Diskuze - Finanční plánování podle společnosti Fincentrum

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 30 komentářů)

20. 8. 2021 16:37 | tohir@seznam.cz

Fincentrum totálně zklamalo. Díky jejich neschopnosti nebo spíš hrabivosti jsem přišel o více než 10 000 Kč. Reklamaci jsem sice podal, ale asi ji ani nečetli. Odpověď byla stručná - Vaší reklamaci neuznáváme a tímto považujeme věc za vyřízenou.
Mojí stížnosti se celkem ochotně ujal pan ředitel České asociace společností finančního poradenství a zprostředkování. Ale ani tady jsem nepochodil. Po mnoha telefonátech a slibech pana ředitele jsem si konečně uvědomil, že pláču na špatném hrobě. Tato associace tu není od toho aby hájila zájmy klientů.
S Fincentrem už nechci mít nic společného. Až budu chtít nic nevyřídit a přijít o peníze, zvládnu to sám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 4. 2021 13:26 | Jakub Záruba

(Vše v této recenzi jsem schopen dokázat na základě oficiálních smluv, bankovních převodů a e-mailové a whatsapp komunikace) Za mě bohužel také příšerná zkušenost. Nechci uvádět konkrétní jména pracovníků Fincentra, označím je v recenze tedy jako manželé XXX. Chtěl jsem si skrze Fincentrum sjednat investiční byt (kde Fincenturm nebylo prodejcem, ale pouze zpostředkovatelem). Složil jsem tedy blokační poplatek 121000,- Peníze jsem vybral ze svého investičního účtu, kde jsem investoval do kryptoměn. Toto jsem schopen doložit doklady od brokera, až po bankovní výpis jak peníze putují do Fincentra.
Začátkem roku mi tedy byla skze pracovníky XXX zažádáno o úvěr. Zde to všechno začalo. Poskytl jsem jim osobní údaje, které měli zadat do žádosti o úvěr, zadali je špatně (to dodnes ani neví, nikoho jsem na to neupozorňoval) ale měl jsem špatně vyplněný titul. (toto jsem schopen dokázat dle komunikace z aplikacie WhatsApp vúči bankovnímu profilu, kde mi bylo o úvěr zažádáno). Jako nevadí mi to, ale je takový problém správně přepsat údaje?
Bohužel obchod nevyšel. Prodávající přestal komunikovat a nebylo možné obchod dokončit - byt byl dokonce prodaný někomu jinému. Proti tomu samozřejmě nic nemám, Fincentrum za to zřejmě nemohlo (i když mohli si prodávajícího trochu prověřit?). Každopádně s tímto jsme v pohodě... však je plno jiných bytů, se kterými by mi Fincentrum pomohlo. ALE...
Rozhodl jsem se tedy od kupní smlouvy odstoupit. Dostal jsem tedy od Fincentra dokumenty, které jsem musel vyplnit a zaslat zpátky (šlo o žádost o vrácení blokačního poplatku a odstoupení od smlouvy). Cituji/kopíruji doslova z mailu pana XXX: "Prosím o odeslání dokladu s pošty a kopie o Výzvy o vrácení BP na můj email. Doklady si uschovejte." Druhý den (16. února 2021) jsem běžel na poštu a ihned vše odeslal včetně mailu, jak si pan XXX přál.
Čekám 7 dní, 14 dní.. nic se neděje. Po třech týdnech, kdy každým dnem čekám, kdy se mi vrátí moje peníze, abych je mohl opět zainvestovat nic nevím. Po třech týdnech mi náhodou volá paní XXX (8.3 2021) ohledně pomoci s PC. Náhodou se jí ptám, jestli se nemůže zeptat manžela, jak to zhruba vypadá s vrácením mého blokačního poplatku, protože peníze stále nemám. Doslova řekla: "Ježiši! Zjistím to a zavolám vám." (dnes, při psaní této recenze je to 1 měsíc a 7 dní, stále se neozvala zpět).
Začal jsem to tedy řešit sám bez "mých poradců" a ozval jsem se na veřejný mail, kde jsem se odvolával na vrácení mých peněz. Zde mi odpověděla paní Lucie Štefanová, od které jsem se dozvěděl, že pan XXX ty dokumenty ode mě nikdy nepřeposlal ani poté, co ho k tomu ona sama vyzvala. Cituji z mailu z 9.3 2021 9:22 paní Štěfanové: "18.2. jsme o této skutečnosti informovali makléře, který s Vámi měl doložení dokumentů zajistit. Je mi líto pokud se tak nestalo, zřejmě se jedná o nedorozumění." Takže jsem více jak 3 týdny čekal každým dnem na úplně zbytečně na své peníze, protože přeposlat e-mail (pár kliknutí) je asi pro pracovníka Fincentra velká práce.
Kromě vrácení blokačního poplatku jsem se zabýval i kupní smlouvou (sestavenou Fincentrem) kde bylo uvedeno, že pokud prodejce poruší kupní smlouvu, musí mi uhradit pokutu ve výši blokačního poplatku. Kupní smlouvu jsem dal přečíst dvěma právníkům, ta pokuta je podle nich právně nevymahatelná. Skvělá smlouva!
Od brokera jsem schopen doložit historii portfolia, jaké kryptoměny jsem prodal, abych byl schopen zaplatit blokační poplatek. Kdyby pan XXX přeposlal ten pitomý email a Fincetrum by mi vrátilo peníze řekněmě do 14 dnů (ve skutečnosti to trvalo 1 den) a peníze bych hned zainvestoval zpět (což jsem měl v plánu), byl za tu dobu co nebyl ten e-mail přeposlaný dnes o 54 tisíc bohatší (ano, uteklo mi 45%).
A to mě manželka pana XXX naučila takovou krásnou větu: "Peníze musí pracovat, ty nikdy neonemocní a nikdy nepotřebují dovolenou". To jo! Hlavně, že mi je držíte na účtu Fincentra a moje peníze tam "spí".
Na závěr bych chtěl poděkovat paní Štěfanové (kterou na rozdíl od pana a paní XXX ani neznám osobně), ale vše bleskurychle vyřídila a o všem mě v čas informovala.
S Fincentrem už nechci mít nic společného, až budu chtít nic nevyřídit a přijít o peníze, tak to zvládnu i sám, k tomu nepotřebuji Fincentrum.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 12. 2020 11:25 | Jakub

