Diskuze: AEGON: prosadí se u nás nová pojišťovna?

"Myslete aegonomicky" je heslo nové pojišťovny AEGON, která má smělé plány na českém pojišťovacím trhu. Porovnali jsme její nabídku se současnou konkurencí. Závěr? Výrazné rozdíly ani novinky jsme nezaznamenali.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 6. 2005 17:38, Honza

První otázka: Kam jsou investovány pojistné rezervy?

Díky

Zobrazit celé vlákno

+39
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 6. 2005 17:18, Karel Brzobohatý

Vážený pane poradče,
pokud tedy chcete nás všechny vyvést z nevědomosti o Vašem pojišťovacím ústavu, prosím můžete vyvracet jednotlivé názory laické veřejnosti, psané níže.
Napsat, že odpovíte na cokoliv je fajn, ale odpovědět nebo vyvrátit již napsaný text je trochu těžší. Tak do toho! Ukažte nám to! Nechtějte si sjednávat individuální schůzky a pojďte se porvat o pravdu pojištění zde na internetu!

Zobrazit celé vlákno

-16
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 61 komentářů)

26. 2. 2015 21:50 | Martin

Zdravím, dnes jsem se informoval u Aegon o možném pozastavení připojištění, které platíme s manželkou již 4roky. Abych to upřesnil, platíme každý 1000kč, 500 jde na životní pojištění a 500 na spoření, mě se jednalo o těch 500 na spoření, protože manželka nastupuje mateřskou dovolenou. Bylo mi dnes řečeno, že je možno po dobu 3 let platit jen to život.pojiš., že to není problém, ale pak jsem se dozvěděl, že z peněz které jsme uspořili po dobu 4let nám budou stahovat měsíčně cc 600kč což mě šokovalo!! Takže evidentně Aegon bude peníze dostávat pořád!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2012 21:48 | krispinek222

Dobrý den pane Reinberger. Tak to tady čtu a pořád mě ale nejde do hlavy,co je opravdu na Aegonu tak skvělího.Vždyď co se týče Allianzky či Generali,tak co se týče zhodnocování,tak jsou velice na úrovni a hlavně si myslím,že záleží hodně,kolik chce pojišťovna za celé pojistné období za rizika.Fondy je tžeba si hlídat a nezlobte se,nechla jsem si udělat nabýdku od Aegonu a od Generali a Genarali mi vyšla o cca 300 tisíc více na dožití při stejném zajištění.Nevím,zda je rozdíl,která pojišťovací společnost produkt nabýzí...měla jsem nabýdku od ZFP,ale opravdu nám vyšela Generali mnohem lépe a proto jsme volili Generali.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2005 21:16 | Adam Reinberger

Vážený Tome,
odpovím na Váš dotaz týkající se rozdílu od ostatních pojišťoven poněkud šalamounsky, ale doufám, že co nejvýstižněji. Napište mi prosím, proč bych si měl koupit Mercedes a ne BMW, Jaguar, a další?.... Každá společnost má své, tedy své priority, na které se orientuje. Aegon se orientuje na zisky pro své klienty, na maximální průhlednost a nadstandartní servis pro klienta. Co by Vás jako klienta oslovilo, na co kladete důraz a s jakou investicí počítáte? Jaká je Vaše povaha? Jste konzervativní nebo jste dravec?.... Otázek mě napadá mnoho a věřte mi, že je důležitá jen jedna věc! A to, uspokojit přestavy a přání klienta!
Jsem finanční makléř, který si vybírá svého partnera. V případě AEGONu to bylo obráceně, vybrali si oni nás. Podle čeho myslíte? Samozřejmě jsme udělali maximální porovnání všech společností. Nezajímají nás jednotlivé marketingové tahy a promo akce. Zajímá nás společnost jako celek. Jak přistupuje ke svým klientům, jak se o ně stará, jak dlouho se o ně stará, jaký má samozřejmě rating a těchto kritérií je samozřejmě celá řada..... Povězte mi prosím, přoč tolik makléřů stojí o spolupráci a Aegonem?
Pokud máte zájem a udělat si porovnání, jistě máte dostatek informací vhodných k tomu, abyste tak mohl učinit. Myslite, že ostatní společnosti mají na internetu všechny informace?
Bohužel nejsem schopen udělat maximum pro Vás prostřednictvím této internetové diskuze. Máte zájem o osobní setkání? Samozřejmě je bezplatné stejně jako u geniálních makléřů pana Antonína :).
To samé nabízím samozřejmě i lidem přihlížejícím této diskuzi. Informovanost českého národa o efektivním pojišťovnictví jsou podle mého názoru ještě daleko pod povědomím například o euroústavě. Je důležité si správně vybrat a dobře se rozhodnout, čas jsou peníze a my se ho našimi produkty snažíme prodlužovat, respektive zkracovat čas v němž musíte vydělávat peníze, abyste si je následně mohli užít.
S pozdravem Adam Reinberger Eurocapital Czechia
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2005 21:15 | Adam Reinberger

