AEGON: prosadí se u nás nová pojišťovna?

"Myslete aegonomicky" je heslo nové pojišťovny AEGON, která má smělé plány na českém pojišťovacím trhu. Porovnali jsme její nabídku se současnou konkurencí. Závěr? Výrazné rozdíly ani novinky jsme nezaznamenali.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 6. 2005 17:38, Honza

První otázka: Kam jsou investovány pojistné rezervy?

Díky

Zobrazit celé vlákno

+39
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 6. 2005 17:18, Karel Brzobohatý

Vážený pane poradče,
pokud tedy chcete nás všechny vyvést z nevědomosti o Vašem pojišťovacím ústavu, prosím můžete vyvracet jednotlivé názory laické veřejnosti, psané níže.
Napsat, že odpovíte na cokoliv je fajn, ale odpovědět nebo vyvrátit již napsaný text je trochu těžší. Tak do toho! Ukažte nám to! Nechtějte si sjednávat individuální schůzky a pojďte se porvat o pravdu pojištění zde na internetu!

Zobrazit celé vlákno

-16
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 61 komentářů)

14. 6. 2005 21:42 | marcela

Nemůžu jinak než s Vámi souhlasit. Konečně rozumný názor!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 5. 2005 11:50 | AL

AEGON si myslí, že češi jsou žhavý do uzavíraní drahých pojistek? Taky každý řve jak je drahá pojistka, i kdyby stála jen 10 Kč ročně. Drahé pojistky umí každá pojišťovna na to tu nepotřebujem holanďany. Po revoluci bylo v modě dělat životky u holanďanů ale páni podnikatelé brzo vystřízlivěli. Radši bych si udělal pojištění u naší poj. než cpát hromadu peněz AEGONu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 5. 2005 11:33 | Jarmila

Tréniky potřebuje každý. Jiný je ale trénink pro lidi, co mají mnohaletou zkušenost, věci rozumí a přišli např. od jiné podobné firmy. Tito lidé se na věc také dívají kritičtěji, mohou upozornit na nesmyslnost nebo nereálnost toho či onoho. Zcela jiný je trénink pro začátečníky. Nebo máte dojem, že člověk, který věci rozumí, ale nechce svým postupem poškodit zákazníka, protože nechce prodat cokoli a za každou cenu, nechce dělat a jen diskutuje? Ona se ta jeho diskuse firmě vrátí jako bumerang, stačí pár nespokojených zákazníků. Měl byste vědět, že zákazníka je třeba hýčkat, hlavně toho, co platí keš a včas. Až párkrát nedostanete provize za to, že Váš k něčemu umluvený zákazník vypověděl smlouvu dřív než za dva roky, kdy je Vám provize vyplacena, budete mluvit jinak.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2005 23:45 | Bývalý OZ bývalé 3Áčkové pojišťovny - nyní už AA+

Vážená zkušenosti, ještě jednou jsem otevřel VPP ze stránek AEGONU, abych se ujistil že jsem se nepomýlil. http://www.aegon.cz/download/zakaznici/VPP_ZP_secure.pdf A stále si stojím za tím co jsem psal.
To co vy uvádíte je pravda, avšak když si pozorně přečtete můjh předchozí příspěvek, nikde jsem neuváděl úplnou ztrátu obou nebo jednoho oka. Psal jsem o 3/60 zraku resp. přesněji řečeno 3/60 zrakové ostrosti viz. Příloha č.2 na str. 19 VPP. Je pravda, že nejsem lékař a tak bych velmi nerad uváděl nepravosti, ale pokud mám informace tak při 3/60 zrakové ostrosti toho moc neuvidíte. Nebo mi chcete tvrdit že ano?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 17:07 | Zkušenost

Milý Pepo, skutečně úsměvná odpověď. Když někdo napíše, že dostane 60% za ztrátu zraku a ono je to 100%, tak ty % pskutečně nic neznamenají. Jen se trošku liší. Raději budu alespoň trošku vidět, než se hádat o procenta. Ale pouze jsem reagoval na tvrzení o ztrátě zraku jak je odškodněn pojištěný. Nic víc. Pokud v tom hledáte cokoliv, nehledejte.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 17:02 | zkušenost