Velmi špatná zkušenost s fincentrem, konkrétně poradce Pavel Berkovec. Po osmi letech spoření na penzijním připojištění jsem zjistil, že mi nesjednal výsluhovou penzi po 15 letech, kvůli které jsem si to sjednával. Nyní tedy mohu začít od začátku bez možnosti reklamace.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 3. 2020 10:16 | Lukas.

Na internetu jsem nalezl k prodeji nemovitost... Odepsal jsem na inzerat fincentra, u ktereho nebylo telefonni cislo a prisla sms, s tim ze se mi ozve jejich clovek. V sms bylo jeho telefonni cislo a email... Je to 14 dni, nikdo nevolal, telefonni cislo zvoni a nikdo jej nebere, na jejich zelene lince to zvoni a nikdo to nebere... Potrebuju to resit s bankou uz mame povolenou hypoteku a nikdo nam mesic nebude cekat... Inzerat se aktualizuje a stale nic.. Tak co si o te firme mam myslet?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 3. 2020 10:16 | Lukas.

Na internetu jsem nalezl k prodeji nemovitost... Odepsal jsem na inzerat fincentra, u ktereho nebylo telefonni cislo a prisla sms, s tim ze se mi ozve jejich clovek. V sms bylo jeho telefonni cislo a email... Je to 14 dni, nikdo nevolal, telefonni cislo zvoni a nikdo jej nebere, na jejich zelene lince to zvoni a nikdo to nebere... Potrebuju to resit s bankou uz mame povolenou hypoteku a nikdo nam mesic nebude cekat... Inzerat se aktualizuje a stale nic.. Tak co si o te firme mam myslet?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2020 14:19 | Kováč

Dobrý den, já nevím jak společnost Fincentrum, ale minimálně jednu jejich poradkyni musím opravdu pochválit. První můj dojem nebyl úplně nejlepší (mladá holka ve financích), ale opak je pravdou. Musím potvrdit, že se vyzná snad ve všem. Po 3 letech už spolupracuje s celou moji rodinou a všichni ji velmi chválí. Nedávno se odstěhovala z Prahy a ať potřebuji cokoliv, vše vyřídí okamžitě online nebo přijede do Prahy. Spolehlivá, ochotná a opravdu je vidět, že se snaží. Neměnil bych.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 11. 2018 10:48 | P.Z.