Vážený Antoníne,
těší mě, že máte o své finance dobře postaráno nebo že máte alespoň takový pocit. Je důležité když se klient cítí spokojený, protože si myslí, že jeho peníze pracují tak, jak mají. Pokud je i skutečnost odpovídající, tak je to dokonalé. Skutečně Vaše peníze pracují podle Vašich představ? Zhodnocují se tak, jak mají?
Po shlédnutí internetových stránek www.nejlepsipojisteni.cz se mě zhostil pocit, že jde o omyl. Zdá se, že se jedná o internetové stránky dvou poskytovatelů pojištění od Kooperativy. Nejvíce mě zajímaly informace o důchodovém pojištění, investičním pojištění a kapitálovém pojištění. Tyto stránky však bohužel nefungovaly. Dozvěděl jsem se tedy jen základní informace o produktech, které jsou víceméně u všech pojišťoven stejné.
Pokud mají tito makléři přehled o produktech, výhodách a nevýhodách produktů v 42 pojišťovnách, tak bych se s nimi popravdě rád seznámil a spolupracoval s nimi, protože mi jistě mají díky svým znalostem co nabídnout. Myslíte si, že je toto opravdu realné nebo jde o bludy, které tak nerad posloucháte?
Aegon za poslední rok na dluhopisovém fondu udělal podle mě dostupných informací dokonce 13%. Nevěříte? Zeptejte se přímo Aegonu pokud Vám nestačí mé slovo.
Jak jsem již zmínil, pokud však všechno funguje tak jak má, Vaši makléři mají přehled o 42 pojišťovnách, ingnorujte mé poznámky. Gratuluji Vám, jste mezi 10% české populace, která má nějaký smysluplný investiční produkt.
S pozdravem Adam Reinberger Eurocapital Czechia
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2005 13:31 | Karel Brzobohatý

jak se tam docílí 2,4% garantovaného každoročního navýšení? To je nějak za hedgované nebo je to "v průměru" 2,4%?
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 6. 2005 12:57 | Dr. Antonín Charouz

Na www.nejlevnejsipojisteni.cz jsem našel osobního pojišťovacího makléře. Od tý doby jsem v klidu. O vše se mi stará (srovnání nabídek pojišťoven,uzavírání a správu všech mých pojistných smluv na všechno možné, vyřizování pojistných událostí).Vyznat se v nabídce 42 pojišťoven působících v ČR se může pouze profesionál- MAKLÉŘ.Už mi taky ušetřil peníze za zbytečně drahé pojistky, které jsem platil. A navíc jeho služby jsou ZDARMA.
Ty bláboly tady o zhodnocení v dluhopisovém fondu o 12% ročně apod. nebudu číst ani nikdy poslouchat.Mám na to makléře a ten je na mojí straně a podobný blábol ho ani nenapadne.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 6. 2005 12:51 | janula

12-14% v sucasnosti na dlhopisovych fondoch?? a prosim Vas, do ktorych dlhopisov su emitovane?? myslim statne, korporativne...a ktore zony?? neviem si v sucasnosti ani predstavit, kde sa daju taketo zisky nadobudnut, okrem napisania ich na papier:-) nic v zlom
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 6. 2005 11:04 | Karel Brzobohatý

