Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Martin Hausenblas
podnikatel a investor, Adler
Daniel Křetínský
podnikatel, EPH a AC Sparta Praha
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Jak funguje investiční životní pojištění III.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
27. 4. 2005 12:26, JMK
Pani Jarmilo, mate pravdu, ale jeden maly detail to hyzdi - smlouvy jsou napsany tak, ze to neni k precteni. A druha vec - mam spatnou zkusenost s velkymi institucemi - kdyz si chci vzit smlouvu na podrobne prostudovani domu, vetsinou tuto moznost zamitnou. Kdyz chci zmenit podminky, ktere povazuji za nevyhovujici - z 99% to nelze. (Ted trochu reklamy, zatim jen ING udelala vyjimku). Tak se ptam, co s tim?
Nicmene s tezi, ze lidi se maji o sebe starat sami, bezvyhrad souhlasim. Preji prijemny den
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
26. 4. 2005 21:20, Fredy
Podsouváte mi zvýšený tón tam, kde jsem jej nikdy neuplatnil. Pouze jsem konstatoval dvě věci.
1) Jednak po prostudování dostupných volebních programů jednotlivých stran vidím modrou šanci jako jedno z lepších řešení. Podle mého "subjektivního" názoru si myslím, že v budoucnu jako jediné možné. Socialismus se již vyčerpal a to v celé Evropě. Otázkou je, jak jej dokáže ods prosazovat.
2) Dále jsem uváděl, v této souvislosti, že i volební program je zboží, které se musí umět prodat. Voliči jsou v tomto případě klienty tohoto programu. Ods to nedělá a nebo dělá nedostatečné a tím získávají na vážnosti nesmyslné a demagogické názory současného ministra financí. Ostatně i on "prodává" své zboží. Podle mě již zapáchající a s propadlou záruční lhůtou.
Pokud se nemýlím, tak vám také kdysi někdo od ČS řekl, že to a to je dobré a vy jste to bral. Pak se časem ukázalo, že je vše jinak a vy jste na tom třeba tratil. Je v tom jen fenomén času? Nebo tam hledáte něčí úmysl? Vždyť jste to přece nemusel brát, že?
Víte, čas je v tomto nejzajímavější poradce. Kdysi, v roce 1998 či 1999 jsme na těchto (i jiných) stránkách začali odvážně psát o tom, že KŽP je vlastně podfuk na neznalé, naivní jedince. Tehdy se na nás vrhla smečka bouchačů a dokonce zástupců pojišťoven. Dnes o tom píší již „bývalí“ poradci a jiní odborníci, jako o samozřejmosti. Lepší mlm společnosti jej již vyřadily z repertoáru. Čas plynul a pojišťovny vyrazily s dalším trumfem - IŽP. Mnozí se nad tím rozplývali a dodnes to mají za nedotknutelný zázrak. A vidíte, pan Podávka jej nyní staví do stejného, ne-li horšího světla, než již profláknuté KŽP. Ještě ostřeji se do tohoto produktu opřel pan Stuchlík v časopise FONDSHOP. Odhalil, to co již dávno píši, že tento produkt dotuje stát, nebo-li my všichni z našich daní.
Vůbec nic nemám proti paní Jarmile. Dokonce ji fandím. Má svůj názor (i když ne dle mého gusta) a za ním si stojí. Některé její postřehy v sociální oblasti jsou zajímavé. Docela si ji dovedu představit z jejich různých komentářů. Samoživitelka, vysokoškolačka s titulem, patrně PHDr., či něco podobného, se dvěma dětmi, dcerami. Žije na jihu Čech, patrně v Táboře a v oblasti poradenství vyzkoušela více společností a tudíž má celkem přehled. Za bývalého režimu byla asi úspěšná, někde buď v nějaké státní instituci (ostatně tehdy jiné skoro nebyly). Buď školství, nebo výpočetní technika, tehdy PVT, či tak nějak. A nebo je to úplně jinak. Ale, jak vy píšete. Co člověk, to názor a kdyby byly všechny stejné, tak by tu byla nuda.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 75 komentářů)
26. 4. 2005 23:06 | Speedy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 23:05 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 22:55 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 22:45 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 17:18 | R2D2
1) zrušení starých smluv je nevýhodné, že již splatil počáteční náklady, že v nich má slušnou garanci z dob, kdy TÚM byla vyšší než 2,4%, že ...
2) jejich produkt patří k nejdražším na trhu, že klientovi na poplatcích vezme téměř 2 roční pojistné
3) modelují s nesmyslným výnosem xx% ročně, že to, že český akciový fond vydělal v minulých dvou letech hodně, není zárukou, že to vydělá i v příštích letech.