Dobrý den,
aktuálně prodáváme byt a kupec si řeší koupi právě přes Fincentrum. Ale takové problémy co zažívají jak oni tak my jsem ještě nikdy neměl. Vše dělají asi na podesate, co zaslana smlouva to chyby a to co se jim poví, to si nedovedou opravit. Nakonec to musel opravovat právník. Prostě neschopnost. Ze začatku se tvařili jako super poradci ale jak se to rozběhlo tak chyba za chybou. Radim všem mějte pravnika, ktery bude tak trochu jako prostřednik a pak bude vše dobry. A perlička v zavěru, pořadek ve smlouvach kterou kam maji dat taky moc nemaji.. viz banka ktera neobdržela a přitom řikaly že jim to daly a je vše schválené "žadost k čerpání a potvrzení převodu vlastních prostředků" prostě perly.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 1. 2018 16:25 | D.W.

Dobrý den vážení,
rád přidám ,,do kotle" svou zkušenost. Setkal jsem se spousty poradců z různých společností, především těch nejznámějších/nerozšířenějších .A za sebe mohu říct, že nejvíce jsem byl spokojen s poradcem právě z Fincetra a jsem s tímto poradcem ve spojení několik let a řešíme veškeré životní události. Nemá smysl to nějak dále rozepisovat a možná to už někdo uvedl, ale asi každému je jasné, že nezáleží ani tak, pod kterou společností daný poradce pracuje, ale pouze o toho konkrétního poradce...vždy je to o lidech, hulváti jsou všude.
Přeji Mnoho dobrých zkušeností.
D.W.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2017 15:14 | Ivana

Mám jedinou zkušenost s Fincentrem, konkrétně s oblastním ředitelem Tomášem Trauškem. Chtěla jsem hypotéku na dvě nemovitosti v Praze. Pan Trauške mě s chlapáckým výrazem přesvědčoval, že nic není problém. Všechno zajistí, se vším si umí poradit. Ve skutečnosti se tento pán ve financích vůbec nevyzná, daňové přiznání je pro něj podle jeho vyjádření "vysoká účetní a to on nemá" :-))). On se prostě umí pohybovat v nějakých předvyplněných tabulkách, ale to je vše. Když má klientovi dopomoct k dosažení hypotéky, je vedle jako jedle a klientův osud ho totálně nezajímá. A navíc pan Trauške bez zaváhání lže. Dva měsíce jsem poslouchala, jak moje žádost o úvěr je "na stole schvalovatele a nemám se pořád ptát, abych schvalovatele nenaštvala". Nakonec jsem se sebrala a na danou pobočku do banky odjela, abych se osobně zeptala, co se děje. Na místě jsem zjistila, že jsem dávno vypadla ze systému žadatelů o úvěr, protože jsme překročili časový limit 30 dní, kdy mi pan Trauške neustále lhal, že banka na tom pracuje. Ve skutečnosti se bance pár věcí mého financování nelíbilo a banka mi úvěr nechtěla schválit, což mi ale tenhle blbeček zapřel. Ztratila jsem tím spoustu času, kdy mi prodávající čekali na podpis kupních smluv na nemovitosti. Naštěstí jsem kápla na skvělou finanční poradkyni od Kapitolu, která mi do měsíce úvěr získala u Raifky. Ano, byla to složitější záležitost, ale tahle paní to s přehledem zařídila. Chtělo to jen kompetentní osobu, která ví, co má dělat a jak o úvěr zažádat, abych ho opravdu dostala. Pan Trauške jednoduše dává od klienta ruce pryč, když narazí na sebemenší problém, a jeho osud je mu srdečně buřt. Všechny varuji před Fincentrem a zejména před tímhle namistrovaným ocasem.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2017 22:19 | Klára F

Ahoj, s finančním poradcem z Fincetra jsem se setkala pouze dvakrát. A teď asi čekáte negativa, ale ne e. Dala jsem mu k posouzení smlouvy, a na druhé schůzce už přišel s předběžným plánem. Bohužel jsem se doma neshodla s manželem, neunesl asi, že jsem projevila zájem o naše finance :-) ale to je zase z jiného soudku :-) Každopádně...finančnímu poradci jsem se omluvila, že tuto akci bohužel ruším a nesetkala jsem se s žádným pohrdavým jednáním. Naopak, byl velmi chápavý a nabídl mi v potřeby zájmu, že se na něj můžu obrátit.. Je tu hodně kritiky a asi se najdou ve všech společnostech černé ovce, ale všechny bych do jednoho pytle rozhodně neházela. Moje Švagrová dělá pro čpp a záleží jí na lidech a opravdu dělá pro lidi to nejlepší. Takže já teď čelím výzvě a za týden mám ve Fincentru pohovor. Líbí se mi, že neděláte jen pro jednoho, ale máte k dispozici celou škálu. Uvidím, co z nich vypadne, každopádně, mám nějaký selský rozum a ten, kdo se nechá zmanipulaovat ovcí, asi si za to může taky sám. Může si přece nechat vypracovat plán i u jiné společnosti a pak si to porovnat. Ale lidi mají v povaze jen házet špínu. Tímto končím. Mějte se a smějte se :-)
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2017 11:06 | Jarmila

