AEGON: prosadí se u nás nová pojišťovna?

"Myslete aegonomicky" je heslo nové pojišťovny AEGON, která má smělé plány na českém pojišťovacím trhu. Porovnali jsme její nabídku se současnou konkurencí. Závěr? Výrazné rozdíly ani novinky jsme nezaznamenali.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 6. 2005 17:38, Honza

První otázka: Kam jsou investovány pojistné rezervy?

Díky

Zobrazit celé vlákno

+39
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 6. 2005 17:18, Karel Brzobohatý

Vážený pane poradče,
pokud tedy chcete nás všechny vyvést z nevědomosti o Vašem pojišťovacím ústavu, prosím můžete vyvracet jednotlivé názory laické veřejnosti, psané níže.
Napsat, že odpovíte na cokoliv je fajn, ale odpovědět nebo vyvrátit již napsaný text je trochu těžší. Tak do toho! Ukažte nám to! Nechtějte si sjednávat individuální schůzky a pojďte se porvat o pravdu pojištění zde na internetu!

Zobrazit celé vlákno

-16
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 61 komentářů)

25. 4. 2005 17:09 | H.

Díky za odpověď - v podstatě s tímto Vaším příspěvkem souhlasím.
Pěkný den!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2005 15:11 | ZIL

Poplatky, sazby, ... a co rizika? Pokud přijdu o život a pojišťovna zabodne prst do pojistných podmínek a pozůstalým oznámí, že lituje, ale zrovna tento případ je ve výlukách, asi je moc nenadchne, že jsem na poplatcích zaplatil o pět tisíc korun méně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2005 14:56 | ZIL

Díky za překlad, vzpomněl jsem si na pana Wericha, jak komentoval překlad Švejka. Ale myslel jsem buzeraci, nikoliv provize nebo sliby horů a dolů.
A co je to buzerace? Oranžové kladívko na zdi, povinné zpívání na poradách a další blbiny, které vymýšlejí teambuildingoví specialisté. Bohužel se při té vší přeaktivitě a přemotivaci zapomíná na to, že pojišťování je práce jako každá jiná, tedy že cennější, než rychlokvaška z jakési universityˇ, je poctivý pojišťovák, který má důvěru svého okolí a poskytuje mu poctivou službu. Nebudu sám, kdo si pamatuje takové pojišťováky.
To, co se pohybuje na trhu dnes je pochopitelně něco jiného. Slevy, soutěže, super produkty a bohužel, lež. Škoda.
A až budete kárat smečku, přebíhající od jedné provize ke druhé, nezapomeňte, že s takovou smečkou nejdřív pojišťovna musí uzavřít smlouvu o spolupráci. A s těmi "přetahovanými" klienty následně uzavře nové pojistné smlouvy, následkem čehož klienti prodělají.
Přitom by stačilo neplatit provizi za takové (pro "přetahované" klienty) nevýhodné smlouvy. Tím by odpadly Vámi popisované negativní jevy. Otázkou zůstává, zda má o to někdo zájem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2005 13:42 | Karel Brzobohatý

že by třeba GENERALI LIFE? nebo to je průhledné jak zrcadlo? Aha já zapomněl, měl bych se podívat jak vypadá Dynamik a tam si to přečíst. Ale tam taky nic není, kde tedy se má člověk toto dopídit?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2005 12:58 | martin

Suhlasim s expertami. v SR sa Aegon objavila pred cca 3-4 rokmi s masovou reklamnou kampanou "myslite aegonomicky" s velkolepym planom ale minimalnymi uspechmi. zapojili sa aj do starobneho dochodkoveho sporenia, opat s velkym planom a minimalnymi uspechmi. prepdkladam, ze po neuspesnom fungovani v SR velmi rychlo zbalia kufre a zavru to tu ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 4. 2005 11:46 | karel

Precti si pokracovani :-((
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2005 8:33 | Michal