Nu - naprosto neprofesionální servis od firmy, co křičí, že je největší. Není divu, že mnozí raději nechávají peníze na termínovaných účtech a ve slamníku.
26. 4. 2005 16:56 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 16:53 | Fredy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 21:20 | Fredy
1) Jednak po prostudování dostupných volebních programů jednotlivých stran vidím modrou šanci jako jedno z lepších řešení. Podle mého "subjektivního" názoru si myslím, že v budoucnu jako jediné možné. Socialismus se již vyčerpal a to v celé Evropě. Otázkou je, jak jej dokáže ods prosazovat.
2) Dále jsem uváděl, v této souvislosti, že i volební program je zboží, které se musí umět prodat. Voliči jsou v tomto případě klienty tohoto programu. Ods to nedělá a nebo dělá nedostatečné a tím získávají na vážnosti nesmyslné a demagogické názory současného ministra financí. Ostatně i on "prodává" své zboží. Podle mě již zapáchající a s propadlou záruční lhůtou.
Pokud se nemýlím, tak vám také kdysi někdo od ČS řekl, že to a to je dobré a vy jste to bral. Pak se časem ukázalo, že je vše jinak a vy jste na tom třeba tratil. Je v tom jen fenomén času? Nebo tam hledáte něčí úmysl? Vždyť jste to přece nemusel brát, že?
Víte, čas je v tomto nejzajímavější poradce. Kdysi, v roce 1998 či 1999 jsme na těchto (i jiných) stránkách začali odvážně psát o tom, že KŽP je vlastně podfuk na neznalé, naivní jedince. Tehdy se na nás vrhla smečka bouchačů a dokonce zástupců pojišťoven. Dnes o tom píší již „bývalí“ poradci a jiní odborníci, jako o samozřejmosti. Lepší mlm společnosti jej již vyřadily z repertoáru. Čas plynul a pojišťovny vyrazily s dalším trumfem - IŽP. Mnozí se nad tím rozplývali a dodnes to mají za nedotknutelný zázrak. A vidíte, pan Podávka jej nyní staví do stejného, ne-li horšího světla, než již profláknuté KŽP. Ještě ostřeji se do tohoto produktu opřel pan Stuchlík v časopise FONDSHOP. Odhalil, to co již dávno píši, že tento produkt dotuje stát, nebo-li my všichni z našich daní.
Vůbec nic nemám proti paní Jarmile. Dokonce ji fandím. Má svůj názor (i když ne dle mého gusta) a za ním si stojí. Některé její postřehy v sociální oblasti jsou zajímavé. Docela si ji dovedu představit z jejich různých komentářů. Samoživitelka, vysokoškolačka s titulem, patrně PHDr., či něco podobného, se dvěma dětmi, dcerami. Žije na jihu Čech, patrně v Táboře a v oblasti poradenství vyzkoušela více společností a tudíž má celkem přehled. Za bývalého režimu byla asi úspěšná, někde buď v nějaké státní instituci (ostatně tehdy jiné skoro nebyly). Buď školství, nebo výpočetní technika, tehdy PVT, či tak nějak. A nebo je to úplně jinak. Ale, jak vy píšete. Co člověk, to názor a kdyby byly všechny stejné, tak by tu byla nuda.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 17:38 | Speedy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 16:28 | JMK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 16:18 | Speedy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 16:12 | JMK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 16:08 | Speedy
I mě je zřejmé, že názory paní Jarmily nejsou Vašimi názory. Nechť se ale tříbí. Vy paní Jarmile vytýkáte, že prodává pojistku lidem a je jí fuk, co obsahuje. Myslím, že to takto nebylo řečeno: paní Jarmila nám zde sdělila, že klientovi, který pojistku chce, řekne klady a zápory produktu. Tímto pro klienta udělala v našich podminkách maximum jako poradce a jistě profesně klienta případně vyřídí jako zprostředkovatel. To, myslím, je za daných okolností korektní přístup. Pokud není člověk sám svým pánem (Vy to štěstí samostatnosti ale naštěstí máte), musí často bojovat mezi svědomím svým a objektivním zájmem svého zaměstnavatele, v konečném dopadu v zájmu svého žaludku. Pokud se klient nakonect pro pojistku rozhodne, není co řešit, jen klient má to konečné právo říct, co je pro něj přínos. Ne paní Jarmila, která má názor subjektivní. To je právě ten problém, že mnozí zde na webu mají představu, že klient tuto svoji odpovědnost má delegovat na poradce. To ale nejde a pokud se sytémově připustí, tak šlamastyka dříve či později je na obzoru. Takové banky se takto pojatého "poradenství" vyhýbají jako