Případ Helvag: OVB se nechová jako seriózní firma

Martin Zika | | 15. 8. 2005 | 207 komentářů
Krach "bezrizikové švýcarské investice", ve které lidé přišli o stovky miliónů korun, vytáhl na světlo staronový problém. Mají zodpovědnost pouze ti, kteří do produktu investovali, protože se rozhodovali na základě svobodné vůle? Anebo by k větší zodpovědnosti měla být hnána firma, která produkty vybírá a určitým způsobem školí své zprostředkovatele?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 10. 2005 21:51, Harpagon

A co pan Šafránek? Dříve tak pilně testoval konkurenci a teď skromně mlčí. Tak co, pane Šafránku, kolik jste prodal smluv na Helvag a jaké byly provize? A co Vaše webové stránky, proč už nejsou?

Zobrazit celé vlákno

+70
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 8. 2005 10:24, Martin Zika

Díky za upozornění, omlouvám se.

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 207 komentářů)

17. 9. 2005 19:22 | Kučerová

Byla jsem na 2 školeních firmy ZFP akademie a.s.. Musela jsem si je zaplatit, to je pravda, ale nevím, proč je tolik lidí proti této firmě. Léta jsem spořila jen na stavebním spoření a životním pojištění. Měla jsem jich několik. A nebýt jich neměla bych nyní ani korunu. Vždyť to znáte. A také jsem o nic leccos věděla. Neustále kam jsem vkročila mě honili různí pojišťováci, ale aby mi vysvětlili nebo poradili jak získat od státu více peněz, to neudělali. A tak jsem přišla o několik tisíc korun, které bych získala od státu, kdybych věděla něco bližšího. Jak jsem podepsala smlouvu, už jsem o nich nevěděla. Až na těchto školeních jsem se dozvěděla o hodně více jak zhodnotit peníze a tak nechápu, proč tolik brojíte proti ZFP, vždyť nemusíte chodit na jejich další školení nebo nemusíte spořit dle jejich návrhu. Provize můžete dávat pracovníkům bank a spořitelen , kteří stojí jen o Váš podpis a Vaše peníze. Jinak je nezajímáte.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 9. 2005 19:22 | Kučerová

Byla jsem na 2 školeních firmy ZFP akademie a.s.. Musela jsem si je zaplatit, to je pravda, ale nevím, proč je tolik lidí proti této firmě. Léta jsem spořila jen na stavebním spoření a životním pojištění. Měla jsem jich několik. A nebýt jich neměla bych nyní ani korunu. Vždyť to znáte. A také jsem o nic leccos věděla. Neustále kam jsem vkročila mě honili různí pojišťováci, ale aby mi vysvětlili nebo poradili jak získat od státu více peněz, to neudělali. A tak jsem přišla o několik tisíc korun, které bych získala od státu, kdybych věděla něco bližšího. Jak jsem podepsala smlouvu, už jsem o nich nevěděla. Až na těchto školeních jsem se dozvěděla o hodně více jak zhodnotit peníze a tak nechápu, proč tolik brojíte proti ZFP, vždyť nemusíte chodit na jejich další školení nebo nemusíte spořit dle jejich návrhu. Provize můžete dávat pracovníkům bank a spořitelen , kteří stojí jen o Váš podpis a Vaše peníze. Jinak je nezajímáte.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 9. 2005 0:45 | Krátký

ZFP jsou stejní gauneři, ne-li horší, než darebáci v OVB
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 9. 2005 0:43 | Strýček Jouza

Máme měsíc po zveřejnění bombastického oznámní o tom, jak OVB podstoupí audit, a nic... Ticho po pěšině. Absolutně nic. K čemut edy tahle Asociace je? Ke krytí chyb v OVB? asi vím - slyše ljsem, že je tam v podstatě jen OVB, a platí si to jako úlitbu státu za tenhle neskutečnej průših s Helvag.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 9. 2005 22:17 | noname

máte pravdu:-))
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 22:10 | noname2

teda, co tam s lidma dělají... :)
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 22:07 | noname

nejsem členem žádné sekty a proto tento výraz a vůbec celou větu považuji za to slabší co z Vás vypadlo, protože máte na víc:-))
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:57 | noname2

teda samo, že zevnitř.: )))
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:56 | noname2

to jsem určitě pomohl, aspoň vám tu vaši sektu nikdo nenarušuje z venčí.: -)))
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:54 | noname

promiňte:-) nechci Vás nějak urazit nebo se Vás dotknout myslím, že to tady není o osobních invektivách, ale jsem prostě veselý typ:-)) a plně s Vámi souhlasím ještěže jste nenastoupil:-) myslím, že jste tím sobě i spoustě ostatních hodně pmohl;-)ale to už nemá s kauzou OVB a Helvag pranic společného a proto se s Vámi pro dnešek rozloučím s přáním hezkého a pohodového víkendu....:-)
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:48 | noname2