Mám negativní zkušenost z Fincentrem. Chtěli jsme koupit byt, který prodával majitel přes Fincentrum reality. Makléř ale trval na tom, ze hypotéka musí být přes fincenttum jinak nás majiteli " nedoporučí". Navíc byl sprostý a velmi manipulativní. Zvlasni praktiky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 2. 2016 16:18

Mám podobnou zkušenost,žádala jsem přefinancování hypotéky,ale staral se jen o mé stávající pojistky,pak se neozval ani nereagoval na mé telefony a maily.Na přefinancování bylo pozdě,podala jsem stížnost a čekám,jestli existuje spravedlnost. jen si mastil kapsy,ale pojistky sjednané s ním jsem okamžitě zrušila. Na mě si nikdo plnit peněženku nebude. Neudělal,co jsem po něm chtěla,věnoval se úplně něčemu jinému.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2013 11:54 | Ilona Holubová

Můžu se zeptat jestli si vaše poradkyně něco účtovala?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 1. 2016 21:50 | Marek Pantlík

Já jsem teda se svým finančním poradcem s Fincentra spokojen, nejsem důvěřivý, tak jsme si k sobě hledali cestu. Poprvé jsme si jen tak povídali, pak jsme se dostali k mojí situaci a musím uznat, že mi penězma dost pomohl, protože jsem si uvědomil, kde mi peníze utíkají. Doporučil jsem ho i dál.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 2. 2015 11:54 | Andrea

fincentrum jsou to podvodníci kteří slibují vysoké výděky ale pravda je jiná víc jim zaplatíte než si vyděláte a jejich jednání s lidma je strašné, divím se že tato podvodná firma vubec muže fungovat ..Oblastní ředitelé se starají jen o to jak nejvíc sedřít lidi z kuže aby měli co největší provizi...zaměs­tnávájí na černo a nemají strach ani zaměstnávat lidi kteří nemají čistý trestní rejsřík hlavně že budou mít tučnou provizi ale podvodu se neštítí....takže určitě nedoporučuji si s nima nic začínat at už spolupráci nebo pojištění!!!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 12. 2014 14:07 | Petr

http://diskuze-zkusenosti.com/fincentrum-as.167195PM.html
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 10. 2014 17:39 | xxx

Špatná zkušenost se společností Fincentum. Poradce byl nepříjemný, když jsme si u něj navrhnuté pojistky neuzavřely, dokonce pak ztropil scénu když jsme jeho pojistku po určité době vypověděli a uzavřeli výhodnější pro nás jinde - vyčetl nám, že z nás nemá provize,vyplacené provize z pojistky musí vracet - že musí také živit rodinu a popravdě při nabídce refinancování hypotéky jsme si nakonec našli lepší nabídku refinancování u své banky a tak jeho služeb nevyužili - opět se toto setkalo s výčitkami, že to celé nedělal zadarmo a že za svou snahu nebude mít provize. Totálně pracovník Fincentra nebyl připraven pro odmítnutí, pokud klient nebude chtít nabídnutý produkt uzavřít, či mu nebude věřit, že je nejlepší. Zážitek na celý život :-))
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2014 21:00 | Andrea

Společnost fincentrum jsou to podvodníci kteří slibují vysoké výděky ale pravda je jiná víc jim zaplatíte než si vyděláte a jejich jednání s lidma je strašné, divím se že tato podvodná firma vubec muže fungovat ..Oblastní ředitelé se starají jen o to jak nejvíc sedřít lidi z kuže aby měli co největší provizi...zaměs­tnávájí na černo a nemají strach ani zaměstnávat lidi kteří nemají čistý trestní rejsřík hlavně že budou mít tučnou provizi ale podvodu se neštítí....takže určitě nedoporučuji si s nima nic začínat at už spolupráci nebo pojištění!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 11. 2013 6:25 | Zdeněk