Myslím, že myslel toto: jsi nový, musíš udělat tolik a tolik, jinak s tebou končíme a nastoupí další. Pokud si svých lidí budou vážit, nezvat je na každopondělní (nebo jinodenní) nesmyslné porady, kde se pojišťovák nedozví nic jiného, než jaké je plnění plánu a o kolik jeho skupina zase nesplnila (přičemž je obecně známo, že novým pojišťovákům se schválně nasadí vysoký plán, aby přednostně vyčistili své okolí, neb tam se nachází potencionálně nejvíce nových klientů), aniž by se přitom dozvěděl cosi nového o nových produktech nebo o poradenství, nesmyslnou cestu tam a zpět do 80 km vzdáleného místa si jako OSVČ platí z vydělaných provizí, pojišťovna nevyužije k obchodním sdělením i ke školením takového fenoménu jakým je internet, což znamená úsporu na nákladech a na čase, pak může nechat provize jako konkurence a její lidé pro ni budou i rádi pracovat, protože mají svých starostí jinak dost a nepotřebují být ještě zatěžováni další nesmyslnou buzerací.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2005 0:24 | Petr

A vy víte o nějakém plnění bez problémů? Já ne, ať se jednalo o pojišťovnu tady nebo v zahraničí, vždycky se mě snažili okrást. Nedělám si iluze, že to bude jiný. Zkuste si zajít do jakýkoli pojišťovny kvůli jakýmukoli pojištění, které chcete uzavřít a zeptejte se na podmínky. Ať vám to všechno vysvětlí, vezměte si všechnu dokumentaci (pokud vám ji dají) a doma si to přečtěte. Kdo si to jednou udělá, pochopí, o čem pojišťovnictví je a že peníze může s klidným svědomím věnovat na charitu, vyjte do prakticky nastejno.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2005 16:00 | Bývalý OZ bývalé 3Áčkové pojišťovny - nyní už AA+

Myslel jsem si, že AEGON přijde s novějšími modernějšími pojistnými podmínkami, ale je v nich v podstatě to co u konkurence. Díval jsem se na ně a nenašel jsem v nich nic převratného.
Navíc u úrazového pojištění (trvalé následky TN) jsem byl vcelku překvapen, že pokud ztratím sluch obou uší, tak jsem podle tabulky vlastně celkem "ready" = TN50% (a jedno ucho jen = TN10%) . A to nemluvím o ztrátě zraku - (3/60 zraku jednoho oka = TN 25% obou očí jen 65%) - tady je člověk už v podstatě slepý. Když přijdu o obě ledviny, tak pojišťovna plní jen TN75% - myslím že člověk bez ledvin je úplně odvařenej, ale AEGON si to nemyslí podobně jako ostatní pojišťovny.
Zatím žádné překvapení. Myslím si, že ambice pojišťovny nebudou naplňeny.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 4. 2005 13:54 | H.

Váš názor přeložený do srozumitelného jazyka:
pokud AEGON nasadí vyšší provize, než konkurence a naslibuje "hory, doly" - různé motivační soutěže pro prodejce apod., tito agenti k nim klidně přejdou.
A současně klasicky ztratí zábrany a budou přesvědčovat "své" klienty, s kterými v jiné pojišťovně před nedávnem uzavřeli KŽP nebo IŽP - že je tu nová, jiná pojišťovna, ať to své IŽP/KŽP hned zruší a uzavřou si nové tady. A pokud odbytné/odkupné bude díky krátké době trvání toho stávajícího pojištění bude pochopitelně nízké, bude to argument typu - "Vidíte, proč je dobře, že jste odešli".
Ti samí agenti ale bez problémů budou schopni utéct i od AEGONu jinam, pokud jim nabídnou lepší provizi a opět si přetáhnou "své" ovečky.
Nebo jste myslel něco jiného?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2005 9:45 | ZIL

Myslím, že se v ČR najde hodně dobrých "pojišťováků", kteří nemají chuť se podrobovat praktikám ve svých stávajících pojišťovnách. Pokud půjde Aegon rozumnou cestou a odpustí si naší mentalitě odporující buzerace, pak tyto pojišťováky získá. A s nimi i jejich klienty ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2005 21:39 | franta

