Výpočet čisté mzdy 2025
Interaktivní grafiky
Vejtřaska, embéčko, Avia, Tatra. Jak se vyznáte v historii českých aut?
Vyzkoušejte si, jak znáte auta, která bychom dneska mohli označit označit za ikonická....více
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Tomáš Karpíšek
restauratér a podnikatel, Ambiente
Tomáš Sedláček
ekonom

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Pojistné podmínky: auto, domácnost a smrt pod lupou
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
30. 7. 2005 12:08, Jirka
Smlouvy musí být srozumitelné oběma stranám. To je nutný základ. Bohužel v případě mnoha lidí si nedovedu dost dobře představit formu, která by pro ně byla srozumitelná. Ale nejde jen o formu. Mě připadají pojistné smlouvy, které jsem uzavřel, celkem srozumitelné. Hodně lidí je však před podpisem nestuduje. Ono je to totiž hodně nezáživného čtení. Pokud někomu vadí drobnější písmo, měl by agenta požádat o zvětšeninu. A hlavně si to opravdu přečíst a ujistit se, že vše chápe. Jinak smlouvu neuzavírat. Nebude-li pojišťovna schopna dodat mi čitelnou a srozumitelnou smlouvu, neprodá. A ona prodávat potřebuje. Loby v parlamentu jí tedy nebude nic platné, pokud se ke svému pojištění postaví zodpovědně pojištěnec. Potřebujete snad uzavřít nesrozumitelnou a pro Vás nevýhodnou smlouvu? To je výhodnější zůstat nepojištěn.
Zatím takové chování ze strany klientů asi pojišťovny moc neznají. Když mne nedávno navštívila agentka ČP a řekl jsem, že si navrhované pojištění prostuduji a případně se jí ozvu, odpověděla mi: "Neozvete. Jak si to neuzavřete hned, rozmyslíte si to." A měla pravdu. Neozval jsem se.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
1. 8. 2005 18:41, PlischkeS
Dobrý den,
díky za názor. Jak jsem napsala do samého úvodu článku, naším cílem je upozornit na záludné pasáže pojistných smluv a pomoci tak potenciálním klientům pojišťoven porozumět paragrafům pojistných podmínek. Za "protistranu" článku považujte prodejce pojištění, ne každý totiž klienta, ve snaze získat jeho podpis, a tak provizi, na nepojišťěná rizika upozorní. Článek považujte za jakýsi kurz "sebeobrany" v nerovném vztahu "reklama a prodejce pojištění vs. neznalý zájemce o pojištění".
Článek si rozhodně neklade za cíl odrazovat od uzavírání pojistek.
Pojistné podmínky byly vybrány náhodně.
S pozdravem,
SP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 21 komentářů)
29. 7. 2005 8:38 | xXx
Stránka 2/2
Následující