Lohmann: uvítal bych rozšiření účelovosti

"Výše státní podpory není důvodem, proč lidé čerpají málo úvěrů" nebo "migrační politika mezi spořitelnami by nebyl dobrý krok" či "garantujeme všem našim současným klientům, že poplatky za vedení účtu do roku 2010 nezvýšíme". To jsou odpovědi Guido Lohmanna, ředitele Modré pyramidy, na některé vaše otázky. Jak se vypořádal s těmi ostatními?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 2. 2005 10:16, Honza F.

Pan Lohmann se naučil používat v praxi slogan pana Donutila: "Ptejte se mě na co chcete, já vám na co chci odpovím".
Soudě podle jeho dnešních odpovědí.

Zobrazit celé vlákno

+46
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 2. 2005 13:06, Tomáš Marný

Navíc nám to zaručuje pan Lohmann osobně. Bohužel osobně nemám jistotu, že za 2 roky nebude pan Lohmann u úplně jiného korejtka a jeho nástupce nebude mít na poplatky názor zcela opačný :-(.

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)

2. 2. 2005 14:46 | Honza F.

Taky si říkám, že odpovědi tvořil vlastní PR zaměstnanec - příp. externí PR agentura. Na závěr hrubý obsah otázek/odpovědí shrnuli a přeložili mu do němčiny (opět v PR terminologiích: " Spokojení klienti chválí Vaše moudré rozhodnutí ..." - to v případě, že PR zaměstnanec bude chtít prémie, nebo externí PR agentura další zakázku).
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2005 13:55 | Petr Šafránek

Obávám se, že pan Lohmann nemá s těmito odpověďmi mnoho společného. Podle mého názoru mu nebyly otázky překládány do němčiny a on nepsal žádné odpovědi, které by byly zase překládány do češtiny... Podle mého názoru jde o dílko klasických českých PR mlžičů a podle toho to vypadá.
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 2. 2005 13:06 | Tomáš Marný

Navíc nám to zaručuje pan Lohmann osobně. Bohužel osobně nemám jistotu, že za 2 roky nebude pan Lohmann u úplně jiného korejtka a jeho nástupce nebude mít na poplatky názor zcela opačný :-(.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2005 11:48 | IR

Je to pouhý „hasič“. Pokuší se pouze hasit požár, který rozdmýchala MPSS spolu s ostatními stavebními spořitelnami svojí nestydatou bezskrupulozní politikou okrádání klientů poplatky všeho druhu. Zdá se mi, že některými rádoby odpověďmi na konkrétní seriozní otázky (Tomáš Řehák, Petr Šafránek, Bernard Bolzano a jiní) na takovém fóru jako je Internet dává najevo svoje pohrdání inteligencí tisíců lidí, kteří na jeho konkrétní odpověď čekali. To se ani trochu nestydí ? Každý vidí, že jasné odpovědi na zcela jasně formulovanou otázku (Honza 1, Bernard Bolzano 3) zda MPSS vrátí nebo nevrátí klientům v minulosti neoprávněně vyinkasované poplatky, se od pana Lochmann zatím nedočkáme. Pan Lohmann totiž dosud neví, zda k tomu bude či nebude okolnostmi přinucen. Dobrovolně je samozřejmě nevrátí nikdy. A těmi okolnostmi myslím především tlak ze strany kompetentních orgánů (Ministerstvo financí atp.), ale i třeba hrozbu demonstrací milionů okrádaných klientů stavebních spořitelen. To by bylo srocení, panečku. Vždyť takových okradených klientů stavebních spořitelen je v současné době mnohonásobně víc nežli okradených klientů kampeliček.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 2. 2005 10:16 | Honza F.

Pan Lohmann se naučil používat v praxi slogan pana Donutila: "Ptejte se mě na co chcete, já vám na co chci odpovím". Soudě podle jeho dnešních odpovědí.
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2005 10:07 | xyz

Pan Lohmann se zařadil do čela lhářů ze spořitelny. Na otázku účastníka , který má naspořeno přes 400 000 a má smlouvu z roku 1997, odpověděl přesně v jejich stylu. V podmínkách těchto starých smluv není nic o tom, že přijdou o bonus nebo že musí smlouvu vypovědět. Je tam to, že spořitelna v případě přespoření je oprávněna aktivně navýšit o 20 000, pokud pasivní účastník nevysloví s tímto navýšením nesouhlas. Nic o ztrátě úrokového bonusu, nic o změně úrokových sazeb, pokud pasivní častník sám o své vůli o nic nežádá. V té době neměli ani potuchy o tom, že by mohly úrokové sazby tak klesnout, že 4,5 procent je pro ně neúnosné, a proto byli rádi za to, když mohli někoho uhnat na další rok a více.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2005 10:07 | Honza F.

Máte úplnou pravdu. A na několik otázek typu: Účtovali jste v minulosti úhradu za evidenci úrokového zvýhodnění u smluv, které již zvýhodněny nejsou, vrátíte ji zpětně (myšleno za roky 2003 a 2004)? Odpověď - bla bla bla, od nyní ji nebudeme dále účtovat, bla bla bla. Přeloženo do srozumitelného jazyka - nevrátíme, je naše. Pouze nebylo z jeho hlediska taktické to říct naplno. A na otázku - proč nedáte při navyšování CČ jako jednu z možnost nechat původní 3% - zase odpověď typu - "poskytujeme kvalitní servis", každý se může svobodně rozhodnout, bla bla bla. Ani zmínka o tom, že volba je nyní pouze - ano, navýšit, ale přitom hodně tratit, anebo - navýšení mi nepovolí, pokud nechci přijít o 1/3 úroků při standardním poplatku 1% z navyšované CČ. Některé odpovědi působí jako z kurzu pro tiskové mluvčí - odpovědět mile, ale neříct nic, nepříjemné otázky zamlžit.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 2. 2005 0:26 | Petr Šafránek

Tak jsem se namísto jasné odpovědi na jasnou otázku dočkal pouze typického mlžení typu "Jeden o voze, druhý o koze". Pan Lohmann není schopen vysvětlit, proč vnucuje levnější úvěr i těm klientům, kteří jej nechtějí a chtějí dále spořit. I oni musejí zaplatit za možnost levnějšího úvěru, i když ji nehodlají využít. Tedy nic nového pod Sluncem! Posuďte sami: Otázka: Modrá pyramida patří mezi dvě stavební spořitelny na trhu, které při navýšení CČ na starších smlouvách seberou klientům 1/3 doposud připsaných úroků formou poplatku za změnu tarifu. Proč není navýšení CČ u takových smluv spojeno pouze se zánikem nároku na úrokový bonus a s přechodem na nižší úročení ode dne navýšení (samozřejmě při zachování původních sazeb pro úvěr)?
GL: K dobrému poradenství patří také to, že jsme nabídli možnost navýšení cílové částky a součástí byla i změna tarifu. Zároveň tím však klient dostal nabídku výhodné úrokové sazby při čerpání úvěru. To je výhodné a naše zkušenosti ukazují, že většina klientů tuto nabídku přivítala a přijala, protože pomýšlejí na možnost financování bydlení právě prostřednictvím úvěru. Každý klient se však mohl rozhodnout ,zda tuto možnost využije a nabídku příjme.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Dana Bérová

exministryně a podnikatelka

Pavel Mertlík

exministr a ekonom

Dana Bérová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Pavel Mertlík
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services