Myslím si, že takto napravená chyba pojišťovny /včetně finančního odškodnění , je mezi našimi pojišťovnami zcela ojedinělý a chválihodný jev.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 4. 2005 20:58 | Ema

Většina lidí včetně obchodních zástupců přeběhla z České pojišťovny nebo byli odejiti z jiných pojišťoven. Takže nemůžeme čekat nic převratného. Pojišťovna začíná kopírovat praktiky ČP při spolupráci s makléři. Je legrační to sledovat. :--)))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2005 5:32 | Zdeněk

No ono s českým člověkem uvyklým na postoj "nemyslet, neměnit, zůstanu v České pojišťovně do smrti.....(čímž nenapadám ČP)" je těžko dělat zázraky co se týče podílu na trhu. Ne všechny jsou až tak dobré jak se tváří, souhlasím (taky záleží jak v které oblasti - život, úraz, majetek......). Navíc neúměrně velká část lidí považuje pojištění za zbytečnost a podvod (přece nelze vidět jen problematická plnění škodních událostí, z nichž většina je způsobena něčím na straně klienta - mnohonásobně větší počet plnění je bez problému). Pak jim třeba voda sebere barák nebo si udělají úraz a hned natahují ruku ke státu nebo nadávají v hospodě.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 4. 2005 5:19 | Zdeněk

Co konkrétně Generali zamlčuje ? Které poplatky ?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2005 22:20 | JK

To, že je český národ podpojištěn je známý fakt. To, že ideální úložka do pojištění je desetina příjmu, to je také všeobecně známo. Takže nic nového pod sluncem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2005 17:03 | MORE

Je to byznys. Všichni vědí, jak by to dělali. Jestli někdo chce pojištění nabízet zadarmo, tak ať založí pojišťovnu. Ale nejsem si jist, zda-li by vůbec taková pojišťovna byla schopna vyplatit hned první plnění. :-) Možná ano, ale asi by bylo zároveň posledním.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2005 12:46 | Poradce

A není lepší, že jasně poplatky přiznává, než Generali, která je má ještě dražší(!) ale klientům je z tohoto důvodu zamlčela? Jejich postup je mi mnohem bližší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2005 12:30 | zprostředkovatel

Již jsem se s produkty Aegonměl možnost seznámit, bohužel mě velmi zklamali... poplatky jou vyšší než u většiny konkurence a sazby za porovnávaná rizika také vyšší, je to škoda ale AEGON opět nenalezl správný tým na rozjezd jak v článku přiznává. Je to vidět i na prvním kontaktu s makléři, které obeslal s podivným návrhem na výběrové řízení pro distribuci produktů.Opět je škoda že zkouší přijít s dvěma mutacema produktů dražší přes makléře lacinější přes obchodní službu, další škoda je že jim spravuje prostředky Komerčka to bych u takové značky nečekal .
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 4. 2005 9:40 | Kauza Generali

Vzhledem k informacím, které se objevily v poslední době (např. http://mujweb.cz/www/genlifex/generali.jpg) jsem dnes napsal na Úřad dozoru nad pojišťovnami tyto otázky:


1) Má pojišťovna povinnost u produktů, kde jsou hrazeny náklady systémem poplatků (investiční a flexibilní pojištění) povinnost zveřejnit všechny poplatky v sazebníhu poplatků? Pokud ano,
2) Proč Generali u svého produktu Life a Life Plus před klienty zamlčela vysoký počáteční poplatek a již 2 roky jeho výši v sazebníku neuvádí, ačkoliv ho strhává.
3) Co má udělat klient, pokud mu byl stržen poplatek, který není nikde v oficiálních materiálech uveden.
JS
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Wichterle

podnikatel, Wikow Industry

Jakub Havrlant

podnikatel a investor

Martin Wichterle
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Jakub Havrlant
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services