Skutečně nejde o to, zda je první, desátý, obrovský nebo třeba do roka odejde, ale jde o to, že se tu prezentují zaručené věci, se kterými prostě nesouhlasím, vím že nejsou skutečné. Myslím, že když řeknu, že Žižka v 15 tém století přijel do Sudoměře Škodovkou, budete souhlasit a tiše to přečtete? Proč mám mlčet, když někdo tvrdí, že za 3-4 roky pojišťovna nic neukázala na Slovensku, dyž každý kdo zná problematiku ví, že Aegon je na Slovensku necelé dva roky. Je třetí v nárůstu smluv a rozvoji. To že jde od nuly je přeci fajn. Může jen a jen dopředu a lépe, nemusí se ohlížet pořád dozadu a držet se too starého, jakž takž funkčního. Nesouhlasim se znalostmi a s pojištěním bohatých nebo bohatších. Přesně naopak. Za doby prodavačů u zvonků jim každý neco prodal aniž by věděli co kupují, co vlastně mají a dnes zjišťuji, že je co dělat jim to vysvětlit a dát do podoby slušného produktu či produktů. Ale to už je v lidech. Díky za názor, fajn.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 11:00 | janula

chcete povedat, ze teraz su 3. na trhu?? v com?? ako moze firma, ktora ako sami hovorite zacala pred 2 rokmi, tvrdit ze je tretia okrem toho, ze bude to hovorit o tempe rastu....to je vsakl nezaujimave, z 0 sa rastie v podstate matematicky povedane nekonecne rychlo (delene 0)...ja na aegon neutocim ani netvrdim, ze to za dalsie 2 roky zbalia (hoci to nie je nemozne), ale chcelo by to prezentovat cislami a faktami, zatial ste toho moc nepovedal. Osobne si myslim, ze Aegon sa prezentuje dost znacne ako firma, ktora je velka a silna a ktora je pre zazobanejsich ludi. Ti vsak jednak su vacsinou znacne financne lepsie informovani a jednak uz poisteni. Z toho vyplyva, ze rusit svoje poistky kvoli Aegonu asi nebudu....ale samozrejme mozem sa mylit a najdu dostatok klientov.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 10:43 | Pepa

Milý aegonisto: NO a CO? Ty procenta vůbec nic neznamenají. To by se muselo porovnat s ostatními a s požadovanou cenou a s rizikem, že o oko(oči) přijdete. Takto střílíte kolem sebe a ani nevíte na co...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 9:55

Ano, link je funkční a přečetl jsem si Aegon za rok 2003. (??) Tedy vcelku aktuální. Mimochodem v polovině roku 2003 teprve vstoupil Aegon na slovenský trh, takže k příspěvku, že za posledních 4-5 let moc nepředvedl na slovensku je také vcelku aktuální a přesná informace.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 9:50 | zkušenost

Fakta? Zde je máte, výňatek z podmínek. Jsem zvědav jaká fakta dostanu od předkladače, o které mohu opětovně tvrdit, že uvedl nepravdu. Zní to lépe česky.
Příloha č. 1: Plnění za trvalé následky úrazu v % z pojistné částky úplná ztráta obou očí 100% úplná ztráta jednoho oka 50%
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 8:42 | janula

3. miesto??? a to podla coho usudzujete alebo v com su treti?? V DSS su niekde na chvoste celeho peletonu a co sa tyka komercneho poistenia, tak podla predpisaneho poistenia su 3. od konca (http://www.etrend.sk/generate _page.php?page_id=20875)ak myslite ze su treti v %-tempe rastu, tak v tom Vam oponovat nebudem, ale je otazne, ci to nie je skor tym, ze zacinali z 0
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 1:41 | MG

Vážený pane Zkušený, z Vašich příspěvků je zřejmé, že jste webový diskutér začátečník. Nemyslím to ve zlém, velmi sympatické je Vaše zaujetí pro věc, patrně pracujete pro AEGON a záleží Vám na její dobré pověsti. Neprožívejte kritické názory (ať již mají nebo nemají reálný podklad) tak moc. Prolistujte raději články na tomto serveru dva, tři roky dozadu a najdete několik obdobných story. Věřte nebo ne, ale vytváření prázdných argumentů na potření stejně bezobsažné kritiky je ztráta času. Co tak nějaká fakta? Argumentujte těmi podmínkami a ne ... sprosté... lžete ....pomluvy a lži ...není to pravda. Vždyť on vlastně nic nenapsal! Mnoho štěstí!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 1:03 | zkušenost

Výše poplatků je sdělována klientovi, stejně jako to, za co a kdy jsou poplatky placeny či vybírány stejně jako daňové poplatky i možnosti. Není to ani tajné ani schovávané. Každopádně má Aegon jedny ze zajímavých čísel i poplatků. Zdaleka nejsou ani nejdražší ani nejlevnější.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2005 0:58 | zkušenost