Vážený pane Reinbergere, nemám chuť se hádat, ale velmi mě pobouřilo, že jste všechny níže uvedené příspěvky bez ohledu na to, abyste na ně reagoavl označil jako zavádějící a pro-aegonské. Věřte mi, já proti vaší společnosti nemám vůbec nic. Pouze se mi nelíbí paušalizování. Takže pojďme konkrétně:
Říkáte 40%, dobře ale za jaké období? podle http://www.aegon.cz/viz graf v pravo dole je zde cca 10% za 3 roky. Prosím vysvětlete.
Píšete výnos 1-3%, tedy pokud poplatek Aegonu je jak píšete 5% ze zhodnocených peněz, hodnota peněz na konci pro takovéhoto klienta je -2 až -4%. Prosím odpovězte tento rozpor. proč nefunguje na stránce http://www.aegon.cz/ proklik na fondy investičního pojištění? nezkrýváte něco? rposím o odpověď
U pojistek investičního typu u jiných ménědobrých pojišťoven jsou i další poplatky jako poplatek na krytí provize agenta, měsíční poplatek, prodej/nákup, poplatek za odbytné atd. viz články pana Podávky na tomto serveru. Jak je to u Vás? Prosím o odpověď
Myslím, že teď požaduji už konkrétní odpovědi a doufám, že neberete toto jako "že se chci hádat", chci tedy Vaši radu. Díky a přeji krásný den.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 23:36 | Honza

Dík za info
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 23:18 | Adam Reinberger

Promiňte Tome, nevšiml jsem si Vašeho druhého příspšvku. Informace dohledám a zveřejním je zde. Zajímalo by mě jestli máte na mysli nějaká konkrétní kriteria nebo jestli mám dohledat kompletní srovnání.
S pozdravem
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 23:14 | Adam Reinberger

Děkuji za kladné ohodnocení Aegonu, od člověka z branže to obzvlašť potěší. Je těžké, promiňte že použiju tento termín, cizím lidem vykládat, že jsem je nepřišel okrást. Kamarád to pochopí hned, ale Češi zřejmě nepředpokládají, že by jim mohl cizí člověk pomoci. Neříkám však, že k tomu Češí nemaji důvod. Samozřejmě - mají. Tento standard se zde pouze zavádí a lidé na něj nejsou zvyklí. Nedovedu si představit, že by Aegon svou politiku měnil k horšímu. Proboha, proč by to dělal?
Pokud se, pane Brzobohatý, chcete hádat, myslím, že je vhodnejší místo pro hádky e-mail. Pokud se chcete předvést, tak samozřejmě mužeme diskutovat tady, záleží jen na Vás.
Já samozřejmě pojistku u společnosti Aegon mám a veřím jí. Myslím, že kdybych této pojistce nevěřil, tak bych ji asi sotva dokázal nějakému člověku doporučit, bylo by to naprosto zbytečné. Pokud se ptáte na poplatky Aegon, tak je to 5% ze zhodnocených peněz, které se vrací společnosti, tedy z jejího zisku. Pokud Vám to připadá mnoho, tak mi prosím ukažte někoho u koho to máte méně. Navíc jako jediní ukazujeme v modelaci produktů klientovy reálné peníze včetně veškerých poplatků. Zkrátka nezvládl bych někomu říkat, že je to dobré, když bych si to sám nemyslel.
Děkuji za vysvětlení fondů. Jen dodám, že penežní fondy jsou velmi stabilní a idealní pro člověka, který je rád i za malé zhodnocení, hlavně že jsou všechny peníze na účtě a pomalu vzrůstají, zhruba o 1-3%. U fondu dluhopisového je situace obdobná, akorát zhodnocení se pohybuje již okolo 12-14% za rok. Kolísání je skutečně minimální. Na fond vyvážený se zřejmě ptal uživatel Tom. Tome, právě tento fond je jako stvořený pro Vás. Zhodnocení v tomto fondu se celosvětově pohybuje okolo 40%. Mě to připadá jako fantastický výsledek. Ale co si řekne člověk, který dá jednorázový vklad 1 000 000 Kč a za rok mu přijde výpis a bude tam jen 800 000 Kč? Zalekne se a peníze si vybere, protože se bojí, že by se peníze mohly dál ztrácet. To je ale to nejhorší, co by mohl udělat. Právě proto se tento fond nazývá rizikový. Kdyby měl člověk sledovat roční výpisy, tak by se zřejmě obvěsil. Ne samozřejmě, tak to dělat nejde, člověk musí tyto dopisy ignorovat, jinak dostane infarkt. Tento fond je dlouhodobý, proto se lidem, kteří nechtějí investovat na delší dobu jednoznačně nevyplatí. Pro lidi, kterým nevadí podstoupit riziko, bez kterého dnes v podstatě nejdou vydělat velké peníze, je tento fond jako dělaný.
Snad se mi alespoň trochu podařilo veřejně vysvětlit pár dotazů položených na internetové diskuzi.
S pozdravem Adam Reinberger Eurocapital Czechia
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 6. 2005 22:03 | Tom

