesedla :) Hned jsem si barvu přepnul na tu modrou, hned to líp vypadá. Jinak si taky myslím, že síla tohoto webu je především v obsahu. Co se nového vzhledu týče, ještě na něj nemám nijak zvlášť vyhraněný názor - na původní design jsem byl už zvyklý, věděl jsem, kde na co kliknout, abych se dostal tam, kam potřebuji, teď mi to chviličku asi bude trvat, než se zorientuji ;) Jinak by mi ani nijak zvlášť nevadilo, kdyby se stránka centrovala doprostřed - mám rozlišení 1280x1024 a tak mám docela velký sloupec vpravo prázdný. Kdyby se stránka vycentrovala doprostřed, hned by to líp vypadalo a líp se to četlo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 16:04 | SocPredator

Sponzoruje ING :-)
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2005 16:03 | Dušan D.

Předchozí vzhled penize.cz byl perfektní, navíc velmi originální, protože nepodléhal módním trendům pokud jde o design. Současný vzhled ... docela ujde. Největším kladem tohoto webu je ale stejně obsah a inteligentní přispěvatelé v diskusích ke článkům.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 15:55 | nobody

PR clanek, za minus dva body. Ted k novemu designu: 1) je pravda ze orazova barva je modni (a evokuje spis dynamicnost), ale ja bych dal prednost aby zakladni barvou byla modra (preci jen budi vesi pocit solidnosti) 2) pevna sirka stranky by mela byt mensi nekteri ctou Vas server v RSS ctece ktera si preci jen o cast pracovni plochy rekne a tak si pak musi pracovat s horizontalnim scrolbarem
A k on-line prodeji, chapu tlak na ziskovost je proste vsudypritomny. Tak preji vysoke obraty ;-).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 14:56 | Jarmila

No, šlo by to, jen nebýt té naprosto nezavíratelné reklamy DHL, která se ne a ne zavřít, i když na ni klikám, pořád se jen rozbaluje a sbaluje a co je na tom nejhorší, když na ni kliknu, zobrazí se hláška "stránky nejsou zobrazit". Klikat při každém přihlášení na tlačítko "Aktualizovat" taky není moje silná stránka. Děs, běs a hrůza. Možná si zvyknem, časem, je to jako každá změna.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 14:36 | Kateřina

Já jsem právě zjistila, že si můžu měnit barvy. To je heeezký!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 13:32 | John

Jsem rad, ze konecne mohu prejit na prijemnejsi barvy. Ty minule byly pekne vyblite a navic strasne rozhazene. Navic je super, ze kdyz si ted prepnu barvu, tak mi zustava i pri pristi navsteve. To prepinani v minule verzi pokazde kdyz jsem prisel mi slo dost na nervy.
Dik za dokonalou cervenou na financich. Konecne muzu mit tenhle web rad i diky designu.
Prima zmena davam 90%
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2005 13:24 | K.

omyl Holandska, tam ji měli dřív ;o)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2005 13:22 | Kačka

Jo tak s oranžovkou se shodnem, taky ji nemusím, takže když budu chtít nabudit tak to hodím do červené a když zklidnit tak zelenou? ;o). Jo a pokud se mi to nezdá tak mají nějak rozmazané logo? Ale to může být zkreslení obrazovkou NB, no raději by na to měl někdo juknout :-).
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2005 13:17 | Kačka

Kdyby se i názory mohly bodovat, pak byste měl bodík ode mne :-). Souhlasím na 100 % a ještě přidám jednu drobnost. Jsem sice ještě stále v kategorii mladých, ale tahle titěrná písmenka jsou mi k prdu, akorát mě bolí oči a hlava, obávám se, že na web už každý den chodit nebudu a co si přečtu, budu rozmýšlet ještě víc než dřív, škoda.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2005 13:17 | Jonas

Je to strasné a nepríjemné - ty nové barvy ! Barvy byly dríve mnohem lepsí ! Oranzová barvy patrí do Ukrajiny.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 13:12 | Chose

Povedena zmena! Oranzova mi sice k tomuto tematu moc nesedi, ale myslim, ze tim web nijak netrpí.
Vytknul bych ale jednu docela zasadni vec, proc mate hlavni navigacni menu sedobile temer neviditelne a mnohem mene dulezite veci (odkazy na nastaveni jako dom. stranku, registrace atd.) mate kriklavou oranzovou?
Imho takto docilite toho, ze navstevnik hleda hlavni navigaci v oranzovem obdelnicku, tam ji nenajde tak hleda pod nim a nahoru se podiva az nakonec.
Udelejte ty horni zalozky barvne (asi taky oranz) a bude po problemu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2005 12:56 | Petr

Nesouhlasim. Podle mne je sice oranzova dost hrozna, ale jsem proti oranzove zaujaty, takze si z toho zas tak moc nedelejte... :-) Ale velky format se mi naopak moc libi - jeste bych klidne uzivil vetsi. No a prehlednost je taky dobra, takze celkem bych zmenu hodnotil pozitivne (no a holt na tu oranzovou si budu muset zvyknout - nebo byste mohli nasadit moznost uzivatelskych zmen designu - aspon te barvy... ;-))
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 9. 2005 12:51 | Zdenek Straka

Dobry den, me se tento styl libi. na prvni pohled jednoduche, ale velmi funkci a prakticke. Jak uz nekdo drive rekl: kazda zmena je zivot a ja jsem rozhodne pro.
Zdenek Straka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Kamil Vacek

podnikatel a investor

Petr Dvořák

ředitel České televize

Kamil Vacek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Dvořák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services