Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Blažek
politik
Jiří Rusnok
ekonom a politik
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Čtenářská reforma bankovních služeb
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
20. 6. 2005 15:51, hordubal
Názor MF je jako každý jiný - zčásti má reálné jádro (výstupní poplatek), zčásti je vadný. Jsou věci hodné zlepšení, mne spíš popouzí celý humbuk okolo. Je jasné, že pro novináře to je "snadné téma", protože jakýkoli poplatek se bude vždy klientům zdát příliš vysoký. Navíc každý má pocit že rozumí bankovnictví protože má nějaký ten účet.
Zamyslete se prosím nad větou "Že je návrh hlavně v zájmu klientů svědčí podrážděné reakce bank." Tato věta není pravdivá, a jenom podtrhuje bídu celé diskuse. Některé návrhy totiž jdou proti zájmu bank i jejich klientů. Že to dráždí banky a ne klienty je dáno tím, že klienti nedohlédnou důsledky některých kroků - například přenositelnost čísla účtu.
Petr
Další příspěvky v diskuzi (celkem 21 komentářů)
20. 6. 2005 0:33 | Ivo
Stránka 2/2
Následující