Z oboru nejsem ani jsem v pojišťovně nikdy nepracoval, ale své finanční záležotisti si spravuji sám a proto se zajímám o tyto rozdíly.
A navíc, volil bych rizikovku, ne kapitálové pojištění.
+32
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 20:30

všechno jsou to investiční pojistky,tedy do podílových fondů k těmto účelům zřízených,Vy sám rozhodujete volbou fondu peněžního trhu,dluhopisového fondu či vyváženého o dynamice zhodnocování.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 20:23

nevím zda jste z oboru asi ano,tedy stejně pojistku uzavírat nebudete,ale pokud by jste to udělal,věděl by jste přesné částky z Vámi vynaložených prostředků které jdou na správu,poplatky a které zůstávají na Vašem účtu a zhodnocují se.To není málo.Ostatní výhody jsou obdobou konkurence,ta první má cenu desítek tisíc.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 20:14

Vážení kolegové Vážení klienti, pracuji v již delší dobu v pojišťovnictví,souhlasím i nesouhlasím s předchozími články,každopádně jsem byl velmi příjemně překvapen nabídkou a průhledností se kterou Aegon přišel a která na našem malém českém písečku není obvyklá.Pracuji pro konkurenci a podmínky pojišťoven a hlavně informace, které obdrží klient při sjednávání znám vcelku dobře,popsal bych to slovy "jedna velká mlha",a vyjímky které potvrzují pravidlo jsou bílými vranami.Držím pěsti této vlaštovce, aby se časem nesvezly její praktiky a produkty do zajetých kolejí.Prozatím mohu klientům tuto volbu schválit,je to velmi "čistá voda" ve studánce Aegon.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 6. 2005 19:58 | Tom

Dobrý den,
Napište prosím, proč bych si měl uzavřít pojistku právě u vás. V čem jste lepší - konkrétně - než např. Allianz, ING či AIG.

Díky.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 17:38 | Honza

První otázka: Kam jsou investovány pojistné rezervy?
Díky
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 17:18 | Karel Brzobohatý

Vážený pane poradče, pokud tedy chcete nás všechny vyvést z nevědomosti o Vašem pojišťovacím ústavu, prosím můžete vyvracet jednotlivé názory laické veřejnosti, psané níže. Napsat, že odpovíte na cokoliv je fajn, ale odpovědět nebo vyvrátit již napsaný text je trochu těžší. Tak do toho! Ukažte nám to! Nechtějte si sjednávat individuální schůzky a pojďte se porvat o pravdu pojištění zde na internetu!
-16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 13:17 | Adam Reinberger

Ještě si dovolím dodatek. Životní pojištění pro náročnjěší... Tím není míněna předpokládaná výše vkladu, ale především zisk klienta, transparentnost a nadstandartní servis. Minimální výše měsíčního vkladu je 500 Kč měsíčně a z daní odepsatelná částka je až 1000 Kč měsíčně, tedy 12 000 Kč ročně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2005 13:12 | Adam Reinberger

Vážení,
pracuji jako finanční poradce u společnosti Eurocapital Czechia, která získala výhradní zastoupení pojišťovny Aegon. Rád zodpovím veškeré Vaše věcné připomínky a dotazy týkající se Aegonu, protože je skutečně tristní číst některé příspěvky, které poškozují dobré jméno společnosti, která byla v posledních dvou letech vyhlášena nejlepším investorem, má AA+ rating, ovlivňuje Dow-Jonesův index, vykazuje každoročně zisk okolo 2 miliard euro a je třetí největší světovou pojišťovnou s více než 30ti miliony spokojenými klienty po celém světě.
Těším se na Vaše dotazy S pozdravem Adam Reinberger Eurocapital Czechia
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaromír Soukup

mediální magnát, Médea

Martin Wichterle

podnikatel, Wikow Industry

Jaromír Soukup
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 22 duelů
×
Martin Wichterle
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 16 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services