čert kříži a vědí moc dobře proč. Jinak si myslím, že zrovna tak nekorektní a nekonzistentní je potom Váš kdesi jinde nadhozený námět, aby Vámi obdivovaná tzv. Modrá šance byla uskutečněna skrze předvolební marketing, tentokrát politický. Akorát, že v tomto případě Vy jste z obliga tím, že jste o věci přesvědčen, a tak vše Vám může být jako nástroj dobré: pohodlné ohloupení lidí skrze barevné nálepky výhradně pozitivní argumentace. To paní Jarmila je alespoň lidsky, morálně a profesně v tomto směru, kdy k pozitivům přiřadí i negativa, pravdivější. Prosím: neřešme má osobní, kladná či záporná, stanoviska k ODS a k jejímu programu Modrá šance, já to uvedl jen jako příklad.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 16:08 | Speedy
I mě je zřejmé, že názory paní Jarmily nejsou Vašimi názory. Nechť se ale tříbí. Vy paní Jarmile vytýkáte, že prodává pojistku lidem a je jí fuk, co obsahuje. Myslím, že to takto nebylo řečeno: paní Jarmila nám zde sdělila, že klientovi, který pojistku chce, řekne klady a zápory produktu. Tímto pro klienta udělala v našich podminkách maximum jako poradce a jistě profesně klienta případně vyřídí jako zprostředkovatel. To, myslím, je za daných okolností korektní přístup. Pokud není člověk sám svým pánem (Vy to štěstí samostatnosti ale naštěstí máte), musí často bojovat mezi svědomím svým a objektivním zájmem svého zaměstnavatele, v konečném dopadu v zájmu svého žaludku. Pokud se klient nakonect pro pojistku rozhodne, není co řešit, jen klient má to konečné právo říct, co je pro něj přínos. Ne paní Jarmila, která má názor subjektivní. To je právě ten problém, že mnozí zde na webu mají představu, že klient tuto svoji odpovědnost má delegovat na poradce. To ale nejde a pokud se sytémově připustí, tak šlamastyka dříve či později je na obzoru. Takové banky se takto pojatého "poradenství" vyhýbají jako čert kříži a vědí moc dobře proč. Jinak si myslím, že zrovna tak nekorektní a nekonzistentní je potom Váš kdesi jinde nadhozený námět, aby Vámi obdivovaná tzv. Modrá šance byla uskutečněna skrze předvolební marketing, tentokrát politický. Akorát, že v tomto případě Vy jste z obliga tím, že jste o věci přesvědčen, a tak vše Vám může být jako nástroj dobré: pohodlné ohloupení lidí skrze barevné nálepky výhradně pozitivní argumentace. To paní Jarmila je alespoň lidsky, morálně a profesně v tomto směru, kdy k pozitivům přiřadí i negativa, pravdivější. Prosím: neřešme má osobní, kladná či záporná, stanoviska k ODS a k jejímu programu Modrá šance, já to uvedl jen jako příklad.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 15:55 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 15:51 | JMK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 15:50 | JMK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 15:44 | Jarmila
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 15:26 | Speedy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 4. 2005 14:53 | Fredy
"Dneska to dělám tak: chceš kliente produkt? Máš ho mít. Já za tebe přemýšlet ani rozhodovat nebudu. Já ti jen řeknu klady a zápory produktu. Ty platíš, ty si rozhodni, co potřebuješ."
Jenže jaké klady a zápory mu řeknete? Že je to pro něj VŽDY nevýhodné a že je to VŽDY výhodné jen pro finanční žraloky? A to si myslíte, že by to koupil?
Podle mě je to hroší klamání klientů (spotřebitelů), než ty salámy a jogurty. Nehledě na to, že lze koupit skutečný jogurt s původní recepturou a i na salámech (párky a klobásy též) je napsané složení. Samozřejmě že ne na každé nožičce párku, ale na obchodním balení. Netvrdím, že je tam vše a že údaje jsou správné. Stejné, jako keci o finančních produktech. Ostatně co vám udělala sója? Ta je více závadná, než různé koření, regulátory kyselosti, E301, E450 antioxidanty, stabilizátory a dalších háfo E-ček, prostě kýbl chemie?
Záleží na tom, jak si ceníte zdraví. A není to, prosím, v penězích. Než nějakou supermarketovou uzeninu, která je většinou stejně předražená, tak raději kousek masa a nebo uzeninu u známého řezníka, který co udělá, tak i sám konzumuje a chleba z pravé vesnické domácí pekárny. I ty pravé jogurty můžete u vás také koupit.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 2/4