Vážený AA+ bývalý AAA, jak můžete lidem napsat takové lži? Už vím jak vznikají pomluvy a lži na veřejnosti. Chcete poslat podmínky %sazeb trvalých následků Aegonu?? Nevím proč a z jakého důvodu tady takto lžete !! Sprosté. To co ste napsal není pravda.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2005 22:02 | zkušenost

Kopírování praktik ČP znamená, že Aegon prodává Dynamik? To je skutečně legrační sledovat. Jaká většina lidí přeběhla a proč? Je krásné sledovat to, co nikdo neví, ale zcela zaručeně umí prezentovat. Jsem rád, když tady je člověk, který se osobně účastní jednání pojišťovny s makléři a zcela jistě se podělí s neznalci o průběhu jednání. Nebo snad ne??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2005 22:01 | zkušenost

Rozumná cesta má mnoho podob. V současnosti to je nejvyšší provize, nejvyšší bonusy, nejlepší platy v oboru. Je to rozumné? Porady, motivace, tréninky? A on je nikdo nechce? Nepotřebuje? Toto řekne člověk, který nic neumí. A hlavně nechce dělat, ale jen diskutuje. Takové lidi bych nikdy v týmu nechtěl. V zaměstnání také nechodíte k soustruhu protože se točí a to Vy přeci víte? Nebo pec s těstem je teplá a to taky víte. Nechápu názory lidí o pravidelných kontaktech, trénincích či poradách. Samozřejmě je otázkou, jak to probíhá, ale to už je jen a jen v lidech, nemyslíte? Každopádně mnoho novinek Aegon přináší, a to včetně velmi zajímavých osobně i finančně. Chcete je znát podrobně a přesně? Není nic jednoduššího než přijít se zkušenostmi a pracovat. Asi nejlepší zkušenost, nemyslíte? Tady jí nezískáte, to vám garantuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2005 21:44 | zkušenost

Prosím, velmi rád bych konkrétně znal to zklamání s produkty Aegon, se kterými jste se údajně již seznámil. Vzhledem k tomu, že poplatky jsou průměrné a někde nižší, chtěl bych znát konkrétní poznatky a zklamání. Ukažte mi na trhu produkt, který je napřímo dražší a u makléřů levnější!!!! Tedy Vy máte zkušenosti obchodníka. Zkuste neživit mezičlánek. A Komerčka? Proč zrovna Komerčka? V současné době nabídněte lepší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2005 21:38 | zkušenost

Expertami? 3-4 roky na Slovensku a neúspěch v SR? Dost dobrý. Je vidět, že máte přehled. Do SR vstoupili před 2 lety a dnes jsou na 3 místě. To je neúspěch? Tak nějak asi nevím jak vypadá úspěch.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2005 21:33 | zkušenost

Zajímavý názor. Totálně nesouhlasím stejně jako asi 100% pojišťoven. Pojišťovna plní to, co si klient zvolil. To že mu prodavač neřekl, že to je tak a tak, bude to tak a tak, že si nepřečetl obchodní podmínky, že si ani nepřečetl co podepsal, bohužel to je chyba jen a jen klienta. Jsou problematická plnění, souhlasím, ale v 99% si to lidi zapříčinili nebo zavinili sami. Neznalost, nezájem o vědomosti, nezájem se seznámit s tím co podepisuji a v neposlední řadě pojistné podvody a česká vyčůranost vede i pojišťovny k tomu, aby podmínky dodržovala tvrdě. Pokud patříte mezi lidi, kteří nedostali to co si nesjednali a stejně se to nelíbí, lituji, ale zkuste si to přečíst než to podepíšete. A že Vás se snažili okrást pojišťovny u nás i v zahraničí? Dvě věci, co by si na Vás vzaly a druhá věc, asi bude chyba někde jinde než v pojišťovnách. Ale to je každého osobní věc.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 4. 2005 9:48 | Jarmila

Také si docela živě vybavuji jednu takovou poradu. Náš šéf se vrátil z porady vedení z Německa. Tam mu řekli, že musí být vždy nadšený, nadšení že se přenáší na podřízené. Tak byl na poradě nadšený a vykládal cosi o pozitivním myšlení. Nikdo v té době sice nevěděl, o co jde, ale bylo to moderní. Takže jsme v zápisu porady měli bod, že zaměstnancům je nařízeno pozitivně myslet, a to bez ohledu na fakt, že nevíme, co to je. Následně jsme to všichni podepsali, jako že to bereme na vědomí. U pojišťoven je to totéž. Musíte tomu věřit, i když nevíte, o co jde.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Roman Sviták

podnikatel, nakladatelství Grada

Miroslav Motejlek

ekonomický žurnalista

Roman Sviták
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Miroslav Motejlek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services