za každou cenu bejt vtipnej? :) ještě, že jsem do MLM nenastoupil.: )
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:45 | noname

vím, že nemusím:-)
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:39 | noname2

motivační a "motivační", jako ředitel a "ředitel. :) nemusíte si tu honit přede mnou triko. :)
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:38 | noname

nemyslím, že bych byl přehnaně sebevědomý:-)a co se týká motivačních školení..... ona je nějaká firma, která je nemá?;-)a já MLM nijak neprosazuju jak už jsem napsal, každému co jeho jest.... a přednášku Vám tady nedělám... nikdy nepřednáším zadarmo:-))) hezký večer
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:32 | noname2

moc si fandíte, o vaši hlavu starost nemám. :) ach ta motivační školení. :) je rozdíl být ředitelem a "ředitelem", ale neberu vám to, jen nám tady nedělejte přednášku o užitečnosti MLM. :)
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:29 | noname

vím dobře jaký je rozdíl mezi provizí v MLm a tzv. na přímo, ale věta, že ředitelským postem se léčí komplexy mě pobavila:-)) myslíte, že být ředitel je ostuda nebo zločin?:-)jinak děkuji za starost o moji hlavičku o tu se nebojte;-)
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:22 | noname2

aha, vás láká to množství ředitelů a tak? no, buď chcete dělat poradce (a o tom je řeč) a nebo ředitele, ale v MLM vás na "ředitele" dostane vaše síť. spíš je to pro ty, co si léčí "ředitelským" postem komplexy, že nic nedokázali. Ten, kdo MLM začíná, tak má směšnou provizi, to v normální neMLM firmě je na tom o hodně líp, ale holt nebude "ředitel". :))) jinak koukám, že vám tu hlavičku docela vymyli.: ) on totiž ten silnej nepotřebuje takovou firmu, která z něj dělá blbce. a ten slabej na to skočí a teď ze sebe dělá toho silnýho...: )
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 21:13 | noname

Zdravím:-) myslím, že Vám docela dobře rozumím a vím, jak asi zní někomu kdo zkusil MLM a zažil nějaká školení některé mé věty jako bych si to přečetl z nějaké chytré knihy o bohatých nebo ze skript z nějakého školení mám pravdu? Pravda je jinde a je zkrátka jiná. Dělám v MLM dost dlouho na to abych věděl, že krom růžové jsou i jiné barvy;-) částečně souhlasím, že dělat ze všech fin. poradce je nesmysl, ale zároveň se mi líbí, že oproti zaměstnání máte v MLM X násobně vyšší šanci někam se dostat..... apropó kdybych měl opravdu MLM myšlení byl bych moc rád:-))a co se týká nějakého "znásilňování" lidí na školení... ti silní si umí udělat vlastní názor a vzít si to co se jim hodí..... pro zbytek to může být nepříjemné. Nic ve zlém, každému co jeho jest;-)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 15:07 | noname2

hm, přesně tak, ale zapomněl jste dodat podnikání na ktereé nemá žaludek. víte, ono je jedno, jestli děláte herbalife, ovb, či jiný multilevel, princip je stejný, akorát produkty jiné. po 12 letech mám stále silný zážitek z úvodního školení na herbalife, takové znásilňování lidí jsem nezažil. a nezažil jsme jenom herbalife, bylo toho víc. a všechno bylo o prodeji o úspěchu... prostě se vás tam snaží zblbnout a oblbnout, abyste jim nosili zlatá vejce. jistě jsou v ovb i slušní, ale moc jich není, lidi se do multilevelu nelákají na to, že z nich budou odborníci ve finančním poradenství.: ) všem se líčí vše růžově a povídají nesmysly. málo odolné nátury podlehnou. a jak je vidět, takových je dost. :-))) mimochodem, vy MLM nezapřete, alespoň MLM myšlení.: )
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2005 14:53 | noname

Dobrý den, myslím, že jste byla na školení OVB a uvědomila jste si, že to ani není nic pro Vás, ale to neznamená, že tam jsou darebáci:-) nelze takto zobecňovat takto velkou firmu. Vím jací jsou tam lidé a můžete se vsadit, že jsou zrovna takoví jako u Vás v práci..... jedni lepší druzí méně.... Vy jste možná ta lepší, protože jste nešla do podnikání na které třeba nemáte...... hezký den:-)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Kolik musíte spořit na?

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Pospíšil

politik

Martin Jahn

manažer

Jiří Pospíšil
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 4 duelů
×
Martin Jahn
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 7 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services