Mám stejnou zkušenost a otázku. Má přítelkyně, na začátku roku, sháněla pojištění domácnosti. Vyplnila na jednom srovnávacím webu, přesněji na webu abcpojištění.cz kontaktní údaje. Na druhý den se jí ozval poradce z firmy fincentrum.com . Nabídl jí dvě možné varianty pojištění domácnosti a to jen a pouze po telefonu. Moje partnerka si údaje pečlivě zapsala (neposlal totiž ani email, kde by byla např. příloha s nabízenými službami) a zdůvodu stěhování, jsme toto poptávání po pojištění odložili. Nyní, což je vlastně více jak půl roku po telefonátu, se ozval znovu. Že jak to vypadá, slušně mu odpověděla, že nemáme zájem. Na to na ni hrubým způsobem zpustil, že za nabízené služby si bude účtovat částku 1000,-. Jak si to představuje, no prostě něco v tom smyslu, že kuře nehrabe zadarmo. Přitom, má přítelkyně nikde nic nepodepsala, žádnou závaznou objednávku nevyplňovala, dokonce toho poradce ani přímo nekontaktovala, ba naopak, to ten poradce, jen a pouze zadala kontaktní údaje na výše zmíněném webu. Nyní dostala fakturu od této firmy, konrétně od nějakého jejich oddělení pro vymáhání dluhů. Příjde mi to jako velmi podvodná praktika, musíme se poradit s právníkem jak budeme dál postupovat ale příjde mi to jako podvod. Za jeden telefonát, ještě k tomu více méně nevyžádaný platit tisíc korun? Zlodějina! pokud je Vás víc odepiště mi klidně na email, protože částka 1000 korun není trestný čin ale pokud nás je víc, můžeme podat společně trestní oznámení. Budu tuto stránku sledovat, kontaktní email jsem dal, dopíšu ještě radu od právníka, jen co se s ním dnes spojím.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2013 16:40 | Polenová Irena

Mám zkušenosti s finanční poradkyní Alenou Gasiorkovou,která slíbila zařídit hypotéku.Zařizovala ji půl roku na její radu jsme zaplatili zálohu na byt 50 000,-s tim že hypotéka je pomalu na cestě.Po půl roce nám řekla že na ní nedosáhnem a záloha samozřejmě propadla.podotýkám že měla u sebe půl roku všechny doklady,každý průměrný manažer by to poznal za dva dny naší hvězdě to trvalo půl roku a nakonec nám řekla že si za to můžeme sami,že by nám zaplatila těch 50 000,- ze svého pojištění to jí ani nenapadlo,takové bych kopala s chutí do zadku každý den.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 327 549 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2022

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Hypotéka na ruby - změna zaměstnání
Poradna > Hypoteční úvěr

Otázka: Dobrý den, mám takový komplexnější dotaz. Nechávám si nyní předschválit tzv. hypotéku na ruby a následně změnit zaměstnání. Bude mít změna zaměstnání vliv na tento typ sjednání hypotečního úvěru? Realita... více

Rodinné právo

Daně

Investiční poradna

Hypoteční úvěr

Karty, účty, úvěry

Pojištění a penzijní připojištění

Sociální poradna

Dotace z EU

Právní poradna

Stavební spoření

Realitní poradna

Spotřebitelská poradna

Spoření na stáří

Poradna při finanční tísni

Elektronická evidence tržeb (EET)

Koronavirus a peníze

Doporučujeme

Vláda má důvěru, Fiala problém. Proč začíná připomínat Babiše?

Vláda má důvěru, Fiala problém. Proč začíná připomínat Babiše?

„Vláda by měla šetřit na státu, ne na občanech,“ řekl ve svém projevu před hlasováním...více

Nová generace baterií přichází. Elektromobily změní víc, než si myslíte

Nová generace baterií přichází. Elektromobily změní víc, než si myslíte

Když dojde na kritiku elektromobilů, baterie bývají prvním cílem. A dává to smysl. Pořád...více

GALERIE. Ada z Módního pekla vybírá ikony, které stárnou stylově

GALERIE. Ada z Módního pekla vybírá ikony, které stárnou stylově

Svých –náct a –cet mají dávno za sebou. Je jim –sát a móda už na ně nemyslí, na molech...více

Žena rodí tak, jak žije. Jak by vypadal manuál dobrého porodu?

Žena rodí tak, jak žije. Jak by vypadal manuál dobrého porodu?

Porodit rychle a hladce. Nebo alespoň nemít trauma. To je přáním a cílem většiny těhotných...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Milan Zemánek

podnikatel, Miton

Vladimír Bezděk

ekonom

Milan Zemánek
ÚSPĚŠNOST
56,25 %

z 64 duelů
×
Vladimír Bezděk
ÚSPĚŠNOST
43,94 %

z 66 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.