Zneužití PINu u karty stále pojistí jen jediná banka
Dana Chytilová | | 3. 5. 2005 | 5 komentářů
Od května rozšířila Česká spořitelna možnost pojistit se proti zneužití debetní platební karty. Liší se její nabídka výrazně od konkurence? Budou konečně pojištěny i internetové transakce nebo ty, u nichž byl použit PIN? Nebo se v tomto směru moc nezměnilo?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
17. 4. 2007 17:46 | klient
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 5. 2005 23:22 | Klient, jenž si neznačí PIN na kartu
4. 5. 2005 20:00 | Ondřej Čečák
Ono staci, kdyz si sikovny obchodnik treba da nenapadnou kameru vhodne do prostoru, kde se autorizuji platby majitelem karty. Pak uz staci jenom kartu ukrast a vybrat penize (popr. nakoupit zbozi) drive, nez si toho majitel vsimne. Pokud nebude takovyto zly clovek uplne hloupy, myslim, ze by mu to mohlo projit a me jako klientovi nezbydou nez oci pro plac (jedina obrana, ktera me napada, ze bud extremni paranoia a nebo platba pouze hotovosti -- ani jedno z toho se mi moc nezamlouva).
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 5. 2005 19:45 | Milan
Na druhou stranu si nedovedu predstavit, jak se dokazuje, ze mi tu kartu nekdo ukradl a odkoukal predtim PIN. Nebo pri prepadeni ze mne to PIN nedostali nasilim.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 5. 2005 16:45 | Ondřej Čečák